Kerro miksi tänään vituttaa! :(

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Sitä on ennen ehkä vähän halveksien suhtautunut kuolemaan, mutta nyt on pari nuorta kaveria kuollut yllättäen niin pistää miettimään kuinka vähän aikaa me täällä vain ollaan...
Itsekin olen elänyt ehkä liian huolettomasti. Liikuntaa tulee aika vähän ja karkkia ja sipsejä kuluu. Olen ajatellut että tuskin tässä vielä 30-vuotiaana mihinkään kuollaan vaan kun katsoo lehtien kuolin ilmoituksia niin kyllä siellä on nuorempienkin kuolinilmoituksia. Vielä ehtii tehdä täyskäännöksen ja muuttaa elintapojaan kun olen terve.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
644
Ite ihmettelin pitkään kun tuntuu ettei palaudu ja väsyttää sitten viikolla, kun uni on mitä on. No pakko se oli sitten vetää yks yhteen että ei enää näin kolmevitosena keho saati mieli palaudu kunnolla jos viikonloppuna nappaa olutta. Kunnon krapulaan asti ei ole uskaltanut juoda enää pitkään aikaan, mutta mentaalipuolen krapulat alkoi olla sellaisia, että päätin testata vähän aikaa nollalinjaa.

Kuus viikkoa menny nyt ja on kyllä sekä elimistö että pää palautunut ja alkanut taas uni maistumaan. En ajatellut täysin kieltäytymislinjalla jatkaa, mutta nyt kyllä kun hyvät puolet alkaa näkymään on aika vaikea motivoida itseään siihen, että jostain syystä pitäisi juoda alkoholia. Nykyään kun on hyviä alkoholittomia oluitakin niin saa oluen makunautinnon ilman prosenttejakin.
Itsellä meni tuo 35v rikki tossa n. 5v sitten ja aika samoilla linjoilla. Siis ei tule mitään hirveitä määriä juotua normaali viikonloppuina, mutta kuitenkin ~10 annosta menee yleensä pe ja/tai la. Tuosta määrästä on silleen mukavasti maistissa mutta en isosti humalassa kun kuitenkin tähän ikään ehtinyt alkoholia maistelemaan ja hissukseen tuollaisen määrän kumoaa. No,pointti kuitenkin että just unen laatu viikonloppuisin kärsii eikä palaudu samalla tapaa kuin aiemmin. Mulla on nyt kliseinen "tipaton tammikuu" menossa ja olen kyllä huomannut että unen laatu ja virkeys on noussut.

Ehkä vois ottaa tavaksi pitää kuivan viikonlopun useammin tai ainakin hyvin maltillisen viikonlopun? Tästä seuraa että harvemmin asiaa tähän ketjuun :D
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Joku ihmeen matalataajuuksinen ääni on nyt humissut päivän putkeen, kuulostaa ihan kuin auto olisi tyhjäkäynnillä seinän takana pihalla.

Lieneekö talon joku kompura tms lämmityshärpäke kytkeytynyt päälle pakkasten takia. Melko kettumaista kun on sen verran matala ääni, ettei yöllä korvatulpistakaan ollut juuri iloa. No, ehkä vaimenee tässä pakkasten mukana pois (toivottavasti).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Itsellä meni tuo 35v rikki tossa n. 5v sitten ja aika samoilla linjoilla. Siis ei tule mitään hirveitä määriä juotua normaali viikonloppuina, mutta kuitenkin ~10 annosta menee yleensä pe ja/tai la. Tuosta määrästä on silleen mukavasti maistissa mutta en isosti humalassa kun kuitenkin tähän ikään ehtinyt alkoholia maistelemaan ja hissukseen tuollaisen määrän kumoaa. No,pointti kuitenkin että just unen laatu viikonloppuisin kärsii eikä palaudu samalla tapaa kuin aiemmin. Mulla on nyt kliseinen "tipaton tammikuu" menossa ja olen kyllä huomannut että unen laatu ja virkeys on noussut.

Ehkä vois ottaa tavaksi pitää kuivan viikonlopun useammin tai ainakin hyvin maltillisen viikonlopun? Tästä seuraa että harvemmin asiaa tähän ketjuun :D
Tulee itseasiassa tuo 35 täyteen nyt parin viikon päästä niin voi se olla että silloin pitää jokunen siivu viskiä maistella, mutta tosiaan ajatuksena olisi itselläkin jos pitäisi sen 2-3 täysin alkoholitonta viikonloppua kuukaudessa. Nyt kuivan kauden aikana on vaan tullut keksittyä niin paljon muita harrasteita viikonlopuille, ettei tässä enää kerkeäkään juopotella :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Aamulla siinä kuuden jälkeen heräilin veskiin ja hörppäämään lasin vettä. Hanasta ei tullut vettä. No niin, toppavaatteet päälle ja ihmettelemään pannuhuoneeseen tilannetta. Öljypoltin oli päättänyt sammua ilman näkyvää syytä, eikä lähtenyt käyntiin vaikka kuinka monta kertaa yritin. Hiustenkuivaajalla yritin sulatella vesiputkea mittarin kohdalta ja eihän siitä mitään tullut.
Pakkasvahdin oli jättänyt optimisesti liian pienelle teholle. Pannuhuoneessa -5c. Pakkasvahti täysille ja ovi kiinni. Keittiön hana auki ja odottamaan josko sieltä jossain kohtaa jotain tulisi.

Ihme kyllä vettä alkoikin tulemaan. Sitten takaisin kattilan kimppuun, aikaisemmin ihmettelin että varakannussa oleva löpö tai diesel ei kuitenkaan ollut jäässä, vissiin talvilaatua tullut ostettua viimeksi. Tästä päätellen polttimon letkut tms. oli hyhmässä. Lähti sentään käyntiin kun pakkasvahti lämmitti riittävästi.

Eihän siinä, nuo tuli kuntoon.

Eilen pidin ylläpitolaturia autossa kaiken varalta että varmasti pääsen liikkeelle aamulla. No paskat se mitään startannu vaikka oli 2 tuntia lohkarissa. Ulkona siis -23c. Onneksi oli taas sisällä lämpimässä vanha akku ladattuna, niin kaapeleilla käyntiin. Akkukaupoille pitää vissiin mennä. Luultavasti huomenna sama jumppa edessä auton kanssa.

Talvi on ihan perseestä:poop:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 814
Aamulla tuotantovalmis kappale, mutta jos siihen saisi pari pikku muutosta, puolen tunnin juttu. No eikun Rhinolla muuttamaan, ei toi paha ole. Vähän bendaan ja stretchaa kappaletta ja uudelleen tulostukseen ja hyvä on. Muttakun ei, n.7h ja n.60 väliaikaista tiedostoa ja vitunmoista purkka ja leikkaa liitä viritystä ja "boolean failed"-ilmoitusta myöhemmin mulla on hiukan muutettu kappale joka ei hajoakkaan päreiks heti .stl muotoon muutettaessa. Tulostin laulaa ja voi vittu jos maanantaina meen töihin vaan huomatakseni että tulostus on epäonnistunu ni hyppään junan alle.

Minkä takia JOKA KERTA sitä kuvittelee että jos joku mallinnus ei toimi niin se alkaa toimimaan kun sitä purkkailee, pachailee, muuttelee tiedostomuodosta toiseen ja vie ohjelmasta toisee yrityksenä korjata vuotava malli olis nopeampaa kuin vittu se 10min mikä menee jos piirtäis koko paskan uudelleen. Mutta ei. Pitää purkata ja runkata ja säätää 7h ku kerran siihen on alkanu.

Saatana.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
103
Talvi. Lämmityspiuhan tökättyä palo sulake, eikä auto lähteny (tietenkään) käyntiin. Vissiin oikarissa jotain tuossa lohkolämppärissä tms, vastahan se vuos sitte tuoho asennettiin. Piti käyä kal... perheelle ruoat kävellen kaupasta.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Tilasin briteistä axminsterilta tavaraa 6.1.21. Kun tajusin mokani, koetin perua lähetyksen, mutta kerkesi lähteä varastolta ennen peruutusta. Onneksi vain 142e, mutta tulee siihenki 24% päälle vielä. Jotenkin en vain älynnyt, että brexit on todellisuutta.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Ketjun otsikkoon liittyen vois varmaan todeta, että vituttaa se että jo viiden annoksen jälkeen on kännissä jos nopeaan juo. Toleranssit olemattomat kun juo harvoin :smoke:
Toisaalta asiaa voisi ajatella myös posiitivisemmalta kannalta. Eli tuleepahan ainakin halvat kännit.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Aivan järkyttävän pitkä krapula. Juopottelun jälkeisenä yönä tuntui kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. Heräsin aamuyöstä ja pyöri vain ajatukset päässä ympyrää aamuun asti. 1pv masennusta aiheetta, 2pv pääkipua, 3yötä huonosti nukuttuna. Kolmantena päivänä juopottelun jälkeen puskee vielä hikeä ihan hulluna. Paita märkänä vaikka istuu kotosalla ja näpyttelee läppäriä.

Vois kyllä suosiolla unohtaa alkoholin tulevaisuudessa. 3v meni ilman tippaakaan ja nyt tämmöinen megakrapula laakista. Join kyllä liikaa, mutta en tajuttomaksi asti. 4x0.5l putelia 5.5-11% vahvuuksilla ja 3 4cl paukkua rommia. About 7h aikana kippasin noi naamariin. Ei toi alko kyllä tunnu mulle sopivan. Varsinkin toi unen katoaminen ja mielialan masentuminen ilman syytä on hurjan kovia rankaisuja.

Oura ihmettelee, että mitä olet tehnyt, yritä keskittyä nukkumiseen ja palautumiseen. Josko uni tulisi normaalisti ensi yönä, toivottavasti. Ainakin väsyttää ihan kiitettävästi nyt.
Iän (36v) myötä kyllä krapulat pahentunut aivan järjettömästi. Seuraava päivä menee aikalailla nukkuessa aivan kaameeta krapulaa pois ja sitäkin seuraavat päivät pukkaa hikeä ja olo on masentunut. Pääkipuakin tuppaa välillä olemaan. Tuntuu, että menee ainakin se 4-5 päivää palautumiseen.

Tänään tullut kuusi olutta kiskottua. Vähän tekisi mieli lisää, mutta toisaalta krapula pelottaa. Noh onneksi ei nykyään juuri tuon takia tule kovin usein kiskottua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
No vittu, jääty siinä sitten vessan lämminkäyttövesiputki. Kylmistä kerkesinkin jo huolehtimaan.

Onneksi ei ollut kuparia ja asennettu suojaputkeen, jonka toinen pää saunassa. Se on yritettävä nyt kuumentaa sauna ja imurilla vetää vessasta suojaputken välityksellä lämmintä ilmaa saunasta (->sulattaa putkea lämpimällä ilmavirralla).

Edit: Putki aukesi, ei valumista suojaputken päässä. LKV jätetty tiputtamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 048
Näinhän se on kysyttävä ja ilmotettava asiasta. Liian suuret toiveet vastauksen saamisesta ei ole, sillä tähän päivään mennessä ei isännöitsijä ole vastannut yhteenkään yhteydenottoon. Toisaalta pientä toivetta saattaa olla sillä isännöitsijä vaihtui hiljattain josko tämä olisi hieman kiinnostuneempi asioista.
Jotta ois jääny vaan tuprutteluun niin onhan nuo kerenny 2 viikkoa asua tuossa kun ensimmäiset poliisit jo soitettu hiljentämään juhlinta kun ei ystävällinen huomautus asiasta tuottanu mitään tulosta. Eipä menny kun vajaa tunti niin melu jatku..

Muutenkaan ei vaikuta kauhean nerokkaalta porukalta kun lapsi huutaa/itkee pitkälle yli puolen yön ja vanhemmat huutaa perään hiljentääkseen. Tai alotellaan rymistelyleffojen kattelua 01 että naapuritkin saa selvää mitä kattoovat.

Ai että miten sitä aina sattuukin tämmösiä ihania idiootteja just seinänaapuriks kun asukkaat vaihtuu.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 374
Käyttäjät jotka yrittää löytää argumentointivirheitä joka lauseesta. Käytännössä ihan mitä tahansa joku muu kirjoittaa niin löytyy vähintään yksi argumentointivirhe. Sitten käyttäydytään ihan ku kukaan muu ikinä ei olis tajunnut pitää toisella välilehdellä auki yourlogicalfallacyis.comia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
102
Käyttäjät jotka yrittää löytää argumentointivirheitä joka lauseesta. Käytännössä ihan mitä tahansa joku muu kirjoittaa niin löytyy vähintään yksi argumentointivirhe. Sitten käyttäydytään ihan ku kukaan muu ikinä ei olis tajunnut pitää toisella välilehdellä auki yourlogicalfallacyis.comia.
No tämä! Etenkin Redditin r/Suomi on mennyt aivan käyttökelvottomaksi, kun porukka ei edes yritä keskustella itse aiheesta, yleensä siksi, että huomauttajan on mahdoton kumota faktoja, vaan vetää noita "tuo on whataboutismia" -kortteja esiin.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 347
Tulipahan hommattua Halo 3, kun se vihdoinkin oli ilmestynyt PC:lle. Tekstitykset ei vaan toimi. Luulisi olevan naurettavan helppo bugi korjata. :cautious:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Tulipahan hommattua Halo 3, kun se vihdoinkin oli ilmestynyt PC:lle. Tekstitykset ei vaan toimi. Luulisi olevan naurettavan helppo bugi korjata. :cautious:
Pelasin hiljattain xboxilla, eikä muistaakseni siinäkään toimineet. Kaikissa muissa mcc:n peleissä kyllä toimii.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
998
Työpöytä/pelipöytä hajosi.
Kesken etätyöpäivän yhden hyllykön etuovi vaan hajosi saranoiltaan ja putosi just varpaan päälle, kun keskustelupalaveri kesken, voi kiesus olin punaisena tuskasta ja purin huulta.
Johan tuo kestikin 20v ainakin.
Korjaaminen ei onnistu
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Tarttis 40 K€ pankille takauksia, ei löydy eikä ilmeisesti sisäelimet kelpaa vaikka olen ne hyvin nuorempana etanolilla säilönyt. Ei nyt niin hinkua muuttaa ollutkaan, vaimo tekee asiaa enemmänkin. Ehkä se voisi muuttaa ja voisi elää rauhassa taas...siitä hyvästä voisi jo keksiäkkin mistä pieraista pantit.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
311
Intel ja Nvidia näyttäisivät tekevän vilunkia AMD:lle.

Helppo kyllä uskoa näistä firmoista. Ostin vuonna 2015 viimeisen Nvidian kortin (en ole hi-tech pelaaja) ja seuraava rossu on AMD.

E: vuosiluku korjattu.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Talvikengän pohja irtosi puoliksi, mutta ei sentään murentunut ja on ehjä. Ehkä noin 15 vuotta kerkesi palvella moitteetta, mutta huomenna pitäisi lähteä aamulla ja lenkkareissa tulee aika kylmä pyöräillä, ei mahdu edes paksumpaa sukkaa lenkkareihin. Liimalla saa todennäköisesti vuosia lisäaikaa. Ei edes uskalla ajatella tilannetta, jos uudet pitäisi ostaa, kun sopivia on vaikea löytää.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Talvikengän pohja irtosi puoliksi, mutta ei sentään murentunut ja on ehjä. Ehkä noin 15 vuotta kerkesi palvella moitteetta, mutta huomenna pitäisi lähteä aamulla ja lenkkareissa tulee aika kylmä pyöräillä, ei mahdu edes paksumpaa sukkaa lenkkareihin. Liimalla saa todennäköisesti vuosia lisäaikaa. Ei edes uskalla ajatella tilannetta, jos uudet pitäisi ostaa, kun sopivia on vaikea löytää.
Pro tip: vie kengät suutarille. Töissä on tullut nähtyä ihan tarpeeksi näitä erikeeper/kuumaliima/pikaliima/bostik -korjauksia mitä on harvinaisen vittumaista lähteä poistelemaan että saa pohjat liimattua kunnolla. Paikasta riippuen tuskin maksaa kymppiä kahta enempää ja työlle yleensä saa vielä takuun että pysyy kiinni :tup:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tilasin briteistä axminsterilta tavaraa 6.1.21. Kun tajusin mokani, koetin perua lähetyksen, mutta kerkesi lähteä varastolta ennen peruutusta. Onneksi vain 142e, mutta tulee siihenki 24% päälle vielä. Jotenkin en vain älynnyt, että brexit on todellisuutta.
Vituttaa toi brexit suunnattomasti näin brittipyörän omistajana...
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 370
Itsellä myös land-rover entisöinti kesken, ei hirveästi parantanut tilannetta :rolleyes:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Ollut 3 päivää niska enempi vähempi kipeä. Levyllinen särkylääkkeitä, hierontaa jne. mutta ei auta kuin hetkellisesti. Sängyssä kun makaa, kipu lähtee. Aamuisin olo normaali ja 5min jälkeen se palaa. (Sama homma hieronnan jälkeen)

On selkeästi vasen puoli ja on myös silminnähden jännittyneempi vasen hartia. Ehkä se joutuu hierojalla käydä? Ei vaan aikaa tahdo olla.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Vuokralainen ilmoitti, että asunnossa on sokeritoukkainvaasio käynnissä. Aamulla oli laittanut valot päälle, niin makkarin ja vaatehuoneen plafondissa kymmeniä sokeritoukkia.

Ei muuta kun myrkyttämään, jos ei omin konstein lähde niin toivottavasti isännöitsijä hoitaa ammattilaiset paikalle.. Onneksi kattoremontti alkaa kun lumet sulaa, niin silloin todennäköisesti lähtee nuokin syöpäläiset helvettiin.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Vuokralainen ilmoitti, että asunnossa on sokeritoukkainvaasio käynnissä. Aamulla oli laittanut valot päälle, niin makkarin ja vaatehuoneen plafondissa kymmeniä sokeritoukkia.

Ei muuta kun myrkyttämään, jos ei omin konstein lähde niin toivottavasti isännöitsijä hoitaa ammattilaiset paikalle.. Onneksi kattoremontti alkaa kun lumet sulaa, niin silloin todennäköisesti lähtee nuokin syöpäläiset helvettiin.
Nyt on pakko kysyä, että miten sokeritoukat ovat löytäneet tiensä plafondiin jos tarkoitetaan kattovalaisinta?

Olisiko nyt tunnistettu väärä ötökkä :hmm:

Sokeritoukka - Hyönteismaailma
Sokeritoukat hakeutuvat mielellään lämpöön ja kosteisiin tiloihin, kuten kylpyhuoneeseen, keittiöön, kodinhoitohuoneeseen ja kellaritiloihin. Ne asustavat levyjen ja kaakeleiden alla sekä huoneistojen välillä kulkevissa putkikanavissa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Nyt on pakko kysyä, että miten sokeritoukat ovat löytäneet tiensä plafondiin jos tarkoitetaan kattovalaisinta?

Olisiko nyt tunnistettu väärä ötökkä :hmm:

Sokeritoukka - Hyönteismaailma
Sokeritoukat hakeutuvat mielellään lämpöön ja kosteisiin tiloihin, kuten kylpyhuoneeseen, keittiöön, kodinhoitohuoneeseen ja kellaritiloihin. Ne asustavat levyjen ja kaakeleiden alla sekä huoneistojen välillä kulkevissa putkikanavissa.
Siis ovat kyllä sokeritoukkia. Noita näkyi silloin tällöin kun itse asunnossa asuin, ei kuitenkaan koskaan märkätiloissa.
 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Jospa iltasanomat yms. saisivat loppuun tuon Bidenin palvonnan ja palaisivat takaisin arkeen. Nyt pitää rullata verkkosivusto puoleen väliin, jotta saisi muita uutisia näkyviin. Iltasanomillahan tuo normitilanne on 3-4 kpl Sanna Marin kuvia per pääsivu! Ei hyvä sekään, mutta minkäs teet: mielipidejournalismi on päivän sana.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
644
Jospa iltasanomat yms. saisivat loppuun tuon Bidenin palvonnan ja palaisivat takaisin arkeen. Nyt pitää rullata verkkosivusto puoleen väliin, jotta saisi muita uutisia näkyviin. Iltasanomillahan tuo normitilanne on 3-4 kpl Sanna Marin kuvia per pääsivu! Ei hyvä sekään, mutta minkäs teet: mielipidejournalismi on päivän sana.
Itse olen ihmetellyt kovasti Jenkkilän politiikan "tuputtamista" tänne. Joo,itseä kiinnostaa sen verran että presidentti on vaihtumassa ja toki muutenkin (onhan tossa tapauksessa niin omituisia kuvioita) mutta että miksi tuota aihetta syötetään noin valtavasti? Ehkä ihmisiä sitten kiinnostaa aihe noin paljon ja pitää sanoa että olen sitten itse vähemmistönä. Joka tapauksessa tuota himpun olen ihmetellyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Itse olen ihmetellyt kovasti Jenkkilän politiikan "tuputtamista" tänne. Joo,itseä kiinnostaa sen verran että presidentti on vaihtumassa ja toki muutenkin (onhan tossa tapauksessa niin omituisia kuvioita) mutta että miksi tuota aihetta syötetään noin valtavasti? Ehkä ihmisiä sitten kiinnostaa aihe noin paljon ja pitää sanoa että olen sitten itse vähemmistönä. Joka tapauksessa tuota himpun olen ihmetellyt.
Kyllä nykyään on uutisaiheet vähissä. Koronaa joka tuutista kellon ympäri, ja tämä vituttaa itseä. Jopa jenkkien pressa uutiset on parempaa luettavaa, vaikkei niistäkään jaksa edes osaa lukea.
Viihdeuutiset vähän korjaa tilannetta, mutta hiljaista on silläkin saralla.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Amppareissa pystyy suodattamaan turhaa paskaa pois.

Vaalit ja linnanjuhlat ovat yksi pahimmista ja silloin tulee suodatettua rankasti niihin liittyviä otsikoita.
 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Itse olen ihmetellyt kovasti Jenkkilän politiikan "tuputtamista" tänne. Joo,itseä kiinnostaa sen verran että presidentti on vaihtumassa ja toki muutenkin (onhan tossa tapauksessa niin omituisia kuvioita) mutta että miksi tuota aihetta syötetään noin valtavasti? Ehkä ihmisiä sitten kiinnostaa aihe noin paljon ja pitää sanoa että olen sitten itse vähemmistönä. Joka tapauksessa tuota himpun olen ihmetellyt.
Vihervasemmistotaipuvaiset (nais)toimittajat ihailevat kaikkea woke-hörhellystä ja missäpä se muoti olisi aidompaa kuin suoraan lähteellä! Voi vain kuvitella kuinka näiden viherkanasten syvimpänä harmina on se, ettei Suomessa ollut orjia, jotta pääsisi nyt OIKEIN KUNNOLLA katumaan ja vaatimaan polvistumista sun muuta skeidaa. Se on uskonnollinen hurmosjuttu, vähän niin kuin ääriusokkien itsensä ruoskinta (konkreettinen sellainen, siis) tai antaminen naulita itsensä ristiin. Kärsimys puhdistaa ja kohottaa sen jälkeen muiden yläpuolelle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 814
Jospa iltasanomat yms. saisivat loppuun tuon Bidenin palvonnan ja palaisivat takaisin arkeen. Nyt pitää rullata verkkosivusto puoleen väliin, jotta saisi muita uutisia näkyviin. Iltasanomillahan tuo normitilanne on 3-4 kpl Sanna Marin kuvia per pääsivu! Ei hyvä sekään, mutta minkäs teet: mielipidejournalismi on päivän sana.
Mielummin mä katon otsikoita Bidenistä ja Trumpista ku tämmöstä paskaa joka ilmeisesti ylitää jonkinsorttisen uutiskynnyksen:
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Vasemman jalan isovarvas rikkipoikkipaskana ja oikean jalan pohje kramppas aamuyöstä. En ois kävellykkään tästä sohvalta mihinkään.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Vittu kun ei kenkiinkään saa liukuesteitä, kaikki koot on naisille ja lapsille :(
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ostin tuossa kuukausia sitten koodin The outer worlds peliin puolenkuun peleistä, pelasinkin sitä jopa kymmenen tuntia iman ongelmia satunnaisesti. Tänään sitten ajattelin näin illan ratoksi pelata, niin ensin epic games launcher väittää että meikäläisen tili ei omista koko peliä vaikka se seisoo kirjastossa niiden muutamien asennettujen pelien joukossa.
Viisaana sitten ajattelin että joku asennus bugi tms. ja poistin pelin asennuksen, ja kuinka ollakaan koko peli hävisi bittiavaruuteen kirjastosta, eikä löydy mistään, eikä myöskään anna aktivoida uudelleen sillä tuoteavaimella minkä tuolta kaupasta sai. Hieman vituttaa, ja saattaa vielä vituttaa jatkossa enemmän jos rupevat väittämään jotain olematonta, kun on tullut kuultua kaikenlaisia juttuja epicin supportista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Vittu kun ei kenkiinkään saa liukuesteitä, kaikki koot on naisille ja lapsille :(
Laitoin maihareihin ruuvattavat nastat ja niissä on kyllä todella hyvä pito. Kyllähän ne vähän rapisee kaupassa kävellessä, mutta en ole antanut sen häiritä. Minulla on myös toiset samanlaiset kengät ilman nastoja ja käytän yleensä niitä kaupassa.
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 801
Pesukone hajos eilen. 1min googlauksella selvisi, että uuden piirikortin tarttee. Laitoin Espoon kodinkonehuollon sivujen kautta tarkan vikakuvauksen huoltopyyntöön.
No tuli tekstari, että ois korjausaika tälle aamulle 10-12. No hyväksyin sen ja jäin odottamaan kuittausta. Kun ei 15:30 mennessä ollut kuulunut soitin perään. Varmistelin, että tuleehan laite kuntoon ja korjaajalla on osat mukana. Mitään arviokäyntiä on turha tulla tekemään sanoin.

No tänää 9:50 ovella korjausmies, joka hetken ihmeteltyään toteaa, että uus piirikortti tarttis olla. Laittaa arvion tulemaan... (en ollut itse paikalla, kun oli työpalaveri samaan aikaan). Soitan perään tonne huollon numeroon ja sanoo, että laittaa tiedot huoltoon Eipä sieltä tullut kuin mailitse arvio 407e ja 1-2viikkoa osan toimitus. Vastasin, että pitäkää tunkkinne ja turha lähetellä jotain korjausarviolaskuja, kun erikseen sen kielsin ja varmistin, että tullaan osien kanssa paikalle.

Soitto sitten Siemensin huoltoon ja osia hyllyssä ja korjauksen saa tälle viikolle + vielä 100e halvemmalla. Kuulemma aina korjaajalla osat mukana.

Vittu.

No taidan ostaa kuitenkin uuden koneen, kun jo 10v vanha ja vakuutuksestakin saa muutaman satkun vielä.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Jyrki J. J. Kasvi, entinen lapsuuteni lehtijutuissa paljon kirjoittanut Mikrobitti- ja Pelit lehden toimittaja, ja entinen kansanedustaja joutunut nyt saattohoitoon syöpänsä vuoksi. Moni vanhempi lukija varmasti tunnistaa ninen ja miehen.

No, ei nyt ihan vituta muttei paljon nauratakaan.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 197 083
Jäsenet
70 756
Uusin jäsen
FuriousJumper

Hinta.fi

Ylös Bottom