Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kävin nappaamassa myyjäpalautteen pois.annoin ostajalle palautteen, mutta meni väärään lokeroon. laitoin uudestaan oikean.
Poistatteko ensimäisen, eli myyjäpalautteeni käyttäjältä @Marzki.
miksi en voi luoda myynti ilmoitusta?
- Kauppa-aluetta voi käyttää uusilla tunniksilla 14 vuorokauden karenssin jälkeen.
Koska tunnuksesi on alle 14 päivää vanha. Kauppa-alueella on 14 päivän karenssi uusille käyttäjille.miksi en voi luoda myynti ilmoitusta?
Palautteen antaminen on mahdollista vasta 14 päivää foorumille rekisteröitymisen jälkeen (karenssiaika).
Annoin positiivisen palautteen ostajalle Jap, mutta unohdin laittaa linkin tuotteeseen. -> Myyty - Palit GeForce RTX 3070 Jetstream non-lhr 8gb näytönohjain - Vantaa/Kaivoksela
ok kiitti, kortti meni kuitenkin kaupaksi ja positiivinen palaute annettu. Ehkä ymmärsin jotai väärin aloitusviestistä.Ei siihen palautekenttään edes mahdu linkkiä, merkkiraja pieni.
Et mielestäni, kyllähän siinä seisoo, että linkki pitäisi laittaa. Mutta hyvin harva laittaa, enkä itsekään viitsi sitä vähäistä merkkimäärää noihin tuhlata vaan annan mieluummin sitä palautetta.Ehkä ymmärsin jotai väärin aloitusviestistä.
Nykyinen 200 merkin rajoitus katkaisee URL-osoitteen helposti tai pudottaa linkin kokonaan pois (kuten osan tekstistä), kun merkkiraja ylittyy. Foorumi ei näytä antavan mitään varoitusta palautetta lähettäessä, vaan leikkaa kylmästi kohdalta.Huom! Kun annat palautetta, lisää palautteen loppuun linkki alkuperäiseen myyntiketjuun niin palaute on mahdollista yhdistää toteutuneeseen kauppaan.
Nykyinen 200 merkin rajoitus katkaisee URL-osoitteen helposti tai pudottaa linkin kokonaan pois (kuten osan tekstistä), kun merkkiraja ylittyy. Foorumi ei näytä antavan mitään varoitusta palautetta lähettäessä, vaan leikkaa kylmästi kohdalta.
Huomasin tuossa itse viimeksi palautetta antaessa, että URL:sta voi jättää vain lopussa olevan ketjun ID:n, eli esimerkkinä:Nykyinen 200 merkin rajoitus katkaisee URL-osoitteen helposti tai pudottaa linkin kokonaan pois (kuten osan tekstistä), kun merkkiraja ylittyy. Foorumi ei näytä antavan mitään varoitusta palautetta lähettäessä, vaan leikkaa kylmästi kohdalta.
https://bbs.io-tech.fi/threads/random-testi-ketju-jossa-pitka-nimi.123456789/
voidaan lyhentää muotoon https://bbs.io-tech.fi/threads/123456789/
Hyvä löytö. Vielä ku jättää https:// pois, nii viel lyhyempi "bbs.io-tech.fi/threads/123456789" tai tietäjille voi palautteessa mainita muun ohessa, että "id:12345" tmsHuomasin tuossa itse viimeksi palautetta antaessa, että URL:sta voi jättää vain lopussa olevan ketjun ID:n, eli esimerkkinä:
https://bbs.io-tech.fi/threads/random-testi-ketju-jossa-pitka-nimi.123456789/
voidaan lyhentää muotoonhttps://bbs.io-tech.fi/threads/123456789/
Yllä mainittu oma kenttänsä palautteessa tosin varmaan olisi toki parempi, mutta tämä nyt toimii ainakin väliaikaisena ratkaisuna.
Palautteita ei näe eikä voi antaa ennen karenssin päättymistä.Hei, ilmeisesti en saa annettua palautetta tuota karenssiaikaa ennen vaikkakin olen ostanut tuon 8e jäsenyyden ? Mietin vaan kun en nyt näe palautteita, enkä pysty antamaan niitä kun myin eilen tuotteen :-/
Tota on aiemminkin joku kysynyt. Kyseessä siis käyttäjä, joka ostanut 8e oikotien kauppa-alueelle. Tottaha kauppiaspalaute pitäisi myös toimia.Palautteita ei näe eikä voi antaa ennen karenssin päättymistä.
Jep, esim. minä itse kysyin asiasta joskus. Ja samaa mieltä.että saisi palaute toimia.Tota on aiemminkin joku kysynyt. Kyseessä siis käyttäjä, joka ostanut 8e oikotien kauppa-alueelle. Tottaha kauppiaspalaute pitäisi myös toimia.
Varmaan olitkin sama johon viittasin Noh, jos on teknisiä rajotteita, nii kyllähä ton kans elää. Mut silloinki asiasta olisi hyvä mainita jossain. @Sampsa @Juha KokkonenJep, esim. minä itse kysyin asiasta joskus. Ja samaa mieltä.että saisi palaute toimia.
Vastasi to että voisi hakea tuotteen. 2h päästä laitoin viestiä että pääseekö huomenna hakemaan. Ei vastausta. Su tavoiteltu uudestaan. Ma sanoi miettivänsä vielä. Vetäytyi kaupoista
Käy raportoimamassa käyttäjän profiili ja kerro, mitä haluat ylläpidon tekevän.
Kiitos, voin tehdä näinkin vastaisuudessa.Käy raportoimamassa käyttäjän profiili ja kerro, mitä haluat ylläpidon tekevän.
En nyt nopsaa löytänyt, mutta muistan jossain ketjussa aiemmin @Juha Kokkosen linjanneen näin.Kiitos, voin tehdä näinkin vastaisuudessa.
Oliko tästä joku ohjeistus jossain, kun näin että tässä ketjussa noita muutoksia on aiemmin ainakin tehty?
Tossahan tuoEn nyt nopsaa löytänyt, mutta muistan jossain ketjussa aiemmin @Juha Kokkosen linjanneen näin.
Helpoin tapa näissä tapauksissa on laittaa raportti ylläpidolle raportoi-toiminnon kautta, jolloin asia menee tehtävälistalle ja kuka tahansa moderaattori voi hoitaa asian.
Viisi sivua takana päin ja foorumin haku hidasteli eikä toiminut, niin ihan mahdotonta löytää nopsaa, kun ei ole ketjustakaan varma.Tossahan tuo
Moi. Mietin vain, että jos laittaa jonkin myynti, osto tai jonkin muun ilmoituksen, niin voiko ilmoitukseen laittaa, että ”pitää olla positiivista kauppiaspalautetta”?
Tottakai voi laittaa tuollaisen ehdon aivan kuten voi myydä vain noudolla ja rajata maksutavat.ostoilmoitukseen toki(koska tämähän otetaan huomioon jokatapauksessa)
myynti-ilmossa odotettavissa turhaa työtä ylläpidolle, ulinaa, bännejä
e: itseasiassa ssännöt "kieltää" tämän koska hp:n tarjonneelle pitää myydä
Mites täällä onnistu yhteydenotto myynti-ilmoituksen jättäjään jos ei ole oikeuksia vastata myynti-ilmoitukseen eikä ilmoituksen jättäjän profiilissa näy mahdollisuutta lähettää tälle yksityisviestiä? Ilmeisesti nämä toiminnot ei onnistu heti uudelta käyttäjältä?
kts. tätä keskustelua vähän taaksepäin.. samalla sivulla tietoa Mut siis raportoi käyttäjä ylläpidolle ja kerro raportissa asiasi. Ylläpito saattaa pyytää yksityisviesteistä screenshotteja varmistaakseen asian laidan.Toinen käyttäjä laittanut valheellista tietoa myyntipalautteeseeni. Mitä kautta / miten kuuluisi näistä valitella vai tässä vain?
Kerro toki mikä kohta on valheellista tietoa. Voin laittaa screenshotit kaikista viesteistä ja kuiteista mieluusti jakoon
"Huolestuttavaa kun perui vasta kun oli saanut henkilö/postitustiedot. Varokaa muut ennenkuin annatte tietoja myyjälle "
Tämä kohta. Mutta mieluusti yp:n kautta jne.
No jos peruit sovitut kaupat, niin ansaitset negatiivisen kauppiaspalautteen.
Peruminen nyt liittyi hänen kommentteihin sekä maksun yhteydessä tehtyyn ja omiin epäilyihin, mutta ne eivät ole ny pointti. Myynti-ilmoon laitoin, että noudolla. Tarjosi 25€ jos pystyn postittamaan. Henkilö/postitustietonsa laittoi vastausviestissään, kun sanoin, että katson jos löytyy pakettia ja tasaraha 25€ ok. Pari päivää myöhemmin vastasin lisätietojen kanssa paketista ja tavarasta
Offtopic, mut onko näin? Ihan vaa sarjassa "hyvä tietää".Voit raportoida yksityisviestejäsi ylläpidolle, niin näkevät ne.
Peruminen nyt liittyi hänen kommentteihin sekä maksun yhteydessä tehtyyn ja omiin epäilyihin, mutta ne eivät ole ny pointti. Myynti-ilmoon laitoin, että noudolla. Tarjosi 25€ jos pystyn postittamaan. Henkilö/postitustietonsa laittoi vastausviestissään, kun sanoin, että katson jos löytyy pakettia ja tasaraha 25€ ok. Pari päivää myöhemmin vastasin lisätietojen kanssa paketista ja tavarasta
Kannattaa raportoida niitä yksityskeskusteluja, kun ne on oletusarvoisesti yksityisiä ja niitä ei näe ylläpito, eikä varsinkaan tavalliset käyttäjät.
Jos niistä löytyy syy, miksi ei negatiivinen palaute ollut aiheellinen, varmasti ylläpito sen sitten korjaa? Ehkä? Tuolla toisessa ketjussa oli ainakin tätä väläytelty keinona saada ne viestit ylläpidolle ja saa korjata , jos olen väärässä.
Sinänsä se ja sama, mut periaatteessa itse käyttäjätunnuksen rapsaus loogisinta ainaki itselle (teen niin, kun eräs häirikkö ilmaantuu foorumille), ku ei koske mitää viestiä. En tiiä näkyykö ne moden työkaluissa mitenkää erilailla. YV-jutuissa ylläpito on aina pyytänyt screenshotteja, mut toi yv-viestin raportointi ja ylläpidolle näkyminen oli uutta mullekkin, vaikkakin näin sen vois kuvitellakkin toimivan. Tosin ehkä vähän kankeaa, jos pitää kokonaisuus saada selville yhden asiattoman viestin sijaan.Joo sitä mieteinki, onko vielä parempaa tapaa kuin raportoida yksittäisiä viestejä. Siinäkin vain se asiakokonaisuus uupuu.
No jos peruit sovitut kaupat, niin ansaitset negatiivisen kauppiaspalautteen.
Voit raportoida yksityisviestejäsi ylläpidolle, niin näkevät ne, mutta se, että peruttu kauppa johtaa negatiiviseen palautteeseen on kyllä vähän hankalaa mitenkään perustella.
Hyväksyi kyllä. Otti rahat mobilepayllä vastaankin kun kaupat oli sovittu. Yrittää nyt vaan backpedlaa
Joo, laitoin profiilin kautta jos ottasivat yhteyttä sitten, niin voin laitella screenshtotit, josta yht. tiedot jne peitelty. Sama se perjaatteessa olisi tähänkin laitella, kun samat henkilöt näkevät kuitenkin. Ei sillain kiinnostele julkisesti käydä viihdekeskusteluita tässä, vaan setvisi yv:n kautta tmv.