Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Voi erottua myös huonosti täysin typerällä tiukkapipoisuudella ja mielensäpahoittajien jonninjoutavalla paapomisella.. Ihmisiä on monenlaisia, turhanpäiväinen kiukuttelu muiden kommenteista ei ole hyvä juttu ollenkaan. Kyllä ihmisten on syytä oppia, että joku voi sanoa asiasta, josta itse pitää hyvinkin pahasti ja olla täysin erimieltä ja sanoo sen vielä omalla tavallaan, koska hänellä on siihen täyin oikeus tai joku voi olla esim firman X tuotteista sitä mieltä, että kohderyhmä niille on esim vain rikkaat tai että kukaan järjissään oleva ei kyseisiä tuotteita käytä..

Keskustelupalasta missä asiattomuudet, törkeyden, muiden käyttäjien dissaaminen, jne. Niin ilman tilaston faktoja esiintyy kiukuttelua, turhanpäivästä kiukutteluakin, jne. osa vaikuttaa aika herkkis tuhulta.

Jos nyt on suurempi alusta kyseessä ja vaikka ns asiallinen ja siellä jotain kirjoittaa niin nopeasti joutuu oppimaan sietää muiden sanomisia, jos ei siihen ole aiemmin sopeutunut. Se ei ole mikään syy hyväksyä sellaista käytöstä.

Jos itse haluaa saada turpaan lujaa, niin sitten suunnata alan paikkoihin, jos haluaa itse rökittää muita niin etsiä vapaaehtoisia kohteita.

Nykyisin on menty monessa paikassa tuohon naurettavan typerään pahastujien paapomiseen. Se vain ei valitettavasti toimi, kun aina keksitään uusi asia, josta voi pahastua ja sitten siitä ei voi keskustella, koska JOKU voi pahoittaa mielensä.

Eipä ole sellaista täällä näkynyt. Monilla suomalaisilla saiteilla ja esim jossain FB- uutisten kommenttikentissä tarjotaan vapaa alusta törkypuheita viljelevälle porukalle purkaa omaa pahaa oloaan. Tästä ei haluta sellaista. Kaikista aiheista voi ihan varmasti keskustella jatkossakin.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 632
Jäsenet
75 884
Uusin jäsen
jomjomtoukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom