Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

OK. Mistä ne "eri säännöt" tulevat? Pitääkö minun jollain puoluekortilla todistaa jollekin politrukille,
että olen oikea ihminen vastaamaan poliittisiin viesteihin?

OK. Mistä ne "eri säännöt" tulevat? Pitääkö minun jollain puoluekortilla todistaa jollekin politrukille,
Siellä politiikka-alueen ylimmäisenä on tällainen viestiketju -->

Tuon aloitusviesti kannattaa lukaista kokonaan, mutta tähän sieltä liittyy erityisesti tämä kohta:
Tälle alueelle pääsee keskustelemaan, kun käyttäjätunnus on 30 päivää vanha ja tunnuksella on kirjoitettu 20 viestiä. Näin pyrimme karsimaan ainoastaan tälle alueelle häiriköimään pyrkivät tunnukset.
Ja koska kyseessä ei näytä olevan mikään uusi tunnus, niin kirjoittamalla vaikka tähän yhden vastauksen, täytyy tuo ehto ja pääset kirjoittamaan sinne.

Kirjoita vielä 1 viesti, niin pääset politikoimaan.
Alueen tarkoitus

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Tämä ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt. Tekstiä voidaan muokata tarpeen mukaan.

Tälle alueelle pääsee keskustelemaan, kun käyttäjätunnus on 30 päivää vanha ja tunnuksella on kirjoitettu 20 viestiä. Näin pyrimme karsimaan ainoastaan tälle alueelle häiriköimään pyrkivät tunnukset.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 421
Jäsenet
75 652
Uusin jäsen
Jakkehh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom