Itse koeajanut kolmea vanhemman korin GS450h:ta. Ensimmäisenä sitä pitkään myynnissä ollutta 60tkm rhd:tä, jossa akut laukesivat ja oli kuudella tonnilla myynnissä. Lohjalla vastaavaa kuin tuo Jyväskylän auto, mutta siinäkin oli kaikkea pientä sanomista (peilin säätömoottori kärtsännyt, kaaret kunnostettavassa kunnossa, lakkavikaa jnejne) ja sitten tuo Jyväskylän humputtava ruosteläjä
. Heti ensimetreillä tuntu se perä humputtavan sen verta, että kävin vain kunniakierroksen kiesimässä. Jokainen kaari oli myös aivan mätänä (nykyisen Type-s accordin tyyppivika takakaaret kertaalleen kunnolla kunnostaneena hieman karsastan ruostekaaria
). Näiden jälkeen olen tyypannyt jdm is350:ä, valkoista 80tkm f-sport is300h:ta punaisilla nahoilla (nam), valkoista f-sport gs300h:ta, joka tälläkin hetkellä myynnissä Tsushoautolla Espoossa ja mustaa uudempikorista 450h:ta.
Näistä koeajoista siis viisaantuneena: is300h oli hieman tunnoton kaara, mutta todennäköisin seuraava auto hintansa puolesta. Uudempi korinen gs olisi unelmatason auto varsinkin 450-koneella, mutta hinnat vielä turhan reippaat ja ei välttämättä niin isolle autolle tarvetta. Vanhempi gs olisi alle 200tkm ajettuna ja mustalla sisustalla loistokärry, mutta kaikissa tuo järkyttävä vaalea sisusta ja kilsoja turhan reippaasti. Adaptiivinen vakkari myös periaatteesta must-have, jos auton hinta ylittää 15k€. Tuo jdm-lexus myös ihan kiva ja itse saisi tuotua kympillä, mutta keskikulutus +9L.