Tien urat, profiili, renkaan olkapään muoto, sivutuuli, rengaspaineet, auton painojakauma, alustan kunto ja pyöränkulmat. Koska kyseessä uudehko Bemari, kannattaa tarkistuttaa pyöränkulmat osaavassa rengasliikkeessä, jos ei ole hetkeen tehty. Ja voihan sitä kokeilla ja lyöt sinne vähän yli kuormattuna -suosituksen paineita (0,1-0,2 bar), että miten käyttäytyy sen jälkeen. (Jos nyt siis kiinnostaa ylipäätänsä, autoharrastajalle nämä on elämän ja kuoleman kysymyksiä
). Ja jos akkupaketti on takana, niin voi toki koittaa (pyöränkulmien tarkistuksen jälkeen) laittaa taakse ~0,4 bar enemmän kuin eteen, villi arvaus, että se perä siellä muljuaa ja hakee linjoja, kun tuuppaa takaa voimaa tiehen, jos ei ollut xdrivenä? Perimmäinen syy on toki äärimmäisen paska tieverkko yhdistettynä renkaan ominaisuuksiin, mutta koska harvoin tulee lähdettyä asfalttikoneella liikenteeseen, niin kannattaa käydä noi painekikat lävitse. Eli esim. eteen 2.8-2.9 ja taakse 3.2 - 3.3.