Täällä olisi tarkoitus keskustella asioista, millä tavoin henkilöauton hankinnasta tai omistamisesta saisi puristettua säästöjä. Auto voi olla malliltaan ja käyttövoimaltaan mikä tahansa. Oleellisinta olisi, että sinulla on tiedossa automalli mistä keskustelet! Auton valinnassa sekä autojen välisessä vertailussa auttavat toiset ketjut, kuten Mikä auto minulle?
Tervetuloa keskustelemaan ja erityisesti, täällä saa kysyä vinkkiä!
Itse tilasin juuri Länsi-autosta uuden Nissan Leaf täyssähkön N-connecta varustetasolla, talvirenkailla ja metallivärillä. Autokeskukselta ensimmäinen välirahatarjous Leafiin oli (vaihdossa Toyota Avensis vm.2018 1.8 bensa 102tkm) 21 800e.
Tuo oli mielestäni täysin, suorastaan surkea tarjous. Välirahaa laskeakseni myin Avensiksen Autovexin kautta. Sain myydessä auton autoliikkeeseen 18 800e, joten nyt pääsin 11200 välirahalla uuteen autoon kiinni, eikä tarvinnut renkaanpotkijoille vastailla! Uuden auton odottaminen sujuu perheestä käyttämättömänä olleella laina-autolla ajaen, kunnes uusi auto saapuu syksyllä.
Säästin käytännössä yli 10 600€ (sillä "veto"koukkua ei ollut ensimmäisessä tarjouksessa)!
Leafin löysin lopulta tällä tarjouksella
"Leaf N-Connecta 40 kWh kiinteällä kuukausierällä vuodeksi 289 €/kk¹"
Toivottavasti ketjusta on apua ja saatte täältä vinkkejä autokaupoille!
Tervetuloa keskustelemaan ja erityisesti, täällä saa kysyä vinkkiä!
Itse tilasin juuri Länsi-autosta uuden Nissan Leaf täyssähkön N-connecta varustetasolla, talvirenkailla ja metallivärillä. Autokeskukselta ensimmäinen välirahatarjous Leafiin oli (vaihdossa Toyota Avensis vm.2018 1.8 bensa 102tkm) 21 800e.
Tuo oli mielestäni täysin, suorastaan surkea tarjous. Välirahaa laskeakseni myin Avensiksen Autovexin kautta. Sain myydessä auton autoliikkeeseen 18 800e, joten nyt pääsin 11200 välirahalla uuteen autoon kiinni, eikä tarvinnut renkaanpotkijoille vastailla! Uuden auton odottaminen sujuu perheestä käyttämättömänä olleella laina-autolla ajaen, kunnes uusi auto saapuu syksyllä.
Säästin käytännössä yli 10 600€ (sillä "veto"koukkua ei ollut ensimmäisessä tarjouksessa)!
Leafin löysin lopulta tällä tarjouksella
"Leaf N-Connecta 40 kWh kiinteällä kuukausierällä vuodeksi 289 €/kk¹"
Toivottavasti ketjusta on apua ja saatte täältä vinkkejä autokaupoille!
Viimeksi muokattu: