Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän
Ei ne soviterenkaat mitenkään pakollisia ole. Helpottaa toki renkaan vaihtoa, mutta mutterin tai ruuvin kartio sen viimeisen keskityksen hoitaa. Tasaisesti kun kiristää kaikkia eikä ammu yhtä kiinnikettä heti tiukkaan niin ei tule ongelmia.Vanhoissa vaan oli liian iso keskireikä ja soviterenkaitakaan ei ollut ollenkaan.
Taitaapi olla suurimmassa osassa vanteista mitoista merkitty vain leveys ja halkaisija tuumina sekä offset/ET(Opelin vanteissa myös kirjaimilla IS)Luulisi että se keskireiän koko lukisi siellä vanteen taustapuolella olevissa stanssauksissa/valumerkinnöissä.
Jep. Ihan sattumalta huomasin, että soviterenkaat puuttuu. Ostin auton, niin siinä oli jo nuo loppuun ajetut kesärenkaat alla.
67,1 mm on tuo Opel Insignian keskireikä. Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän. Ei ole siis kovin paljon isompi reikä. Eli ne kuuluu varmaan johonkin ihan muuhun autoon, jossa sama 120x5 jako.
67,1 taitaa olla ainakin VW keskireijän koko, olisiko joku ostanut muuten sopivat renkaat.Jep. Ihan sattumalta huomasin, että soviterenkaat puuttuu. Ostin auton, niin siinä oli jo nuo loppuun ajetut kesärenkaat alla.
67,1 mm on tuo Opel Insignian keskireikä. Eli pitäisi varmaan ostaa työntomitta tai joku, jolla saisi mitattua väärien vanteiden keskireiän. Ei ole siis kovin paljon isompi reikä. Eli ne kuuluu varmaan johonkin ihan muuhun autoon, jossa sama 120x5 jako.
67,1 taitaa olla ainakin VW keskireijän koko, olisiko joku ostanut muuten sopivat renkaat.