Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Mua ei haittaa koira ja se että se kömpii sängyssä, se mua haittaa että muija näyttää aamulla Zombilta ja huuta kuin hinaaja kun ei ole saannut nukutta kun koira mönkii:beye:

Meillä tuo koira vielä sellainen että sen on pakko päästä peiton alle jalkojen väliin mikä tarkoittaa sitä että asennon vaihtaminen ei onnistu.

Mun koira kuoli vähän aikaa sitten. Sitä ennen nukuin monesti jalkopäässä ja kirosin koiraa jonka pää lepäsi untuvatyynylläni ja joka potki minua ja haukkui unia nähdessään. Nyt ottaisin sen jalkopään haltuun ihan mielelläni jos saisin haukun takaisin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mun koira kuoli vähän aikaa sitten. Sitä ennen nukuin monesti jalkopäässä ja kirosin koiraa jonka pää lepäsi untuvatyynylläni ja joka potki minua ja haukkui unia nähdessään. Nyt ottaisin sen jalkopään haltuun ihan mielelläni jos saisin haukun takaisin.
Se on ihan luonnollista että kiroaa sitä mitä on ja ikävöi mitä ei voi enää saada.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Ne ihmiset jotka eivät saa mitään aikaiseksi, ovat ns. saamattomia.
"pitää mennä kauppaan, pitää mennä hammaslääkäriin..pitää tehdä sitä ja tätä"

Eikä kuitenkaan tee mitään asioiden eteen, aikaa kyllä on,, mutta ovat tottuneet että mamma tekee kaikki valmiiksi.
pitäisi mennä sinne ja tehdä tätä ja tota mutta kun ei jaksa, nappaa opamoxia päivällä masennukseen joka on unilääke niin kait ei jaksa.
sitten samat ihmettelee kun ei ole rahaa, tupakkaan menee 300e/kk.
sitten ostellaan mikro-aterioita, yksi pieni ateria maksaa 3e
sillä saa työttömien-eläkeläisten ruokalasta ruuan, kahvin, juomat, jälkiruuan, leivät eikä viitsitä sinne mennä.

sitten aina rahat loppuu kesken.
Jos tienaa 1000e ja tuhlaa 1500e niin eiköhän tee elämä jo tiukkaa höh.
en kirjoita "vituttaa" koska kunnon uskovaiset eivät sano "vittu", enkä kirjoita oman makuni mukaan "fittu" koska muutamat vetää herneensä nenään :speak:

kirjoitan vaan "ihmetyttää ja suututtaa kun valitetaan eikä itse laiteta tikkuakaan ristiin" kele!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Ne ihmiset jotka eivät saa mitään aikaiseksi, ovat ns. saamattomia.
"pitää mennä kauppaan, pitää mennä hammaslääkäriin..pitää tehdä sitä ja tätä"

Eikä kuitenkaan tee mitään asioiden eteen, aikaa kyllä on,, mutta ovat tottuneet että mamma tekee kaikki valmiiksi.
pitäisi mennä sinne ja tehdä tätä ja tota mutta kun ei jaksa, nappaa opamoxia päivällä masennukseen joka on unilääke niin kait ei jaksa.
sitten samat ihmettelee kun ei ole rahaa, tupakkaan menee 300e/kk.
sitten ostellaan mikro-aterioita, yksi pieni ateria maksaa 3e
sillä saa työttömien-eläkeläisten ruokalasta ruuan, kahvin, juomat, jälkiruuan, leivät eikä viitsitä sinne mennä.

sitten aina rahat loppuu kesken.
Jos tienaa 1000e ja tuhlaa 1500e niin eiköhän tee elämä jo tiukkaa höh.
en kirjoita "vituttaa" koska kunnon uskovaiset eivät sano "vittu", enkä kirjoita oman makuni mukaan "fittu" koska muutamat vetää herneensä nenään :speak:

kirjoitan vaan "ihmetyttää ja suututtaa kun valitetaan eikä itse laiteta tikkuakaan ristiin" kele!
On varmaan raskasta kun jatkuvasti joku tuntuu vituttavan. Lähinnä kaikki miten muut toimii tai ei toimi. Pitäiskö jutella jollekulle? Enkä nyt tarkoita tätä alustaa.

Ja jottei nyt täysin offtopickiksi menisi niin vituttaa useita viikkoja jatkunut unen heikko laatu. Määrällisesti tulee 6-8 tuntia mutta silti herää aivan zombina ja silmäpussit saa nostaa kasmovaskin päälle jo.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
@WillYo ei nyt aina fituta kaikki, on vaan pakko purkaa jonnekkin.
usein teen toisaalle "tämä on hyvä päevä" kettuun jos on hyvä, mutta ihmisen mieli on että fitutus on fituttavaa.
On vain vaikeaa olla kaikkien tuttavien psykologina, he ovat tottuneet että memory kyllä kuuntelee ja auttaa, eikä HÄN itse valita mitään.
jokainen ei-fiksu ihminenhän katsoo aina että "vika on muissa, ei koskaan minussa"
välillä joutuu kyllä kysymäään "sano suoraan mikä minussa fituttaa sua"

Toisille ei tartte edes sanoa, ne fittuilee ja mottaa maan tasalle aina 100:lla, koska heillä on alemmuuskompleksi ja tahtovat olla parempi mitä toinen,
jutuistakin oikein huomaa, jos mainitsen esim. että etsin autocommilla vian merssusta ja sain sen homman kuntoon 20e:lla marmoritiskin 500e:n sijaan, niin heti tulee määrätyiltä ns. "kavereilta" turpaan tyyliin "niin MINÄKIN, tein mazda 626 2.0l 16venaseen skibbo skibboon spesiaali rempan IHAN ITSE" :speak:
En ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä tärkeyttä että pirää itseään nostaa jalustalle, nooh, kaipa meitä on moneen junaan ja toiset jää asemalle.

Välillä on vaan pakko purkaa jonnekkin ku alkaa patti kasvaa päässä, olen kiltti, en kykene sanomaan
"haista nyt paska ja mene hoitoon skitso, mää aina jaksa kuunnella sun valitustas"
ehkä se olisi hyvä, mutta olen liian kiltti.

nyt meni oikein kunnolla offiin.

Huono uni on perseestä, se vaikutttaa kaikkeen, jos en nuku tarpeeksi olen skitsomaaninen joka paikassa.
esim. tammikuun alussa pitää nousta lekuriin 07 jo, niin tiedän että reissun jälkeen heti himaan nukkuu, muuten olen kuin perseeseen ammuttu karhu :(

sitten fituttaa kun tinnituskorvaa soi oikein kunnolla, kiva olla korvapuolena.
sitten fituttaa kun suomalaiset miehet imee kaikki itseensä, "anna tulla vaaan minä kyllä kestän"
sitten pimahdetaan joulu-aattona ja ämmää jahdataan moottorisaha kourassa lumihankeen pakkasella, fituttaa tollanen käytös.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Ja jottei nyt täysin offtopickiksi menisi niin vituttaa useita viikkoja jatkunut unen heikko laatu. Määrällisesti tulee 6-8 tuntia mutta silti herää aivan zombina ja silmäpussit saa nostaa kasmovaskin päälle jo.
Tuu jutteleen parin vuoden jälkeen :) Ei edes enää niin paljoa vituta kun on vähän turtunut asiaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Tuu jutteleen parin vuoden jälkeen :) Ei edes enää niin paljoa vituta kun on vähän turtunut asiaan.
Tiedän tilanteen. Keskivaikean masennuksen aikana kärsin muutaman vuoden ajan univaikeuksista. Olo helpotti reilu vuosi sitten terapian ja lääkityksen avulla. Nyt pelottaa onko masennus palaamassa koska univaikeudet.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Tiedän tilanteen. Keskivaikean masennuksen aikana kärsin muutaman vuoden ajan univaikeuksista. Olo helpotti reilu vuosi sitten terapian ja lääkityksen avulla. Nyt pelottaa onko masennus palaamassa koska univaikeudet.
Aikaiset herätykset itellä syynä. Pitäis nukahtaa siinä 2000 aikaan että sais 8h unta.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Aikaiset herätykset itellä syynä. Pitäis nukahtaa siinä 2000 aikaan että sais 8h unta.
Itse olen luonnostaan "pitkäuninen". Lapsena/teininä ja opiskeluaikana tuli nukuttua sellaiset 9-10 tuntia yössä.

Ei onnistu enää työssäkäyvänä perheellisenä, joten on täytynyt tottua olemaan jatkuvasti hieman väsynyt. :(
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Itse olen luonnostaan "pitkäuninen". Lapsena/teininä ja opiskeluaikana tuli nukuttua sellaiset 9-10 tuntia yössä.

Ei onnistu enää työssäkäyvänä perheellisenä, joten on täytynyt tottua olemaan jatkuvasti hieman väsynyt. :(
Järjestely kysymys, uskaltaisin väittää työssäkäyvänä perheellisenä että kyllä onnistuu.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Itselläni on kanssa univaikeuksia ja jos menen esim. kello 22 nukkumaan, herään kello 05-06 aikaan ja sitten koko päivä on pilalla, eikä työnteosta meinaa tulla mitään.

Pakko mennä nukkumaan vasta 00-01 aikoihin, että herään normaaliin kello 07 aikaan suihkuun ja aloittelemaan etätöitä.

Unettomuus/univaikeudet
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Tiedän tilanteen. Keskivaikean masennuksen aikana kärsin muutaman vuoden ajan univaikeuksista. Olo helpotti reilu vuosi sitten terapian ja lääkityksen avulla. Nyt pelottaa onko masennus palaamassa koska univaikeudet.
Meillä on täällä forumilla Masennus kettu se on hyvä.
fituttaa vaikka se että dogi herätti 10:ltä, käväsin nukkuu vasta 02 :)

fituttaa valehtelevat sukulaiset.
"mää ostin sulle tämän ja tämän, on kaunis-ei vaiskaan, sain sen ilmaiseksi facesta"
"mää valitin siitä kun maapallo on litteä enkä saanut korvausta siitä"
mää tein sitä ja mää tein tätä, en toki tota, mitä nyt vähäsen valehtelin
"mää lainasin rukoillen broidilta 50e kun kaikki rahat menee pelikoneisiin, ei vaiskaa mää sain sen joululahjaksi"
"mää tein reklamaation juustosta joka oli hyvä, mutta mää tahdoin 10e mania takaisin"

saatana!

edit: itämään tietäjät tavaroiden ostajina!
laitan nettii tavaran kaikki kuvat joka kulmasta, tiedot jne.
ala-jaffat vastaa:
* mine oste se
- se maksaa 50e
* mine oste se, sinä tuoda, nikkilänkatu 5
- selvä minä tuoda sen lainaan autoa
(paikalla, hienon tiiliomakotitalon pihalla ja tietty auto)
* terve, ei hyve, ei hyve, mine makse 40e
- ei kun sinä sanoit että sinä ostat sen 50e:lla
* mine ei raha enemmän kuin 40e
- suksi venäjälle sitten, heitän mielummin vesijärveen

Kaupat oli sitten siltä osin ohitse.
Nykyään laitan ilmoituksen nettiin
myydään iphone 8 avaamaton paketti h. 300e.
huomi! Vain kantasuomalaisille
Sekä Suomalaisille, Ruotsalaisille, Eestiläisille.
Jos nimesi on muuta tyyliä kuin "virtanen, sjöberg, eesmes" niin unohda

Kumma kun tullaan tänne suomeen tyrkyttämään omia huijaritapojaan
niin ollut 2000vuotta että maassa maan tavalla, turpiinko pitää vetää että menee kaaliin :mad:

edit2: vituttaa saatanasti tuttavan perkeleet!
aina, siis aina kun ne homot soittaa tietää että ne tarttee jotain.
mää kun soitan muuten vaan niin evvk, tyyliin "älä paska soittele mulle koko ajan"
sitten kun ne soittaa, niin 99.99%:sti menee oikein kun kysyy heti:"mulla kiire, kerro MITÄ tarviit"!?

aina on jotain, "voisitko tulla autocommilla nollaa vikakoodit ja lukee ne ja korjaa autoni, tarjoan emännän pullakahvit palkaksi? liike veloittaa alk. 300e"

jeesus maaria, onneksi on elisan liittymä, siitä vaan "sulje liittymä tilapäisesti"
siitä homot sitten soittelee "valitsemanne numero ei ole käytössä"
kusipäät.

olenko mä tosiaankin joku ilmainen huora??
pitää pitää oikein kunnolla ovet lukossa ja puhelimet suljettuna kuukauden, sitten kun tulee oven taakse niin sanoo suoraan:
"suksi siitä vittuun homo" !
 
Viimeksi muokattu:

Vami

Pemppu
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
246
Väsymykseen ja nukkumiseen liittyen.
Vielä ennen marraskuuta heräsin noin 5 vuoden ajan siinä 5:30 aikoihin ja nukkumaan viimeistään klo 22. Ihan tuskaa oli ajella vajaan tunnin verran töihin, takaisin ja vielä jaksaa olla illan hereillä. Kävi hyvä tuuri ja työpaikan sain ihan naapurista, joten nykyään saa nukkua 7:30 asti.
Nyt pari kuukautta oon ollut virkeämpi kuin tuona 5 vuoden aikana kertaakaan. Elämänlaatu parani huomattavasti. :thumbsup:
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Nyt oikeasti vituttaakin tuo vähän nukkuminen kun jälkipolvella on nukahtamisvaikeuksia niin olen päässyt nukkumaan noin 00 ja herätys onkin jo 5:30. No, muutenikin todella harvoin kerkeää nukkumaan edes ennen 23, klo 22 tms täysin utopiaa.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Huonot sähköpostin lomaviestit. Jos oot töissä siinä asemassa, että muiden työ riippuu sun töiden suorittamisesta ja olet lomalla niin kerro siinä lomaviestissä kehen olla yhteydessä sun loman aikana tai "hätätapauksessa soita" viesti. Pelkkä,'olen lomalla ja palaan päivänä x' ei oikeen anna vinkkiä kehen voin - nyt- olla yhteydessä.

edit. Myös pahenpaa nähty, eli pelkkä 'olen lomalla' ilman paluupäivää tai ei viestiä ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Vanhojen ihmisten käytöstavat tai oikeastaan niiden puute. Alkoi tämä nimenomainen aihe taas ottamaan päähän kun kävin ostamassa Gigantista pesutornin. Siinä oli asiakkaita aika paljon ja vuoronumeroilla mentiin ja urputus oli vanhalta kansalta taas sen mukaista.

Melkeen teki mieli sanoa jotain kun ensin kuunnellu 15 minuuttia urputusta odotellessa jonoista ja ties mistä huonosta palvelusta ja sitten vielä kuunnella omalla vuorolla vierestä lisää kun asiakkaat valittaa suoraan myyjälle. Joku sankari siinä kovaan ääneen toitotti että he lähtee muualle ostoksille kun he ei jaksa odottaa.

Jos menee välipäivinä aleen ostamaan kodinkoneita ja valittaa jonoista niin vois vaikka pysyä himassa.

Olin kuluttajamyynnissä jotain 5 vuotta myymälässä töissä ja aivan ylivoimaisesti suurin osa töykeistä asiakkaista oli +50v. En oikeasti tiedä mistä on tullut tämä "nuorilla ei ole käytöstapoja" juttu. Se että muistaa ottaa hatun pois sisälle tultaessa ei vielä riitä ainakaan mun kirjoissa hyviksi käytöstavoiksi.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 674
Vanhojen ihmisten käytöstavat tai oikeastaan niiden puute. Alkoi tämä nimenomainen aihe taas ottamaan päähän kun kävin ostamassa Gigantista pesutornin.
Noh, 90% ihmisistä heittää autolla ajaessa loskat, kivet ym. paskeet päällesi liittyen suoraan eteesi. Minusta ihan hyvä tiedostaa että normi-ihmisen älykkyys tai muiden huomiointi on noin etanan tasolla (anteeksi etanat). Suurimalla osalla huomiointi on joko olematonta tai teeskentelyä.

Samoin on toki itsekritiikki. Vaatii (tunne)älyä myöntää olevansa väärässä. Onhan tämä nykyelämä aikamoista teatteria. Vituttaa hieman edelleen kesäiset potkut töistä. Kuvittelin että oli hyvä vakityöpaikka, mutta sitten selvisi totuus esihenkilöistä. Onneksi sentään tiedossa on jo uusi urapolku, mutta sekin vaatii vielä kouluttautumista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Tänään olisi saanut nukkua pitkään, noh heräsin veskiin johonkin aikaan kuten normaalia. Salamana takaisin sänkyyn, sitten kuului kun aura-auto tuli tuhatta ja sataa vetämään sen yhden sentin sulavaa loskaa pois tieltä. Siinä kohtaa alkoi jo vituttamaan. Sitten kuuntelin kun kohtuu korkea antenni natisee talon rakenteissa, tämän jälkeen das naapuri ilmestyi paikalle ja alkoi armoton vasarointi- toki saattoi vetää kirveellä paskaksi loputkin tönöstään...

Lopulta kun nukahdin uudestaan, niin puhelin soi. Odotin kyllä yhtä mahdollista soittoa, mutta olikin 09 suunnalta. Paljastui lopulta puhelinmyyjäksi, en siis vastannut ja normaalisti olisi ollut äänettömällä.

Sitten iltapäivällä kauppareissu helvetistä, sen jälkeen kävi ilmi että huomisen suunnitelmat uudesta vuodesta saakin unohtaa. Postilaatikolla en oo käynnyt vielä tänään, ehkä sieltä löytyy jotain kurjaa vielä tämän päälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
1,5v kani lähti tänään sateenkaaren toiselle puolelle. Pari iltaa sitten iloisesti pomppi ja nakkeli niskojaan ja teki pahojaan ja sitten loppu syöminen ja juominen ja vessassa käyti ja 1,5vrk myöhemmin oltiinkin jo kanien taivaassa. Lepää rauhassa pupu pieni. Tuhkat riopotellaan sitten tohon sen lempparipaikkaan ulkoaitaukseen omenapuiden alle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Sit omansa nää sankarit jotka lomailee kun päättävät lomailla. Tänäkin jouluna käytellään lomapäiviä kun kätevästi saa pari viikkoa lomaa. Vitunkaan väliä projektien tilanteella. Ja sitten parasta kun lähiesimies ei edes viitsi tarkistaa että voiko sen hessun päästää lomalle vai ei, vaan antaa suoraan luvan pitää just niin paljon kun on pyydetty.

Noh, näkeehän sen toki sit tuloksista keillä hommat sujuu ja keillä ei. Jotenkin vaan hieman säälittävää että aikuisia ihmisiä pitää paapoa kuin pikkulapsia.
Siis mitä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Eli kollegat olivat ottaneet lomia jouluksi, sinua se vituttaa projektien takia. Esimiehen takia se oli kuitenkin ok.

Kollegat eivät voi pitää lomia koska:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 170
Minä olen niiden lähiesimiesten esimies, ja vastaan kaikista niistä hankkeista joita nämä lomailijat koittaa saada aikataulussa valmiiksi. Kun tilanne on se että aikataulussa pysytään hädin tuskin kun ollaan töissä turhia lomailematta, niin aika moni on päättänyt silti vetää ”ihan sama” moden päälle ja pyytää jouluksi sen 2-3 viikkoa lomaa. Ja lähiesimiehet ei ole viitsineet selvittää onko sitä mahdollista edes myöntää työtilanne huomioiden.

Lomat voi mun puolesta pitää jos:
1. ne on ajoissa ilmoitettu jotta voidaan myös resursoida (esim. kesälomat jne)
2. projektien aikataulut sallii lomailun niin voi hyväksyä sellaisen lyhyelläkin aikataululla

Ei kait tuossa sen ihmeellisempää.
Liian tiukat aikataulut projekteilla? Vai onko se perinteinen et paskat työntekijät .. :p
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
No osa selviää aikataulussa helposti ja toiset ei, varmaan siinä on vaihtelua projektien luonteessa ja tekijöissä. Projektien aikatauluja voidaan myös muuttaa raportoinnin perusteella jos on selvästi jotain syitä jolla se voidaan perustella, yleensä kelpaa asiakkaallekin. Tyypillinen tilanne on työmäärän kasvu projektin paisuessa, se on aika helposti osoitettavissa.




No varmasti niillekin. Mutta onhan se aika huvittavaa että projektipäällikkötason hessu ei kykene ajattelemaan tuon pidemmälle itse vaan siihen tarvis sen esimiehen, joka ei taas tajua myöskään ajatella asiaa :)
Heh, mitäs tuohon sanois :)

Kuulostaisi pitkältä ketjulta ajattelemattomuutta, ehkä ratkaisu olisi lyhentää ketjua eikä pidentää. Mutta kuten sanoin, ymmärrän vitutuksen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Minusta ketju ei ole kovin pitkä vielä tuossa kohtaa, ihan normaali tiimimalli asiantuntijatöissä ja joku katsoo sitten tulosvastuiden perään. Siinä on vaan nyt molemmat mokanneet niin tulos tämä.
No mites meni? :D

edit: Toivottavasti vitutus helpottaa huomenissa
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Joo, otetaas nyt se rauhoittava viskipaukku (valitse oma rauhoittava).

Pahaa en tarkoittanut, joskus vituttaa.

Huomenissa paremmin
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 080
Mukava yöllä herätä kun alavatta kipiä.. Mieluusti nukkuis, mut täsä oltu pari tuntia hereil jo kun ei helpota vieläkää :rolleyes:
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
125
2020 kokonaisuudessan vituttaa, päällimmäisenä tuleva avioero (vaimo laittoi jo paperit vetämään).
Josko ottaisi pari olutta, katsoisi kun naapurit ampuvat raketteja ja sitten painuisi nukkumaan.
Tuleva vuosi ei ainakaan voi olla huonompi, vaikka raskas sekin tulee olemaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
2020 kokonaisuudessan vituttaa, päällimmäisenä tuleva avioero (vaimo laittoi jo paperit vetämään).
Josko ottaisi pari olutta, katsoisi kun naapurit ampuvat raketteja ja sitten painuisi nukkumaan.
Tuleva vuosi ei ainakaan voi olla huonompi, vaikka raskas sekin tulee olemaan...
Kannattaa aina muistaa että kuluva vuosi on huonompi kuin edellinen mutta parempi kuin seuraava.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Tunnen itseni maksulliseksi mieheksi.
tuttavalle soitin, eihän ne koskaan soita minulle
"juuh, tarvisin pöytäkoneeseen dvd-aseman, sitten tartten sulta 5e lainaa ruokaa varten, kun tupakkiin menee 8e/vrk"

soitin sitten tänään, nooh olisin tulossa, dvd-asema maksoi 20e, asennus on multa ilmanen
vastasi:"nyt ei käy, ei ole kiire ehkä ensi viikolla tjsp. mutta soitan huomenna jos tarvitsen sitä viittä euroa lainaksi"

olkoot, rahat laitoin takaisin lompakkoon ja puhelin sulki, elisa on paras operaattori.
saan rasti-ruutuun tehtävällä liittymän kiinni.
sinne kun sitten soitetaan niin tulee kauniisti "numero ei ole käytössä"
pitääpi antaa olla tuo päällä sitten tammikuun, eiköhän opi ihmiset kiusaamaan toisiaan.

olkoot, minä en niitä tartte, ne tarttee aina minua.

en ymmärrä mutta en jaksa edes suuttua, menen nukkumaan sitten päikkärit.
olkoot kakkapäät, naurattaa vaan tuollaiset epä-todelliset ihmiset, tarvii apua mutta eivät halua apua höh..
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Olin kuluttajamyynnissä jotain 5 vuotta myymälässä töissä ja aivan ylivoimaisesti suurin osa töykeistä asiakkaista oli +50v. En oikeasti tiedä mistä on tullut tämä "nuorilla ei ole käytöstapoja" juttu. Se että muistaa ottaa hatun pois sisälle tultaessa ei vielä riitä ainakaan mun kirjoissa hyviksi käytöstavoiksi.
Olen jostakin lukenut että vanhoille ihmisille on opetettu että nuorempien pitää kunnioittaa vanhuksia joten kai ne sitten ajattelee että voivat käyttäytyä miten huvittaa nuoren myyjen edessä.
Olin 2011 kirjastolla työharjoittelussa,olin siinä lainatiskillä ja sanoin melkein kaikille ovista tuleville päivää mutta siihen vastasi lähinnä alle 50 - vuotiaat. Sitä vanhemmat kävelivät tiskin ohi sanomatta koskaan mitään.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Olen jostakin lukenut että vanhoille ihmisille on opetettu että nuorempien pitää kunnioittaa vanhuksia joten kai ne sitten ajattelee että voivat käyttäytyä miten huvittaa nuoren myyjen edessä.
Olin 2011 kirjastolla työharjoittelussa,olin siinä lainatiskillä ja sanoin melkein kaikille ovista tuleville päivää mutta siihen vastasi lähinnä alle 50 - vuotiaat. Sitä vanhemmat kävelivät tiskin ohi sanomatta koskaan mitään.
Jotain tän tapaista varmasti. Voin vahvistaa tämän tervehdysasian myös, iso osa vanhemmista ihmisistä ei tervehdi tai sano päivää, jotkut murahtelevat jotain epämääräistä.

Melko vituttavaa, varsinkin kun joutuu kuuntelemaan että nuorilla ei ole käytöstapoja (voidaan nyt jättää laskuista kaikenmaailman narkkarit ja muut idiootit, vaikka tosin niilläkin on paremmat käytöstavat kuin vanhoilla ihmisillä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Lumi vituttaa. Takapihan nyt lapioi melko vaivatta. Etupihalle taas odotettavissa melkoinen lumivalli kun kusipäinen aurakuski "osaa" mättää ne lumet portille ja pihalle, eikä suinkaan tien toiselle puolelle.:mad:

Itseasiassahan lumi on vettä, ja kaupungin vedet ei saa tulla mun pihalle joten lakiahan tuo rikkoo noin periaatteessa.

Pakko kai kolata nuo hemmettiin tuosta tai ei tarvi ihan ilman ongelmia lähteä huomenna autolla yhtään mihinkään. Hyvällä tuurilla tuttu konekuski saattaa pyörähtää täällä, pitääkin päivystää...
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Mulla on ollut remonttia. No mun kylppärin sähköjohdot piti mennä alunperin kylppärin oven listan välissä. Rakennustyypit löivät listat kiinni mutta unohtivat tunkea ne johdot sinne listan alle eli ne roikkuivat sillei kivasti vapaana eteisessä pari viikkoa. Odottelin kun ajattelin että varmastihan he tulevat korjaamaan tilanteen. No eivät tulleet. Soittelin sitten ja valitin niin tänään löysin tämän kotoani.
 

Liitteet

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Ai ja myös valitin tuosta ja minulle sanottiin että sen oven listan irti repiminen saattaa vahingoittaa sitä listaa ja siksi tuo esteettisesti lähinnä näkövammaisia miellyttävä ratkaisu.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Ei hitto, lista maksaa sen 1€/metriltä (tuo kyseinen on halvin mitä kaupasta löytää)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
578
Mulla on ollut remonttia. No mun kylppärin sähköjohdot piti mennä alunperin kylppärin oven listan välissä. Rakennustyypit löivät listat kiinni mutta unohtivat tunkea ne johdot sinne listan alle eli ne roikkuivat sillei kivasti vapaana eteisessä pari viikkoa. Odottelin kun ajattelin että varmastihan he tulevat korjaamaan tilanteen. No eivät tulleet. Soittelin sitten ja valitin niin tänään löysin tämän kotoani.
Tämä lienee semmoinen "Mulkku soitti ja valitti" tyyppinen korjaus.

Seuraavaksi lähtee maalit seinästä kun tuon kaapelikourun repii irti, mikäli on semmoinen liimamalli :facepalm:
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Nykyinen suhde ei tunnu vittu miltään, muija skitsoo ja ex pyörii mielessä taas, kun äitinsä tuli kaupassa vastaan ja juteltiin pitkälti. Ei masentele eikä ahdistele vieläkään, vaikka reilu kuukausi taitaa olla kun masis loppu kun seinään, mutta vieläkään ei osaa päättää, oliko se saatanan ero oikea ratkaisu. (todnäk ol...)

joo siinäpä ne "tärkeimmät". Tämmöistä jonninjoutavaa ajatuksen nyhräämistä
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
363
Minä olen niiden lähiesimiesten esimies, ja vastaan kaikista niistä hankkeista joita nämä lomailijat koittaa saada aikataulussa valmiiksi. Kun tilanne on se että aikataulussa pysytään hädin tuskin kun ollaan töissä turhia lomailematta, niin aika moni on päättänyt silti vetää ”ihan sama” moden päälle ja pyytää jouluksi sen 2-3 viikkoa lomaa. Ja lähiesimiehet ei ole viitsineet selvittää onko sitä mahdollista edes myöntää työtilanne huomioiden.

Lomat voi mun puolesta pitää jos:
1. ne on ajoissa ilmoitettu jotta voidaan myös resursoida (esim. kesälomat jne)
2. projektien aikataulut sallii lomailun niin voi hyväksyä sellaisen lyhyelläkin aikataululla

Ei kait tuossa sen ihmeellisempää.
Hieman pistää vituttamaan tämä asenne nykyisessä esimiehessä. Projektit ja työ on kaikki mikä merkitsee, ei resurs... siis ihmisten jaksaminen tai mielenterveys.

Ei kai ihmiset nyt turhaan lomaile? "Ihan sama" mode päälle jouluksi saattaa myös tarkoittaa sitä, että projektit ja aikataulut on järjettömän tiukkoja ("vedetty hatusta"), niin tuo on vähän niin kuin hätähuuto sille että lepoa ja taukoa töistä pitäisi saada.
Ja sitten esimies vetää tuollaiset vihat siitä, kun resurs... ihmiset haluisivat vähän taukoa töistä. Tuntuu että lähiesimiehet olivat tässä ne fiksuimmat.

Jos haluat että lomat ilmoitetaan ajoissa, niin ehkä kannattaisi pitää siitä huoli että lomat tulevat ilmoitetuksi tarpeeksi ajoissa? Ilmeisesti se kuitenkin sinun vastuulla on?

Joka tapauksessa miksi tuollainen viha työntekijöitä kohtaan? Missä on luottamus?
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 048
Ihanat naapurit jotka viis veisaavat taloyhtiön "tupakointi kielletty"-sääntöä joka koskee kaikkia taloyhtiön tiloja, asuntoa sekä parveketta. Saatiin uusi naapuri alapuolelle ja voi ttu mikä korsteeni, eipähän tartte tuulettaa enää. Isännöitsijää ei ole tähänkään mennessä kiinnostanut mikään asia joten tuskin tämäkään on poikkeus..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 330
Viestejä
4 198 264
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom