Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Tilasin EMPistä itselleni lompakon. Tuli Harry Potter huppari.
Huoh. Saa taas alkaa palautusrumbaan.
Laita niille eka viestiä niin voi olla ettei sitä tarvitse edes palauttaa vaan ne laittaa vaan lompsan tulemaan ja saat ilmaisen Harry Potter-hupparin. Profit!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Laita niille eka viestiä niin voi olla ettei sitä tarvitse edes palauttaa vaan ne laittaa vaan lompsan tulemaan ja saat ilmaisen Harry Potter-hupparin. Profit!
Kiitti vinkistä, sain pitää paidan ja lompakko tulee postissa .
Nyt pitäis vaan keksii käyttöö tolle kun se on jotain kokoa XS. Itse en ole :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
DNA vituttaa taas vaihteeksi. Näkyisi olevan lasku tulossa, siinä nyt on vaan 5€ liikaa, netistä siis kysymys. Oma DNA:ssa ei aukea laskun erittely, pitäsi näkyä kolmen päivän kuluessa kun sinne ilmestyy vaan eipä näy vieläkään. Aina jotain säätöä, pitää huomenna soittaa ja kysyä mikä mättää taas:mad:

Jos jollain muullakin tullut samanlaista, niin saa kertoa. Eräpäivähän on vasta tammikuussa joten on tässä aikaa selvitellä.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Kuolinpesällä maksettavia laskuja jotka erääntyvät tänään, ja sain osan laskuista palvelut tilanneilta osakkailta vasta tänään. Ei ole vielä käyttöoikeuksia kuolinpesän tilille, koska puolet osakkaista on ulkomailla, ja jostain syystä Euroopan sisäinen pikakirje kestää yli 2 viikkoa.

Olin ilmoittanut yhdelle toiselle osakkaalle maksuohjeet pariin laskuun, ja sanonut että jos et halua maksaa yksitellen voit myös siirtää rahat tililleni jolloin hoidan maksun.

Tänä aamuna tuli sitten viesti, että tämä henkilö oli siirtänyt rahat kuolinpesän tilille, ja ainoa keino saada sieltä mitään maksettua on toimittaa paperiset laskukopiot pankille.

Mikä helvetti siinä on että kun tarjotaan vaihtoehtoja A tai B, joidenkin on pakko valita vaihtoehto G...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Ei pelkästään tän päivän vitutus/ahdistus/jne. Kissa on nyt n. Kuukauden ollut kipeenä on/off -tyyliin, lääkärillä käytetty monia kertoja, useita tutkimuksia, verikokeita, jne. Ei vaan oo kirjaimellisesti mitään selitystä tilanteelle löytynyt. Eilen aamulla oli taas kuvauksissa ja nukutuksessa, jäi sitten yöksi tehohoitoon kun niin heikossa kunnossa et ois varmasti kuollut jos kotiin ois tuonut. Olivat nyt yöllä vielä ottaneet ulostenäytteen, kun joku pieni veikkaus oli toisella lääkärillä ollut jostain.

Asiaa ei helpota se, että ollaan molemmat työkyvyttömiä ja avokilla meni näihin hoitoihin koko osamaksutili, eikä enempää pysty. Vielä olisi mahdollisesti kissan avaaminen jne. Edessä jotka sit menee mun piikkiin, toisaalta kissa ollut niin heikossa kunnossa ettei lääkäri avaa jos ei kunto helpotu. Ja vähän ehk sekin et vaikka avattais ja selviäis, niin näin vittumaisilla lähtökohdilla olis hyvin varmasti jokin todella vaikea sairaus, josta kulut menis varmaan jonnekin 10kilo euron kohdille. Tässä tää yö menee odotellessa ja toivoessa et sieltä ulostenäytteestä jotain löytyy, mutta toivo jo mennyt.

Itseä eniten ehkä ahdistaa avokin terveydentila tän seurauksena, kun noh elämä ei oo muutenkaan ihan nappiin mennyt hänellä viime vuosina ja kissa oikeastaan ollut ainut tekijä, joka pitänyt elämänhalun. Ollaan siis n. Vuosi seurusteltu ja kissa ollut hänellä nyt n. 2vuotta.

Ps. Pahoittelut mahdollisesti epäselvästä tekstistä, vähän väsymys ja ahdistus liikaa pinnalla.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 670
Aina kun nykyään puhuu Elisan tai telian tyypeille alkaa tuputus. voi olla myös muilla operaattoreilla
mä kerrain laitoin viestiä elisalle, että mulla on kaikki kunnossa, en tahdo mitään hemmetin viihdeboxii, tiedän kaikki siitä paskeesta.
aina ne kattoo koneelta "sähän voisit hankkia sitä ja tätä"
ei fittu kinosta.
"mutta jos kun sinä kuitenkin"

:mad:
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 557
Paras ystäväni on muutamassa kuukaudessa muuttunut kilttiluonteisesta empatiakykyisestä persoonasta "self-confidence" tylleröksi, eli jos häntä kehuikin, niin vastaus oli "tiedän".

Keskustelut vähentyivät eksponentiaalisesti, nyt loppuivat eilen kokonaan. Hän poisti minut keskustelupalvelusta, jota eniten käytimme nykyisin. Keskittyy nyt tietysti mieheen, jonka syliin hänet käskin, niistä eniten tukea antaneista ihmisistä viis.
Sama ukko myös erosi hänestä jo kerran, ja minähän se olin lohduttamassa, mutta palasivat yhteen.


Itsesääliä muutama tunti, sitten katkeruutta loppupäivä ja huomenna ei voi "surra" kun pitää omat syntymäpäivät viettää muiden kanssa. Vituttaa niin vitusti, luulin että olisi ainakin parikymmentä vuotta, ellei loppuelämä ystävyyttä edessä.

Älkää vittu ikinä antako mitään sen jälkeen kun huomaatte jossakussa pientäkään suuremman persoonanmuutoksen kipinää, näköjään hukkaan meni. Tämmöinen ystävän menettäminen menee kyllä parissuhteen päättymisen tasalle tunnetasolla, vittu mitä paskaa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Paras ystäväni on muutamassa kuukaudessa muuttunut kilttiluonteisesta empatiakykyisestä persoonasta "self-confidence" tylleröksi, eli jos häntä kehuikin, niin vastaus oli "tiedän".

Keskustelut vähentyivät eksponentiaalisesti, nyt loppuivat eilen kokonaan. Hän poisti minut keskustelupalvelusta, jota eniten käytimme nykyisin. Keskittyy nyt tietysti mieheen, jonka syliin hänet käskin, niistä eniten tukea antaneista ihmisistä viis.
Sama ukko myös erosi hänestä jo kerran, ja minähän se olin lohduttamassa, mutta palasivat yhteen.


Itsesääliä muutama tunti, sitten katkeruutta loppupäivä ja huomenna ei voi "surra" kun pitää omat syntymäpäivät viettää muiden kanssa. Vituttaa niin vitusti, luulin että olisi ainakin parikymmentä vuotta, ellei loppuelämä ystävyyttä edessä.

Älkää vittu ikinä antako mitään sen jälkeen kun huomaatte jossakussa pientäkään suuremman persoonanmuutoksen kipinää, näköjään hukkaan meni. Tämmöinen ystävän menettäminen menee kyllä parissuhteen päättymisen tasalle tunnetasolla, vittu mitä paskaa.
Samankaltainen tilanne käynyt joskus itsellekin, oli eräs tyttö heittämällä paras YSTÄVÄ ikinä, jonka kanssa molemminpuolin jaettiin elämän ilot ja surut. Kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa, niin muuttui todella empatiakyvyttömäksi ja kylmäksi ihmiseksi, eikä vastaillut enää viesteihin. Missään vaiheessa meidän välillä ei siis ollut mitään seksuaalista latausta tms, vaan pelkkä puhdas ystävyys.

Tai näin itse ajattelin, hyvin paljon jälkikäteen olen tajunnut joistain hänen puheistaan, että hän ei tainnut pitää meidän yhteyttä pelkkänä ystävyytenä. Noh, olisi varmaan kannattanut sanoa jotain. Ystävyyden aikaan tämä tyttö oli ulkonäöllisesti 9/10 luokkaa, itse jossain välillä 1-4/10 ylipainon ja kaikkien muiden ulkonäköongelmien vuoksi, joten pidin meidän yhteyttä ihan puhtaana ystävyytenä.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 557
Samankaltainen tilanne käynyt joskus itsellekin, oli eräs tyttö heittämällä paras YSTÄVÄ ikinä, jonka kanssa molemminpuolin jaettiin elämän ilot ja surut. Kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa, niin muuttui todella empatiakyvyttömäksi ja kylmäksi ihmiseksi, eikä vastaillut enää viesteihin. Missään vaiheessa meidän välillä ei siis ollut mitään seksuaalista latausta tms, vaan pelkkä puhdas ystävyys.

Tai näin itse ajattelin, hyvin paljon jälkikäteen olen tajunnut joistain hänen puheistaan, että hän ei tainnut pitää meidän yhteyttä pelkkänä ystävyytenä. Noh, olisi varmaan kannattanut sanoa jotain. Ystävyyden aikaan tämä tyttö oli ulkonäöllisesti 9/10 luokkaa, itse jossain välillä 1-4/10 ylipainon ja kaikkien muiden ulkonäköongelmien vuoksi, joten pidin meidän yhteyttä ihan puhtaana ystävyytenä.
Feelsit sinne, paskaahan se tämä on.
Tämä päihderiipuvuus. Pitäis kait mennä katkolle.
Katkolle, puoli vuotta menee hermostolla tottua päihteettömyyteen, sitten "himot" alkaa helpottamaan.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Vituttaa ihmiset jotka räplää koko ajan puhelintaan.
Mulla tuo puhelinriippuvuus on sen verran paha etten enää osaa muuta tehdäkään. Ja esim terveyskeskuksessa ei ole enää lehtiä luettavaksi joten siinä ei auta muu kuin viedä omat sanomalehdet lääkäriin tai hakea kirjastosta pari lehteä luettavaksi. Ja täällä kirjasto on auki enää vain muutaman tunnin ajan tuon koronan takia.

Mutta jos Arrows keksii mitä voisin tehdä lääkärissä tai tai muussa vastaavassa paikassa puhelimen räpläämisen sijaan niin voit kyllä kertoa siitä. Mulla on vielä jonkunlainen ylivilkkaus ongelmakin joten käsillä pitäisi koko ajan tehdä jotain.

Pitää kai seuraavaksi viedä joku fidget spinner lääkäriin ja pyöritellä sitä.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Menin nukkuumaan 01 yöllä ja katti herätti 4 yöllä viemään se pihalle. On tekemisen puute mutta ei jaksa lähteä autoilemaankaan joten tässä sitä sitten koitetaan keksiä jotain ajanviettotapaa. Koko viikon ollut harmaa sää mikä vetää mielen alas.

Mobiilinetti aiheutti ahdistusta joten laitoin mobiilinetin data-arestiin jotta tuota perkeleen puhelinta ei tulisi räplättyä koko ajan. Ajattelin vaihtaa netittömään liittymään mutta niissä kuukausimaksu on suurempi kuin nykyisessä Moissa.

Pelaaminen ei kiinnosta eikä elokuvien katsominen. Koitin lukea kirjaa mutta en näköjään pysty lukemaan kuin muutaman sivun ja keskittymiskyky herpaantuu. Ennen näitä älypuhelimia kirjaa tuli luettua helposti kymmeniä sivuja yhtäsoittoa.

Eipä ole oikein mitään keskusteluseuraakaan, netistä ei löydy kuin jotain hämäräperäisiä chat sivustoja joten notkun sitten täällä höpöttämässä. Ennen meni paljon aikaa Live messengerissä mutta sitten Microsoft lopetti sen, en ole keksinyt mitään korviketta tuolle mainiolle sovellukselle.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Aina kun nykyään puhuu Elisan tai telian tyypeille alkaa tuputus. voi olla myös muilla operaattoreilla
Kyselin kesäkuussa DNA:n myyntipalvelusta mitä Xiaomin puhelimia Ylivieskan DNA liikkeessä on myynnissä. Ihan ensin kyseltiin että miksei mulla ole DNA liittymää ja minä pöljä menin vastamaan no onhan mulla tavallaan kun on Moi. Myyjän mielestä ei sama asia. Sitten haluttiin tarjota kotiin nettiliittymää mutta sanoin että mulla on käytössä valokuitu liittymä. Myyjä kysyi että kuka tarjoaa ja mikä hinta ja nopeus. Totesin etten tiedä eikä kiinnosta kun en maksa senttiäkään koko palvelusta.

Sitten alettiin viimeinkin katsomaan puhelimia. Ensin myyjä sanoi että Ylivieskassa olisi tarjolla sitä ja tätä eikä maksa kuin 250-300 € kun otat DNA:n liittymän. Toiveeni 200€ puhelimesta kaikuivat kuuroille korville. Lopulta löytyi sopiva Xiaomi ja myyjä vielä kyseli että miksi Xiaomi. Teki mieli sanoa että siksi.

Luulin ettei mene kuin muutama minuutti niin saan asiaan selvyyden, menikin 10 minuuttia...
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
526
Mutta jos Arrows keksii mitä voisin tehdä lääkärissä tai tai muussa vastaavassa paikassa puhelimen räpläämisen sijaan niin voit kyllä kertoa siitä.
Heh, pakko kommentoida tähän sekä Arrows postiin.
Alkuvuodesta kun piti äitiä aika usein viedä sairaalakeikoille niin jouduin paljon noissa auloissa odottelemaan.
Itse kun pystyn olemaan tekemättä yhtään mitään, niin minua katsottiin kun jotain hullua kun en räplännyt kännykkää vaan katselin ympärilleni.

Oli hauska tunne ja ehkä vähä jännitti että joku vielä kysyy että "mikä mua vaivaa, kun en koske puhelimeen"
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 330
Rubikin-kuutio tai semmoinen kuulajuttu missä pitää saada kuulat koloihin tms :).
Itsekkin kuulun noihin jotka voi istuskella ilman puhelimen räpläystä, tuijottelen juttuja sekä pohdiskelen turhanpäiväisiä.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 288
Mutta jos Arrows keksii mitä voisin tehdä lääkärissä tai tai muussa vastaavassa paikassa puhelimen räpläämisen sijaan niin voit kyllä kertoa siitä. Mulla on vielä jonkunlainen ylivilkkaus ongelmakin joten käsillä pitäisi koko ajan tehdä jotain.
Tämähän on helppo. Tarkkaile omaa kokemustasi. Pyri tulemaan tietoiseksi, miksi koet niin voimakasta tarvetta olla koko ajan tekemässä jotain. Hauskaa SEKÄ hyödyllistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Yöllä oli kurkku vähän kipeä ja nenä tukossa eli pikkuflunssa. Ajattelin sitten työkavereita ja ilmoitin että jään kotiin täks päiväks.
No eikä mitä, työnantaja haluu että käyn koronatestissä. Ja sinne tarvitaan lääkärin lähete. Ja mikään oireissa ei viittaa koronaan (paitsi tuo pieni kurkkukipu). Kunnalliseen ei pääse ilman lähetettä. Työterveyden kaikki etäjutut joista vois saada vapautuksen koronatestistä on maksullisia sättejä tai puhelinnumeroita tai muita. No sitten sain jonku numeron (maksullisen) josta sitten saatiin aika että lekuri soittaa mulle ja arvioi testin tarpeellisuuden. Ei siinä muuten mitään mutta kun asun täällä pöndellä niin vähän rupee vituttaa jos joutuu flunssasena ajaa 40min suuntaansa (eli siihen duunin lähelle) että voi tunkea tikun nenään ja takas kotiin vaan kuullakseen että negatiivinen.

Vittu helpommalla olis päässy ku olis menni pikkuflussassa vaan töihin ja olla hiljaa ku järjestää tämmöstä showta. Saatana.
Toivottavasti jos testiin joutuu niin vois käydä vasta huomena kun on muutakin asiaa kaupungille ni menis samassa. Muuten ei ole mitään testiä vastaan mutta täällä hevon vitun kuusessa toi ei ole aina niin yksinkertainen juttu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
No saahan se haluta, mutta onko pakko mennä? mun mielestä ei mutta jos haluat mielistellä niin sitten menet.
Kun eivät halua ottaa mitään riskiä vuoden kiireisempänä aikana. Eikä mulla mitään testiä vastaan ole, vituttaa vaan kun se landelta ei ole niin helppoa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 186
Korjatkaa jos olen pahasti väärässä, mutta sairausloman maksaa työnantaja, mutta jos lapussa lukee "co-vid9" tai "co-vi19 epäily", niin Kela maksaa työnantajalle.
Tämän kuulin siis omalta työnjohdolta syksyn aikana.
Jos olet kunnan tartuntataudeista vastaavan lääkärin määräämässä karanteenissa altistumisen tai tartunnan takia, niin sitten kela maksaa. Jotkut työnantajat lopettaa palkanmaksun ja joudut itse hakemaan tartuntatautipäivärähän, jotkut maksaa palkan normaalisti ja hakee rahan kelalta karanteenimääräystä vastaan.

Pelkkä covid epäily tai vapaaehtoinen "karanteeni" ei anna oikeutta kelan rahaan, vain tuon tartuntataudeista vastaavan lääkärin määräämä virallinen karanteeni. Yleensä epäilyn tapauksessa saa lähetten testiin ja sieltä tarvittaessa annetaan sairaslomatodistus tulosten odottelun ajaksi, mikäli työnantaja ei anna jäädä sairaslomalle omalla ilmoituksella.

Meillä päin pääsee testiin kunnalle kun soittaa päivystykseen ja sanoo että on kuumetta/kurkkukipua/muuten epäilee että voi olla tartunta ja on jotain oireita.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Vituttanut jo useamman viikon ajan tämä kaupallinen joulupaska mitä tulee joka tuutista halusit tai et.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
59
Vituttaa olla silmätikku työpaikalla. Vituttaa myös etten uskalla niistää nyt koronan takia, vaikka edellisinä vuosina olen talvella niistänyt nenän julkisesti.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Pari päivää sitten tuli infoa että normijoulu peruttu. Nyt vasta meni tajuntaan kuinka tärkeet jotku vitun perinteet on vaikka ne siinä sillosella hetkellä voi joskus ahdistaa tai mitä vaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 304
Pari päivää sitten tuli infoa että normijoulu peruttu. Nyt vasta meni tajuntaan kuinka tärkeet jotku vitun perinteet on vaikka ne siinä sillosella hetkellä voi joskus ahdistaa tai mitä vaan.
Joulu peruttiin jo keväällä, kuulikko! T: THL.

Eipä juuri ole joulutraditiohin pakkomuutoksia itsellä, mutta joulumielen(vaikka enpä tiedä tarkoittaako se itsessään mitään) peruminen vituttaa. Vois vaikka mennä töihin joulun pyhiksi, saatana.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Syöpä tappoi avovaimon 2 vk sitten 10 vk toteamisen jälkeen, kyllä tässä ei tuu mitään joulumieltä tälle vuodelle.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
377
Hammas lohkesi. Ei ollut mitään etukäteen varoittavaa kipua, eikä hammaslääkäri pari kuukautta sitten löytänyt hampaasta mitään vikaa, se vain yhtäkkiä lohkesi syödessä.
Huomenna pitäisi varata hammaslääkärille aika, on taas aikamoinen ahdistus ja jonkunlainen pelkokin päällä, pelko kun ei loppunutkaan niinkuin luulin.

Onneksi kuitenkin löysin hampaan paikkatuubin, jos sillä nyt pärjäisi siihen asti että saa hammaslääkäri ajan. Hampaan lohkeama kun ei täällä kuuluu kiireisiin korjattaviin.
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Tämähän on helppo. Tarkkaile omaa kokemustasi. Pyri tulemaan tietoiseksi, miksi koet niin voimakasta tarvetta olla koko ajan tekemässä jotain. Hauskaa SEKÄ hyödyllistä.
Ylivilkkauteen ja ihmeellisiin räpläämisjuttuihin tulee ratkaisevasti auttamaan tietty suunnitelmallisuus, eli otat itseä ns. niskasta kiinni ja rupeat suunnittelemaan etukäteen tekemiset, tulee myös valmista aikaan ja välillä tunne on hyvä koska _ olin tehnyt jo nuo asiat----stressi vähenee.....
ps. vielä vituttaa tuo turpeen alasajo--viikko mennyt...
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
109
TV sanoi sopimuksensa irti. Ikää oli jo 6-7 vuotta, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. Eikä oikein ole aikaa tutkia ja yrittää korjata itse.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
306
TV sanoi sopimuksensa irti. Ikää oli jo 6-7 vuotta, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. Eikä oikein ole aikaa tutkia ja yrittää korjata itse.
Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
109
Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.
No, perheen muut jäsenet voi olla toista mieltä. Ja aika on rajallista vain tän sesongin ajan.
 
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
164
Teflon® pinnoituksen saaneet vihreät idealistit.
Nykyään ovat suurempi uhka kuin ne idän pienet vihreät miehet.
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Joku kaupittelee nettikoneessa sivukanavapuhallinta, joka sopisi omaan käyttööni kuin nakutettuna. TIETENKIN tuossa ilmoituksessa on väärä ja ei toimiva puhelinnumero, kun yritin siihen soittaa. Saakeli, pistin tuohon samaan numeroon pari tekstiviestiäkin aiemmin. Kumma kun niistäkään ei tule takaisin mitään tietoa siitä, että viestit menevätkin bittien para-avaruuteen.

Tunnin olen nyt yrittänyt nyt googlailla tuota myyjää, josko jostakin kautta saisi ne yhteystiedot, edes jonkinlaiset. Asiaan tietenkin kuuluu, että samannimisiä on eteläsuomessa 9 kappaletta, mutta sitä täysosumaa sen ilmoituksen hemmoon ei tule.

En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.

Olipa paska alku taas tällekin viikolle, josta jo etukäteen tietää tulevan muutenkin hyvin huono.

T -.-
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.
Ehkä olet ostamassa sitä itseltäsi :hmm:
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
@Kaitzschu ... No joo... turhasta kai tuli turhauduttua ja avauduttua... mitätön ongelma kaiken kaikkiaan. Eiköhän se sille myyjälle valkene viimeistään siinä vaiheessa, kun tavara ei mene kaupaksi, että jossain voi olla ehkä vikaa. Ja ties vaikka hinta laskisi alaspäin sille seuraavalle kierrokselle... heh heh...
Jos ja kun myyjänä on vanha mies (itse en ole sitä, pois se minusta) niin tuon viestinnän pieni nikottelu on vain pakko ymmärtää ja hyväksyä. Se on niin kuin se on.

T -.-
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 089
Puhelimen muistikortti, puhelin, liikaa hommaa yhelle päivälle..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
Saatanan rapina välikatolla jo toista viikkoa, loukku viritetty mutta ei nappaa :mad:
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
@Kaitzschu ... No joo... turhasta kai tuli turhauduttua ja avauduttua... mitätön ongelma kaiken kaikkiaan. Eiköhän se sille myyjälle valkene viimeistään siinä vaiheessa, kun tavara ei mene kaupaksi, että jossain voi olla ehkä vikaa. Ja ties vaikka hinta laskisi alaspäin sille seuraavalle kierrokselle... heh heh...
Jos ja kun myyjänä on vanha mies (itse en ole sitä, pois se minusta) niin tuon viestinnän pieni nikottelu on vain pakko ymmärtää ja hyväksyä. Se on niin kuin se on.

T -.-
Tuota vartenhan kaikilla on se roskaposti gmail osoite, jolla rekisteröidytään tuollaista varten.
 

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Joku kaupittelee nettikoneessa sivukanavapuhallinta, joka sopisi omaan käyttööni kuin nakutettuna. TIETENKIN tuossa ilmoituksessa on väärä ja ei toimiva puhelinnumero, kun yritin siihen soittaa. Saakeli, pistin tuohon samaan numeroon pari tekstiviestiäkin aiemmin. Kumma kun niistäkään ei tule takaisin mitään tietoa siitä, että viestit menevätkin bittien para-avaruuteen.

Tunnin olen nyt yrittänyt nyt googlailla tuota myyjää, josko jostakin kautta saisi ne yhteystiedot, edes jonkinlaiset. Asiaan tietenkin kuuluu, että samannimisiä on eteläsuomessa 9 kappaletta, mutta sitä täysosumaa sen ilmoituksen hemmoon ei tule.

En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.

Olipa paska alku taas tällekin viikolle, josta jo etukäteen tietää tulevan muutenkin hyvin huono.

T -.-
Ainakin joskus on tainnut nettiautoon ja sen sisarsivuihin olla mahdoton tai melko vaikeaa vaihtaa omiin tietoihin uusi puhelinnumero jos se on rekisteröinnin jälkeen joskus muuttunut. Näin ainakin muistelen jostain lukeneeni ja monissa ilmoituksissa on kirjoitettu oikea / toimiva puhelinnumero.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Duunista lähtiessä ajelin sitten monttuun, no madallettu kulkine, niin arvaahan sen mitä käy. Puskuri toisesta kulmasta irti ja halkeskin viel prkle.. :mad: No oma moka, olis pitäny kattoa tarkemmin mistä kohtaa ajaa. :hmm:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Kauan odotettu joululoma töistä alkoi. Samalla alkoi angiina. Voi vittu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 549
Viestejä
4 214 784
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
Gunjack

Hinta.fi

Ylös Bottom