1vko oltu mielestäni syyttömänä penaltyboxissa. Se onkin outoa että minulta kielletään jokin viestimismuoto, mutta selvästikin vastaavanlaiset viestit jota itse tuotan on OK muiden osalta.
@Kautium hyvä puhut täysin höpöhöpöä
"Tämä foorumi ei ole pelkästään sinua varten ja siksi se ei voi myöskään mennä niin, että saisit poikkeusluvan käyttäytyä miten haluat. Foorumilla on kirjattujen sääntöjen lisäksi kasa yleisiä suositeltavia toimintamalleja, joita sinunkin tulisi kyetä noudattamaan."
- missä minä väitän että toimin tai vaadin että säännöt tulisi olla minua varten? Kyse on oikeudenmukaisuudesta.
- onko sinusta oikeudenmukaista että samaisessa ketjussa ihan vain esimerkkinä sivu 816 on lukuisia lyhyt viesti ja kuva/kuvia. Miten minun viestini poikkeaa näistä, niin törkeällä tavalla että haukkuminen ja bannit on annettava?
- minä en varmastikkaan aikuisena henkilönä julkaise k18 videoita sivustolle jossa pyörii myös junnuja. Miten kehtaat väittää että tällainen oman moraalin vastainen toiminta olisi sivuston moderaattorien voimalla ihan pakotettua. Kyse on tässäkin asiassa yleisestä linjasta ei saisi kohdistaa yhteen henkilöön. miten muut saavat vapaasti keskustella, mutta minua kohtaan tietyt henkilöt on jo useasti triggeröitynyt ja siitä sitten yks lähtee banneille. Haukkuminen kannatti siis. Modet kannustavat siis tällaisella erotuomaroinnilla haukkumiseen.
E: viesti lähti ennenaikojaan kun piti laittaa uusi - ja enter niin se on viestin lähetys (tab enter)
- miten minun viestini on nyt niin epäselviä. Eikö nyt olisi kohtuullista, että käyttäjältä jos asia kuitenkin kiinnostaa kysyy tarkentavan jos epäselvää. Minusta on epäoikeudenmukaista haistatella kirjoitusta, mutta ei kerro mikä on epäselvää. eli tyhjän haukkumista..
- ja viimeinen pointtisi eli ainut virheen teki minä ja virhe oli? linkin puuttuminen? ja oli Ok että toiset käyttäjät haukkuvat ja nimittelevät yhtä keskustelijaa linkin puuttumisen toimesta. Mieletön linjaus. taas oikeustajuntani sai kolauksen tämän sivuston linjasta.