Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Myyjät (ja liikkeet) saavat provikkaa rahoituksista ja vakuutuksista, mitä kauppaavat auton kylkeen.
 
Ostettiin taas sit Kia 0 korko 0 kulut 0 perustaminen eli todellinen vuosikorko 0. Auto-Kehä Karkkila, loistava vaihtohyvitys oli niin vaimon Nissan Pulsar saa vaihtua Kia XCeed 1,5 T-GDI Mild-Hybrid 160hv Business Premium DCT + lasikatto yellow pack ym... Talvirengaspakettikin 290 € ja lasikatonkin sai 0 € ja sitä rataa...

Halpaa on rahoitus kyllä ja taas kyllä Kiaan ostajan markkinat näköjään. Ihmettelen miks kukaan korollisia harkitsee kun koko ajan jotain 0-korkokamppiksia pyörii siellä sun täällä.
 
Itsekin tarjouksia pyöritellyt viimeaikoina paljon. Yhden 0/0/0 -tarjouksen sain sekä 0-korko +kulut. Nämä kuitenkin kalpenivat kolmannelle, jossa 0.9 korko +kulut, koska käteisalennus kattoi korkokulut.

Kysely ja kilpailutus kannattaa. Arvostan myös asiakaspalvelua ja toiminnan jouhevuutta, lopulta ei kovin isoista eroista tarjouksissa puhuta, joten olisi mukavaa että homma sujuu näppärästi
 
Onko henkilöauton yksityisleasing sopimuksia, joissa voi valita vuosittaisiksi ajokilometrirajoiksi enintään 5 000 km vai onko noissa sopimuksissa aina väh. 10 000 km vuodessa?
 
Tuli hommattua levorannasta käytetty focus rahoituksella. Todellinen vuosikorko 3.4% ja lisäksi 350e arvoinen lahjakortti kylpylään kaupanpäälle. Mielestäni ihan hyvä tarjous käytettyyn autoon.
 
Ei tainnut kukaan vielä sanoa, mutta liikkeet antaa kyllä tarjouksen rahoituksesta kun pyytää. Yli 2 ei pitäisi yhdenkään aikuisen joutua maksamaan.

Liikkeet saavat siis rahoituksen normaalisti jollain 1,1-1,3 korolla, ja tulevat kyllä vastaan sinne 2 kun sanoo selkeästi että se korko on kaupan este.

Kyllä ne haluaa auton myydä, ja rahoituksen myydä, kun ei mene edes tappiolla.
 
Ei tainnut kukaan vielä sanoa, mutta liikkeet antaa kyllä tarjouksen rahoituksesta kun pyytää. Yli 2 ei pitäisi yhdenkään aikuisen joutua maksamaan.

Liikkeet saavat siis rahoituksen normaalisti jollain 1,1-1,3 korolla, ja tulevat kyllä vastaan sinne 2 kun sanoo selkeästi että se korko on kaupan este.

Kyllä ne haluaa auton myydä, ja rahoituksen myydä, kun ei mene edes tappiolla.

Paitsi esim. Kamux, josta ei ole ikinä saanut todellista vuosikorkoa alle 6%, vaikka kuinka on ruinannut. Myös eräs Tamperelainen putiikki tarjosi mukavaa 11% korkoa, jolla auton korkokulut olisivat olleet laina-aikana jotain 5000e päälle. Jäi se auto ostamatta eikä tosiaan Kamuxiltakaan ole yhtään tullut ostettua koron takia.

Toisaalta taas merkkiliikkeet antaa lähes poikkeuksetta <2% + kulut suoraan, ilman ihmeempää vänkäämistä.
 
Paitsi esim. Kamux, josta ei ole ikinä saanut todellista vuosikorkoa alle 6%, vaikka kuinka on ruinannut. Myös eräs Tamperelainen putiikki tarjosi mukavaa 11% korkoa, jolla auton korkokulut olisivat olleet laina-aikana jotain 5000e päälle. Jäi se auto ostamatta eikä tosiaan Kamuxiltakaan ole yhtään tullut ostettua koron takia.

Toisaalta taas merkkiliikkeet antaa lähes poikkeuksetta <2% + kulut suoraan, ilman ihmeempää vänkäämistä.
Sain kyllä Kamuxilta alle 4% kun kyselin käytetyn perään.
 
Sain kyllä Kamuxilta alle 4% kun kyselin käytetyn perään.

Pitihän se tarkistaa ja sen verran tuli puhuttua paskaa, että Kamux tarjosi vänkäämisen jälkeen 3.9% + kulut, todellinen vuosikorko 5.92% eli menihän se just alle kuuden. Kalliina pidin silti ja ostin vastaavan auton merkkiliikkeestä, jolloin todellinen vuosikorko jäi reiluun 3%. Merkkiliikkeestä vastaava auto oli käytännössä saman hintainen listahinnaltaan.
 
Pitihän se tarkistaa ja sen verran tuli puhuttua paskaa, että Kamux tarjosi vänkäämisen jälkeen 3.9% + kulut, todellinen vuosikorko 5.92% eli menihän se just alle kuuden. Kalliina pidin silti ja ostin vastaavan auton merkkiliikkeestä, jolloin todellinen vuosikorko jäi reiluun 3%. Merkkiliikkeestä vastaava auto oli käytännössä saman hintainen listahinnaltaan.
Juu on tuo kallis silti Kamuxilla.
 
Ostettiin taas sit Kia 0 korko 0 kulut 0 perustaminen eli todellinen vuosikorko 0. Auto-Kehä Karkkila, loistava vaihtohyvitys oli niin vaimon Nissan Pulsar saa vaihtua Kia XCeed 1,5 T-GDI Mild-Hybrid 160hv Business Premium DCT + lasikatto yellow pack ym... Talvirengaspakettikin 290 € ja lasikatonkin sai 0 € ja sitä rataa...

Halpaa on rahoitus kyllä ja taas kyllä Kiaan ostajan markkinat näköjään. Ihmettelen miks kukaan korollisia harkitsee kun koko ajan jotain 0-korkokamppiksia pyörii siellä sun täällä.

Tähän sellainen kommentti, että kaikki ei halua ostaa Kiaa. Toki nollakamppiksia on joihinkin karvalakkeihin saatavina myös muillakin merkeillä, mutta jos ajaminen on muutakin kuin neulasten työntämistä silmiin, niin "joutuu" yleensä parin prosentin kieppeille maksamaan. Tosin eipä tuolla lopuksi ole mitään väliä.
 
Tähän sellainen kommentti, että kaikki ei halua ostaa Kiaa. Toki nollakamppiksia on joihinkin karvalakkeihin saatavina myös muillakin merkeillä, mutta jos ajaminen on muutakin kuin neulasten työntämistä silmiin, niin "joutuu" yleensä parin prosentin kieppeille maksamaan. Tosin eipä tuolla lopuksi ole mitään väliä.
Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.
 
Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.
Villinä arvauksena mahtaisikohan massimiehet suosivat liisareita vähentämään omaa riskiä ja vähentämään vaivan näköä? Mahdollisesti myös saattavat suosia muita rahoitusmuotoja. Onhan noita massimiehiä tälläkin foorumilla paljonkin, josko joku heistä kertoisi.
 
Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.

Nollaa ei näy, mutta kyllä aika pienellä korolla saa, esim. Volvolla on jatkuvasti 1.9% ja välillä 0.9% ja kyllä yli 75ke saa menemään Volvoonkin heittämällä.
 
Tähän sellainen kommentti, että kaikki ei halua ostaa Kiaa. Toki nollakamppiksia on joihinkin karvalakkeihin saatavina myös muillakin merkeillä, mutta jos ajaminen on muutakin kuin neulasten työntämistä silmiin, niin "joutuu" yleensä parin prosentin kieppeille maksamaan. Tosin eipä tuolla lopuksi ole mitään väliä.

Onhan sitä Kialla ja Fordilla ja Pösöllä vaikka mitä malleja mistä valita 0-korolla. Moni muukin merkki välillä vastaavia laittaa + sitte liikkeiden/ketjujen 0- tai 0,xx-tarjoukset lisäksi. Ehkä MB tai Teslaa et koskaan 0-korolla saa, mutta on kyllä BMWkin joskus 0-korkoinen. Toki mitään Fefejä, Possuja ym. eksotiikkaa ei mainosteta edes koroilla.

Ja kannattaa vähän avata niitä neulassilmiä ja käydä testaileen eri merkkejä ja malleja. Kian laatu on nykypäivänä todella korkea, sitä ennen mulla ollut BMW (jota muuten korjattiin yli 20 k€ jatkotakuun 2...4,5v. aikana, takuuajan 0...2 korjausten hintaa en tiedä mutta niitäkin riitti) ja sitä ennen E-Mersua jne.. Jos vaikka maasturia haluut, niin et saa kuin 2x hinnalla Sorentoa vastaavan möhkön ja jotain juttuja et saa rahallakaan (toki et Sorentoonkaan mitään vaikka BMW Xx:n individual-juttuja jne.). Näissä on vaan hemmetin hyvä hintalaatusuhde. Esim. Proceedia jos vertaa MB CLA shooting brake, niin CLA:han saat laittaa 1,5x hinnan heti, että samat varusteet, silti mopompi ja takuukin vaan 2 vuotta vs. Kia 7. Oli muuten HS:ssa sama huomio, että Proceedilla ei ole oikein kilpailijaa samassa hintaluokassa vaan pitää laittaa +20 k€, että ollaan edes samalla viivalla.
 
Onhan sitä Kialla ja Fordilla ja Pösöllä vaikka mitä malleja mistä valita 0-korolla. Moni muukin merkki välillä vastaavia laittaa + sitte liikkeiden/ketjujen 0- tai 0,xx-tarjoukset lisäksi. Ehkä MB tai Teslaa et koskaan 0-korolla saa, mutta on kyllä BMWkin joskus 0-korkoinen. Toki mitään Fefejä, Possuja ym. eksotiikkaa ei mainosteta edes koroilla.

Ja kannattaa vähän avata niitä neulassilmiä ja käydä testaileen eri merkkejä ja malleja. Kian laatu on nykypäivänä todella korkea, sitä ennen mulla ollut BMW (jota muuten korjattiin yli 20 k€ jatkotakuun 2...4,5v. aikana, takuuajan 0...2 korjausten hintaa en tiedä mutta niitäkin riitti) ja sitä ennen E-Mersua jne.. Jos vaikka maasturia haluut, niin et saa kuin 2x hinnalla Sorentoa vastaavan möhkön ja jotain juttuja et saa rahallakaan (toki et Sorentoonkaan mitään vaikka BMW Xx:n individual-juttuja jne.). Näissä on vaan hemmetin hyvä hintalaatusuhde. Esim. Proceedia jos vertaa MB CLA shooting brake, niin CLA:han saat laittaa 1,5x hinnan heti, että samat varusteet, silti mopompi ja takuukin vaan 2 vuotta vs. Kia 7. Oli muuten HS:ssa sama huomio, että Proceedilla ei ole oikein kilpailijaa samassa hintaluokassa vaan pitää laittaa +20 k€, että ollaan edes samalla viivalla.

Kaikki ei siltikään halua sitä Kiiaa.
 
Mutta mitä väliä sillä on niille joita rahoitustarjous Kiaan kiinnostaa, että joku ei halua Kiaa?

Kiaa voi mennä haukkumaan vaikka Esson baariin muiden samanhenkisten kanssa, tämä ketju oli autojen hankinnan ja rahoituksen tarjouksille.
 
Mutta mitä väliä sillä on niille joita rahoitustarjous Kiaan kiinnostaa, että joku ei halua Kiaa?

Kiaa voi mennä haukkumaan vaikka Esson baariin muiden samanhenkisten kanssa, tämä ketju oli autojen hankinnan ja rahoituksen tarjouksille.

Eikai täällä kukaan ole Kiaa haukkunut, kaikkia se ei vain kiinnosta.
 
Muistaako joku black-friday autotarjouksia? Onko korkotarjouksia tms.?
Eihän noiden uusien Teslojen tarjoukset muuten nettisivuilta mitään kelvottomia ole. Minusta 1,2% on ihan ok uudelle Teslalle.
 
Kaikki ei siltikään halua sitä Kiiaa.

Justhan tossa laitoin, että vaikka mitä merkkejä 0-korkoisina koko ajan ja jos tosiaan odottaa pari kk niin keskimäärin tulee aina jotain vastaavaa koska tilikauden vaihtuminen liikkeellä/maahantuojalla tai myyntipaineita uusilla/vanhoilla myyjillä jne...

Ei siinä tarvi haluta ku merkkiä X niin se X tulee tarjoukseen jossain vaiheessa maahantuojalla tai vähintäänkin jollain liikkeellä tai ketjulla. Ja kyse voi olla ihan todellisistakin eikä näennäisistä tarjouksista, esim. Kiaan oli ihan suvereeni vaihtohyvitys (ja muutenkin loistoalet) mun BMW:stä niin ei sekään haitaksi ollut.

Sama nyt sitten ku vaimon Nissania vaihdettiin niin 10...15 k€ oli odotettavissa Nettiauton perusteella mutta eka tarjous Xceediin oli heti 15,5 k€ ja sitten vielä sai varusteita 0-hinnalla esim. Yellow pack sähkömuistipenkki+lasikattopaketti 0 € (hinnastossa 1400-1500) talvirengaspaketti CVC7:t 290€ Kian aluvanteilla, irrotettava vetokoukku 400 € jne... Niillä on vaan todella kova halu myydä autoja ja tehdä kauppaa. Kollegan sukulainen autokauppias niin Kia kuulema todellinen syömähammas nyt juuri.

Yleensähän jos on todellinen 0-korko ja 0-kulut niin luulis tarjouksen olevan huono ts. näennäinen, mutta todella hyviä tarjouksia saanut kyllä. Sama oli marrasjoukukuussa 0-korkoaikaan myös Hyundai Tucson - vaikka tuli just sillon uusi malli... Sama konserni toki.
 
Ja kannattaa vähän avata niitä neulassilmiä ja käydä testaileen eri merkkejä ja malleja. Kian laatu on nykypäivänä todella korkea, sitä ennen mulla ollut BMW (jota muuten korjattiin yli 20 k€ jatkotakuun 2...4,5v. aikana, takuuajan 0...2 korjausten hintaa en tiedä mutta niitäkin riitti) ja sitä ennen E-Mersua jne..

Ei tässä ole mitään Kiaa vastaan. Koeajoin esim. tuon Stingerin ja Kian laatu ei kyllä tuossa vakuuttanut ollenkaan. Ulkokuori on kunnossa, mutta sisältä tuo on kuin Kia Ceed parilla pehmeällä muoviosalla varustettuna. Enkä ota kantaa korjauksiin ja muihin, mutta ei se Kia laadullisesti nyt sisätiloiltaan vaan voita kalliimpaa merkkiä ja sisätilan melu on Stingerissäkin huomattavan korkea auton brändäykseen nähden. Hinta/laatu on kyllä Kiassa kohdallaan, sitä en kiellä. Mutta se tästä offtopicista.
 
Autoverkkokaupassa on vielä ihan ok hintoja, mutta Kona oli kyllä IMO hieman parempi diili kuin nämä isomman akkunsa ansiosta (plus enemmän tehoja jos sillä väliä).

Hyundai IONIQ electric Style MY21 15tkm 365€/kk

Citroen e-C4 Full Electric 136 Shine Comfort Selection 50 kWh Automaatti 15tkm 395€/kk

Peugeot e-2008 Allure Pack 50 kWh 136 Automaatti 15tkm 395€/kk

Lisäksi löytyy Peugeot e-208 ja Renault Zoe 365€/kk hintaan, mutta ne ovat jo pieniä autoja verrattuna näihin, jotka eivät nekään kovin isoja ole.
 
^Eiköhän se Konakin vielä listoille tule...jostain syystä tuntuu olevan aika tavallista että joku noista häviää välillä listoilta ja tulee muutaman päivän päästä takaisin.
 
Kona on myyty loppuun, tämä on vahvistettu tuolta autoverkkokauppa.comista. Hankintatuki loppuu 30.11.2021 niin nämä sähkikset myydään tällä erää loppuun ja uusia ei tule merkittävissä määrin ennen kuin uudet tuet tulee jakoon. Nuo muut mallit eivät kyllä erityisemmin kiinnosta sillä hinta on sama kuin Konalla, mutta ominaisuudet heikemmät.

Ok, harmi jos ei enää saa Konaa. PSA:n tuotteiden houkuttelevuus kyllä nousi omissa silmissäni kun paransivat latauskäyrää, mutta ovathan iso akku ja pieni kulutus edelleen isoja vahvuuksia Konalla.
 
Edistys edessäsi. Uusi KONA Electric. tuolla on mainittuna
Vetokoukkumahdollisuus
KONA Electric 64 kWh -versioon saa vetokoukun. Vetomassa on vain 300 kg, joten tämä varuste on tarkoitettu ensisijaisesti vetokoukkuun asennettavaa polkupyörätelinettä varten tai hyvin kevyen peräkärryn vetämiseen.

Kiitos, ehkä tuo muutos tuli faceliftin yhteydessä? Luulisin että noilla spekseillä useimmat päätyvät kuljettamaan fillareita katolla ja se onnistuu myös PSA:lla.
 
Kiitos, ehkä tuo muutos tuli faceliftin yhteydessä? Luulisin että noilla spekseillä useimmat päätyvät kuljettamaan fillareita katolla ja se onnistuu myös PSA:lla.
Sai jo ennen faceliftiä

edit: oma MY20.5

1628513481364.png
 
Joo tuo tuli faceliftin mukana. Mikäänhän ei estä tuolla vetämästä vaikka asuntovaunua kun ei siihen tosiasiallisesti mitään estettä ole, ehkä?


Varmaankin erittäin paljon mahdollista että voisi heittää ihan normaalin asuntovaunureissun. Käytännön tilanteissa varmaan sähkömoottorin ansiosta miellyttävämpi kuin moni "kyvykkäämpi" vetoauto.
 
Varmaankin erittäin paljon mahdollista että voisi heittää ihan normaalin asuntovaunureissun. Käytännön tilanteissa varmaan sähkömoottorin ansiosta miellyttävämpi kuin moni "kyvykkäämpi" vetoauto.
Normaali 1500kg vaunu perään, niin ei kannata ihan kauhean kauas lähteä pistorasioista :D
 
Peugeot e-2008 Allure Pack 50 kWh 136 Automaatti 15tkm 395€/kk


Peugeot 2008 Allure bensalla 355€/kk.

Sähköinen vain 40€/kk kalliimpi ja siihen saa päälle vielä 2 erikoisvarustetta (lämmitetty tuulilasi ja aktiivinen valionopeudensäädin).

2k tuki ja arvioitu jälleenmyyntiarvo nostaa sähkikset samoihin hintoihin vastaavien polttomoottoriversioiden kanssa jo nyt, vai onko tässä muitakin tekijöitä?
 
Onko kukaan bongannut Yarisia Premium-varustetasolla mistään näistä autovuodeksi-tyylisistä diileistä tai muuten yksityisleasingilla?
 
Ei ole tainnut näkyä eikä oikein muitakaan autoja parhailla varustetasoilla...varusteiden arvo laskee niin nopeasti että varmaan hankala tarjota järkevän hintaista leasingia.
Vähän tätä pohdinkin. Surkeita rahoitustarjouksia tällä hetkellä käytetyistä ja uutena tuota saa odottaa neljä kuukautta, niin täytyy kaikki vaihtoehdot käydä läpi.
 
Yritin googlailla rahoitustarjouksia käytetyille mutta todella hankala löytää mitään järkevää tai voimassaolevaa tarjousta mainosten seasta. Onko kukaan tehnyt mitään listausta tällä hetkellä olevista tarjouksista?
 
Onko kenelläkään kokemuksia rahoituskumppani.fi sivustosta? Nuo lupaavat rahoitusta yksityisten autoihin, jonka vuoksi voisi tehdä aika hyviäkin löytöjä autoista, jotka ei ole liikkeessä. Aika matalaa korkoa lupaavat myös.
 
Korjaan tosin lausuntoani sen verran, että esim. noissa Autoverkkokaupan sähköautoissa on aika hyvät varustetasot.
Sähköautoa ei toisaalta tarvinne ihan ilmaiseksi lainata kun ei tarvitse myydäkään. :hmm: Tarjonta on rajallista ja osalla asiakkaista kuitenkin minimin ylittävää maksuhalua - ne, joilla ei ole, toteavat että sähköauton saa myöhemminkin joten ajavat vielä dieselillä. Hinnalla kun ei vielä voi varsinaisesti kilpailla muuten kuin vetoamalla sähköauton edullisiin käyttökuluihin.

Vastapainona se vuoden käytetty sähköauto ehkä menee verrattain hyvään hintaan kaupaksi, joten ehkä siinä on ainakin spekulatiivisesti varaa tehdä kohtuullinen tarjous - siis sillä asteikolla millä kalliimpi auto vuodeksi lainaan voi olla asiakkaalle edullinen.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenelläkään kokemuksia rahoituskumppani.fi sivustosta? Nuo lupaavat rahoitusta yksityisten autoihin, jonka vuoksi voisi tehdä aika hyviäkin löytöjä autoista, jotka ei ole liikkeessä. Aika matalaa korkoa lupaavat myös.

Olen sekä myynyt että ostanut auton ko. palvelun kautta, ja toiminta varsin vaivatonta ja asiakaspalvelu ystävällistä. Korot myös naurettavillakin lainaehdoilla kohtalaisen edulliset.
 
Olen sekä myynyt että ostanut auton ko. palvelun kautta, ja toiminta varsin vaivatonta ja asiakaspalvelu ystävällistä. Korot myös naurettavillakin lainaehdoilla kohtalaisen edulliset.

Ei se nyt edullinen ollut. Kaivoin esille Huhtikuussa saamani rahoituslaskelman tuolta.

Käteishinta vakiovarustein Lisävarusteet yhteensä Toimituskulut Luottosuhteen perustamiskulu
26 500,00 € 89,00 € 199,00 € 400,00 €
Käteismaksu Käsiraha yhteensä Rahoitettava määrä Luottoaika
6 000,00 € 6 000,00 € 21 188,00 € 72 kk
Korko Käsittelykulu Viimeinen erä
1,89 % 10,00 €/kk 321,50

Korot sopimusajalta yhteensä: 1 240,71 €
Käsittelymaksut sopimusajalta yhteensä: 720,00 €
Luottokustannukset yhteensä: 2 360,71 €
KSL:n mukainen luottohinta: 29 148,71 €
Todellinen vuosikorko: 3,66 %

Huom, tuossa "todellisessa" vuosikorossa ei ole laskettu toimituskuluja sekä jotain lisäturvaa (jota en kyllä halunnut) mukaan jolloin luottokustannukset ovatkin 2648,71 € ja todellinen vuosikorko 3,98 %. Ei törkykallis, mutta ei myöskään edullinen. Varsinkaan tämän ketjun standardeilla (tarjousketju).
 
Pakko kommentoida tähän keväistä vaihtotarjousten eroa.

Sama merkki ja malli (Hyundai i20) mutta toinen liike tarjosi "automaatti manuaalin hinnalla" kampanjaa.

Kysyin vaihtotarjousta vanhasta i30 mallista ja heidän hyvitys noin 2000+tuo kampanja etu ja talvirengaspaketti vanteineen 500€.

Lopulta tein kaupat toisessa Hyundaita myyvässä liikkeessä niin että sama automaattimalli mutta hyvitys ovh hinnasta noin 5200€ ja pieni lisäale varusteista (noin 200€) sekä talvirengaspaketti vanteineen kaupan päälle.

Tästä on helppo laskea että tuo "mainos tarjous" ei välttämättä olekaan se paras,vielä jos vaihtoauto.

Molemmat tarjosivat myös samaa rahoitusta (todellinen noin 1-1.5%)
 
Onko kohtuullinen diili? Autona uusi Toyota Yaris 1.5 Hybrid Premium 5d. Sopimus sisältää vakuutukset, huollot ja talvirenkaat, kesto 36 kk/25000km vuosi: 540 eur/kk?
 
Onko kohtuullinen diili? Autona uusi Toyota Yaris 1.5 Hybrid Premium 5d. Sopimus sisältää vakuutukset, huollot ja talvirenkaat, kesto 36 kk/25000km vuosi: 540 eur/kk?

Miten se voi sisältää vakuutukset? Eikö se silloin ole aika hyvä diili, jos bonukset on 0% ja huono diili, jos 70%. Aika kalliilta tuo minusta kuulostaa, mutta enpä tiedä edes onko tuossa 1 vai 3 huoltoa tuolla ajalla.
 
Miten se voi sisältää vakuutukset? Eikö se silloin ole aika hyvä diili, jos bonukset on 0% ja huono diili, jos 70%. Aika kalliilta tuo minusta kuulostaa, mutta enpä tiedä edes onko tuossa 1 vai 3 huoltoa tuolla ajalla.
Hyviä kysymyksiä. Täytyy kysellä tarkennuksia.
 
Miten se voi sisältää vakuutukset? Eikö se silloin ole aika hyvä diili, jos bonukset on 0% ja huono diili, jos 70%. Aika kalliilta tuo minusta kuulostaa, mutta enpä tiedä edes onko tuossa 1 vai 3 huoltoa tuolla ajalla.

Toyotan huoltoväli on 15tkm. Joka toinen huolto pienempi, joka maksanee alle 200e, ja joka toinen 300-400e.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 201
Viestejä
4 489 439
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom