Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän
Ei ne soviterenkaat mitenkään pakollisia ole. Helpottaa toki renkaan vaihtoa, mutta mutterin tai ruuvin kartio sen viimeisen keskityksen hoitaa. Tasaisesti kun kiristää kaikkia eikä ammu yhtä kiinnikettä heti tiukkaan niin ei tule ongelmia.Vanhoissa vaan oli liian iso keskireikä ja soviterenkaitakaan ei ollut ollenkaan.
Taitaapi olla suurimmassa osassa vanteista mitoista merkitty vain leveys ja halkaisija tuumina sekä offset/ET(Opelin vanteissa myös kirjaimilla IS)Luulisi että se keskireiän koko lukisi siellä vanteen taustapuolella olevissa stanssauksissa/valumerkinnöissä.
Jep. Ihan sattumalta huomasin, että soviterenkaat puuttuu. Ostin auton, niin siinä oli jo nuo loppuun ajetut kesärenkaat alla.
67,1 mm on tuo Opel Insignian keskireikä. Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän. Ei ole siis kovin paljon isompi reikä. Eli ne kuuluu varmaan johonkin ihan muuhun autoon, jossa sama 120x5 jako.
67,1 taitaa olla ainakin VW keskireijän koko, olisiko joku ostanut muuten sopivat renkaat.Jep. Ihan sattumalta huomasin, että soviterenkaat puuttuu. Ostin auton, niin siinä oli jo nuo loppuun ajetut kesärenkaat alla.
67,1 mm on tuo Opel Insignian keskireikä. Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän. Ei ole siis kovin paljon isompi reikä. Eli ne kuuluu varmaan johonkin ihan muuhun autoon, jossa sama 120x5 jako.
67,1 taitaa olla ainakin VW keskireijän koko, olisiko joku ostanut muuten sopivat renkaat.
Ota testiin vaikka Apollo Alnac 4G. Apollo osti Vredestein renkaat vuonna 2009.Onko kukaan testannut jo Landsail Rapid Dragoneita? Edelliset Qirin Sentury 990 oli mainiot. Onko laatu pysynyt yhtä hyvänä? Prioriteetit: 1) Melu 2) Taloudellisuus 3) Pito ja ajettavuus 4) Kesto.
Aikoinaan tuo rengas voitti TM rengastestin.
Rengas Landsail 275/35 R20 102W XL | Rapid Dragon | 1001Renkaat.com
Landsail-rengas Rapid Dragon 275/35 R20 102W XL varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.www.1001renkaat.com
Rengas Linglong 275/35 R20 102Y XL MFS | Sport Master | 1001Renkaat.com
Linglong-rengas Sport Master 275/35 R20 102Y XL MFS varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.www.1001renkaat.com
Ymmärrän halun säästää, mutta älä nyt ihan halvimman renmimbin renkaita noinkin painavan ja tehokkaan auton alle laita, pitäydy edes tunnetuissa kinuskeissa, joiden tuotteet eivät ole sysipaskoja.
Kiitoksia vinkeistä! Hylkään tuon 255/40R20 renkaan heti alkuun. Myös 265/40R20 olisi sopiva rengaskoko, mutta se on aavistuksen kalliimpi, niin hylkään sekin.Sailun menee samaan kategoriaan ja heiltä esim. Attrezzo ZSR2.
Eivät ole pehmeimmät mutta eiväs myöskään kovimmat.
Rengas Landsail 275/35 R20 102W XL | Rapid Dragon | 1001Renkaat.com
Landsail-rengas Rapid Dragon 275/35 R20 102W XL varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.www.1001renkaat.com
Ymmärrän halun säästää, mutta älä nyt ihan halvimman renmimbin renkaita noinkin painavan ja tehokkaan auton alle laita, pitäydy edes tunnetuissa kinuskeissa, joiden tuotteet eivät ole sysipaskoja.
Tuo halvin vaihtoehto, eli Linglong jää sittenkin pois laskuista. Koska siinä on testatuista renkaista kaikista huonoin kulutuskestävyys.Sailun menee samaan kategoriaan ja heiltä esim. Attrezzo ZSR2.
Eivät ole pehmeimmät mutta eiväs myöskään kovimmat.
Juu. Voisikohan tuota jarruille tarkoitettua ainetta jopa kokeilla? Moottoripyörää varten olen ostanutkin jo purkin. Tuo siis sisältää 30 - 50 % asetonia.Asetonilla voi kanssa yrittää pyyhkiä niitä renkaita. Pitäisi toimia kumiin hyvin ja tulee tummempaa ja kiiltävämpää pintaa.
On se joo jytyä. Eikä varmaan ole suositeltu kumille, mutta silti ilmeisesti toimii.Eikö toi asetoni ole aika jytyä ainetta kun kertakäyttöiset nitriilihanskatkin hajoaa käsiin.
Ei ne soviterenkaat mitenkään pakollisia ole. Helpottaa toki renkaan vaihtoa, mutta mutterin tai ruuvin kartio sen viimeisen keskityksen hoitaa. Tasaisesti kun kiristää kaikkia eikä ammu yhtä kiinnikettä heti tiukkaan niin ei tule ongelmia.
Katsellut noita 1001renkaat.comin Efficientgrip Performance demorenkaita:
Rengas Goodyear 215/50 R19 93T DEMO Seal Inside | Efficientgrip Performance | 1001Renkaat.com
Goodyear-rengas Efficientgrip Performance 215/50 R19 93T DEMO Seal Inside varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.www.1001renkaat.com
Hieman hämmentää pientä kulkijaa, että valmistaako Goodyear siis yhä noita perus Efficientgrip Performanceja? Jotenkin oletin, että ne olisi jo vuosia sitten mallistosta korvautuneet + tai 2 sarjan renkailla. Vai tehdäänkö niitä kenties esiasennusrenkaiksi yhä erikseen?
Lähinnä mietin, että onko nämä ihan samaa kamaa kuin ne alkuperäiset vai onko näihinkin tehty jotain myöhempää kehitystyötä, kuten + ja 2 malleihin. "Markkinoilletulopäivä" perus Efficientgrip Performancella on 2021, joka sekin hämmentää.Mitä tarkoitat, etkö usko että nämä Goodyear merkkiset renkaat on Goodyearit vai mitä? Onhan Efficientgrip performanceja myynnissä "joka" paikassa. Nämähän on sitäpaitsi käytettyjä renkaita, ei uusia.
Veikkaan että tuo rengas on 215/50 R19 93T Efficientgrip Performance (+) SealTech ja veikkaan että on dot2022-23Lähinnä mietin, että onko nämä ihan samaa kamaa kuin ne alkuperäiset vai onko näihinkin tehty jotain myöhempää kehitystyötä, kuten + ja 2 malleihin. "Markkinoilletulopäivä" perus Efficientgrip Performancella on 2021, joka sekin hämmentää.
Kuulostaa ihan loogiselta päättelyltä. Pistin tilaten, katsotaan mitä pihaan ilmestyy.Veikkaan että tuo rengas on 215/50 R19 93T Efficientgrip Performance (+) SealTech ja veikkaan että on dot2022-23