- Liittynyt
- 06.09.2018
- Viestejä
- 686
40000 mailia ajetun voimalinja.. 4:30 kohdalta.. hammaat ja laakerit huonossa kunnossa jo. Ei pelasta yksinkertaisuus kun suunnittelu tai laadunvalvonta pettää...
Loppujen lopuksi sähköautoissa ja perinteisissä autoissa yhteistä on suurin osa autosta. Eroava osa on voimalinja joka on tietyssä mielessä yksinkertaisempi kun mekaanisesti kuluvia osia on vähemmän. Merkittävin kuluva osa on akku ja muut osat ovat tai pitäisi olla huoltovapaita auton elinkaaren ajan, mikäli suunnittelu- ja valmistusvaiheessa kaikki on mennyt nappiin.
...
Voimalinjan kohdalla nähdään varmasti omat suunnittelun kukkaset.
..
Auto ilmeisesti näitä vakuutusyhtiöltä ostettuja pelastettuja kolaroituja kun Tesla ei ole suostunut korjaamaan. Ja joita ei saa edes Teslan huoltoon. Kuin maksamalla Teslan tekemä sertifiointi.
Viimeksi muokattu: