Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Pahoitin sitten tänään itselle tärkeän ihmisen mielen. Tarkoitus oli vähän näpäyttää omalla käytöksellä, ei mennyt kovin hyvin ja nyt ei ole enää itselläkään kovin hieno olo:tdown: En vaan osannut ennakoida reaktiota.

Samaa vikaa rahikaisella, usein hakkaan hemmetin nolona päätä seinää että minkä vatun tein kusipää :( dämmi!
Mulla menee noista peräti yöunetkin :facepalm:

Samaa vikaa rahikaisella, usein hakkaan hemmetin nolona päätä seinää että minkä vatun tein kusipää :( dämmi!
Mulla menee noista peräti yöunetkin :facepalm:

No tämä, tarkoitus ei ollut niin paha kuin teko. Nukahtamaan varmaan pystyn, mutta tiedän kyllä että aamuyöstä herään miettimään asiaa ja, no tehty mitä tehty. Vielä kun tilanne on sellainen ettei mokomaa käytöstä voi edes pyytää anteeksi tai mitenkään hyvittää. No pitää yrittää tavatessa kysyä onko kaikki ok.:sori: Voisihan sitä vähän miettiä miten kohdella ihmistä jolla kaikki ei ole ok kun sen tietää:facepalm:

No tämä, tarkoitus ei ollut niin paha kuin teko. Nukahtamaan varmaan pystyn, mutta tiedän kyllä että aamuyöstä herään miettimään asiaa ja, no tehty mitä tehty. Vielä kun tilanne on sellainen ettei mokomaa käytöstä voi edes pyytää anteeksi tai mitenkään hyvittää. No pitää yrittää tavatessa kysyä onko kaikki ok.:sori: Voisihan sitä vähän miettiä miten kohdella ihmistä jolla kaikki ei ole ok kun sen tietää:facepalm:

Pitää välillä ajatella itseäänkin, aina ei kestä olla kaatopaikkana. Ei tavallisen sivarin tartte olla mikään psyka joka kuuntelee ja imee kaikki toisten ongelmat, ei sitä kukaan kestä. Eikä toi ole tavisten velvollisuus, ei ikinä :(

Pitää välillä ajatella itseäänkin, aina ei kestä olla kaatopaikkana. Ei tavallisen sivarin tartte olla mikään psyka joka kuuntelee ja imee kaikki toisten ongelmat, ei sitä kukaan kestä. Eikä toi ole tavisten velvollisuus, ei ikinä :(

Onhan se noinkin. Itsekin saanut kaikenlaista kestää. Viime vkl oli lähellä etten sanonut oikeasti pahasti, vaikkakin näin että toisen käytös oli täysin erilaista mitä normaalisti, no pidin turpani kiinni silti. Tänään sitten pieni näpsy kun vieläkin vitutti. Sanoisin etten ikinä nähnyt yhtä nopeaa poistumista tilanteesta tämän tapauksen kohdalla. Naamasta näin että nyt on itku lähellä ja sitä se olikin.:(

Yritäppä tässä nyt keskittyä mihinkään positiiviseen kun tälläiset asiat jää häiritsemään:grumpy:

Omalla kokemuksella millään ei voi korvata tekoaan koska se mitä sanoit/teit, osui ja upposi 100:lla ja molemmat tietää sen :(

OT/ mää kerran korjasin broidin perheen joulukorttiin ennen lähettämistä alle textin "mä en ole mikään ilmanen atk-huoltaja, viekää omat romunne liikkeeseen ja maksakaa työstä kunnolla koska on varaa. minä mikään huolto-firma ole"

Sitten postiin, "vähän" kaduin kun seuraavan kerran menin pokkana kaffelle, karmeat rääkymiset tuli "ei tuollaista saa laittaa/kieltä käyttää" yms...

Nytten kuitenkin ollaan vedetty kunnon rajat, kumma kyllä, broidin eukko ei enää lähetä joulukorttia :o

Broidi on ok. mutta ämmä on saatanan esikartanon emäntä :grumpy:

Sitten jos on mies vs mies niin tulee "ylpeys" momenttikin mukaan :(

Nyt on mies vs. nainen tilanne. Itse olen kukkoillut enemmän ja vähemmän viimeaikoina, käyttäytymällä täysin vastoin tapoja ja odotuksia, siis muuttanut kaikkia normaali tapojani ja tekemisiäni selittämättä yhtään mitä missä milloin.

Tosin nyt tapahtui jotain odottamatonta, ja sain tilannetta korjattua olemalla enemmän empaattinen kuin mulkku:)

Nyt on mies vs. nainen tilanne. Itse olen kukkoillut enemmän ja vähemmän viimeaikoina, käyttäytymällä täysin vastoin tapoja ja odotuksia, siis muuttanut kaikkia normaali tapojani ja tekemisiäni selittämättä yhtään mitä missä milloin.

Tosin nyt tapahtui jotain odottamatonta, ja sain tilannetta korjattua olemalla enemmän empaattinen kuin mulkku:)

Näitä tilanteita tulee, määkin joskus dellasin niin pahasti etten saanut öisin nukuttua ja aina kun näin kaverin niin sen jälkeen melkein hakkasin päätä seinään "minä senkin vatun sikapää, mitä menin tekemään"
Ei häpeältään pääse karkuun...

Itse olen huomannut että liian väsyneenä PYSY KOTONA! jos lähdet vaikka pakosti liikelle niin teippaa turpasi kiinni, olen tosi skitso potkimaan kaikkia jotka tulee vastaan ja haukkumaan pystyyn ellen teippaa turpaani kiinni, heti 2-3h:n unien jälkeen olen taas kuin kullattu enkeli,wtf :(

Tori.fi ja foorumiostajat. Siis mitä vittua... Onko jokainen Suomen teinipoika jotenkin pahasti aivovammainen, vai miksi kommunikaatio on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Viestit on lauseen mittaisia, mutta niitä koostetaan kuin 5-vuotiaat, ja homma jätetään väistämättä puolitiehen, vaikka ostettava tuotekin on suoraan ostan/en osta tasoa (konsolipelit), ja hintaa huikeat 5 euroa/kpl. Vittu.

Sitten kun mennään useamman kympin, tai mieluummin satojen eurojen tuotteeseen, on ostajakunta yleensä enemmän tällä planeetalla.

Vituttaa sellaiset hupihuutelijat. "Hei Myytkö x ja x kympillä." --> Joo, vitun neropatti, se on niiden yhteishinta ilmoituksessakin.........:rage:.

Pilkunviilaajat.;)

Naiset... saatananperkele, tässä ollut tilanne päällä jo pidemmän aikaa. Tänään kysyy ruuhkassa autolla ajaessani, että pitäskö muuttaa vähäks aikaa erilleen. Oottaa sekunnin ja sanoo, että no, eikö sulla oo mitään mielipidettä. No on, helvetti, mutta kun pitää väistellä noita spandexhomoja ja näkymättömiä emopunkkareita, niin ei oikein saa hetijust järkevää kokonaista lausetta muodostettua. Jätin sen duuniin, tokas vaan ovenraosta, että jaa, mieti sitten.

Se asumuseroajatus ei niinkään vituta, vaan on oikeastaan aika helpottavaa. Katotaan sitten meneekö lusikat lopullisesti jakoon. Siitäkin varmaan kysyy mielipidettä kun oon hammaslääkärissä tai aamuyöllä tiistaina klo 3.49

Tuo on muuten ihan vitun ärsyttävää kun kaikki pitää puhua juuri sillä hetkellä kun vähiten olisi a: aikaa b: jaksamista. Mulle eukko ennen meinasi alkaa kaiken puhumaan nukkumaan mennessä, joo o ei oikein ole vastaanotto parhaimmillaan ja saattaa hivenen herkällä olla tuo hermostuminen.

Ymmärsi sitten kun muutaman kerran tilanteessa / jälkikäteen tuumasin, että jos haluat jotain älykästä keskustelua niin jutellaampa joskus kun en ole puoliunessa tai juuri lähdössä töihin tjsp.

Tänään tuli sitten tieto, että työsopparia ei jatketa.

Tämähän on vain win-win-win minulle, vaikka se nyt vituttaakin, ettei hommat jatkuneet.
Jos olisi jatkunut duunit, hyvä. Jos saan uuden duunin, hyvä. Jos taas jään työttömäksi, niin jää enemmän aikaa lapselle. :)

15h työpäiviä, projektia pukkaa ja pitäisi vanhat saada valmiiksi ennen joulua. Uusien alottaminenkin tähän aikaan vuodesta on perseestä, työkaverit ei osaa mitään, kaikki pitäis itse tehdä.
Tulis joulu ja loma.

Isomman kissan protesti: paskoo laatikon viereen vessan lattialle mun nenän edessä ja luikkii korvat luimussa karkuun :mad:

Helvetin työkkäri..

Jään työttömäksi ja ilmoitan tästä työkkäriin ja kelalle että saisin päivärahaa. (Ei kerinny liiton vaatimukset tulla täyteen.)
kaikki menee hyvin tai ainakin luulin niin sitten saan työnantajalta työtodistuksen ja päätän soittaa työkkäriin ja kysyä haluavatko sen sinne ja haluavat kopion siitä sähköpostiin ja minähän lähetän sen.
tämän jälkeen tekevät päätöksen. "Työttömyysetuuden maksamiselle ei ole työvoimapoliittista estettä. "
ja samana päivänä sama henkilö tekee päätöksen "Perutaan xx.xx.2017 annettu 0A2-lausunto, tarkistetaan vielä päivämäärän oikeellisuus." Ja kaikki tämä on saman virkailijan tekemää. Puhelimessa vielä sano et hyvä jos lähetät sen ja eihän tässä mitään ongelmaa..

Taas alkaa teiden suolaus; Miksi ei vieläkään käytetä Sokeria ? Aiemmin olen jutellut elykeskuksen kanssa, ja siellä nauretiin, että ei toimi Suomessa....
:rage:
Kanadan pojjaat tässä näyttää mallia:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Taas alkaa teiden suolaus; Miksi ei vieläkään käytetä Sokeria ? Aiemmin olen jutellut elykeskuksen kanssa, ja siellä nauretiin, että ei toimi Suomessa....
:rage:
Kanadan pojjaat tässä näyttää mallia:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Luulen et sopivan paljon rahaa ja vaikutusvaltaa suolattuna sopivalla muutosvastarinnalla niin tässä ollaan.

Säd, sairauden jälkioireet... muuten kivaa ettei pahemmin käynyt mutta kun arkirutiinit muutuivat melko haastaviksi niin välillä ei tiedä että itkeekkö vaiko nauraakko koko touhulle. Sitä ei osaa arvostaa tavista ennen kuin sen menettää :facepalm:

Black Friday -rummutus vituttaa. Onneksi se on huomenna ohi.

Enemmänkin vituttaa ne paskat tarjoukset. Tämä vuonna kuitenkin muutama firma ymmärsi myydä persnetolla jo hyvissä ajoin jo eilisestä lähtien.:tup: Ei jää sitten sellaista Suomi-Soffa fiilareita eli jatkuva normihinta.

Mulla aika vakituinen työaika, niin olen nyt työnteolla tehnyt itselleni unirytmin klo 18.30-2.30 ja siitä duuniin. Se on helvetin vaikeaa, ja alkaa pirun helposti lipsua. Ihan normaali viikonloppu pilaa tän roskan, ja yritä siinä sitten sunnuntaina mennä nukkumaan klo. 19.00 :confused:

Yleensä auttaa, kun on joku rutiini. Itsellä klo 17.00 suihkuun ja sitten valmistan iltapalaa. Syömisen jälkeen tupakalle ja siitä hammaspesulle. Tässä kohtaa kello on noin 18.00, ja katson 2-3 youtube videoa sängyssä (yleensä n.10min per pätkä).
Sitten kylmästi tabletti pöydälle ja silmät kiinni :) Nyt parin kuukauden jälkeen alkaa sujua jo paljon paremmin.

Kannattaa myös suunnitella rutiini, jos ei vain nukuta! Kuulostaa tyhmältä, mutta itse jos en saa nukuttua, niin nousen ylös ja piirrän n.15 min. Kyllä se uni siitä tulee!

Minulla taas työt miten sun sattuu. Edellisellä viikolla oli 21:00-05:00 vuoroa eli rytmit hukassa aina. :D No, nyt sentään jokunen viikko tätä samaa.

Joo, tossa sottailin että vittu kun vielä vaivautuuvat kiusaamaan vanhaa.

Jaa sitä ollaan niin vanhaa saapumiserää, itsellä ei ole kuin pari vuotta kun intistä kotiuduin. Jotkut omastakin saapumiserästä päässeet kertaamaan ja jostain syystä ei käy kateeksi :rofl:

Jaa sitä ollaan niin vanhaa saapumiserää, itsellä ei ole kuin pari vuotta kun intistä kotiuduin. Jotkut omastakin saapumiserästä päässeet kertaamaan ja jostain syystä ei käy kateeksi :rofl:
Johan minä kävin lusimassa viime vuostuhannella :)

Se kun tyytyväisenä siitä että kaikki hitsaussaumat pitää paitsi sitten koepaineessa (21Mpa) alkaa tihkumaan se kaikkein vittumaisin sauma korjata. Ihan varmaan menee se korjauskin maanantaina ihan vituileen ihan sen takia kun on asenne valmiiksi "vituille menee".

Black Friday. Tuommoista perkeleen jenkkipaskaa, kuten halloweenikin. Onpa hyviä tarjouksia, kun ensin vedetään 20% hintaa ylöspäin ja sitten tiputetaan 15%.

Perkeleen ärsyttävät nettisivujen "Käytämme evästeitä..." pop-upit. No, vittu luulevatko, etten tiedä, että käyttävät evästeitä. Ennenkin ovat käyttäneet, eikä ole tullut mitään perkeleen ilmoituksia. Se ei siitä paljoa parane, jos hyppii kymmeniä ilmoituksia silmille. Tekee vaan täyttä paskaa selaamisesta. Ja luuleeko joku, että yksikään sivu ei muka käyttäisi evästeitä.

Vituttaa kun on taas hedari, joka johtunee verensokerista, joka oli viime mittauksessa 8,5. Lekurin mukaan se ei voinut olla paastoarvo, vaikka olin ollut syömättä reilusti yli 12 tuntia. Kuulema harhaluuloisuushäiriötä, narsistista persoonallisuushäiriötä, ahdistuneisuushäiriötä ja vakavaa masennusta se vaan on.
Pyörtyilykin on varmaan vaan histrioottista.
Tätä menoa elän tsägällä pari vuotta, vaan eipä tätä kauempaa jaksaisikaan.

Viimeksi muokattu:
...Tosin eipä mua enää jaksa kiinnostaakaan mikä vaivaa, kun on jo kaik män, niin sanotusti. Ja kirjaimellisesti. Kytät saa päästää mut päiviltä, kunhan ensiksi saan rahaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 897
Jäsenet
78 734
Uusin jäsen
niku turunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom