Aivan totta. Onhan se kilpikonnalla ajaminen myös aika vaarallista, kun auton nopeus on tosi hiljainen. Juuri joku 200 metrin siirtymä nyt vielä menee. Kumminkin sen kilpikonnan kantama olisi hyvä myös testata, kun osa autoista sammui kai heti kun range meni 0 km ja auto yritettiin käynnistää uudelleen. Tuossa teslassa taas auto saatiin siirretyä se 200 metriä omalla moottorilla. Helpompaa, koska hinausauton tuloa joutuu aina odottamaan kauan ja auto on raskas, niin ei jaksa itse työntää. Vaikka aika yhdentekevää onkin.Niin, se olisi hyvä jos ne ajettaisiin tyhjäksi. Sen sijaan se, että jollain pääsee 200m kun mittari näyttää nollaa on aika yhdentekevää - tuskin se laturi siinä 200m päässä on kuitenkaan.
Jossain oikein huonoissa tapauksissa akun varaus voikin romahtaa lopuksi, jos joku akun kenno on tyhjempi kuin muut kennot. Eli siis akun suojelemiseksi auto sammuu. Tuota ei pääse tapahtumaan jos se akun kalibrointi on saatu oikein suoritettua. Jotain niksejä siis sähköautoissa. En vaan muista miten tuo kalibrointi tehdään, eli miten täytyisi ajaa ja ladata.