Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletan että remonttitiedote on tullut ja siinä kerrottu vesijohtoremontin aikataulu, ehkä jopa että asunnoissa joudutaan vierailemaan. Varsinkin laajojen remonttien yhteydessä on hankalaa antaa asukkaalle minuttiaikataulu asuntoon menemisestä. voi olla että putki/kaapeli jää vaikka jumiin x asunnon kohdalle siinä voi siten lopettaa hommat päivältä tai käydä "tökkäämässä" putki eteenpäin.Joo kyllä noista kuuluu ilmoittaa reilusti että koska tullaan asuntoon. Ei ole mitenkään haastavaa toimia noin.
Hmm ikävä jos noin käy.sikiökone, huora. löytää äijän, nai sitä, tekee pennut, lapset lastenkotiin, sitten naidaan toisen siskon äijä ja taas sama juttu.
Iskänsä elättää täpöllä, huoraamisella ei näemmä tienaa tarpeeksi
Eikä liikaa ole siittiöissä ollut älykkyysosamäärää kasvattavia syöpägeenejä.
"Iskä, voitko tulla hakee mut ja äpärän Oulusta, vaikka Asutkin Turussa? mut pitäisi viedä sun autolla kotiin Tampereelle. Anna samalla pari sataa että saan äpärälle vaippoja ja ruokaa koska sen isä on narkkari ja työtön pultzari" WTF??
Ei se ole hankalaa. Olen ollut itsekin noissa mukana. Ekaksi tehdään katselmoinnit joista ilmoitetaan, sitten tehdään valmistelevia töitä (tukkimisia tai muuta) joista ilmotetaan ja sitten se itse remontti tehdään päivässä per kämppä ja siitäkin ilmoitetaan.
Melko ihmeellistä amatööriperseilyä jos ei tohon pysty.
Se voi myös olla mallia, että soittavat ovikelloa tai tulevat avaimella suoraan sisälle. En tosiaan käsitä sitä ravaamisen määrää ja aina silloin kun on nukkumassa, munasillaan tai paskalla.Joo kyllä noista kuuluu ilmoittaa reilusti että koska tullaan asuntoon. Ei ole mitenkään haastavaa toimia noin.
Nyt minä oon sitten vastuussa noista asioista palkankorotuksen kanssa.
Työpaikalla järjestettiin tyytyväisyyskysely uudesta IT-järjestelmästä. Koska kysely tehtiin anonyyminä nettiselaimen kautta, ajattelin olla rehellinen ja kirjoittaa suorasanaisesti järjestelmätoimittajan ongelmista.
Runsaan viikon päästä saan kutsun leivättömän pöydän ääreen, jossa firman oma ja alihankkijan IT-vastaava syyttävät minua valehtelijaksi, riidamkylväjäksi ja henkilöksi jonka kanssa olisi mahdoton tehdä yhteistyötä.
IT-toimittaja oli saanut haukut ylemmiltä tahoilta, jonka jälkeen palautelomakkeen lähettäjä oli selvitetty. Erittäin anonyymiä palautetta kieltämättä.
Työpaikalla järjestettiin tyytyväisyyskysely uudesta IT-järjestelmästä. Koska kysely tehtiin anonyyminä nettiselaimen kautta, ajattelin olla rehellinen ja kirjoittaa suorasanaisesti järjestelmätoimittajan ongelmista.
Runsaan viikon päästä saan kutsun leivättömän pöydän ääreen, jossa firman oma ja alihankkijan IT-vastaava syyttävät minua valehtelijaksi, riidamkylväjäksi ja henkilöksi jonka kanssa olisi mahdoton tehdä yhteistyötä.
IT-toimittaja oli saanut haukut ylemmiltä tahoilta, jonka jälkeen palautelomakkeen lähettäjä oli selvitetty. Erittäin anonyymiä palautetta kieltämättä.
Omalla työpaikalla nuo eri kyselyt on yleensä jonkin kolmannen osapuolen tekemiä, ja tulokset ovat sitten vastauksien määrästä riipuen niputettu isommaksi ryhmäksi. Ainakaan vielä ei ole kriittisestäkään palautteesta tullut palautetta henkilökohtaisesti.Jepjep, ei ole olemassa mitään "anonyymejä palautteita" vaikka kaikki HR- kyselyt sellaisina myydään.
Perkele. Jos huomaat mokan tai mokaat töissä niin kerro siitä. Älä yritä paikata sitä salaa.
Nyt odotellaan että tuleeko tuhansien eurojen moka realisoitumaan vai ei. Saatana. Sen olisi voinut estää jos olisi ollut tiedossa.
Tänään huomasin millaista on olla huonon johtajan alaisuudessa. Uuden työpaikan pomo on sellainen, että oikein odottaa hetkeä valittaa jostain. Teet niin tai näin, niin teet aina väärinpäin. Muut huomanneet saman. Kuulemma ongelmia kotona, kun penskat ei opi koulussa ja purkaa niitä sitten näin. Kyllä te tiiätte tän ihmistyypin. Tänään nimittäin teki ensimmäistä kertaa ikinä mieli tirvaista työnjohtajaa turpaan.
Ja pakollinenperään väärinymmärtäjille
Kyllä te tiiätte tän ihmistyypin. Tänään nimittäin teki ensimmäistä kertaa ikinä mieli tirvaista työnjohtajaa turpaan.
En tiedä, oliko tässä ironiaa itseeni, jollaisena se tuntui. Joka tapauksessa tässä ei ole persaukisena suurempaa yhtälöä, kuin:
-Kun vetelin rautateitä esim openTTD:ssä tai Railroad Tycoon 2:ssa tuotantolaitoksiin, jotka ovat realismissakin tarpeen.
-Rautatietä käytännössä seuraava ja jokainen ruosteinen ja ruohottuva raide on surkeus.
-Merkonomina tiedän vähän kauppatieteitä.
-Simulaatiolla on monesti todellisuutta käytännön harmitukseeni.
Jaahas, toivotaan että meilläkin se olis noinLoppu on kaikkein helpoin, ja loppusota ei todellakaan ollut pahin leiri. Loppusota, ainakin meillä oli ihan jees, koska arvosteltavia tehtäviä oli enemmän kuin arvioijia.
Siellä sai ottaa lunkimmin, kun siirtoja ei ollut niin paljon ja ketään ei enää kiinnosta mikään![]()
Kyllä ainakin Vattenfallin edustajalla on tuotakin tarjota.Kysyt että myykö ydinsähköä. Loppuu aika lyhyeen.
Tätä mä olen kanssa kuullut, kuullut myös että skapparit tekis loppusodan jälkeen sinunkauppoja jnejne.Viimeisenä kuukautena loppu oli niin konkreettisesti edessä, että yleisfiilis on kaikilla rennompi. Myös skappareilla, siihen ehkä vaikuttaa sekin että heillä on joulukuussa vapaata enemmän tjsp.
Eikä kyllä nuo Pekka-Eric Auvisenkaan vanhemmat "molemmilla airoilla souda".
Viime aikoina kaverit on saaneet huomautuskirjeen poliisilta kun nopeus on ollut 1km/h yli rajoituksen. Itselle tuli 170eur pikavoitto kun todellinen nopeus oli 10km/h yli ja vähennettynä 7km/h. Sekin oli saatana tyhjä pikkutie eräänä sunnuntaina jossa oli 200m matkalla nopeus 80km/h->60km/h.Kameran salama välähti länsiväylällä sillan alla piilossa olevasta punaisesta pakettiautosta, niin kyllä räpsyi muillekkin, jonossa kun ajoin. Silti![]()
Toivottavasti en loukannut. Mutta heidänkin haastattelun katsoneena, ei tullu mitään muutakaan sanottavaa mieleen.
"Hi. The issue is back"Voi sun vitun loppukäyttäjä(t) saatana!
Uusi työntekijä -> lähetä ohjeet, miten intraan kirjaudutaan -> käyttäjä valittaa, kun ei pysty kirjautumaan intraan -> pyydä virheviesti -> virheviestissä näkyy, että käyttänyt väärää käyttäjätunnusta -> opasta käyttäjää käyttäjätunnuksen osalta sekä RTFM -> käyttäjä valittaa edelleen, kuinka ei pääse kirjautumaan intraan -> pyydä virheviesti -> taas se sama saatanan väärä käyttäjätunnus.
Harmi, kun loppykäyttäjä on Norjassa, niin ei voi mennä seisomaan työpisteen viereen ja luetuttamaan sitä helvetin ohjetta.
Itse ohje ei edes ole mitenkään vaikeaselkoinen, vaan siinä on kuvin ja punakynällä alleviivatut kohdat oikean käyttäjätunnuksen muotoon sekä ensimmäisen kirjautumisen salasana.
Kohta menee kasetti.![]()
Voi sun vitun loppukäyttäjä(t) saatana!
Uusi työntekijä -> lähetä ohjeet, miten intraan kirjaudutaan -> käyttäjä valittaa, kun ei pysty kirjautumaan intraan -> pyydä virheviesti -> virheviestissä näkyy, että käyttänyt väärää käyttäjätunnusta -> opasta käyttäjää käyttäjätunnuksen osalta sekä RTFM -> käyttäjä valittaa edelleen, kuinka ei pääse kirjautumaan intraan -> pyydä virheviesti -> taas se sama saatanan väärä käyttäjätunnus.
Harmi, kun loppykäyttäjä on Norjassa, niin ei voi mennä seisomaan työpisteen viereen ja luetuttamaan sitä helvetin ohjetta.
Itse ohje ei edes ole mitenkään vaikeaselkoinen, vaan siinä on kuvin ja punakynällä alleviivatut kohdat oikean käyttäjätunnuksen muotoon sekä ensimmäisen kirjautumisen salasana.
Kohta menee kasetti.![]()
Telian toiminta edelleen. Toimihan tämä liittymä jo 3-4 kk ilman ongelmia. Katsotaan mitenkä ne nyt koittaa kun sinne huomenna saan yhteyksiä.
Laajakaista pätkii siis, turha uneksia pelaamisesta, netflixistä, hommien hoitamisesta tällä paskalla. Jos tämä viesti tulee perille niin plussaa.![]()