- Liittynyt
- 29.10.2016
- Viestejä
- 398
Säästän kaikkien aikaa ja laitan tähän.
Jospa ottaisit puhelinnumeroni pois, kiitos? Saako tehdä rikosilmon?
Ja tossa helpompilukunen keskustelu, jos napostelee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säästän kaikkien aikaa ja laitan tähän.
Jospa ottaisit puhelinnumeroni pois, kiitos? Saako tehdä rikosilmon?
Ja tossa helpompilukunen keskustelu, jos napostelee.
No eipä tossa muuta, ku et keppijeesus vittuuntu toisen käytökseen ja peru kaupat. Palaute ei nyt ihan kuvaa mitä tapahtu, mut negatiivinen on ansaittu.
Ensinnäkin tuotteen kunto huononi keskustelun edetessä. Paketti oli revitty ja jesarilla jotenkin säädetty? Sketchy, mutta ok.
Sitten jos postissa hajoaa SUN pakkaama paketti niin se onkin sitten mun vika ja palautat vaan osan rahoista?
Siitä huolimatta hyväksyin ehdot ja maksoin tuotteen sovitun mukaisesti jonka jälkeen peruit kaupat. Olin jo ehtinyt tilaamaan varaosat kuulokkeiden kunnostukseen, oma moka kyllä.
Muokkaan palautetta. Oli alunperin neutraali, mutta kyllä se negatiivisena pysyy
Edit: ei voikkaan muokata enää(?), mielestäni kuvaa kyllä siinä mielessä että sotua lukuunottamatta toisella on ~kaikki henkilötiedot mikä huolestuttaa kyllä
Kävin poistamassa, voit nyt jättää uuden palautteen.Haluaisin muuttaa tai poistaa fr0zen antamani positiivisen palautteen muuttuneen tilanteen vuoksi. (vaihtuu negatiiviseksi)
Myyjän nick on EeppoMiten pitäisi toimia huusin hintapyynnön ja myyjä ignoraa
Miten pitäisi toimia huusin hintapyynnön ja myyjä ignoraa
TuestaJoo kiitos tueata
Joo kiitos tueata
Älä spammaa, vaan editoi viestisi, jos koet tarpeelliseksi korjata.Tuesta
Ei se karenssi ole 14 päivää vaan 30. Jossain lukee tosiaan virheellisesti 14, mutta noin se menee. Joudutte pari viikkoa vielä odottamaan.Mikä nykyään on käytäntö noissa kauppiaspalautteissa, kun ostaja ei pysty antamaan mulle palautetta vaikka hänen 14pvä karenssi on mennyt?
Taitaa liittyä siihen, että on ostettu jäsenyys, mut jääny toi rajoitus vielä sinne vaikka tietty pitäis myös palautteita voida antaa. Taidettu aiemminkin mainita.Mikä nykyään on käytäntö noissa kauppiaspalautteissa, kun ostaja ei pysty antamaan mulle palautetta vaikka hänen 14pvä karenssi on mennyt?
Kauppiaspalautetta ei jostain syystä pysty antamaan. Valittaa palvelinvirhettä.
Kokeile ilman urlia.
Jotain merkkejä siinä palautteessa on jotka antavat virheen, kokeile ilman mitään erikoismerkkejä.Ei toimi siltikään...
Jotain merkkejä siinä palautteessa on jotka antavat virheen, kokeile ilman mitään erikoismerkkejä.
Kokeiltu nyt useammalla koneella ja selaimella. Kirjainten lisäksi palautetekstissä pilkkuja, pisteitä, numeroita ja väliviiva, ei muita merkkejä:
"Myynti-ilmoitus laitettu 5.2. Tarjosin hintapyynnön noudolla 6.2. Viesteihin vastailu oli hitaanpuoleista ja kun vastasi, niin kertoi myyneensä tuotteen jo toisaalla. Ei mennyt ihan putkeen tällä kertaa."
Olikos tuossa joku merkkiraja? Taitaa olla liian pitkä palautteeksi.
Kokeiltu nyt useammalla koneella ja selaimella. Kirjainten lisäksi palautetekstissä pilkkuja, pisteitä, numeroita ja väliviiva, ei muita merkkejä:
"Myynti-ilmoitus laitettu 5.2. Tarjosin hintapyynnön noudolla 6.2. Viesteihin vastailu oli hitaanpuoleista ja kun vastasi, niin kertoi myyneensä tuotteen jo toisaalla. Ei mennyt ihan putkeen tällä kertaa."
Lyhennät vain tuota, esim. "Huijari. Myi myöhäisemmälle, en saanut tuotetta".
Koska tämän paikan sääntöjen mukaan kyseessä on huijaus (et saanut mitä olit valmis maksamaan otaksuen että olit ensimmäinen joka tarjouksen teki). Tietysti et nyt kerro mitä siinä ilmoituksessa luki (esim. "myynnissä myös muualla, ensisijaisesti noudolla, näyttämällä rinnat ostotapahtumassa automaattisesti jonon ohitse" ja muita parhaita)
Tietysti voi olla että hän oikeasti myi tuotteen nopeammin kuin sinä ehdit tehdä ostoilmoituksen, mutta siitä tietysti olisi hyvä heti kirjoittaa myynti-ilmoituksessa "myyty" eikä jättää ilmoitusta roikkumaan.
Todistetusti olin ihan ensimmäinen joka tarjosi hintapyynnön noudolla. Oli kuulemma unohtanut viestini ja myynyt tämän jälkeen tuotteen jollekin toiselle toisessa kauppapaikassa.
Tosin tässä välissä oli viestien vaihtoa noutoajankohdasta jne, kunnes yhteydenpito loppui. Sitten ilmoitti myyneensä muualle.On tuo tietysti vähintään neutraali kauppakokemus sitten. Negatiivinen olisi varmaan ollut jos olisi vienyt rahat ja vasta sitten todennut että ehti myydä toisaalle ja muutaman viikon päästä palauttanut ne (eli selkeä pikavippi tms). Hyvä että kuitenkin heti myönsi virheensä mistä pisteet. Virheitä voi sattua kenelle tahansa.
Tosin tässä välissä oli viestien vaihtoa noutoajankohdasta jne, kunnes yhteydenpito loppui. Sitten ilmoitti myyneensä muualle.
Kävin poistamassa palautteen, joten voit käydä jättämässä lyhyemmän.Heippa. Näpyttelin puhelimella asiakaspalautteen, luin että merkkejä saa olla 200, palautetta kirjoittessa oletin että herjaa jos liian pitkä. No sehän oli liian pitkä kun sen lähetettyäni näkyy vain osa. Tosin se on 191 merkkiä sis. välilyönnit mikä näkyy? En puhelimella tai tietokoneella (mozilla firefox) ainakaan pääse sitä muokkaamaan.
Kyseisen palautteen voisi poistaa kun katkeaa koko palaute kesken ja antaa osittain väärän kuvan. Palaute annettu minulta henkilölle @nicolasbane
Voitteko lisätä siihen todellisen 200 merkin rajan, mitä enemmän emme voi kirjoittaa siihen ettei palautteet mene vahingossa katki olipa hyvä tai huono?
- Kiitos
@Sampsa näiden teknisiä toteutuksia on hoitanut, joten osannee vastata tarkemmin. Valmis plugari tosiaan kyseessä, itse muistelen että tästä olisi joskus ollut puhetta, eikä pystyisi helpolla muokkaamaan.Kävin poistamassa palautteen, joten voit käydä jättämässä lyhyemmän.
@Juha Kokkonen osaa varmaan paremmni sanoa, että onnistuuko palautekentän merkkirajoittaminen. Teoriassa maxlength attribuutin lisääminen ei ole iso homma, mutta tuo taitaa olla XenForon plugin jonka puukottaminen ei ehkä ole niin helppoa tai kannattavaa.
EiOnko mahdollista soveltaa ei toteutuneiuden kauppojen osalta sääntöä, mikäli esim. kaupakäynnissä toinen osapuoli on osoittanut erityisen hyvää kaupanhieromis tapaa? Koska kyllähän tämäkin vaikuttaa siihen kauppakumppanin luotettavuuteen ja tasoon?
Samaa mieltä, eli juuei, Nyt on haettu jotain niin tulkinnanvaraista, että se mielestäni rikkoo koko arvostelun.
Olen huomannut ettei myyjät kovin helpolla laita osto palautetta. Minä se vaan ostajana pysyn nollilla vaikka itse olen palautteen antanut. Ei innosta myymään mitään
raportoi vaikka tämä oma viestisi ja kerro miksi raportoit. Menee ylläpidolle tehtävälistalle ja poistavat palautteen, kun ehtivät.Kyselin ensin toisaalla liittyen kauppiaspalautteen muokkaamiseen liittyen, mutta täällähän olikin ihan oma lankansa.
Tuossa edellä linkkaamassani keskustelussa käyttäjä mainitsi (22.3.2024), että annettuja kauppiaspalautteita olisi mahdollista muokata tunnin ajan palautteen antamisen jälkeen. Onko näin edelleen ja jos kyllä niin mistä annetun kauppiaspalautteen muokkaamisen pitäisi tarkemmin ottaen onnistua? Lisäsin ~30 minuuttia sitten kauppiaspalautteen (eli jos tuo tunti vain pitää paikkansa niin pitäisi olla muokattavissa), mutta missään ei näy sellaista kohtaa, mistä pääsisi muokkaamaan.
ps. jätin positiivisen palautteen käyttäjälle Locheed ja lisäsin mukaan URL:in myynti-ilmoitukseen, mitä haluaisin nyt vielä hieman tarkentaa. Mistään sen vakavammasta ei tässä kohtaa puhuta Jos annettua palautettua ei ole käyttäjän enää mahdollista itse muokata niin voiko ylläpito poistaa annetun palautteen niin laittaisin sen jälkeen uuden?
@Juha Kokkonen @RantakemistiMihin ilmoitan kauppiaspalautteen väärinkäytöstä? Palautteen antajalle annettu myös mahdollisuus nyt korjata virheensä. Toivon tästä seurauksia palautteen antajalle. Enhän minäkään voi antaa negatiivista palautetta jos myyjän vastaus ei miellytä.
1) kauppoja tosiaankin ei tehty koska en postita. Tulkintani mukaan jo tämä on palautejärjestelmän väärinkäyttöä kun ei ole kauppoja tehty. EDIT: jahas, nyt käyttäjä muokkailee kirjallista ilmaisuaan foorumilla. Harhaanjohtava negatiivinen palaute kuitenkin vielä läsnä.
2) jos mennään interfoorumilaisuuteen, niin ainakin toiminta on vähintäänkin eräällä Mac-koneisiiin keskittyneellä kotimaisella metallityyppisellä hedelmäfoorumilla katsottu muidenkin käyttäjien puolesta ammattimaiseksi ostajakandidaatin toimesta. Kiinnostuneet voivat em foorumilla hakea ostajakandidaatista kirjoitetut viestit. Olipa miten oli, taisi väite ammattimaisesta myynnistä osua arkaan paikkaan reaktiosta päätellen.
Tuoreella tunnuksella ei kai karenssi-aikana (30pvä) pääse palautteisiin, joten varmaan tästä johtuen ei sinulla näy: Ostamalla 8€ Verified-vahvistuksella käyttöoikeus kauppa-alueelle + yksityisviestit käyttöönOon tässä puol tuntia yrittäny availla myyty/myydään-sivuja mut en oo yhestäkään löytäny palautetta, sehän näkyy siinä myyjäviestin yläpuolella ja ''viestejä'' alapuolella ''kauppiaspalautteet''? Eikö näin, vai enkö ole vaan löytäny vielä jotain kellä on palautetta? Edit: tein käyttäjän äsken johtuuko siitä?
PoistettuThmz onnistuneet kaupat mutta tuli laitettua väärälle puolelle positiivinen palaute minä siis ostaja enkä myyjä ja palaute positiivinen. voisko modet käydä vähän editoimassa.