Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihis hintaan on pankeista irronnut vakuudellista rahoitusta esim asuntoa vastaan auton hankintaan?
Tottakai voi vastata, jos on sellaista ottanut. Katsoo vain paperista koron.Eihän tuommoiseen kysymykseen voi vastata. Riippuu pankista, naamasta, ja neuvotteluista.
Meillä irtosi Nordeasta 2.4%+12kk euribor eli alta kahden nyt.Mihis hintaan on pankeista irronnut vakuudellista rahoitusta esim asuntoa vastaan auton hankintaan?
Ei tainnut kukaan vielä sanoa, mutta liikkeet antaa kyllä tarjouksen rahoituksesta kun pyytää. Yli 2 ei pitäisi yhdenkään aikuisen joutua maksamaan.
Liikkeet saavat siis rahoituksen normaalisti jollain 1,1-1,3 korolla, ja tulevat kyllä vastaan sinne 2 kun sanoo selkeästi että se korko on kaupan este.
Kyllä ne haluaa auton myydä, ja rahoituksen myydä, kun ei mene edes tappiolla.
Sain kyllä Kamuxilta alle 4% kun kyselin käytetyn perään.Paitsi esim. Kamux, josta ei ole ikinä saanut todellista vuosikorkoa alle 6%, vaikka kuinka on ruinannut. Myös eräs Tamperelainen putiikki tarjosi mukavaa 11% korkoa, jolla auton korkokulut olisivat olleet laina-aikana jotain 5000e päälle. Jäi se auto ostamatta eikä tosiaan Kamuxiltakaan ole yhtään tullut ostettua koron takia.
Toisaalta taas merkkiliikkeet antaa lähes poikkeuksetta <2% + kulut suoraan, ilman ihmeempää vänkäämistä.
Sain kyllä Kamuxilta alle 4% kun kyselin käytetyn perään.
Juu on tuo kallis silti Kamuxilla.Pitihän se tarkistaa ja sen verran tuli puhuttua paskaa, että Kamux tarjosi vänkäämisen jälkeen 3.9% + kulut, todellinen vuosikorko 5.92% eli menihän se just alle kuuden. Kalliina pidin silti ja ostin vastaavan auton merkkiliikkeestä, jolloin todellinen vuosikorko jäi reiluun 3%. Merkkiliikkeestä vastaava auto oli käytännössä saman hintainen listahinnaltaan.
Ostettiin taas sit Kia 0 korko 0 kulut 0 perustaminen eli todellinen vuosikorko 0. Auto-Kehä Karkkila, loistava vaihtohyvitys oli niin vaimon Nissan Pulsar saa vaihtua Kia XCeed 1,5 T-GDI Mild-Hybrid 160hv Business Premium DCT + lasikatto yellow pack ym... Talvirengaspakettikin 290 € ja lasikatonkin sai 0 € ja sitä rataa...
Halpaa on rahoitus kyllä ja taas kyllä Kiaan ostajan markkinat näköjään. Ihmettelen miks kukaan korollisia harkitsee kun koko ajan jotain 0-korkokamppiksia pyörii siellä sun täällä.
Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.Tähän sellainen kommentti, että kaikki ei halua ostaa Kiaa. Toki nollakamppiksia on joihinkin karvalakkeihin saatavina myös muillakin merkeillä, mutta jos ajaminen on muutakin kuin neulasten työntämistä silmiin, niin "joutuu" yleensä parin prosentin kieppeille maksamaan. Tosin eipä tuolla lopuksi ole mitään väliä.
Villinä arvauksena mahtaisikohan massimiehet suosivat liisareita vähentämään omaa riskiä ja vähentämään vaivan näköä? Mahdollisesti myös saattavat suosia muita rahoitusmuotoja. Onhan noita massimiehiä tälläkin foorumilla paljonkin, josko joku heistä kertoisi.Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.
Tämä. En muista nähneeni mitään nollakorkotarjouksia yhdellekään kalliimmalle (yli 75 000 euron) automallille tai yleensäkään premium-merkeille. En tietä mistä se sitten johtuu, onko massimiehillä varaa maksaa enemmän korkoja vai eikö 6-numeroisten summien lainaus autoa vastaan olekaan niin hyvä bisnes.
Tähän sellainen kommentti, että kaikki ei halua ostaa Kiaa. Toki nollakamppiksia on joihinkin karvalakkeihin saatavina myös muillakin merkeillä, mutta jos ajaminen on muutakin kuin neulasten työntämistä silmiin, niin "joutuu" yleensä parin prosentin kieppeille maksamaan. Tosin eipä tuolla lopuksi ole mitään väliä.
Onhan sitä Kialla ja Fordilla ja Pösöllä vaikka mitä malleja mistä valita 0-korolla. Moni muukin merkki välillä vastaavia laittaa + sitte liikkeiden/ketjujen 0- tai 0,xx-tarjoukset lisäksi. Ehkä MB tai Teslaa et koskaan 0-korolla saa, mutta on kyllä BMWkin joskus 0-korkoinen. Toki mitään Fefejä, Possuja ym. eksotiikkaa ei mainosteta edes koroilla.
Ja kannattaa vähän avata niitä neulassilmiä ja käydä testaileen eri merkkejä ja malleja. Kian laatu on nykypäivänä todella korkea, sitä ennen mulla ollut BMW (jota muuten korjattiin yli 20 k€ jatkotakuun 2...4,5v. aikana, takuuajan 0...2 korjausten hintaa en tiedä mutta niitäkin riitti) ja sitä ennen E-Mersua jne.. Jos vaikka maasturia haluut, niin et saa kuin 2x hinnalla Sorentoa vastaavan möhkön ja jotain juttuja et saa rahallakaan (toki et Sorentoonkaan mitään vaikka BMW Xx:n individual-juttuja jne.). Näissä on vaan hemmetin hyvä hintalaatusuhde. Esim. Proceedia jos vertaa MB CLA shooting brake, niin CLA:han saat laittaa 1,5x hinnan heti, että samat varusteet, silti mopompi ja takuukin vaan 2 vuotta vs. Kia 7. Oli muuten HS:ssa sama huomio, että Proceedilla ei ole oikein kilpailijaa samassa hintaluokassa vaan pitää laittaa +20 k€, että ollaan edes samalla viivalla.
Mutta mitä väliä sillä on niille joita rahoitustarjous Kiaan kiinnostaa, että joku ei halua Kiaa?
Kiaa voi mennä haukkumaan vaikka Esson baariin muiden samanhenkisten kanssa, tämä ketju oli autojen hankinnan ja rahoituksen tarjouksille.
Kaikki ei siltikään halua sitä Kiiaa.
Ja kannattaa vähän avata niitä neulassilmiä ja käydä testaileen eri merkkejä ja malleja. Kian laatu on nykypäivänä todella korkea, sitä ennen mulla ollut BMW (jota muuten korjattiin yli 20 k€ jatkotakuun 2...4,5v. aikana, takuuajan 0...2 korjausten hintaa en tiedä mutta niitäkin riitti) ja sitä ennen E-Mersua jne..
ID4 tarjous oli ja meni, joka on omasta mielestä ollut tämän vuoden paras tarjous. En tiedä oliko Autoverkkokaupan Konan tarjous vielä voimassa vai ei.Mistä edullinen sähköautoleasingsopimus? Luulisi tälle olevan kysyntää nykymarkkinassa.
Kona on myyty loppuun, tämä on vahvistettu tuolta autoverkkokauppa.comista. Hankintatuki loppuu 30.11.2021 niin nämä sähkikset myydään tällä erää loppuun ja uusia ei tule merkittävissä määrin ennen kuin uudet tuet tulee jakoon. Nuo muut mallit eivät kyllä erityisemmin kiinnosta sillä hinta on sama kuin Konalla, mutta ominaisuudet heikemmät.
Mihinkään noihin ei myöskään saa vetokoukkua, jonka Konaan saa tosin pienehköllä vetomassalla.
Edistys edessäsi. Uusi KONA Electric. tuolla on mainittunaOnko tuohon tullut joku muutos kun Hyundain sivuilla mainitaan 0kg vetomassaksi?
Edistys edessäsi. Uusi KONA Electric. tuolla on mainittuna
Vetokoukkumahdollisuus
KONA Electric 64 kWh -versioon saa vetokoukun. Vetomassa on vain 300 kg, joten tämä varuste on tarkoitettu ensisijaisesti vetokoukkuun asennettavaa polkupyörätelinettä varten tai hyvin kevyen peräkärryn vetämiseen.
Sai jo ennen faceliftiäKiitos, ehkä tuo muutos tuli faceliftin yhteydessä? Luulisin että noilla spekseillä useimmat päätyvät kuljettamaan fillareita katolla ja se onnistuu myös PSA:lla.
Joo tuo tuli faceliftin mukana. Mikäänhän ei estä tuolla vetämästä vaikka asuntovaunua kun ei siihen tosiasiallisesti mitään estettä ole, ehkä?
Tow Story: Hauling a camper trailer with an electric Kona
A Hyundai Kona electric with towbar has successfully completed a test run towing a newly-acquired camper trailer.thedriven.io
Normaali 1500kg vaunu perään, niin ei kannata ihan kauhean kauas lähteä pistorasioistaVarmaankin erittäin paljon mahdollista että voisi heittää ihan normaalin asuntovaunureissun. Käytännön tilanteissa varmaan sähkömoottorin ansiosta miellyttävämpi kuin moni "kyvykkäämpi" vetoauto.
Peugeot e-2008 Allure Pack 50 kWh 136 Automaatti 15tkm 395€/kk
Onko kukaan bongannut Yarisia Premium-varustetasolla mistään näistä autovuodeksi-tyylisistä diileistä tai muuten yksityisleasingilla?
Vähän tätä pohdinkin. Surkeita rahoitustarjouksia tällä hetkellä käytetyistä ja uutena tuota saa odottaa neljä kuukautta, niin täytyy kaikki vaihtoehdot käydä läpi.Ei ole tainnut näkyä eikä oikein muitakaan autoja parhailla varustetasoilla...varusteiden arvo laskee niin nopeasti että varmaan hankala tarjota järkevän hintaista leasingia.
Vähän tätä pohdinkin. Surkeita rahoitustarjouksia tällä hetkellä käytetyistä ja uutena tuota saa odottaa neljä kuukautta, niin täytyy kaikki vaihtoehdot käydä läpi.
Sähköautoa ei toisaalta tarvinne ihan ilmaiseksi lainata kun ei tarvitse myydäkään. Tarjonta on rajallista ja osalla asiakkaista kuitenkin minimin ylittävää maksuhalua - ne, joilla ei ole, toteavat että sähköauton saa myöhemminkin joten ajavat vielä dieselillä. Hinnalla kun ei vielä voi varsinaisesti kilpailla muuten kuin vetoamalla sähköauton edullisiin käyttökuluihin.Korjaan tosin lausuntoani sen verran, että esim. noissa Autoverkkokaupan sähköautoissa on aika hyvät varustetasot.
Onko kenelläkään kokemuksia rahoituskumppani.fi sivustosta? Nuo lupaavat rahoitusta yksityisten autoihin, jonka vuoksi voisi tehdä aika hyviäkin löytöjä autoista, jotka ei ole liikkeessä. Aika matalaa korkoa lupaavat myös.
Olen sekä myynyt että ostanut auton ko. palvelun kautta, ja toiminta varsin vaivatonta ja asiakaspalvelu ystävällistä. Korot myös naurettavillakin lainaehdoilla kohtalaisen edulliset.
Onko kohtuullinen diili? Autona uusi Toyota Yaris 1.5 Hybrid Premium 5d. Sopimus sisältää vakuutukset, huollot ja talvirenkaat, kesto 36 kk/25000km vuosi: 540 eur/kk?
Hyviä kysymyksiä. Täytyy kysellä tarkennuksia.Miten se voi sisältää vakuutukset? Eikö se silloin ole aika hyvä diili, jos bonukset on 0% ja huono diili, jos 70%. Aika kalliilta tuo minusta kuulostaa, mutta enpä tiedä edes onko tuossa 1 vai 3 huoltoa tuolla ajalla.
Miten se voi sisältää vakuutukset? Eikö se silloin ole aika hyvä diili, jos bonukset on 0% ja huono diili, jos 70%. Aika kalliilta tuo minusta kuulostaa, mutta enpä tiedä edes onko tuossa 1 vai 3 huoltoa tuolla ajalla.