Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
Tänne vaan lisää omia kulkupelejä/autoja
Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinyt Tekee kyllä paljon nuo aidot nahkapenkit/sisusta. Vaihdoitko toiseen autoon siis perus sisustan takaisin?Verot reilun 300€ vuodessa ja osakasko lasiturvalla vähän yli 200€.
Sympaattisen hidas robottiloota sopii hyvin auton luonteeseen vaihdoin toisesta kakkosestani tähän S-Line nahkasisustan, nyt viihtyy kajuutassakin.
Jep, tämän auton penkit puhdistin ja laitoin tähän (tekkiläisille asevelihintaan)On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinyt Tekee kyllä paljon nuo aidot nahkapenkit/sisusta. Vaihdoitko toiseen autoon siis perus sisustan takaisin?
Pohjolassa Volvo V60 D6 vakuutus 436€ vuodessa 70% bonuksilla. Sisältää lasivakuutuksen. Pikku Audissa yllättävän halpa vakuutus. Volvon dieselvero ja käyttömaksu 163€ vuodessa, paku.
Mutta Audi paljon helpompi korjata, jos tulee jotain huoltoa vaativaa.
Volvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.Ja joo, tuota Volvoasi en mielelläni korjaisi. Varmaan perus mekaaniset jutut yhtä helppoja kuin muissakin, mutta hybridijärjestelmästä lienee parempi pysyä kaukana
Hyvä auto tuo V60 D6 on ollut, mutta vasta 1500km (kaupunkiajoa) takana. Itse olen lukenut tuolta vasta 60 sivua uusimpia viestejä mielenkiinnosta Mutta kalliiksi tosiaan tulee, jos joku sähköosa päättää levitä. Muutenhan tuo on sama moottori ja vaihteisto, kuin D5 mallissa, eli tosi kestävää tekoa ilmeisesti. Pieni säästö äkkiä nollaantuu tai maksaa enemmän, jos joku osa päättää mennä rikki.Volvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.
Ei tosiaan mikään ihmeellinen auto, mutta kun prioriteettina on mahdollisimman halpa käyttöauto niin en parempaa löytänyt. Tuohon mahtuu koira ja viikonlopun mökkitavarat kahdelle leikiten mukaan.Ei uutta auringon alla, mutta oma kauppakassi pestynä ja puunattuna.
Tuli iltapuhteina eilen jumpattua keula kuntoon ja puskuria hierottua.Neljän vuoden työautolla köröttelyn jälkeen tuli auton hommaaminen ajankohtaiseksi kun vaihdoin työpaikkaa. Nopsaan piti auto saada ja se löytyi perhepiiristä. Onnekseni oli Audi niin on viat ja ominaisuudet tuttuja. Eli A6 2.4 Multikroonikko. Ennen ollut aina Quattro ja turbo mutta halpuuden ja nopsan saamisen kannalta kallistuin etuveto vapariin.
Toki halpuudelle löytyi syykin ja se oli vaimon kummitytön kolhima kulma johon osat pitäisi tulla tällä viikolla niin saa Audin taas paremman näköiseksi.
Kuukaudessa 1000km, 11 KK jää 9000km ajettavaa joten 818 km / KK.Noin kuukauden ollut käytössä. ...
Loistava auto tähän asti, kilometrejä kun tulee Max 10 000 vuodessa niin...
Kulutus viimeiset 1000 km on...