Hei toisin kuin eräillä, minulla ei ole mitään agendaa tai olla uskomatta faktoja. Päinvastoin, haluasin erittäin paljon nähdä todisteita. Valitettavasti nyt mitään konkreettista näyttöä Iranista tai mistään sabotaasista ei ole saatavilla. Ja kyllä, nykyisen näytön perusteella kyse on todellakin vain uskon asiasta.Yhteensä neljässä laivassa räjähti ja myös täysin ulkopuolinen taho eli norjalainen vakuutusyhtiö on vahvasti sitä mieltä, että syyllinen on Iran.
Jos sille linjalle lähdetään, että sulle pitää tarjota vakuuttavat kuvatodisteet ennen kuin uskot mitään, niin mitäs sitten kun seuraavaksi väität niitä väärennetyiksi? Ja mitä ne muutenkaan tekijästä todistaa...
Nämä on luottamusasioita. Joko uskot tai et usko, ihan vapaa valinta. Itse olen sillä kannalla, että varmaan se Iran sitten on ollut, perustuen saatavilla olevaan tietoon ja siihen, että lähtökohtaisesti luotan norjalaisiin ja amerikkalaisiin. Lähtökohtaisesti.
Lisäksi se, että sotatoimiin tai ylipäätään mihinkään konkreettisiin vastatoimiin Irania vastaan ei ole ryhdytty välittömästi, kertoo, että asia on luultavasti vielä erittäin epäselvä eikä mitään konreettista näyttöä Iranin osuudesta ole.