Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista


Ihan hyvä soppari jos uutta autoa haluaa. Voittaa leasinghinnoissa ainakin Autoverkkokaupan ja DeltaDriven.

Huomiona itse ostettuna ŠKODA SCALA 1,0 TSI 95 Active listahinta toimituskuluineen 20 162,83 € ja leasing-sopimuksessa talvirenkaiden kanssa 18 120,98 €. Siitä kaikki voivat arvioida minkä verran uudesta voi alennusta saada talvirenkaat vanteineen maksaa luultavasti noin 500 €. Yhteensä alennusta noin 12 % ja 2500 €.

Toki Laakkonen luultavasti myy nämä ohuella katteella kun 199€ avausmaksu, 12 €/kk käsittelymaksut ja korot. Näiden päälle hyvin todennäköisesti asiakas ostaa palveluina huolto- ja rengaspalvelu 21 €/kk ja 16 €/kk.
 
Ensimmäinen auto elämässäni harkinnassa loppuvuonna syntyvän lapsen myötä. Pääkaupunkiseudulla asutaan ja julkinen liikenne kyllä toimii, joten tähän mennessä ei autolle oo ollut niin paljoa tarvetta, mutta arjen joustavuus, ajansäästö ja elämän monipuolistaminen yms houkuttaa kovasti. Taloudellisesti autossa ei oikein järkeä ole ja yritetään tietenkin mahdollisimman pitkään pärjätä ilman. Lähinnä siis tutustumishousut vielä jalassa niin sanotusti.

Kriteereitä:
  • Budjetti ~20-25k€
  • Farkku, sillä kyytiin pitäisi saada mahdutettua niin lastenrattaat kuin perheen kultainennoutaja.
  • Automaattivaihteinen
  • Käyttövoimana bensiini, plug-in hybridi tottakai kiinnostaisi kun latausmahdollisuus löytyy, mutta budjetti ei sellaiseen riitä.
Onko mielipiteitä / vinkkejä minkä merkkistä autoa kannattaisi lähteä etsimään? Ja muita vinkkejä mitä ottaa huomioon autoa valittaessa?

Tällä hetkellä selannut klassisesti Skoda Octaviaa ja Volkswagen Passattia, jotka ovat ehkä yleisimmät merkit. Näissä kuitenkin DSG-vaihteiston möröt vielä pelottaa. Toyota Corolla on ollut myös listalla ja joka muuten olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta tavaratila ei oikein vakuuta. Muita järkeviä merkkejä / malleja?
 
Oletko käynyt testaamassa Corollan tavaratilan kokoa. Itse kallistuisin siihin tuolla hinnalla. Tai KIA/Hyundain vastaaviin.
 
Ensimmäinen auto elämässäni harkinnassa loppuvuonna syntyvän lapsen myötä. Pääkaupunkiseudulla asutaan ja julkinen liikenne kyllä toimii, joten tähän mennessä ei autolle oo ollut niin paljoa tarvetta, mutta arjen joustavuus, ajansäästö ja elämän monipuolistaminen yms houkuttaa kovasti. Taloudellisesti autossa ei oikein järkeä ole ja yritetään tietenkin mahdollisimman pitkään pärjätä ilman. Lähinnä siis tutustumishousut vielä jalassa niin sanotusti.

Kriteereitä:
  • Budjetti ~20-25k€
  • Farkku, sillä kyytiin pitäisi saada mahdutettua niin lastenrattaat kuin perheen kultainennoutaja.
  • Automaattivaihteinen
  • Käyttövoimana bensiini, plug-in hybridi tottakai kiinnostaisi kun latausmahdollisuus löytyy, mutta budjetti ei sellaiseen riitä.
Onko mielipiteitä / vinkkejä minkä merkkistä autoa kannattaisi lähteä etsimään? Ja muita vinkkejä mitä ottaa huomioon autoa valittaessa?

Tällä hetkellä selannut klassisesti Skoda Octaviaa ja Volkswagen Passattia, jotka ovat ehkä yleisimmät merkit. Näissä kuitenkin DSG-vaihteiston möröt vielä pelottaa. Toyota Corolla on ollut myös listalla ja joka muuten olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta tavaratila ei oikein vakuuta. Muita järkeviä merkkejä / malleja?
Hybridi farkku toyota auris. Ei mikään tehopeli, mutta budjettiin osuu. Halpa ylläpitää ja kaupungissa kulutus pientä.
Itsellä ollut ja ei mitään valittamista jälkeenpäin.
 
Astra farkku, budjettiraamilla saa vähänajetun pelin hyvillä varusteilla ja 200-heppaisella koneella.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen auto elämässäni harkinnassa loppuvuonna syntyvän lapsen myötä. Pääkaupunkiseudulla asutaan ja julkinen liikenne kyllä toimii, joten tähän mennessä ei autolle oo ollut niin paljoa tarvetta, mutta arjen joustavuus, ajansäästö ja elämän monipuolistaminen yms houkuttaa kovasti. Taloudellisesti autossa ei oikein järkeä ole ja yritetään tietenkin mahdollisimman pitkään pärjätä ilman. Lähinnä siis tutustumishousut vielä jalassa niin sanotusti.

Kriteereitä:
  • Budjetti ~20-25k€
  • Farkku, sillä kyytiin pitäisi saada mahdutettua niin lastenrattaat kuin perheen kultainennoutaja.
  • Automaattivaihteinen
  • Käyttövoimana bensiini, plug-in hybridi tottakai kiinnostaisi kun latausmahdollisuus löytyy, mutta budjetti ei sellaiseen riitä.
Onko mielipiteitä / vinkkejä minkä merkkistä autoa kannattaisi lähteä etsimään? Ja muita vinkkejä mitä ottaa huomioon autoa valittaessa?

Tällä hetkellä selannut klassisesti Skoda Octaviaa ja Volkswagen Passattia, jotka ovat ehkä yleisimmät merkit. Näissä kuitenkin DSG-vaihteiston möröt vielä pelottaa. Toyota Corolla on ollut myös listalla ja joka muuten olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta tavaratila ei oikein vakuuta. Muita järkeviä merkkejä / malleja?
Meillä sama kombo muutamia vuosia sitten. Keskikokoinen koira ja lapsi. Muutama vinkki:
-jos hankitte hyvät rattaat niin usein ne on myös isokokoiset. Tämä aiheuttaa monissa farmareissa sen että vaunurunkoa ja vaunukoppaa ei pysty lastaamaan päällekkäin. Eli koiralle ei jää tilaa.
-joissain autoissa kuten monesssa crossoverissa tai pikku SUV tavaratilan syvyys / leveys ei riitä siihen että koita mahtuisi mukavasti viereen vaikka rattat tarvikkeineen saisi pinottua
-turvakaukalo takapenkillä mallista riippuen ottaa hyvinkin äkkiä etupenkkiin kiinni eikä edessä mahdu kovin isoa ihmistä istumaan.

Ottakaa rattaat, kaukalo ja rekku mukaan autokaupoille. Siinä asioita autoon sovitellessa voi miettiä minkä verran haluaa maksaa isommasta autosta ja sitä kautta vaivattomuudesta.
 
Hybridi farkku toyota auris. Ei mikään tehopeli, mutta budjettiin osuu. Halpa ylläpitää ja kaupungissa kulutus pientä.
Itsellä ollut ja ei mitään valittamista jälkeenpäin.
Ainut iso miiinus jäätävä rengasmelu. Varsinkin jos erehtyy nastarenkaat hankkimaan talveksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Jbk
@Arttuna katsoisin vaikka näitä diilejä, #uusivuodeksi ja ennemmin #melkeinuusi kuten tämä esimerkkinä: Autoverkkokauppa.fi Ei tarvi noin "kevyellä" tarpeella lähteä opettelemaan auton omistamista heti alkuun.
 
Kriteereitä:
  • Budjetti ~20-25k€
  • Farkku, sillä kyytiin pitäisi saada mahdutettua niin lastenrattaat kuin perheen kultainennoutaja.
  • Automaattivaihteinen
  • Käyttövoimana bensiini, plug-in hybridi tottakai kiinnostaisi kun latausmahdollisuus löytyy, mutta budjetti ei sellaiseen riitä.
Eikös Passat GTE irtoa tohon hintahaarukkaan alle 100 tkm ajettuna?
 
Ensimmäinen auto elämässäni harkinnassa loppuvuonna syntyvän lapsen myötä.

Komppaan kanssa että kokeile ensin vaikka liisaamalla joku halpis vuodeksi. Riippuen että miten hyvien palveluiden lähellä asut niin oikeat tarpeet vauvan kuskaamiseen voi olla aika pienetkin:
  • Ruokaa, korviketta vaippoja jne tarvitaan kyllä joo mutta kotiinkuljetus on nykyään edullista ja kätevää
  • Neuvolaan ja lääkärille on asiaa ehkä kerran-pari kuukaudessa. Menee helposti taksillakin jos ei jaksa kävellä. Sivuhuomiona että sairaustapauksissa vauvat yleensä sitten passitetaan Lastensairaalaan vaikka olisi mikä yksityinen vakuutus
  • Kompaktien rattaiden (Britax smile tms) kanssa pärjää hyvin julkisissa ja on ilmaista, matkat eivät muutenkaan ole kovin pitkiä
  • Sukulais- yms sosiaaliset reissut on sitten se missä auto voi potentiaalisesti olla hyvinkin tarpeellinen

Taaperon kanssa pitää sitten taas arvioida uudestaan kun on aika mennä päiväkotiin.
 
Kiitoksia kaikille vastauksista!

Tuo halpa liisari vuodeksi voisi olla ihan hyvä vaihtoehto tässä vaiheessa tosiaan! Ei käynyt mielessäkään tuo vaihtoehto. Kuitenkin käyttö arjessa rajoittuu lähinnä harrasteluun ja arkiajoon, työmatkat sujuvat helpommin julkisilla. Tuolla vuoden ajelulla pääsisi hyvin näkemään arjessa auton oikeaa tarvetta + mitä autolta oikeasti vaatii.

En huomannut tuota toista ketjua autoihin liittyen, jatkan sinne mikäli tulee jotain muita asioita mieleen!
 
Mikä on tuntuma yleensä tarjoustilanteesta käytettyjen suhteen, nyt taitaa olla edelleen myyjän markkinat ja nollakorkoisia (ja kuluttomia) turha varmaan odotella. Muutamalla näyttää olevan prosentin korkoa kuluineen, mutta onko heinäkuussa mahdollisesti odotettavissa mitään kummempaa tarjous rutistusta vai painottuvatko nämä vuoden loppuun? Seuraavat ainoita tarjouksia mitä tullut nyt vastaan:

Pp-auto (31.7.)
Etusivu
0,99% + 12€/kk + 249€

Autokaari (15.7.)
0,99% + 10€/kk + 190€

Autokeskus (31.7.)
Erään vaihtoautoja huippurahoitus 1,99 % + kulut
1,99% + 12€/kk + 299€
 
Mikä on tuntuma yleensä tarjoustilanteesta käytettyjen suhteen, nyt taitaa olla edelleen myyjän markkinat ja nollakorkoisia (ja kuluttomia) turha varmaan odotella. Muutamalla näyttää olevan prosentin korkoa kuluineen, mutta onko heinäkuussa mahdollisesti odotettavissa mitään kummempaa tarjous rutistusta vai painottuvatko nämä vuoden loppuun? Seuraavat ainoita tarjouksia mitä tullut nyt vastaan:

Pp-auto (31.7.)
Etusivu
0,99% + 12€/kk + 249€

Autokaari (15.7.)
0,99% + 10€/kk + 190€

Autokeskus (31.7.)
Erään vaihtoautoja huippurahoitus 1,99 % + kulut
1,99% + 12€/kk + 299€
Metroautolla joihinkin vaihtoautoihin 1% + kulut, luultavasti 250€ + 12€/kk
 
Huomiona itse ostettuna ŠKODA SCALA 1,0 TSI 95 Active listahinta toimituskuluineen 20 162,83 € ja leasing-sopimuksessa talvirenkaiden kanssa 18 120,98 €. Siitä kaikki voivat arvioida minkä verran uudesta voi alennusta saada talvirenkaat vanteineen maksaa luultavasti noin 500 €. Yhteensä alennusta noin 12 % ja 2500 €.

Onpas kallis esimerkki. Sain omani uutena vm.21 paremmalla ambition varustetasolla toimitettuna alle 20k, todellinen vuosikorko 0%, talvirenkaat aluvanteilla kaupan päälle :kippis:
 
Onpas kallis esimerkki. Sain omani uutena vm.21 paremmalla ambition varustetasolla toimitettuna alle 20k, todellinen vuosikorko 0%, talvirenkaat aluvanteilla kaupan päälle :kippis:

Ja paljon oli listahinnan ja kauppahinnan mukainen alennus? Nopeasti laskettuna samaa luokkaa esimerkin auton kanssa?
 
Miten olette järjestäneet autorahoituksen tuontiautolle Saksasta?

Pankkilaina taitaa olla yleisin, yksinkertaisin ja mahdollisesti jopa halvin ratkaisu, toki onhan näitä tuontiautojen rahoittajia, mutta siellä korot ovat 5%+ luokkaa.
Yrityspuolella tuontivehkeiden rahoitusleasingit ovat tavallisempia ja korkotasokin maltillisempi.
 
Skoda, Renault, Dacia tai Volvon ostajalle 0% korko + kulut

Lohjanportin auto

tarjous 8.8.2021 asti

-Hyvän käteisalennuksenkin sai kysymällä, mutta mailitse homma kovin tahmeaa vrt muihin paikkoihin. Kovin kaukana sijaitsee, enkä vielä ainakaan ole paikan päälle päässyt kauppoja hieromaan.
 
Eikös täällä ole keskusteltu myös moottoripyörien rahoituksista. Moni KTM jälleenmyyjä näytti nyt mainostavan 390 Adventurelle nollakorko/kulu sopimuksia. Olisiko maahantuoja yliarvioinut koronakesän kysynnän?

Kävin koeajamassa ja pääsisihän tuossa kiinni uuteen OK yleispyörään abseilla aika edukkaasti. Jään kuitenkin odottamaan miltä näyttää 490 Adv...
 
Itsellä lähti nyt tuo ID4 liisari ostoon. Tulee kuliväri pohjaväriharmaana ja alumiinivantein. Hinta jäi 415€/kk 36kk ja10tkm/vuosi sopimuksella. Räknäsin numeroita vaikka kuinka ja jos olisi omaksi ostanut niin parhaassakin tapauksessa kuukausikulu olisi ollut satasen enemmän. Myyjä sanoi samaa, että hänellä itsellään sama malli liisarina, mutta satesen kalliimmalla hinnalla. Peltivantein tuo olisi ollut rahalisesti vielä parempi diili, mutta odotusaika olisi ollut 4kk. Nyt auton saa halutessaan 2 viikon päästä ajoon. Auto tuleekin sopivasti juuri alle kesälomille. Oma auto myyntiin sitten seuraavaksi.

Tilastiko tämän tuolta Nordealta autoleasing.fi sivulta? Nyt siellä ei ole itseä kiinnostavia autoja, mutta täytyy kärkkyä, jos tulisi ID.4 vaikka uudestaan tarjolle jossain vaiheessa.
 
Tilastiko tämän tuolta Nordealta autoleasing.fi sivulta? Nyt siellä ei ole itseä kiinnostavia autoja, mutta täytyy kärkkyä, jos tulisi ID.4 vaikka uudestaan tarjolle jossain vaiheessa.
Joo sieltä tuli. Hinnaksi lopulta jäi 395 €/kk ja auto tuli kaksilla 19" aluvanteilla. Volkkarin hinnasto kun muuttui ja uusiin kuului kaikkiin aluvanteet mukaan vakiona. Ei juuri halvemmalla voi tuon kokoluokan sähköautoa saada minusta tällä hetkellä. Parin kolmen vuoden päästä tilanne on varmaan jo toinen.
 
Onko kukaan kilpailuttanut autolainaa? Rouvalla Tapiolan rahoitus autossa ihan kohtuullisella 3% korolla, mutta käsittelymaksut on 13e kuussa, niin tuosta jäljellä olevasta 10ke summasta menee 30e korkoja ja kuluja kuussa. Kokeili Lendoa, mutta se taitaa olla joku rahankäyttöongelmaisten palvelu, kun halvin rosvokorko tuotakautta olisi ollut 14%.

Onhan niitä mainoksia esim 1% korolla, mutta saako semmosen jos auto on jo?
 
Onhan niitä mainoksia esim 1% korolla, mutta saako semmosen jos auto on jo?

Halvimmat rahoitukset saa yleensä
- Autoliikkeen kautta auton ostamisen yhteydessä (jopa täysin korottomia ja kuluttomia, usein pieni korko sekä n. 10 (+/- 2 eur) käsittelykulu per kk)
- Pankilta vakuudellisena lainana (pankista ja asiakkaasta riippuen muutaman prosentin korolla ja maltillisilla kuluilla

Eipä noilta pikavippifirmoilta useinkaan kovin halpaa rahaa saa, etenkään auton hankintaa varten. Useimmilla helpoin tapa saada halpaa lainaa autoa varten on ottaa se autoliikkeen tarjoama kampanja-osamaksu, mutta se on tosiaan saatavilla vain auton oston yhteydessä, ei jo aiemmin/muualta ostettuun autoon.

Pankitkaan eivät vakuudetonta (auto ei yleensä riitä vakuudeksi) lainaa myönnä mitenkään kovin halvalla, usein korot on luokkaa 5-10%, käsittelymaksu 5-10 euroa/kk ja perustamismaksu satoja euroja.
 
Jos kalusto sopii niin Levoranta kannattaa aina katsoa, myy ne muitakin kuin Fordeja.
 
Skoda, Renault, Dacia tai Volvon ostajalle 0% korko + kulut

Lohjanportin auto

tarjous 8.8.2021 asti

-Hyvän käteisalennuksenkin sai kysymällä, mutta mailitse homma kovin tahmeaa vrt muihin paikkoihin. Kovin kaukana sijaitsee, enkä vielä ainakaan ole paikan päälle päässyt kauppoja hieromaan.
Pienellä präntillä lukee. Avauskulut 390 ekee ja 13€/kk.
 
Mitä kautta yleensä kaivelette noita hyviä yksityisleasing diilejä? Jos vaikka hankkiutuisi omasta vessasta eroon ja kokeilisi seuraavaksi tuollaista.
 
Onko mitään tarjouksia tiedossa Toyota Yaris 2021 mallista, hybrid tai bensa? Tarttis sellaisen about kolmeksi vuodeksi ajoon, 20-25k kilometriä vuodessa.
 
Joo sieltä tuli. Hinnaksi lopulta jäi 395 €/kk ja auto tuli kaksilla 19" aluvanteilla. Volkkarin hinnasto kun muuttui ja uusiin kuului kaikkiin aluvanteet mukaan vakiona. Ei juuri halvemmalla voi tuon kokoluokan sähköautoa saada minusta tällä hetkellä. Parin kolmen vuoden päästä tilanne on varmaan jo toinen.

Harmitti hieman kun tuo tarjous poistui, kun olin juuri aikeissa tilata ko. auton. Nyt kuitenkin elämäntilanne muuttui sen verran ettei olisi ollut tarvettakaan, joten loppu hyvin - kaikki hyvin.

Erittäin hyvä diili tuo kyllä, en saanut excelissä mitenkään omaksi ostamista/rahoituksella kannattavammaksi. Saitko jo auton vai meneekö toimitus 1-2kk päähän kuten sivulla luki?
 
Onko mitään tarjouksia tiedossa Toyota Yaris 2021 mallista, hybrid tai bensa? Tarttis sellaisen about kolmeksi vuodeksi ajoon, 20-25k kilometriä vuodessa.

Riittäisikö 19k vuodessa? Tuo on 269 e/kk. Sisältää kahdet renkaat ja 1. vuosihuollon. Oletuksena vuoden diili mutta sivun mukaan voi sopia jatkosta:
 
Riittäisikö 19k vuodessa? Tuo on 269 e/kk. Sisältää kahdet renkaat ja 1. vuosihuollon. Oletuksena vuoden diili mutta sivun mukaan voi sopia jatkosta:
Tähän täytyykin tutustua kunnolla, kiitos paljon!
 
Harmitti hieman kun tuo tarjous poistui, kun olin juuri aikeissa tilata ko. auton. Nyt kuitenkin elämäntilanne muuttui sen verran ettei olisi ollut tarvettakaan, joten loppu hyvin - kaikki hyvin.

Erittäin hyvä diili tuo kyllä, en saanut excelissä mitenkään omaksi ostamista/rahoituksella kannattavammaksi. Saitko jo auton vai meneekö toimitus 1-2kk päähän kuten sivulla luki?
Mä sain jo omani käyttöön. Halutessani olisin saanut sen jo parin viikon jälkeen tilauksesta, koska auto oli varastossa oleva malli ja itse olin aktiivinen sekä myyjän, että liisarifirman suuntaan asian kanssa. Halusin kuitenkin tarkoituksella luovutuksen vasta myöhemmälle omien kesälomasuunnitelmien takia. Auto vaikuttaa hyvältä ja kulutus maltilliselta, mutta perheen kakkoauto (Mii Electric) menee kuitenkin reippaasti vähemmällä ihan oletetusti. Kovalla sivutuulella ID4 on kuitenkin hiukan herkkä vaeltamaan tiellä, mikä tuli huomattua viime viikon kovatuulisina päivinä.
 
Kertokaas tietäjät - jos on käytettyä autoa ostamassa (abt 25k), niin miten siihen saa parhaat rahoitusedut? Onko ihan vaan kiinni siitä, että bongaa jonkun tarjouksen, vai onko mitään jatkuvasti voimassaolevaa ratkaisua olemassa?
 
Eipä tuohon taida olla mitään muuta pysyvää ratkaisua, kuin vakuudellinen laina omasta pankista.
Muuten jos haluaa saada halvan rahoituksen, on kytättävä autoliikkeiden korkotarjouksia tai uusien autojen tapauksessa myös maahantuojan "sponssaamia" korkokamppanjoita.
 
Kiitos vastauksista. Ostopaikka on avoin vielä. Auto on speksattu omassa päässä, mutta ostopaikan määrittää lopulta sitten ostohetken tilanne.

Pitkän ja vaivalloisen pohdinnan jälkeen parin kuukauden päästä suunnilleen tarkoitus ostaa alle Toyota Corolla (vm 2019->) Hybrid.
 
tuolla budjetille kannatta punnata ostaako uuden karvalakin tai suzuki swacen (joka on corolla), joka lähtee tällä hetkellä alk.
26 990 €

Uusiin saa yleensä paremmat rahoitukset

Riippuen kuinka pitkään aikoo autoa pitää Corolla pitää varmasti paremmin arvonsa vs Suzuki vaikka olisikin sama auto.
 
tuolla budjetille kannatta punnata ostaako uuden karvalakin tai suzuki swacen (joka on corolla), joka lähtee tällä hetkellä alk.
26 990 €

Uusiin saa yleensä paremmat rahoitukset
Muuten tuo voisi olla ihan vaihtoehto, mutta haussa on hatchback Corolla. Farkku on hieman liian iso omaan käyttöön, kun sillä tulee lähinnä kuskattua minua, vaimoa ja kauppaostoksia.

EDIT: Porrasperä -> hatchback
 
Viimeksi muokattu:
Jos uuden auton ostaa rahoituksella niin onko silloin myyntihinnassa tinkivaraa vai onko aina listahinta ja tinkausvara lähinnä rahoituksen ehdoissa?
 
Jos uuden auton ostaa rahoituksella niin onko silloin myyntihinnassa tinkivaraa vai onko aina listahinta ja tinkausvara lähinnä rahoituksen ehdoissa?
On siinä aina pientä joustovaraa, vaikka rahoituksella ottaisikin. Myyjäliikkeellehän se on yleensä se ja sama, onko auto rahoituksella vai ei, kun rahoitusfirmasta he sen sovitun rahan jokatapauksessa saavat.

Paljon oleellisempi juttu on se, että tuleeko liikkeeseen vaihtoauto vai ei. Jos tulee, niin se "alennus" on yleensä leivottu siihen vaihtarin hyvitys hintaan. Vastaavasti jos ilman vaihtaria, niin sitten sitä varsinaista hintaa voi saada alaspäin. Tapauskohtaisesti tietysti, kun paljon on kiinni
  • Annettavasta vaihtarista
  • Ostajan tinkimistaidoista
  • Myyjän halukkuudesta pohtia hintaa alaspäin (tähän vaikuttaa myös mahdolliset kampanjat, maahantuojan ja esimiesten ohjeistukset)
Lisäksi voi yrittää tingata jotain muuta mukaan, kuin hintaa. Esim kestopinnoite, lohkolämmitin, talvirenkaat, merkin vaatteita jne, tai ainakin niistä hintaa alaspäin
 
On siinä aina pientä joustovaraa, vaikka rahoituksella ottaisikin. Myyjäliikkeellehän se on yleensä se ja sama, onko auto rahoituksella vai ei, kun rahoitusfirmasta he sen sovitun rahan jokatapauksessa saavat.

Myyjäliikkeellehän se on sama mutta yksittäiselle myyjälle rahoituksen ottaja voi olla parempi diili kun saa myytyä auton lisäksi rahoituksen. Olen kuullut jopa joidenkin saaneen parempia tarjouksia hinnasta rahoituksen kanssa vs käteisellä, varmaan myyjälle tulossa jotain provisioita myydyistä rahoituksista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 201
Viestejä
4 489 439
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom