Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 855
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Ei perkele toi on paha. Voimia vaan. Tuntuu muuten jotenkin tosi kierolta painaa "Tykkää" -nappia tälläisissa tapauksissa..
 

Adasme

Tukijäsen
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
656
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Tuo ei ole kyllä kiva tilanne sitten yhtään... Voimia ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen ,asioiden on tapana järjestyä ja pikkuinen on nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa. :sheart:
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 939
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Tsemppiä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Just kuulin, että yks mun parhaita ystäviäni, ehkä paras kaverini viimeisen 20 vuoden ajalta on kuollut.

Vituttaa ja olen palasina.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Heti vaan lekurille koska ei sulla kipeänä lomapäivät kulu, käytät sitten myöhemmin. Uskoisin että useimmat tessit sen näin tulkitsee.
Siis joo kävin jo, vituttaa vaan kun piti loma alottaa leipomalla pipareita/joulutorttuja muksun kanssa ja sitten illalla omassa rauhassa nauttia olutta tietokoneella istuen, mutta nyt menee sitten sängynpohjalla. Kolmas angiina 2kk sisään, jee.

Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Jos yhtään saan valaa uskoa, niin anopilta leikattiin vastaavassa tilanteessa aivokasvain 70-luvulla, eikä siitä jäänyt mitään mikä vaikuttaisi elämään. Kovasti tsemppiä, lääketiede on nykyään niin kehittynyttä, että kaikki menee varmasti tässä tapauksessa hyvin. Noin pieni lapsi ei onneksi itse tilannetta ymmärrä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tuttavalla todettiin suolistosyöpä, joka on levinnyt selkärankaan ja lääkärin mukaan elinaikaa jäljellä yhdestä päivästä pariin kuukauteen :(

Itse lähtisin mieluiten saappaat jalassa, ilman tietoa tulevasta kuolemasta tai kovista kivuista ennen kuolemaa.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Tuttavalla todettiin suolistosyöpä, joka on levinnyt selkärankaan ja lääkärin mukaan elinaikaa jäljellä yhdestä päivästä pariin kuukauteen :(
Awww ..... fuck almighty. Tunnen aiheen "syöpä" vähän liiankin hyvin tältä syksyltä. Tsemppiä, varsinkin jos on läheinen ystävä.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603
Jos oli laillinen madallus (riittävä maavara) niin tienpitäjälle vaan korvausvaatimusta.
Joo, se on otteessa ja laillinen, mutta ongelma on toi paikka missä tää tapahtu. se kun ei ole oikeestaan tie vaan enempikin suljettu työmaa-alue ja oon itte siel töissä. Luulen kyllä että toi menee omasta pussista täysin.
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Suosittelen täsmälleen juuri tuota seuraavaa muovinkorjaus kittiä:


Maksaa aivan järjettömän paljon, mutta muovin hitsauksessa on niksinä se, että lämpötila pysyy koko ajan oikeana noin parin asteen tarkkuudella. Kyseisessä kolvissa on äärimmäisen tarkka termostaatti, ja lämpötilan mittaus juuri oikeassa paikassa eli tuon vaihdettavan kärkikappaleen sisällä, jolloin se reagoi lämpötilan muutokseen täsmällisesti ja aivan heti. Hystereesi on vain parin asteen luokkaa.

Muovi kun on pilalla, jos se edes yhtään savuaa (lue: silloin muovi hajoaa). Jos lämpötila pysyy juuri oikeana, niin tuollaisella kolvilla voi leipoa ja muokata autossa käytettyjä erilaisia muoveja tavattoman kätevästi. Työ vielä tekijäänsä opettaa tuossakin hommassa. Kitissä on mukana alumiiniverkkoakin, jonka voi kuumalla kolvilla painaa muoviin halkeaman taustapuolelle, ja lisätä muovia vielä puikosta päälle lisää. Jossain puskurin takana sitä ei kukaan edes näe. Verkolla korjattuna kohta on vielä lujempi kuin ennen sitä korjausta.

Hinnastaan huolimatta: Juuri tuo on erittäin hyvä ja toimiva muovikitti. Ja jos toisena vaihtoehtona on kokonaan uuden puskurin ostaminen, niin kokeilisin kyllä ensin tuolla. Minulla itselläni on juuri tuollainen, ja myös kaikkenlaisia erilaisia muovilaatuja ostettuna. Ostamisen jälkeen käyttöä on ollutkin sitten yllättävän paljon tuolle esineelle.

T -.-

Elementti kolvin päässä on keraaminen, joten sitä ei kannata pudottaa eikä muutenkaan yhtään kolhia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.

Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
319
Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.

Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
Voin vain kuvitella huolen määrän.
Itsellä esikoinen nyt vajaa 6 viikkonen. Synnytykseen en kerennyt mukaan, koska tuli ennalta ja nopeasti ja olin vielä työreissulla sillon. Seuraavana päivänä juuri ennenkuin kerkesin sairaalaan siirrettiin pieni teholle matalien sokerien vuoksi. Siitä seuraavana päivänä minut heitettiin sairaalasta pihalle karanteeniin (tämä on oma tarinansa) ja siitä seuraavana päivänä jouduin avuttamana kotona kuulemaan sydämen valtimotiehyiden olevan reilusti auki ja mahdollinen reikä kammiossa. Oli muuten aika paskat fiilikset. 4 päivän karanteenin jälkeen pääsin taas vierailemaan sairaalassa. Sitä seuraavana päivänä emäntä pääsi jo kotiin ja pienokaisenkin kotiinpääsy alkoin jo häämöttää, kunnes bilirubiinit nousivat ja valohoito aloitettiin. Osasto oli myös niin täynnä ettei meillä ollut mahollista yöpyä siellää. Lopulta viikon teholla olon jälkeen vauva pääsi kotiin valtimotiehyiden ollessa yhä reilusti auki, mutta vähemmän kun aiemmin ja paine-ero kammioiden välillä jo löytyi. Toinen lonkka oli myös löysä ja vauva veltto. Tämän viikon alussa sydämen ultrassa tiehyt yhä edelleen auki, mutta enää vähän. Tilannetta seurataan, mutta mitään huolta ei enää ole, eikä vaikuta tällä hetkellä elämään millään lailla. Jos ei sulkeudu, ob edessä mahdollisesti pienehkö tähystyksen omainen operaatio. Lonkista&velttoudesta oli eilen kontrolli ja se ei vaadi enää lisäseurantaa eli kaikki ok.

Tämän avautumisen tarkoituksena luoda toivoa siitä, että kaikki kääntyy vielä parhain päin :).
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Vituttaa se pienikin vitutus:
Parranajokoneesta loppu virta kesken ajon, eikä oo partahöylää tai varakonetta :mad:. Pitäis lähtä käymään asioilla, mut ne nyt saa odottaa että se keleen kone latautuu ja saan tän... ilmestyksen ajettua pois :cautious:.
 

Adasme

Tukijäsen
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
656
Vituttaa ja rajusti.. Äitee sai soiton taysin infektio-osaston ylilääkäriltä,et saattanut mahdollisesti altistua silmälääkärissä hämeenkatu 6 ja tai taksikyydeissä keskivkona 16.12 klo 10-14 välisenä aikana.
Myös isäukkoni ja minä ollaan oltu paljon yhessä hääräämässä joulua yms voi perse mikä joulu tulossa... Seuraavat 14 vrk triplasti tarkempaa olemista ja mihkää ei oikee uskalla mennä,kun jos olemme joku mahd. oireettomia kantajia... :confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 189
Vituttaa se pienikin vitutus:
Parranajokoneesta loppu virta kesken ajon, eikä oo partahöylää tai varakonetta :mad:. Pitäis lähtä käymään asioilla, mut ne nyt saa odottaa että se keleen kone latautuu ja saan tän... ilmestyksen ajettua pois :cautious:.
Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.
Ahh... Joo unohtu tosiaan, että mulla on niitä maskeja ku ei tuu käytettyä niitä (vaikka olis varmaan parempi käyttää niitä) muutenkuin pakollisissa paikoissa.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.
Nykyäänhän sellainen vanhukseksi tekevä risuparta on muotia. Helposti saa niitä vuosia lisää jos kaipaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Toi oma kone (Philips S1510) ei toimi kun on latauksessa. En tiä mikä on ollu ideana valmistajalla...
Pätee vissiin kaikkiin philipsin ladattaviin. Tutulle kävi kävi köpelösti kun piti viime hetkellä alkaa hiuksia leikkaamaan, ja virta loppui... Joku pipo tai lippis sitten päähän juhliin.

Päivän vitutus: lähdempä kaupppaan, auto hörähtää yhden kerran ja sitten ei mitään. Eilen syttyi bensavalo, siinä kohtaa pitäis olla vielä 5L tankissa. Ajattelin että ajelen sen reilun kilsan tänään huoltikselle heti ekana. Ihmettelinkin että tripin mukaan auto on ruvennut vähäruokaiseksi. Ei tarvi näköjään bensamittariin luottaa jatkossa. Sain toki apua kaverilta bensakanisterin muodossa.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
230
Pätee vissiin kaikkiin philipsin ladattaviin. Tutulle kävi kävi köpelösti kun piti viime hetkellä alkaa hiuksia leikkaamaan, ja virta loppui... Joku pipo tai lippis sitten päähän juhliin.
Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.

Yleisesti maskin peittävyydestä on ollut nyt itsellekin hyötyä. Silloin kun naama otti osumaa asfalttiin niin naaman ollessa pahimman näköinen tuli maskisuosituksesta yllättävän positiivinen juttu kun sai ”katu uskottavan” lärvin piiloon :rofl:

Mua on tänään kyrpinyt selkäkipu, kävin mutsilla siivousapuna niin siellä otti vähän lisää kierroksia pieni jomotus.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 821
DNA:n aspa, ei helvetti.
Soitin ja kyselin faktojen kanssa lankaliittymien/liittymäni säilyttämisen puolesta.
kerron faktaa, että tarvitaan toyota corollan tapainen tapahtuma että porukat herää.
kerroin että puolustusvoimissa vedetään vielä 3000 luvullakin parikaapelia se on varmatoiminen.
Te luotatte gesmiin, gesmeissä on kiva juttu, esim. hese, yksi kertaa 4h:n sähkökatkos niin 1500e:n Iphonella pelataan matopeliä.
sitten jos tarvii apua niin juokse lähimmälle poliisi-paloasemalle, kivat sullensa.
Tukiasemissa on akut jotka kestää max. 4h!

Lankapuhelin keskuksissa on akustot ja varavoimat, eli vaikka tulee 3. maailmansota niin langoista tulee se 48volttia ulos.
Asia ei uponnut aspan rouvalle, se ei keksinyt muuta kuin että "tässä vaiheessa minä toivotan sinulle hyvää viikonloppua" ja luuria sitten. :D

Eli kyllä sain hyvin vastinetta kun maksan 25e/kk langasta niin saan sillä kerran vuodessa hyvän viikonlopun toivotukset, ei helvetti mitä menoa :rage:

Mitä tästä opin?
sen että seuraavan kerran kun dna:n kaupparatsu tarttuu hihasta kiinni kauppakeskuksessa niin sanon suoraan "painu helvettiin siitä, eikä maksa mitään"!!
Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.

Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
Pitäisi varmaan siirtyä toiseen ketjuun, mutta jatketaan nyt vielä täällä. Pienten toipumisvauhti on kyllä hämmentävää. Poika alkaa olla käytännössä jo täysin oma itsensä. Tänään otettiin uusi magneettikuva, jonka tuloksista kerrotaan huomenna. Itse luin lausunnon läpi ja mitä itse ymmärsin, niin ei mitään yllättävää löytynyt, mutta odotellaan nyt vielä, että ammattilaiset avaavat tuota. Alustavasti on ollut jo puhetta, että kotiutuisi jouluksi ja jos tämä tapahtuu, niin huhheijaa, ei muuta osaa sanoa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.

jooh, hyvähän se.
fituttaa kun maksatetaan kaikesta sitten ei kuitenkaan saada kamaa.
korreloidusti:" menen kauppaan ostan jouluruuat, maksan 150e, ja ostokseni otetaan pois ja lähden ulos ilman niitä"

Totean vaan tyynesti saatanmoiseen neuvostoliittolaiseen tyyliin "hyvä vaan ...aiheuttaa turhia kuluja"!
Mitä perkelettä, onko se lehmältä pois jos tilaan lantakuorman pihalle kerran kuukaudessa hintaa 200e?

Itse maksan 25e (normi 9e)/kk langasta, ne maksaa ketkä käyttää.
vituttaa kun Neuvostoliittoa ei lopetettu, sen länsi-raja on siirretty vain oulu-vaasa-turkun linjalle!!!
perkele, saatanan suomi-neuvostoliitto.

Ulkoistetaan katos ulkoistetaan se on nyt top-1:n somalian sanoissa, ulkoistetaan !!

Ulkopiuhoja ei olisi vedetty maalta veke, mutta hommat "myytiin" sähköfirmoille ja ne katsoivat että on kannattamatona pitää niitä, eli piuhat rullalle.
Samaa paskaa jauhaa fitun finassilaitos Nordea, "emme voi mitään tehdä kun asianne koskee Nosto-talletus automaatteja, NE OMISTAA AUTOMATIA"
Pikkuisen haisee paska, googeletus sen kertoo miksi!
"Nordea omistaa tasa-luvuin 3:n kimpassa 33.333% automatiasta"
mutta on helppo sanoa ja mennä sieltä mistä aita on matalin, "emme me tiedä sen omistaa firma , tosin ööhh me omistetaan siitä 99.9% mutta EI SE OLE MEIDÄN"
PASKAA!

Nordeakin meinasi pankki-kriisissä kyykätä, äkkiä apuun , oli kaikki määkimässä "Suomen pankit kaatuvat, puhalletaan toverit yhteeen hiileen saamme suomen nousuun."

Nooh, nyt sitten Nordea tienaa 50miljoonaa VAIN kuukaudessa PALVELUMAKSUISTA.
Eihän sillä nyt kukaan taikka mikään firma tule toimeen jos kuukaudessa maksetaan tilille 50 milliä.

Finassilaitos on täysin mätä instanssi, ne vaan määkii, ei ole monopolia ei ole, ei ole, meillä on kyllä automatia tarjonnut Lapin kelohonkamökkilomat joka pyhä täys ylläpidolla, mutta me olemme jäävänneet itsemme.
Mitä nyt olemme evänneet ulkomaisen pankkien tänne pääsyn, koska suurpankit niin tahtoo.

Fitun neuvostoliitto-diktatuuri paska-maa!
veteraanit pyörii haudoissa kun kuminauhainen ruletti :sfacepalm:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Vituttaa tuo fituttaa sana. Ruma sana sanotaan niinkun se vittu on:devilish:

Minä yritän olla vähäsen kaunissielu :(
en tykkää kiroilusta, mutta turhan usein palaa päreet.
Mielenkiintoista että jos kaupugilla sanoo "vittu sä olet saatana persenuolija homo" niin se on "normaalia"
sitten kun sanot:"Sinä olet emättimen häpykarvan arvoinen homoseksuaali"

Aikas mielenkiintoista eikö totta?
tuo fituttaa minua , se on saatana emätin-eikä vittu, se on virtsaputken pää, eikä kyrpä!
Tämä fituttaa minua!
:mad:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
130
Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.
Olisko tässä joku EU-direktiivi että sellaiset surraajat mitä saa käyttää suihkussa ei saa toimia piuhan päässä, ettei kukaan saa ideaa suihkussa ajaa partaa koneen ladatessa? Ainakin oma edellinen halpis olisko ollu PowerTouch 5000 sarjalainen toimi piuhan päässä, ja sitä ei saanut upottaa veteen mutta ajopään sai huuhtaista hanan alla. Nykyinen on joku "AquaTouch" jota saa käyttää ainakin suihkussa. Se ei toimi johdon päässä ollenkaan.

(Ja on muutenkin paskempi kaikin puolin, akku kestää hyvin mutta kun se menee vähiin alkaa huomiovalo varressa välkkyä n. minuutti ennenkö koko kone lopettaa toimintansa, ja se valo on vielä niin että usein on käsi/sormet siinä päällä joten ei sitä huomaa käytössä. Kun nykyään kaikki pitää piipittää niin tossa voisi ihan hyvin olla piippaus vaikka 5min ennen kuolemaa että tökkääppä laturiin ens kertaa varten.)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Mukava olisi, jos elämän perusasiat olisivat enemmän kohtuudella saavutettavissa.

Töissä olen ollut vakituisesti 2014 lähtien, mutta noin joka 2. vuosi on meneillään YT-neuvottelut, ja olen jo niistä kolmet 'selvinnyt' samalla kun työkavereita on lentänyt pihalle. Olisi hienoa, jos työ olisi stabiilia, jonka varaan voisi rakentaa elämää, mutta en ole koskaan vielä kokenut semmoista. Uusia töitä haen aktiivisesti, mutta "kiitos, mutta ei kiitos" vastaukset ovat toistaiseksi tulleet tutuiksi avoimista paikoista.

Asuminen on super-kallista. Tekisi mieli ostaa asunto itselleni ja ruveta rakentamaan omaa omaisuutta, mutta jos en ihan gettoon halua niin hinnat ovat sangen kovat. Työtilanteen epävarmuus myös saa jarruttamaan suunnitelmia, mikäli se tyhjä arpa napsahtaa sitten omaan käteen seuraavista YT-neuvotteluista. Täten vuokralla jatketaan, enkä koskaan muuta ole kokenut.

Huoh.
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Jaah, eipä ole tullut reply-messua.
Miksi on tavallista että 10vee junnu huutaa "saatanan vitun huora, kuole pois"

mutta kun sanon:
"senkin emättimen häpykarva, oletko valmis menemään tuhkauurnan kanssa Tuonelaan"
niin porukat repii pelihousunsa?

Suomi , tämä epä-tasa-arvoisuuksien maa.

Lukekaa vittu sitä perkeleen Urologin kirjaa ja pitäkää turpanne kiinni.
Tämä vituttaa kun kaikki tulee pätemään mummon mutu-faktalla saatana!
 

Adasme

Tukijäsen
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
656
Eilen äitee kävi koronatestissä aamu 8 jälkeen ja tänään oli tullut tulos, covid-19 testi Negatiivinen (8vrk tartuntapäivästä). Ei ihan niin rajusti vituta enään. Jouluhässäkkä ja tuoretarvikkeiden ostospäivä vielä vähän keljuttaa,mutta kyll siitäki jotenkin selvitään..
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Fiksut juniorit juttelee tyyliin Mc Gyver
- Sinä olet tyhmä sika, minä olen fiksu insinööri olen 30vee fiksu ihminen
* Nojooh mää olen kyllä 53vee kääpä että on elämänkokemusta vähäsen enempi
- vittu sää kääpä-homo mitään tiedä, mä olen kauppiksen käynyt homo.

Mikä helvetti nuoria vaivaa?
missä on wanhempien kunnioitus?
"sää tiedä mistään mitää, mää olen luomakunnan kruunu, olen mestari mestareiden joukossa, sä olet paskakasa ongelmajätelaitoksella"

Ei voi edes soittaa tolle kaverille aina tulee tekaistuja pätemisiä, hermot menee saatana, eikä ole eka eikä vika kerta!
sääli että itsetyytyväisyys on pilannut hyvän kaverisuhteen..

Olkoot, manaan sen 2021 vuoden kunniaksi helvettii palamaan, sivari!
:mad:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Pitäisi varmaan siirtyä toiseen ketjuun, mutta jatketaan nyt vielä täällä. Pienten toipumisvauhti on kyllä hämmentävää. Poika alkaa olla käytännössä jo täysin oma itsensä. Tänään otettiin uusi magneettikuva, jonka tuloksista kerrotaan huomenna. Itse luin lausunnon läpi ja mitä itse ymmärsin, niin ei mitään yllättävää löytynyt, mutta odotellaan nyt vielä, että ammattilaiset avaavat tuota. Alustavasti on ollut jo puhetta, että kotiutuisi jouluksi ja jos tämä tapahtuu, niin huhheijaa, ei muuta osaa sanoa.
Koko porukka jälleen koossa kotona. Pikkuaivojen pilosyyttinen astrosytooma oli diagnoosi. Melkoinen ollut viikko ja jaksaa kyllä ihmetyttää millä vauhdilla tässä on kaikki tapahtunut ja hoidettu sekä pojan itsensä toipumisvauhti.

Tässä kyllä näytti neuvolajärjestelmä miten se parhaimmillaan toimii ja koko järjestelmä muutenkin havaitsemisesta eteenpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Hirvein ja karmein joulu ikinä. Tästä ei voi enää paljon pahemmaksi muuttua. On ollut viimevuodet melkoista draamaa, tänään eskaloitui kunnolla. Eipä siitä tarkemmin. Nyt ei tiedä miten päin olisi ja miksi herätä huomiseen, toivottavasti kuolema korjaa yön aikana kun nyt ei ole mitään varsinaista syytä elää enää.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Hirvein ja karmein joulu ikinä. Tästä ei voi enää paljon pahemmaksi muuttua. On ollut viimevuodet melkoista draamaa, tänään eskaloitui kunnolla. Eipä siitä tarkemmin. Nyt ei tiedä miten päin olisi ja miksi herätä huomiseen, toivottavasti kuolema korjaa yön aikana kun nyt ei ole mitään varsinaista syytä elää enää.
No elähän veikkonen. Kyllä maailmaan mahtuu paljon paskaa. Oma vinkki asiaan on että laita puhelin kiinni, korkki auki ja pelit päälle. Tai sitten jos se korkki on ollu liian kauan auki niin laita kiinni, puhelin myös. Ja Netflix jne. auki.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Hirvein ja karmein joulu ikinä. Tästä ei voi enää paljon pahemmaksi muuttua. On ollut viimevuodet melkoista draamaa, tänään eskaloitui kunnolla. Eipä siitä tarkemmin. Nyt ei tiedä miten päin olisi ja miksi herätä huomiseen, toivottavasti kuolema korjaa yön aikana kun nyt ei ole mitään varsinaista syytä elää enää.
Älä viitsi. Aina asiat muuttuu paremmaksi ja elämä on ainutkertainen. Voimia sinne :sheart:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
No elähän veikkonen. Kyllä maailmaan mahtuu paljon paskaa. Oma vinkki asiaan on että laita puhelin kiinni, korkki auki ja pelit päälle. Tai sitten jos se korkki on ollu liian kauan auki niin laita kiinni, puhelin myös. Ja Netflix jne. auki.
Korkin tai tarkemmin tölkin ehdin avata vasta pari tuntia sitten, onneksi tuli haettua koppa eilen varuiksi, nythän sille onkin tarvetta. Edes autolla en uskaltanut liikkeelle siinä tilassa hetki sitten vaan kyyti piti pyytää.

Jos nyt sitä telkkaria ja muuta, luvassa hyvin valvottu yö ja aamulla kurjaa ja tyhjää. On tää elämä yks saatanan työmaa.

Ja etteikö tämä enää pahemmaksi voi muuttua, niin juuri saamani tiedon mukaan yksi itselle tärkeä ihminen on juuri kuollut.:mad: Tälläistä päivää. Edit siis.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Jep, aina kun luulee et ei voi tästä pahemmaks mennä, niin aina sitä yllättyy.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Kuolema. Been there, done that. Avovaimo kuoli kuukausi sitten. Ensimmäinen joulu yksin ja sattuu niin p_leesti, mutta hengissä haluan pysytellä ihan kuolemalle kettuillakseni.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Tyhmät userit!
"mä en osaa käyttää ps extensiota, kun siinä on 3d ja kaikki en osaa, olen vasta 90vuotta wanha muumio ääääähhhh"
"mä tahdon käyttää wanhaa photoshopin cs5:sta, on mulla levy mutta paketissa oleva koodi on roskissa mitä mää teen"?
"mää tahdon että photoshop toimii, vaikka kone temppuilee ja kestää 15min startup, kun ssd:llä kestää 25sekuntia"

eikö muumiot pitäisi pysyä tutakhamonin hautuumaalla, taana !!
aina valittaa, sitten kun yrittää ilmases auttaa hommaa ilmasex 23e:n ssd niin aina vaan tulee paskaa niskaan.
sitten tää lesbo polttaa tupakkaa kämpässä sisällä, arvatkaa miltä mun lumput ja mä haisen helvetti :mad:
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 833
Tyhmät userit!
"mä en osaa käyttää ps extensiota, kun siinä on 3d ja kaikki en osaa, olen vasta 90vuotta wanha muumio ääääähhhh"
"mä tahdon käyttää wanhaa photoshopin cs5:sta, on mulla levy mutta paketissa oleva koodi on roskissa mitä mää teen"?
"mää tahdon että photoshop toimii, vaikka kone temppuilee ja kestää 15min startup, kun ssd:llä kestää 25sekuntia"

eikö muumiot pitäisi pysyä tutakhamonin hautuumaalla, taana !!
aina valittaa, sitten kun yrittää ilmases auttaa hommaa ilmasex 23e:n ssd niin aina vaan tulee paskaa niskaan.
sitten tää lesbo polttaa tupakkaa kämpässä sisällä, arvatkaa miltä mun lumput ja mä haisen helvetti :mad:
Onhan se vähän vittumaista kun jotain sukulaista tai tuttavaa ilmaiseksi luvannut auttaa katsoa mitä jollekkin retro-koneen raadolle voisi tehdä kun se tahmaa ja jumittaa. Diagnoosina kun sitten on, että pitäisi ostaa muistikampa tai kaksi lisää ja SSD levy vaihtaa ja ne maksaa yhteensä satasen, niin kuulostaa vähän siltä että liian kalliit ne osat ja minun pitäisi suunnilleen nekin maksaa.

Helpompi kun sanoo, että ei ole itselle kovalevykehikkoa jolla tietoja voisi siirtää uudelle levylle ja vie vain sinne ja sinne liikkeeseen niin ne samalla asentaa ne muistikammatkin. Tai osta uudempi kone.

Maksaa sitten siitä sen 150 euroa liikkeeseen ja saa sillä rahalla sitten neljäsosan kooltaan olevan SSD-kiintolevyn merkkiä Huilailee ja muistiakin saa vain yhden kamman ja dual ominaisuus lakkaa toimimasta. Entisen levyn image on kopioitu sellaisenaan työpöydälle.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Juuh, ja pitää pitää, tutakhamonin muumio tahtoo pelata pleikka 5:sta, vaikkei osaa mutta kun tahto on vitun kova, ei elämän kevät. :sfacepalm:
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
128
Voimia Freezelle.
Se että firma antoi joululahjaksi kengänkuvan persuksiin pitkän työuran päätteeksi ei tunnu enään maailmaa kaatavalta asialta. 6 hengen tiimistä kaikki sai lähteä ja työt siirrettiin muille.
Liitolta tuli sentään glögiä ja suklaata.:cautious:
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
748
Voimia Freezelle.
Se että firma antoi joululahjaksi kengänkuvan persuksiin pitkän työuran päätteeksi ei tunnu enään maailmaa kaatavalta asialta. 6 hengen tiimistä kaikki sai lähteä ja työt siirrettiin muille.
Liitolta tuli sentään glögiä ja suklaata.:cautious:
Ikävä kuulla, saanko kysyä minkä tyyppistä hommaa teit?
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Voimia Freezelle.
Se että firma antoi joululahjaksi kengänkuvan persuksiin pitkän työuran päätteeksi ei tunnu enään maailmaa kaatavalta asialta. 6 hengen tiimistä kaikki sai lähteä ja työt siirrettiin muille.
Liitolta tuli sentään glögiä ja suklaata.:cautious:
Ei näitä kannata näin alkaa verrata, eri asioita. Yhtä lailla tuokin pistää elämän kuralle, mutta eri lailla.
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
128
Ikävä kuulla, saanko kysyä minkä tyyppistä hommaa teit?
(Tiivistetty kuvaus) Tulevan paperitavaran setvimistä. Muunmuuassa diginä tulleen muokkaamista, yhdistämistä ja kaikkeen siihen liittyvän muuttamista käsiteltävään muotoon loppukäsittelijöiden iloksi, välillä yhteen tapaukseen menee puoletkin työpäivästä. Nyt saadaan opettaa heidät tekemään se. eivät olleet iloisia kuulleessaan tuosta. Ja olihan siinä mukana arkiston ylläpito, menee luultavasti ulkopuolisen yrityksen hoitoon.
 
Viimeksi muokattu:

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Katti niskasta vittuun makuuhuoneesta ja ovi kiinni, ei meilläkään koirat nuku samassa huoneessa ihmisten kanssa juurikin siitä syystä ettei sitten nuku kukaan. :facepalm:
Kissalla kiipeilypuu makkarissa ja siinä se useimmat yöt nukkuu. Silloin tällöin herättää yöllä mutta elämä on. Vapaasti saa kulkea kämpässä.
Ei pelkästään tän päivän vitutus/ahdistus/jne. Kissa on nyt n. Kuukauden ollut kipeenä on/off -tyyliin, lääkärillä käytetty monia kertoja, useita tutkimuksia, verikokeita, jne. Ei vaan oo kirjaimellisesti mitään selitystä tilanteelle löytynyt. Eilen aamulla oli taas kuvauksissa ja nukutuksessa, jäi sitten yöksi tehohoitoon kun niin heikossa kunnossa et ois varmasti kuollut jos kotiin ois tuonut. Olivat nyt yöllä vielä ottaneet ulostenäytteen, kun joku pieni veikkaus oli toisella lääkärillä ollut jostain.

Asiaa ei helpota se, että ollaan molemmat työkyvyttömiä ja avokilla meni näihin hoitoihin koko osamaksutili, eikä enempää pysty. Vielä olisi mahdollisesti kissan avaaminen jne. Edessä jotka sit menee mun piikkiin, toisaalta kissa ollut niin heikossa kunnossa ettei lääkäri avaa jos ei kunto helpotu. Ja vähän ehk sekin et vaikka avattais ja selviäis, niin näin vittumaisilla lähtökohdilla olis hyvin varmasti jokin todella vaikea sairaus, josta kulut menis varmaan jonnekin 10kilo euron kohdille. Tässä tää yö menee odotellessa ja toivoessa et sieltä ulostenäytteestä jotain löytyy, mutta toivo jo mennyt.

Itseä eniten ehkä ahdistaa avokin terveydentila tän seurauksena, kun noh elämä ei oo muutenkaan ihan nappiin mennyt hänellä viime vuosina ja kissa oikeastaan ollut ainut tekijä, joka pitänyt elämänhalun. Ollaan siis n. Vuosi seurusteltu ja kissa ollut hänellä nyt n. 2vuotta.

Ps. Pahoittelut mahdollisesti epäselvästä tekstistä, vähän väsymys ja ahdistus liikaa pinnalla.
Miten vanha kissa on? Ei sillekään varmaan helppoa ole tuollainen.
Parisuhde olisi myös mukava saavuttaa kohtalaisen näköisen naisen kanssa, mutta itseä kiinnostavien tapausten tullessa vastaan ilmaistaan myös "kiitos, mutta ei kiitos" - ja jatkuvasti teen lujasti työtä asiantilan parantamiseksi; treenaan paljon, käytän rahaa pukeutumiseen, olen joka vkl menossa (pl. viime ajat), ja olen aktiivinen seuranhakupalveluissa ym., hankin harrastuksia, olen porukoissa, mutta toistaiseksi nada signor.

Tämä muodostaa vähän noidankehän: ei rakkautta, perhettä, asuntoa -> mistä motivaatio esimerkiksi painaa lujaa töitä?
Ettet vain yritä liikaa?


PS. Luin koko ketjun. Jotkut varmaan ihmetteli vuosia vanhojen viestien tykkäilyistä :sgiggle:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kissalla kiipeilypuu makkarissa ja siinä se useimmat yöt nukkuu. Silloin tällöin herättää yöllä mutta elämä on. Vapaasti saa kulkea kämpässä.




PS. Luin koko ketjun. Jotkut varmaan ihmetteli vuosia vanhojen viestien tykkäilyistä :sgiggle:
Mua ei haittaa koira ja se että se kömpii sängyssä, se mua haittaa että muija näyttää aamulla Zombilta ja huuta kuin hinaaja kun ei ole saannut nukutta kun koira mönkii:beye:

Meillä tuo koira vielä sellainen että sen on pakko päästä peiton alle jalkojen väliin mikä tarkoittaa sitä että asennon vaihtaminen ei onnistu.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Mua ei haittaa koira ja se että se kömpii sängyssä, se mua haittaa että muija näyttää aamulla Zombilta ja huuta kuin hinaaja kun ei ole saannut nukutta kun koira mönkii:beye:

Meillä tuo koira vielä sellainen että sen on pakko päästä peiton alle jalkojen väliin mikä tarkoittaa sitä että asennon vaihtaminen ei onnistu.
Edesmennneet kissat nukku aina joko jalkojen välissä tai kainalossa. Asento piti hakea kuntoon ennen nukahtamista :joy: Nykyinen saattaa pyörähtää sängyssä mutta ei se yleensä kauaa viihdym
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 855
Edesmennyt kani oli aika kova kaveri.
Oli pieni kämppä niin se sai olla vapaana yötä myöden rajatulla alueella johon kuului myös makkari. Sinkku kun olin niin monesti nukuttiin yhdessä ja iltaisin pupu tuli ite aina rapsuteltavaks ennen nukkumaan menoa ja häipy sitten jossain välissä.
No sitten kun emäntä tuli taloon niin sänkyyn ei mahtunutkaan enää niin yhtenä aamuna emäntä valitti kupua hanurissa. Tarkemmin kun katottiin niin siellähän oli rusakon hampaanjäljet. Tää oli tullu yöllä sänkyyn, löytäny jonku paikan missä nukkua kunnes emäntä vissiin kääntyny ni jänis upottanu hampaat sen hanuriin :D Aamulla ei mitään muistikuvaa kuin että jotain tapahtu yöllä kun säikähti jotain :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 386
Viestejä
4 200 175
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom