Mul turpos vasen puoli kropasta varpaast päähän asti. En tiiä mikä helvetti oli. Varmaan ylitsepääsemätön laiskuus ja paskan siirtäminen pois päästä.
Reumafaktori löydettiin. Pää oli menny jo ajat sitten tosin.
Vainoharhasuus on kans lisääntyny, ku on ollu n. vuoden kotona oman pään sisällä.
Tekee myös mieli panna jatkuvasti kaikkia.
Omaa vikaa kyl kaikki. Ei käy muita syyttäminen. Monta kertaa meinasin et pääsen suljetulle. Tuli ihan boner, et nytkö sit viimenää pääsee johonkin. No vituthan sitä minneen.
Kuntoiltu on paljon, mut helvetin selkä aina antaa periks. On väännetty rauhallisestikin, mutta poks kuuluu aina.
Jospa se nyt tästä lähtis, ku on päästy reumapolille ja on fysioterapeutillekin aikoja.
Persaukisekshan täs on joutan, ku rahat on menny kännäämisee typeryyden vuoksi.
Dumppasin eka exän, sit meni duunipaikka, rakastuin/ihastuin mieheen, pää levis ja nyt toi reumapaska yms.
Onhan tos kaikkea, mut on kyl silti itsestää kiinni ja niin oon pyrkin ajattelee. Pikkuhiljaa eteenpäin.
Pitää osaa ottaa vaa paskaa niskaa ja jatkaa.
Pää levis jo ihan kersasta, mut jaksoin aiemmin vääntää vaa. Nyt on ihan luovuttan. Ei sais luovuttaa vaa pitäis vääntää vaa.
Ei tuu kyl ihan äkkiä lähettyä mihinkää suhteesee.
On tässä menny kyl aika eläimen tasolle.
Nyt toisaalta ku on eläimen tasolla nii ei monest haluais enää takas ihmiseks.
Itelläkin ollu jossain vaiheessa kaikennäköstä luulotautia.
En kyl toisaalt ihmettele, ku exän jätti nii elämä oli töitä ja kotia.
Vituttaa muuten oma kuumotus. Vittu muna pystyssä aina kun mummot tiirailee ja sit vitullinen hiki päällä kun on kassajonossa ja siinä on miehiä. Vitun vitun vittujen vitun vittu saatana.
Perkele ku piti syntyä perverssiks.
Oon miettin et seuraavan kerran, jos mun lekuri tunkee jalkansa mun jalkoja vasten nii otan reidestä kiinni ja sit pannaa. (Vitut sit mitää tuu tehtyä kuiteskaa.)
Sit tuli viel oltua sen yhen läskin huoran kanssa, joka kusetti et on raskaana etc. ja sen vitun kaverit ja uus mies vittuilusoittel laivalta.
Silloinkin kun luulin et se on raskaana nii ilosena lauleskelin, et elämäni pilasin, pilasin mun elämän.
Syökööt koko maailma paskaa.
Oho. Pitäs joskus osaa vissii purkaa vähä aggressioitaa tai päästä pukille.
Pakko hommaa säkki kotii jota voi mätkiä.