Enpä vertaisi Model 3:een mitään SUV:tä. Vaikka toki eTronin kulutus on vähän turhan korkea.
Korealaiset taitaa päästä about samoihin kulutuslukemiin.
No ainakin VAG vissiin jaksaa Porche merkin alla tehdä sitten jotain sinnepäin. Ei toki vielä saatavilla, mutta ensi vuonna.
Kaikista eniten itseä kiinnostaisi joku tuhnu sähköauto millä pääsis 100-200km. Hintaa joku max 15k uutena. Kakkosautoksi siis. Ei paljon kiihtyvyydet ja ranget vaikuta jos päivittäinen ajomatka olisi max 60km.
Toki ovat. Onhan tuo eTron sellaisessa hintaluokassakin että mitään isoja määriä ei myydä.
Enemmän kiinnostaa millainen VW ID tulee olemaan. Ja hinta. Jos 30000e lähtee noin 400km rangea niin aika kova juttu. Aika monelle hinta ratkaiseva tekijä kuitenkin.
Ihan hyvin kuitenkin Norjassa menee kaupaksi etron ja ipace verrattuna Teslan S ja X:
(Golf on e-golf + plugin hybrid)
Model 3 myi maaliskuussa 5800 ja huhtikuussa 720.. Jonkunlainen notkahdus, mistälie.