Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian vähän sade päiviä, tuntuu, että joka päivä paistaa aurinkoVesisade. Joka päivä.
Taas alkaa teiden suolaus; Miksi ei vieläkään käytetä Sokeria ? Aiemmin olen jutellut elykeskuksen kanssa, ja siellä nauretiin, että ei toimi Suomessa....
Kanadan pojjaat tässä näyttää mallia:
Monella kun on se yhteinen talous niin on se toisen ostokiima sillo sinultakin pois.No emäntä eikun tilaa ja maksaa ne itse. Jos ei ole rahaa, niin haaveilu ei maksa mitään.
Black Friday -rummutus vituttaa. Onneksi se on huomenna ohi.
Black Friday -rummutus vituttaa. Onneksi se on huomenna ohi.
Herätä töihin tähän aikaan.
Kertausharjoitus, alkaa maanantaina
Sama homma. Otin Jimm'sin ketjun pois seurannasta toistaiseksi.Black Friday -rummutus vituttaa. Onneksi se on huomenna ohi.
En tiedä, Riihimäelle ilmoittaudunMinnekkä päin suomea pääset ryynäämää? Joku rovajärvi kuulostaa ainaki ihan kivalta tähän aikaa vuodesta
Mulla aika vakituinen työaika, niin olen nyt työnteolla tehnyt itselleni unirytmin klo 18.30-2.30 ja siitä duuniin. Se on helvetin vaikeaa, ja alkaa pirun helposti lipsua. Ihan normaali viikonloppu pilaa tän roskan, ja yritä siinä sitten sunnuntaina mennä nukkumaan klo. 19.00
Yleensä auttaa, kun on joku rutiini. Itsellä klo 17.00 suihkuun ja sitten valmistan iltapalaa. Syömisen jälkeen tupakalle ja siitä hammaspesulle. Tässä kohtaa kello on noin 18.00, ja katson 2-3 youtube videoa sängyssä (yleensä n.10min per pätkä).
Sitten kylmästi tabletti pöydälle ja silmät kiinni Nyt parin kuukauden jälkeen alkaa sujua jo paljon paremmin.
Kannattaa myös suunnitella rutiini, jos ei vain nukuta! Kuulostaa tyhmältä, mutta itse jos en saa nukuttua, niin nousen ylös ja piirrän n.15 min. Kyllä se uni siitä tulee!
En tiedä, Riihimäelle ilmoittaudun
Joo, tossa sottailin että vittu kun vielä vaivautuuvat kiusaamaan vanhaa.No etköhän joudu ryynää sinne metsään joka tapauksessa
Joo, tossa sottailin että vittu kun vielä vaivautuuvat kiusaamaan vanhaa.
Johan minä kävin lusimassa viime vuostuhannellaJaa sitä ollaan niin vanhaa saapumiserää, itsellä ei ole kuin pari vuotta kun intistä kotiuduin. Jotkut omastakin saapumiserästä päässeet kertaamaan ja jostain syystä ei käy kateeksi
Johan minä kävin lusimassa viime vuostuhannella
Kertausharjoitus, alkaa maanantaina
ToysRUS, mitä oikein odotit?TOYSRUS mainos, jossa Joulupukki puhuu englantia venäläisellä aksentilla. Wtf
Vituttaa kun on taas hedari, joka johtunee verensokerista, joka oli viime mittauksessa 8,5. Lekurin mukaan se ei voinut olla paastoarvo, vaikka olin ollut syömättä reilusti yli 12 tuntia. Kuulema harhaluuloisuushäiriötä, narsistista persoonallisuushäiriötä, ahdistuneisuushäiriötä ja vakavaa masennusta se vaan on.
Pyörtyilykin on varmaan vaan histrioottista.
Tätä menoa elän tsägällä pari vuotta, vaan eipä tätä kauempaa jaksaisikaan.
ToysRUS, mitä oikein odotit?
Vituttaa kun on taas hedari, joka johtunee verensokerista, joka oli viime mittauksessa 8,5. Lekurin mukaan se ei voinut olla paastoarvo, vaikka olin ollut syömättä reilusti yli 12 tuntia. Kuulema harhaluuloisuushäiriötä, narsistista persoonallisuushäiriötä, ahdistuneisuushäiriötä ja vakavaa masennusta se vaan on.
Pyörtyilykin on varmaan vaan histrioottista.
Tätä menoa elän tsägällä pari vuotta, vaan eipä tätä kauempaa jaksaisikaan.
Joka vatun kerta nykyään tunkee ostokseni sen liukuhihnan viereen. Ei mene enää kauaa, että aivoissa naksahtaa ja tulee huutoa ja pahoinpitely
Ikinä en oo ajureita hakenu muualta kuin valmistajalta (ellei nyt jostain ikiwanhoista puhuta ja ne on pakko saada just ne).
Pelkkiä huijauksiahan nuo visaa vinkuvat ovat.