Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Bilar99e:llä on tällä hetkellä 0,99% korkokamppis myös käytettyihin. Mistään heidän sivuilta ei löydy laskureita eikä tarkempia laskelmia mikä todellinen korko tulee olemaan. Onko täällä tietoa? Vai pitäisikö pyytää tarjousta myyjältä vaikka auton vaihto ei juuri nyt ole ajankohtainen.
Taisipa olla joku aika sitten tässä ketjussa keskustelua aiheesta ja sivukulut olivat huomattavan korkeat. Eiköhän joku paremmin asiaa muistava kohta tänne ilmaannu.
 
  • Tykkää
Reactions: blc
Bilar99e:llä on tällä hetkellä 0,99% korkokamppis myös käytettyihin. Mistään heidän sivuilta ei löydy laskureita eikä tarkempia laskelmia mikä todellinen korko tulee olemaan. Onko täällä tietoa? Vai pitäisikö pyytää tarjousta myyjältä vaikka auton vaihto ei juuri nyt ole ajankohtainen.
Niillä oli ainakin korkeat lainanhoitokulut. On niistä mun mielestä ollut tässä ketjussa aiemmin keskustelua. Itse en kyllä enää muista, mutta joskus vilkaisin ettei kovin edullista ole siinä mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: blc
Bilar99e:llä on tällä hetkellä 0,99% korkokamppis myös käytettyihin. Mistään heidän sivuilta ei löydy laskureita eikä tarkempia laskelmia mikä todellinen korko tulee olemaan. Onko täällä tietoa? Vai pitäisikö pyytää tarjousta myyjältä vaikka auton vaihto ei juuri nyt ole ajankohtainen.

Avaus 499€, käsittely 14,90€.
 
Unohtui välistä. PP-auto. Oli to-la kampanja.
Tuolla PP-autolla ollut aika usein noita suht hyviä rahoitustarjouksia. Tiedä sitten leipovatko jotenkin myyntihintaan niin rahoituskustannuksia.

Nytkin vaikka tämä, kokonaiskorko 2,36%. Ei ilmainen, mutta ei nyt niin kovin kalliskaan.

1664901703934.png
 
Bilar99e:llä on tällä hetkellä 0,99% korkokamppis myös käytettyihin. Mistään heidän sivuilta ei löydy laskureita eikä tarkempia laskelmia mikä todellinen korko tulee olemaan. Onko täällä tietoa? Vai pitäisikö pyytää tarjousta myyjältä vaikka auton vaihto ei juuri nyt ole ajankohtainen.
Taisipa olla joku aika sitten tässä ketjussa keskustelua aiheesta ja sivukulut olivat huomattavan korkeat. Eiköhän joku paremmin asiaa muistava kohta tänne ilmaannu.
Avaus 499€, käsittely 14,90€.

Eikös kuluttajansuojalaki pakota esittämään luottojen kaikki ehdot ml. todellisen vuosikoron samassa yhteydessä kuin tuota korkoa markkinoidaan?
Haiskahtaa nyt pahasti, että bilarilla ei mene kaikki ihan by the book. (yllättävää)
 
Tuolla PP-autolla ollut aika usein noita suht hyviä rahoitustarjouksia. Tiedä sitten leipovatko jotenkin myyntihintaan niin rahoituskustannuksia.

Nytkin vaikka tämä, kokonaiskorko 2,36%. Ei ilmainen, mutta ei nyt niin kovin kalliskaan.

1664901703934.png
Tässä varmasti maahantuoja myös mukana. Hyundai kauppasi vähän aikaa sitten 1% korolla uusia autoja ilman kuluja. Ja tuo oli siis koko mallistoon.
 
Tässä varmasti maahantuoja myös mukana. Hyundai kauppasi vähän aikaa sitten 1% korolla uusia autoja ilman kuluja. Ja tuo oli siis koko mallistoon.
Joo, niinhän se oli. Hyundai maahantuojalla oli joku kampanja jossa esim. Konaan triplasivat hankintatuen. Lisäksi se 1% korko ilman muita kuluja. Enään ei moinen kamppis ole voimassa, vain että Hyundai "Turvaa" hankintatuen, eli antavat sen 2000€ alennusta listahinnasta, muka "hankintatukena"

KONA Electric Style 64 kWh 204 hv 47 590 € – 2 000 € = nyt 45 590 €

Ei tuo kyllä ihan halpa ole, jos vertaa siihen kevään kamppanjaan, jolloin tuolle mallille jäi hintaa n. 41k€.
 
Itse kysyin Bilarilta autoon rahoitustarjousta niin todelliseksi vuosikoroksi olisi tullut 3,6%. Avaus tosiaan tuon 499 € ja käsittely 14,90e/kk. Lisäksi lisäturva autoon oli 695 € per vuosi. Puhelimessa tuntui olevan vaikea noita oikeita kuluja kertoa vaikka laskelma oli jo myyjällä näkyvissä. :rolleyes:
 
Itse kysyin Bilarilta autoon rahoitustarjousta niin todelliseksi vuosikoroksi olisi tullut 3,6%. Avaus tosiaan tuon 499 € ja käsittely 14,90e/kk. Lisäksi lisäturva autoon oli 695 € per vuosi. Puhelimessa tuntui olevan vaikea noita oikeita kuluja kertoa vaikka laskelma oli jo myyjällä näkyvissä. :rolleyes:
Eihän tuo lisäturva siihen todelliseen vuosikorkoon vaikuta. Tai siis vaikuttaa tietysti jos ymppäät sen rahoitukseen vaikka 3v ajalle.
Nuo lisäturvat on täyttä paskaa. Kannattaa lukea ne ehdot läpi tarkkaan. Yleensä siellä suljetaan isoimmat remontit pois tai siellä on joku omavastuusumma tyyliin 1500€.
 
Olen tässä hankkimassa käytettyä autoa yksityiseltä myyjältä 10k€ ostohintaan. Mistä kannattaisi kysellä osamaksua mahdollisimman halvoilla kuluilla? Nordeasta ajattelin kysellä vakuudellista lainaa, mutta korot tässä hipuvat varmaan yli viiteen prosenttiin, jos edes antavat lainaa. Pari puljua on pistänyt silmään, Autoraha ja Rahoituskumppani. Molemmissa olisi jotain 3% luokkaa korko + kulut, mutta molemmista sivuista on aika ristiriitaista palautetta netistä ja olisi tietty kiva saada vielä halvemmalla korolla, mikäli se on mahdollista.
 
Parhaat rahoitustarjouksethan yleensä saa liikkeiden kampanjoista, jos metsästät rahoitusta "kolmannelta osapuolelta" niin pankin vakuudellinen luotto lienee niitä halvimpia...

Korothan on olleet reippaassa nousussa muutenkin mikä tietysti heijastuu autorahoitustarjouksiinkin, viime aikoina mutä nähnyt niin liikkeiden tarjouksetkin on liikkuneet luokassa 2-3% + kulut...
 
Saitko ihan 3% korkotarjouksen vai mainostaako firma "korko ALKAEN" -tyylillä ?
Juu se on totta, että todellisuudessa on varmasti korkeampi, ehkä neuvottelemalla pääsisi tuohon kolmeen prosenttiin.

Parhaat rahoitustarjouksethan yleensä saa liikkeiden kampanjoista, jos metsästät rahoitusta "kolmannelta osapuolelta" niin pankin vakuudellinen luotto lienee niitä halvimpia...

Korothan on olleet reippaassa nousussa muutenkin mikä tietysti heijastuu autorahoitustarjouksiinkin, viime aikoina mutä nähnyt niin liikkeiden tarjouksetkin on liikkuneet luokassa 2-3% + kulut...
Liikkeiden kampanjoissa on selvästi parhaat hinnat, mutta oma aika spesifi autotoive (Lexus GS 450h vm. 2005-2007) on todella harvinainen löytää liikkeistä. Pitää kysellä vakuudellisen luoton hintaa Nordealta vissiin.
 
Fjordia jos haluaa niin ainakin kugaa, rangeria ja puumaa saa rintajoupilta korko 0,89 % + kulut.
 
Juu se on totta, että todellisuudessa on varmasti korkeampi, ehkä neuvottelemalla pääsisi tuohon kolmeen prosenttiin.


Liikkeiden kampanjoissa on selvästi parhaat hinnat, mutta oma aika spesifi autotoive (Lexus GS 450h vm. 2005-2007) on todella harvinainen löytää liikkeistä. Pitää kysellä vakuudellisen luoton hintaa Nordealta vissiin.
Valtionlainojenkin korot kolmea prosenttia, niin autolaina ei voi olla kovin halpa, jos laina ei tavalla tai toisella sisällä kärryn hinnassa.
 
Kyselin Realcarsilta korkoehtoja ja tarjosivat 3,99%, 12e/kk ja 349€ perustamismaksullista lainaa. En tajunnut kysyä lainan pituudesta vielä, mutta tuo näyttäisi nyt parhaalta tarjoukselta, mitä olen tähän maailman tilanteeseen löytänyt juuri tähän spesifiin Lexusmalliin.
 
Moni tuijottaa vaan lyhennyksen määrää eikä välttämättä ajattele yhtään, paljonko lyhennyksen määrästä menee pelkkään korkoon. Noissa kalliissa autoissa se nimenomaan tuntuu.
 
Näyttää siltä, että edullista rahoitusta ei ole enää tarjolla lähiaikoina. En usko tämän kuitenkaan paljoa vaikuttavan ihmiset kun eivät tavallisesti hallitse korkolaskennan perusteita.

Veikkaan että mielikuvavaikutus on paljon suurempi kuin rahallinen, nollakorkojen aikaan moni ajatteli että kallis sähköauto on sijoitus tms. mutta nyt joutuu alkaa miettimään kun se 70k Model Y maksaakin 150-200e kuussa pelkästään korkojen kautta.
 
Autolainat tosin ovat usein kiinteällä korolla, niin se korko sieltä mihinkään nouse aiemmin ostaneilla.
Juu, mutta uusista autoista käsittäkseni oli kyse. Lähemmäs 4 % todellinen vuosikorko, niin voi myynti hieman hiipua. Joskus taisi olla alle 1 %?
 
korkojen lisäksi luulisi uusien autojen myynnin sakkaavaan tähän yleiseen hintojen kohoamiseen ja palkat ei taida pysyä perässä. Jos myynti ei vedä niin varmaan joudutaan kuitenkin keksimään jotain porkkanaa kuten halvat korot. Nyt eletään niin ihmeellisiä aikoja, etten olisi yllättynyt, jos moni siirtäisi uuden auton hankintaa.
 
Teslalla on vielä saatavana halpaa (edullista inflaatioon nähden) rahoitusta Santanderilta, se on siellä olemassa, vaikka tuo DNB aina tuleekin silmille. Ryhmässä nousi polemiikki kun DNB on päättänyt *nostaa korkoja myös vanhoissa soppareissa, Santtu taas on sitoutunut kiinteään korkoon.

*Tarkennuksena, jos olet saanut korkotarjouksen, mutta autosi myöhästyy päätöksestä yli 3kk niin korko nousee. 1.7 jälkeen myönnetyissä DNB soppareissa näin.
 
Viimeksi muokattu:
Teslalla on vielä saatavana halpaa (edullista inflaatioon nähden) rahoitusta Santanderilta, se on siellä olemassa, vaikka tuo DNB aina tuleekin silmille. Ryhmässä nousi polemiikki kun DNB on päättänyt *nostaa korkoja myös vanhoissa soppareissa, Santtu taas on sitoutunut kiinteään korkoon.

*Tarkennuksena, jos olet saanut korkotarjouksen, mutta autosi myöhästyy päätöksestä yli 3kk niin korko nousee. 1.7 jälkeen myönnetyissä DNB soppareissa näin.
Koskeekohan myös Polestar 2:sta? Voisitko vielä tarkentaa mitä tuo kohta "autosi myöhästyy päätöksestä yli 3 kk" tarkoittaa?

Ymmärsinköhän nyt oikein eli kun autolla on tilattaessa toimitusarvio ja jos auton toimitus myöhästyy tästä toimitusarviosta yli 3 kk niin sitten korko nousee sillä hetkellä voimassaolevaan korkoon? Mikäli on näin niin on kyllä älytön ehto tilaajan kannalta, sillä kuka tietää miten paljon toimitus myöhästyy arvioidusta - voi myöhästyä helposti yli 3 kk.

Nythän esim. Polestar 2:n tilauksiin ilman Plus pakettia tuli juuri 8 vkoa lisää toimitusaikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Jos sulla on DNB rahoitus, lue mitä ehdoissa olet hyväksynyt. Mut jos se soppari on tehty heinäkuun jälkeen, äkkiseltään en usko miks Tessu olis poikkeus tuolle yhtiölle.
 
Jos sulla on DNB rahoitus, lue mitä ehdoissa olet hyväksynyt. Mut jos se soppari on tehty heinäkuun jälkeen, äkkiseltään en usko miks Tessu olis poikkeus tuolle yhtiölle.
Minulla ei ole Polestar 2 tilausta sisällä. Ajattelin vain, että jos jollain foorumilaisista on tai jos joku on tilausta harkitsemassa niin tuo DNB asia kannattaa selvittää ja ottaa huomioon.
 
Jos sulla on DNB rahoitus, lue mitä ehdoissa olet hyväksynyt. Mut jos se soppari on tehty heinäkuun jälkeen, äkkiseltään en usko miks Tessu olis poikkeus tuolle yhtiölle.
Polestarin tapauksessa on tehty vasta rahoitushakemus kun tilaus tehdään. Kuukausi sitten tilatulle autolle hakemus on hyväksytty, mutta en vieläkään pääse allekirjoittamaan rahoitussopparia, eikä rahoitustiedoissa ole eritelty kuin käytännössä tilauksen hinta, käsiraha ja kuukausierä. Korkoa ei ole mainittu, kenties juuri mahdollisen muutoksen vuoksi?

Saa nähdä, 3kk lykkääntynyt toimitusaika ja mahdollinen koron nouseminen saavat kyllä epäilemään, että näinköhän koko autoa tänne tulee. Nyt näyttää käytettyjenkin hinnat laskevan.
 
Jos Bilar99:stä ostaa esim. parin vuoden ikäisen tai jopa takuunalaisen auton, niin tuskin siinä suurta riskiä sitten on. Eniten olen tuon firman haukkumisessa ihmetelly sitä, kuinka paljon on keskitytty siihen halvan koron kyljessä olevaan käsittelykuluun. Joo, on ehkä vähän harhaanjohtavaa mainostaa 0,99% korkoa kun missään ei ennen rahoitussopparia mainita niitä käsittelykuluja (jotka ilmeisesti jotain 20e/kk?), mutta löytyyhän ne käsittelykulut käytännössä joka rahoituksesta. Halvoissa autoissa ne toki nostavat nopeasti todellista korkoa, mutta jos 6e/kk maksat kalliimpaa käsittelykulua ja sillä saat 45000e auton rahoitukselle 1% koron vaikka 2% koron sijaan, niin säästät sillä kuitenkin 14e/kk.
 
Artikkelin perusteella kokonaiskorko nykyään 3.5-8% eli normalisoitunut tuokin, raha oli tosi pitkään halpaa. Kannattaa täällä liikkeiden haukkumisiin suhtautua varauksella kun joukossa varmasti myös liim… öö autokauppiaita jotka dissaavat kilpailijoita. Olispa hiukset.
 
Eniten olen tuon firman haukkumisessa ihmetelly sitä, kuinka paljon on keskitytty siihen halvan koron kyljessä olevaan käsittelykuluun. Joo, on ehkä vähän harhaanjohtavaa mainostaa 0,99% korkoa kun missään ei ennen rahoitussopparia mainita niitä käsittelykuluja (jotka ilmeisesti jotain 20e/kk?), mutta löytyyhän ne käsittelykulut käytännössä joka rahoituksesta.

Ymmärrän närkästyksen hyvin kun mainostaminen pelkällä korkoprosentilla ilman kulujen mainintaa on yksiselitteisesti laitonta, juurikin sen takia että se ei kerro asiakkaalle rahoituksen kokonaishintaa. Kumma että saavat edelleen tätä tapaansa jatkaa eikä ole kuluttajaviranomaiset vielä nostaneet tikun nokkaan kun itsekin muistan monta vuotta ihmeteleeni jo tuota noiden tapaa mainostaa pelkällä korkoprosentilla...
 
Täällä on pikaisella katselmuksella vissiin hintoihin leivottu matala korko, ainakin Peugeot 208 on noin 1k - 2k € kalliimpi, kuin muiden hintataso.

Autokauppa on sen verran yksinkertaista bisnestä että se raha otetaan tavalla tai toisella, joko rahoitussopparista tai sitten myyntihinnasta. Joku voi tietysti yrittää pienemmillä katteilla mutta aika nopeasti nekin karsiintuvat pois.
 
Päivän Hesarissa verrattu autotahoituksia ja Bilar 99e selvästi halvin. Kalleimmat Saka ja Kamux. En tiedä kertooko toi mitään suuntaan tai toiseen.

En lukenut artikkelia, mutta kysyin taannoin Bilar99e:ltä tarjousta eräästä autosta.

Rahoituksen kulut:

Perustamismaksu 499,99e
Korko 4,49%
Todellinen vuosikorko 6,11%

Mielestäni ei ollut kovin edullinen. Tästä kun yritin neuvotella, ei kuulunut mitään ja kun luin kokemuksia ko. puljusta niin en alkanut sen suuremmin kyselemään perään.
 
Saka ja kamux todellin taitaa olla 9-10% luokkaa. Olivat jo nollakorko aikana

Kumpikin perustelee tuon sillä että "heidän autojensa hinnat ovat alhaisemmat kuin kilpailijoilla". Pari kertaa asioinut tarjousten tiimoilta ko. liikkeiden kanssa.
 
Kumpikin perustelee tuon sillä että "heidän autojensa hinnat ovat alhaisemmat kuin kilpailijoilla". Pari kertaa asioinut tarjousten tiimoilta ko. liikkeiden kanssa.
Tässä syljeksitään rahoituksella ostajan silmään.

Käteisellä saat "markkinoiden halvimmat autot" ja mikäli otat rahoituksella, niin kokonaishinta on sama kuin muillakin, eli "meiltä ostamalla et saa mitään etua."
 
Päivän Hesarissa verrattu autotahoituksia ja Bilar 99e selvästi halvin. Kalleimmat Saka ja Kamux. En tiedä kertooko toi mitään suuntaan tai toiseen.
Kyseisessä artikkelissa mainittiin myös että Nordealta saa auton hankintaan vakuudetonta kulutusluottoa pankin marginaalin ollessa 2,9%. Vakuudellista kulutusluottoa saakin sitten jo alle 2% todellisella vuosikorolla, vieläpä määräämättömällä maksuajalla. Nämä ovat siis selkeästi edullisempia vaihtoehtoja kuin suurin osa autoliikkeiden tarjoamista luotoista. Toki vähävaraiset joutuvat maksamaan luotostaan näitä esimerkkejä enemmän.
 
Kyseisessä artikkelissa mainittiin myös että Nordealta saa auton hankintaan vakuudetonta kulutusluottoa pankin marginaalin ollessa 2,9%. Vakuudellista kulutusluottoa saakin sitten jo alle 2% todellisella vuosikorolla, vieläpä määräämättömällä maksuajalla. Nämä ovat siis selkeästi edullisempia vaihtoehtoja kuin suurin osa autoliikkeiden tarjoamista luotoista. Toki vähävaraiset joutuvat maksamaan luotostaan näitä esimerkkejä enemmän.
Joskus kyselin joltain pankilta vakuudellista autolainaa muistaakseni 25 k euroa. Tätä varten olisi pitänyt kiinnittää muistaakseni 50 k e arvosta osakkeita. Totesin etten tuohon lähde tällä kertaa.
 
Kyseisessä artikkelissa mainittiin myös että Nordealta saa auton hankintaan vakuudetonta kulutusluottoa pankin marginaalin ollessa 2,9%. Vakuudellista kulutusluottoa saakin sitten jo alle 2% todellisella vuosikorolla, vieläpä määräämättömällä maksuajalla. Nämä ovat siis selkeästi edullisempia vaihtoehtoja kuin suurin osa autoliikkeiden tarjoamista luotoista. Toki vähävaraiset joutuvat maksamaan luotostaan näitä esimerkkejä enemmän.

Kulutusluoton päälle tulee euribor. Hesarin esimerkissä Bilar olisi nykyisessä korkotilanteessa halvempi, myös premium asiakkaalle. Vakuudet voi toki muuttaa tilannetta.
 
Kyseisessä artikkelissa mainittiin myös että Nordealta saa auton hankintaan vakuudetonta kulutusluottoa pankin marginaalin ollessa 2,9%. Vakuudellista kulutusluottoa saakin sitten jo alle 2% todellisella vuosikorolla, vieläpä määräämättömällä maksuajalla. Nämä ovat siis selkeästi edullisempia vaihtoehtoja kuin suurin osa autoliikkeiden tarjoamista luotoista. Toki vähävaraiset joutuvat maksamaan luotostaan näitä esimerkkejä enemmän.

Tämä kuulostaa aika uskomattomalta, tekisi mieli sanoa ettei varmasti saa autoa varten vakuudetonta lainaa 2,9% hintaan mutta jätetään tähän nyt pieni yllätyksen mahdollisuus

EDIT Ah 2,9% marginaali, se on varmaan mahdollista saada
 
Polestarin tapauksessa on tehty vasta rahoitushakemus kun tilaus tehdään. Kuukausi sitten tilatulle autolle hakemus on hyväksytty, mutta en vieläkään pääse allekirjoittamaan rahoitussopparia, eikä rahoitustiedoissa ole eritelty kuin käytännössä tilauksen hinta, käsiraha ja kuukausierä. Korkoa ei ole mainittu, kenties juuri mahdollisen muutoksen vuoksi?

Saa nähdä, 3kk lykkääntynyt toimitusaika ja mahdollinen koron nouseminen saavat kyllä epäilemään, että näinköhän koko autoa tänne tulee. Nyt näyttää käytettyjenkin hinnat laskevan.

Jos tämä yhtään lohduttaa niin oma tilaus tehty toukokuussa, nyt arvioitu toimitusaika joulukuussa ja auto heidän mukaansa matkalla Kiinasta Suomeen.

Itse ostosopimuksen pääsi kirjoittamaan noin viikko sitten kun auto "laivattiin", rahoitussopimus on edelleen hyväksytty-statuksella. Muilta foorumeilta sain käsityksen, että sen saa allekirjoitettua vasta kun Polestar rekisteröi autosi Suomeen (eli rekisterinro ilmestyy sivuille, tämä n. 1kk ennen luovutusta eli tod näk kun auto on jo lähestymässä Eurooppaa/saapunut tyyliin Rotterdamiin).

DNB:ltä ei muuta tietoa ole tullut kuin hyväksytty lainapäätös auton tilaamisen yhteydessä, jossa on kyllä mainittu korkotiedot - mutta ei muuta.


Auton hinta
50 000 €​
Käsiraha
0 €​
Luoton avausmaksu
90 €​
Lainan määrä
50 090 €​
Luottoaika
6 vuotta​
Nimelliskorko
1,49 %​
Käsittelymaksu / kk
9 €​
Todellinen vuosikorko
1,88 %​
Lainan kokonaismäärä
39 205 €​

Autossahan on tietysti etämyynnin peruutusoikeus jopa luovutuksen jälkeen, mutta olisi tuo nyt aika kovaa perseilyä/badwilliä jos myyjän suosittelema ja käytännössä ainoa rahoitusvaihtoehto alkaa yhtäkkiä karhuamaan enemmän korkoa kuin on sovittu ostohetkellä vaikka maailmantilanne on mitä on.
 
Jos tämä yhtään lohduttaa niin oma tilaus tehty toukokuussa, nyt arvioitu toimitusaika joulukuussa ja auto heidän mukaansa matkalla Kiinasta Suomeen.

Itse ostosopimuksen pääsi kirjoittamaan noin viikko sitten kun auto "laivattiin", rahoitussopimus on edelleen hyväksytty-statuksella. Muilta foorumeilta sain käsityksen, että sen saa allekirjoitettua vasta kun Polestar rekisteröi autosi Suomeen (eli rekisterinro ilmestyy sivuille, tämä n. 1kk ennen luovutusta eli tod näk kun auto on jo lähestymässä Eurooppaa/saapunut tyyliin Rotterdamiin).

DNB:ltä ei muuta tietoa ole tullut kuin hyväksytty lainapäätös auton tilaamisen yhteydessä, jossa on kyllä mainittu korkotiedot - mutta ei muuta.


Auton hinta
50 000 €​
Käsiraha
0 €​
Luoton avausmaksu
90 €​
Lainan määrä
50 090 €​
Luottoaika
6 vuotta​
Nimelliskorko
1,49 %​
Käsittelymaksu / kk
9 €​
Todellinen vuosikorko
1,88 %​
Lainan kokonaismäärä
39 205 €​

Autossahan on tietysti etämyynnin peruutusoikeus jopa luovutuksen jälkeen, mutta olisi tuo nyt aika kovaa perseilyä/badwilliä jos myyjän suosittelema ja käytännössä ainoa rahoitusvaihtoehto alkaa yhtäkkiä karhuamaan enemmän korkoa kuin on sovittu ostohetkellä vaikka maailmantilanne on mitä on.
Voisin kuvitella, että jos Teslan diileihin sisältyy koron muokkausmahdollisuus niin myös tähänkin.
 
Kyselin Realcarsilta korkoehtoja ja tarjosivat 3,99%, 12e/kk ja 349€ perustamismaksullista lainaa. En tajunnut kysyä lainan pituudesta vielä, mutta tuo näyttäisi nyt parhaalta tarjoukselta, mitä olen tähän maailman tilanteeseen löytänyt juuri tähän spesifiin Lexusmalliin.
Ostitko/kävitkö katsomassa realcarsin sitä valkoista 450h:ta?
 
Onkos kukaan kilpailuttanut olemassa olevaa autorahoitusta paremman koron perässä? Jos kyllä niin millaisia kokemuksia?
 
Käsittääkseni rahoitusta et voi kilpailuttaa, lainan voit. Näin ainakin minulle joskus vastattiin kun kyselin rahoituksen siirtämisestä halvemman koron perässä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom