Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä politiikka-alueen ylimmäisenä on tällainen viestiketju -->OK. Mistä ne "eri säännöt" tulevat? Pitääkö minun jollain puoluekortilla todistaa jollekin politrukille,
että olen oikea ihminen vastaamaan poliittisiin viesteihin?
Ja koska kyseessä ei näytä olevan mikään uusi tunnus, niin kirjoittamalla vaikka tähän yhden vastauksen, täytyy tuo ehto ja pääset kirjoittamaan sinne.Tälle alueelle pääsee keskustelemaan, kun käyttäjätunnus on 30 päivää vanha ja tunnuksella on kirjoitettu 20 viestiä. Näin pyrimme karsimaan ainoastaan tälle alueelle häiriköimään pyrkivät tunnukset.
Kiitos!...
Ja koska kyseessä ei näytä olevan mikään uusi tunnus, niin kirjoittamalla vaikka tähän yhden vastauksen, täytyy tuo ehto ja pääset kirjoittamaan sinne.
Kirjoita vielä 1 viesti, niin pääset politikoimaan.OK. Mistä ne "eri säännöt" tulevat? Pitääkö minun jollain puoluekortilla todistaa jollekin politrukille,
että olen oikea ihminen vastaamaan poliittisiin viesteihin?
Alueen tarkoitus
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Tämä ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt. Tekstiä voidaan muokata tarpeen mukaan.
Tälle alueelle pääsee keskustelemaan, kun käyttäjätunnus on 30 päivää vanha ja tunnuksella on kirjoitettu 20 viestiä. Näin pyrimme karsimaan ainoastaan tälle alueelle häiriköimään pyrkivät tunnukset.
Muista myös että viestit tuolla alueella ovat eri sääntöjen alla.Kiitos!