Tärkeä Kauppiaspalaute: ohjeet ja käytäntö

Milloin annetaan neutraali palaute? Onko mitään foorumin virallista ohjenuoraa eri palautetasoille?

Jos sovittu tavara vaihtaa ja raha vaihtaa omistajaa sovittuun hintaan, on käsittääkseni positiivisen palautteen paikka. "Neutraali" palaute on siis kauppoihin jotka eivät sujuneet hyvin, mutta eivät olleet täyttä kusetusta?
Vastasit juuri itse itsellesi. Esim jos postituksessa menee viikko maksusta ilman mitään hyvää syytä, mutta tavara on mitä luvattiin voisi neutraali mielestäni hyvä palaute.
 
Foorumin ominaisuuksiin on lisätty mahdollisuus antaa myyjälle ja ostajalle palautetta tehdyistä kaupoista. Kauppiaspalautteen antomahdollisuus on tarkoitettu ainoastaan kaupassa mukana olleelle myyjälle ja ostajalle. Perusteettoman palautteen (kosto tms.) antaminen on kielletty. Palautteen antaminen on mahdollista vasta 14 päivää foorumille rekisteröitymisen jälkeen (karenssiaika).
Huomasin vasta nyt, että palautteet on tarkoittetu siis tehdyistä kaupoista, ei sinänsä pieleen menneestä kauppakokemuksesta?

Näin ollen itselleni on annettu omasta mielestäni aiheeton palaute ja palautteen tekstikin kertoo sen olevan aiheeton, koska kauppoja ei tapahtunut. Itse tapahtuneesta osapuolilla oli erilainen näkemys, mutta sillähän tässä ei ole nyt merkitystä. Ylläpitoko niitä aiheettomia palautteita pystyy poistamaan?
 
Huomasin vasta nyt, että palautteet on tarkoittetu siis tehdyistä kaupoista, ei sinänsä pieleen menneestä kauppakokemuksesta?

Näin ollen itselleni on annettu omasta mielestäni aiheeton palaute ja palautteen tekstikin kertoo sen olevan aiheeton, koska kauppoja ei tapahtunut. Itse tapahtuneesta osapuolilla oli erilainen näkemys, mutta sillähän tässä ei ole nyt merkitystä. Ylläpitoko niitä aiheettomia palautteita pystyy poistamaan?
Ylläpito on linjannut (ja ihan oikein linjattu) että tuo ei tarkoita varsinaista kauppa-aktia, vaan jos kaupat sovittu (ostaja tarjoaa hintapyynnön tai myyjä hyväksyy ostajan tarjouksen) voi jättää palautteen miten toinen on hoitanut kaupat. Ja negatiivisen voi jättää jos toinen peruu kaupat.
 
Ylläpito on linjannut (ja ihan oikein linjattu) että tuo ei tarkoita varsinaista kauppa-aktia, vaan jos kaupat sovittu (ostaja tarjoaa hintapyynnön tai myyjä hyväksyy ostajan tarjouksen) voi jättää palautteen miten toinen on hoitanut kaupat. Ja negatiivisen voi jättää jos toinen peruu kaupat.

No tämä, koska muutenhan täällä vilisisi kauppiaita jotka tekisivät hupihuutoja ja sopisivat noudon keskiyöllä paikassa X jättäen saapumatta paikalle ja todeten "kauppaa ei tapahtunut, ei voi olla huono kauppakokemus". Pitää myös muistaa että suurin osa tämänkin ketjun jutuista on sellaisia että raha on mennyt mutta tavaraa ei tullut = eli kauppaa ei ole tapahtunut vaan selkeä huijaus. Tälläisistä minusta pitääkin varoittaa ja ne ovat esimerkillisiä "huonoja kauppakokemuksia".

Itselleni ei ole mitään väliä jos myyjällä tai ostajalla ei ole ollut pilkut ja pisteet oikein ilmoituksessa / vastauksessa jos vaan itse kauppa on tapahtunut oikein (tuote vaihtanut omistajaa, ollut siinä kunnossa kuin sovittu ja myös maksu on suoritettu). Vaikka epäilemättä joku siitäkin voinee mielensä pahoittaa "ostaja ei herroitellut eikä muistanut teitillä, ei edes päivää sanonut vaikka autolla tulin ja tavaran toin".
 
Ylläpito on linjannut (ja ihan oikein linjattu) että tuo ei tarkoita varsinaista kauppa-aktia, vaan jos kaupat sovittu (ostaja tarjoaa hintapyynnön tai myyjä hyväksyy ostajan tarjouksen) voi jättää palautteen miten toinen on hoitanut kaupat. Ja negatiivisen voi jättää jos toinen peruu kaupat.
Jos tuossa vittataan tilanteeseen missä kaupat on tehty, mutta ne perutaan yksipuolisesti, perujan syystä, niin onhan ne kaupat mennyt pahasti pieleen. Esim, muutti mielensä, pitääkin tuottee, tai ei halukkaan ostaa.

Kyse lähinnä siitä että myyjä ei toimittanut tuotetta, (tai jos toisin päin, ostaja ei noutanut)

Tuossa sitten se pahempi versio on se että perutaan sovitut kaupat kun joku toinen maksaa enemmän/löyty halvempi.


Se sitten eriasia jos kaupansopimisen jälkeen ilmenee uusia tietoja, joita ei tiennyt kauppaa tehdessä, esim tuote ei vastaakkaa sitä mitä oletettu, luotto meni, jne. ne perumiset kai sovitaan yhteistuumin, Ongelma tilanteet on niitä misä saa arvokasta palautetta, jos siinä alkaa meuhkaa palautteessa niin siinä antaa herkästi itselleen negatiivista palautetat.
 
Pahoittelut jos asia on käsitelty jo jollain välilehdellä, mutta en pikaisella selaamisella löytänyt.

Mites noiden kostonegojen kanssa pitäisi toimia? Oli sovittu, että ostaja maksaa tuotteen pyhien jälkeen. Arjen palattua laitoin viestin, että vieläkö oli kiinnostunut tuotteesta ja kaverista ei kuulu mitään. Odotin vielä melkein viikon, jonka jälkeen laitoin negatiivisen palautteen.

Nyt kuukautta myöhemmin sain kaverilta negatiivisen palautteen, että ei kaupankäynti suju.

Ei maailma tähän kaadu, mutta tässä maailmantilanteessa kauppiaspalautteet on todella tärkeässä asemassa ja omalta osaltani olen pyrkinyt hoitamaan kaupat mallikkaasti. Saako näihin jotain korjausta ylläpidolta, jos pystyn todentamaan kaupankäynnin oikean kulun?
 
Pahoittelut jos asia on käsitelty jo jollain välilehdellä, mutta en pikaisella selaamisella löytänyt.

Mites noiden kostonegojen kanssa pitäisi toimia? Oli sovittu, että ostaja maksaa tuotteen pyhien jälkeen. Arjen palattua laitoin viestin, että vieläkö oli kiinnostunut tuotteesta ja kaverista ei kuulu mitään. Odotin vielä melkein viikon, jonka jälkeen laitoin negatiivisen palautteen.

Nyt kuukautta myöhemmin sain kaverilta negatiivisen palautteen, että ei kaupankäynti suju.

Ei maailma tähän kaadu, mutta tässä maailmantilanteessa kauppiaspalautteet on todella tärkeässä asemassa ja omalta osaltani olen pyrkinyt hoitamaan kaupat mallikkaasti. Saako näihin jotain korjausta ylläpidolta, jos pystyn todentamaan kaupankäynnin oikean kulun?
Kostonegat ei oo sallittuja. Jos homma on mennyt kuten kuvailit niin asiaton palaute ja ylläpito voi sen poistaa. Laitat jollekin aktiiviselle ylläpidon jäsenelle yksityisviestiä niin eiköhän homma hoidu Ylläpidon jäsenet
 
Elisen ja tän päivän kaupan kulku.
-Sovin priva viestien kautta kaupan ostaja A:n kanssa.
-Tämän jälkeen toinen ostaja B rupesi valittamaan, että olisi pitänyt hänelle myydä koska hän kirjoitti avoimeen lankaan saman tarjouksen.
-Alkuperäinen ostaja A oli tehnyt tarjouksensa yli 12h aikaisemmin kuin ostaja B ja kaupat oli jo alustavasti lyöty lukkoon, odotin vain maksun näkymistä.
-Kerroin pahoitteluni ostaja B lle ja muokkasin ketjun otsikon vastaamaan tilannetta. Muokkasin siis otsikon ehkä 2 tuntia sen jälkeen kuin huomasin saaneeni rahat ostaja A:lta. Koneelle ei ollut aikaisemmin pääsyä.
-Ostaja B rupesi haukkumaan minua ja uhkailemaan negatiivisella palautteella.
-Valitin ylläpidolle uhkailuista.
-Ylläpito sanoi: "Myyntiketjun perusteella myyjänä olet laiminlyönyt sääntöjä ja sen valossa ostaja on oikeutettu kauppiaspalautteeseen. "

Mitä järkeä tässä on? Pitäiskö mun salamannopeana olla muuttamassa otsikoita ja pelätä sitä, että joku kenen kanssa en edes tehnyt kauppoja saa luvan antaa kostona negatiivista palautetta?
 
Siis saako täällä nyt antaa negaa jos mitään kauppoja ei ole syntynyt?
Edit* Ylläpito sanoi: "Myyntiketjun perusteella myyjänä olet laiminlyönyt sääntöjä ja sen valossa ostaja on oikeutettu kauppiaspalautteeseen. "
Niin eli eihän toi uhkaillut henkilö ole ostaja tässä tapauksessa
 
Itse ainakin ostajana laitan heti välittömästi myyjän ketjuun viestin, että ostan tuotteen ja lähetän YV-viestin, jolloin muut halukkaat tietävät, että kaupat ovat syntymässä.
 
Mitä järkeä tässä on? Pitäiskö mun salamannopeana olla muuttamassa otsikoita ja pelätä sitä, että joku kenen kanssa en edes tehnyt kauppoja saa luvan antaa kostona negatiivista palautetta?

Kyllä, täällä pitää olla salamannopea vastaamaan joka puolelle kolmen näytön voimin ettei vain MISSÄÄN nimessä tule tehtyä "ohimyyntiä" :D
 
Siis saako täällä nyt antaa negaa jos mitään kauppoja ei ole syntynyt?

Saa tietysti.
En nyt sanoisi että tuossa tapauksessa mutta joku esim. tässäkin ketjussa on käyty lävitse tilannetta missä ensin YV:llä on kaupat ja hinta sovittu. Sitten noin tuntia ennen sovittua noutoa laitetaan viestiä missä kerrotaan että joku tarjosi enemmän ja myykin hänelle.
Eli henkilö on pahimmillaan jo ajamassa sovittuun paikkaan hakemaan sovittua tuotetta kun myyjä yksipuoleisesti ilmoittaakin että myy toiselle.
Tai sama toisinpäin. Ostaja sopii kaupoista torstaina, kertoo että perjantaina valitettavasti lähtee mökille mutta hoidetaan hommat heti kun tulee takasin.. ..sitten tiistaina kertookin että sai tuotteen muualta halvemmalla joten hän vapauttaa tuotteen.

Minusta kummassakin tapauksessa olisi täysin oikeutettua antaa vähintään neutraali, luultavasti jopa negatiivinen kauppiaspalaute vaikka "ei mitään kauppoja ole syntynyt".

Toki tilanne missä joku on YV:llä jo sopinut tarkemmat tiedot kaupoista (mieluusti aloittanut keskustelun ehdotuksella ketjuun) ja vielä ei tekijä ole ehtinyt päivittää tietoja itse ketjuun (myyty) kun joku kirjoittaa maksavansa hintapyynnön (se että joku kirjoittaa SAMAN TARJOUKSEN ei ole sama kuin hintapyyntö!) on tietysti ikävää. Mutta siitäkin yleensä selviää kun kertoo ihan rehellisesti tilanteen (tuote on jo myyty, pahoittelen). Eikä siitä minusta voi laittaa negatiivista palautetta. Muutenhan seuraisi monesti tilanteita missä joku tekee tarjouksen ketjuun, ketjun aloittaja kertoo että valitettavasti tuote on jo YV:llä myyty, joku (ehkä jopa kolmas) taho kirjoittaa nopeasti "tarjoan HP:n" ja kirjoittaa negatiivisen palautteen koska tuote on jo myyty mutta sitä ei ole ketjun otsikkoon kirjoitettu...
 
Tasaiseen tahtiin tuntuu tulevan ongelmia juurikin noiden YV kautta tehtyjen kauppojen takia, niin kannattaisiko tuohon asiaan tehdä muutos säännöissä, että hyväksytään vain myyntiketjussa tehdyt ostotarjoukset?
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi edes pitää tarjota ns. "piilossa" muilta, mitä hyötyä tuosta saa?
 
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi edes pitää tarjota ns. "piilossa" muilta, mitä hyötyä tuosta saa?

Näkisin suurimman hyödyn tuossa olevan se että jos nyt vaikka myyn tuotetta hintaan:
1000€
Joku tekee tarjouksen: 500€
Mistä jatketaan YV:llä "jos maksat 800€ se on OK", vastatarjousta jne jne

Siitä seuraisi nopeasti tilanne missä joku on tehnyt tinkimiset ja "kaikki" näkevät esim. että hinta on laskenut vaikka 650€ millä tuote suostuttaisiin myymään mutta tinkijä ei suostu maksamaan päälle 600€.
Siitä seuraava alkaa pyytämään esim. 630€ tai tarjoaa "suoraan" sen 650€ posteineen ja sitten valittaa jos AP: toteaakin että "se hintapyyntö on 1000€ eikä sillä mitä muiden kanssa on puhuttu ole mitään välilä"

Eli se voi helposti tipauttaa tuotteen arvoa ja kun potentiaaliset ostajat tietävät mihin hintaan "joku" olisi sen voinut saada he eivät halua maksaa enempää, ainakaan ns. täyttä hintaa.

EDIT: toinen vaihtoehto tietysti se että jos myyjä ei tunnu tietävän tuotteen arvoa ja tuote on "valunut" taaemmille sivuille. Sitten kun laittaa YV:llä tarjousta luokkaa "tuo sinun 3090TI mistä pyydät 200€, lähtisikö 150€ jos tulen hakemaan?" takaa sen että muut eivät huomaa ja parhaimmillaan saa vielä hinnasta vähän pois jos on tarpeeksi röyhkeä.
 
Siis saako täällä nyt antaa negaa jos mitään kauppoja ei ole syntynyt?
Edit* Ylläpito sanoi: "Myyntiketjun perusteella myyjänä olet laiminlyönyt sääntöjä ja sen valossa ostaja on oikeutettu kauppiaspalautteeseen. "
Niin eli eihän toi uhkaillut henkilö ole ostaja tässä tapauksessa

Aivan. Ei ole ostaja joka uhkailee tässä tilanteessa vaan se joka ei tuotetta saanut.
 
Tasaiseen tahtiin tuntuu tulevan ongelmia juurikin noiden YV kautta tehtyjen kauppojen takia, niin kannattaisiko tuohon asiaan tehdä muutos säännöissä, että hyväksytään vain myyntiketjussa tehdyt ostotarjoukset?
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi edes pitää tarjota ns. "piilossa" muilta, mitä hyötyä tuosta saa?
Näin olisi parasta ja sitten kun kaupat on sovittu, siirrytään vaihtamaan yksityisviesteillä loput tiedot.
 
Saa tietysti.
En nyt sanoisi että tuossa tapauksessa mutta joku esim. tässäkin ketjussa on käyty lävitse tilannetta missä ensin YV:llä on kaupat ja hinta sovittu. Sitten noin tuntia ennen sovittua noutoa laitetaan viestiä missä kerrotaan että joku tarjosi enemmän ja myykin hänelle.
Eli henkilö on pahimmillaan jo ajamassa sovittuun paikkaan hakemaan sovittua tuotetta kun myyjä yksipuoleisesti ilmoittaakin että myy toiselle.
Tai sama toisinpäin. Ostaja sopii kaupoista torstaina, kertoo että perjantaina valitettavasti lähtee mökille mutta hoidetaan hommat heti kun tulee takasin.. ..sitten tiistaina kertookin että sai tuotteen muualta halvemmalla joten hän vapauttaa tuotteen.
Joo siis luin ton kyllä jo silloin aikanaa ja kirjoitin tähän väärin. Meinasin siis jo kauppoja ei ole edes sovittu.
 
Annoin gromit:lle palautetta, mutta se meni väärälle puolelle. Voisiko ylläpito poistaa sen väärän ja laittaa sen myyntiketjun linkin siihen oikeaan.
 
Tätä käsiteltiin toisessa ketjussa yli 3 sivua. Mutta @Crashie myi takuullisen näytönohjaimen, nähtävästi täysin testattuna ja toimivana (tosin tätä kyseenalaistettiin). Virhetilanteessa @Crashie kertoi takuusta ja sanoi jopa ottavansa näytönohjaimen takaisin.

@Stem ei kyseenalaistanut mitään ja sai nähtävästi takuusta täysin uuden näytönohjaimen. Tästä hyvästä ei @Crashie ansaitse kyllä negaa. Toki hän on trokari, joka ei enää operoi kauppa-alueella. Siitä huolimatta.

Sitten @Crashie tosiaan paljastui trokariksi ja ryhtyi riehumaan ja antoi kostonegan. Se ainakin pois:

Tämä kaikki jäi turhan keskustelun jalkoihin, kun mentiin sivuraiteille trokarien kanssa. Tämä olisi kuitenkin kiva saada kuntoon. Kostonega ei ole ikinä aiheellinen ja ei kyllä nega siitä, että joutui asioimaan takuun kanssa, varsinkin kun nähtävästi sai uuden ja tarjottiin mahdollisuus palauttaa viallinen näytönohjain.
 
Sekä jos luet viestin ennen kuin kommentoit, lukee "suosin noutoa", joka ymmärtääkseni tarkoittaa että noudot ensisijaisia. Ymmärrän mikäli ei malta lukea viestiä loppuun, olihan se pitkä postaus.

Voit olla n. 400% varma että myyjän roolissa valkkaan sen joka tulisi hakemaan.

Tätä asiaa on ylläpidon osalta ohjeistettu ties miten monta kertaa, mm. alla olevin tavoin:
Kauppa-alueen sääntöjen mukaan tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonnelle, joten silloin ei enää noutotarjouksia jäädä odottelemaan.
Pelkkä nouto on sallittu ja jos kerran noutoa suosii niin parempi jättää se postitus ainakin alkuun kokonaan pois ettei tule tilannetta että joku tarjoaa HP postituksella. Jos ei mene noudolla kaupaksi niin lisää vaikka postituksen myöhemmin.

Jatkossa kannattaa jättää ne sääntöjen vastaiset ohjeistamiset väliin, ja vaikka sitten kysellä suoraan ylläpidolta jos ei toimintatavat ole selviä.
 
Sekä jos luet viestin ennen kuin kommentoit, lukee "suosin noutoa", joka ymmärtääkseni tarkoittaa että noudot ensisijaisia. Ymmärrän mikäli ei malta lukea viestiä loppuun, olihan se pitkä postaus.

Voit olla n. 400% varma että myyjän roolissa valkkaan sen joka tulisi hakemaan.
Jep, kyllä itsekin noutoa suosin ja siksi en laita postitusta vaihtoehdoksi.

Tuossa yllä edupin parempi vastaus, ehkä siitä aukeaa paremmin sinullekkin.
 
Naur. Jatkossakin kirjoitan että nouto tai postitus, sekä jätän sanomatta kumpaa suosin, normiälyn omaavalle luulisi olevan itsestäänselvyys...? Mikäli 24h aikana tulee noutotarjous, sillehän se lähtee. Tää on vaan serriä, enkä aio tehdä ylimääräisiä liikkeitä.

Pidän myynti-ilmot lyhyenä, vänkääjät ja väärinymmärtäjät voivat huutaa tuuleen. :tup:
Jos lukee nouto tai postitus, lähtee ensimmäisen hintapyynnön tarjoajalle, oli se sitten nouto tai postitus. Ei kai tuossa mitään väärinymmärtämistä pitäisi ollakaan :confused:
 
Ylläpito voisi kyllä jaella suoraan bannia kauppa-alueelle, kun näköjään sääntöjen noudattaminen ei kiinnosta, ja käy vielä ohjeistamassa muitakin rikkomaan sääntöjä.

Vituttaa tuollaiset vekslaajat, joiden kanssa ei koskaan voi tietää edes HP-kauppojen kohdalla että tuliko ne kaupat maaliin vai ei.
 
Ei jumalauta että voi olla vaikea ymmärtää noinkin yksinkertaista asiaa
 
Myynti-ilmoissani lukee jatkossakin että nouto/posti, käteinen/tilisiirto/mobilepay. Lyhyesti, kaikki. Lukee lisäksi etten etsi kirjekavereita (anna asiakaspalvelua ostajalle tuotteen tiimoilta.)

Tässä kohtaa vaatisit tehdä vanhanaikaisen tilisiirron noutaessasi? :tup: Voin luvata ettei onnaa. Kaikki normiälyn omaavat luovuttavat tuotteen vasta maksun saatuaan varmasti.
Toimitustapana lukee nouto ja maksutapana tilisiirto, miksi ei onnaisi?
 
Useita tapauksia kun feikkisiirto, jonka ne pankkien demot mahdollistavat. Sieltä huonot kauppakokemukset ketjun parilta tuoreimmalta sivulta löytynee viimeisimmät kokemukset, kumma juttu tosiaan miksei käy. :kahvi: Tai vilauttaen etukäteen tehtyä "kuvankaappausta". Kerran kuvankaappaushermanni osunut omalle kohdallekin, kun jaksanut välittää. Viranomaiset soittelivat tapauksen äitylille ja kehotin laittamaan tenavan ruotuun ajoissa. Muutamat kympit tulivat toki takaisin vauhdilla.

Niin kauan kun raha ei ole vaihtanut omistajaa, niin tuotettakaan kannata luovuttaa, yksinkertaista. Taidat tykätä vänkäämisestä, ajattelu tekemätön paikka ja tiktok parasta? :tup:
No miksi edes annat sen vaihtoehdon jos ei se ole sinulle vaihtoehto?
 
Luovutat kampsus ennen maksua, uskon.

#maalaisjärki ja kaupankäynnin sujuvuus, lyhyet ilmot

Vanha kansa sanoo että maksu tilille - paketti postiin kun suoritus näkyy.

Noutaessa oravannahat ja tuote vaihtaa omistajia samanaikaisesti. Helppoa. :) Ei tarvitse edes käteistä, kun mobilepay kilkattaa iloisesti.
Siis eihän sun tarvii noudon yhteydessä luovuttaa mitään ennenkuin rahat näkyy tilillä. Joten edelleen jos listaat maksutavaksi tilisiirron, niin silloin ostajalla on oikeus maksaa tilisiirrolla. Ja jos listaat toimitustavaksi noudon, niin ostajalla on oikeus tulla nouta tuote.

Harvinaisen yksinkertaista.

Ja jos suosii noutoa, niin ilmoittaa että toimitustapa on nouto ja käy myöhemmin lisäilemässä sen postituksen, kun on valmis postittaa.

Tämäkin on harvinaisen yksinkertaista.
 
Jäädäänkö pihalle seisoskelemaan, odottelemaan että maksu kirjautuu saajan tilille? :D Toki aiemminkin nordeasta nordeaan meni modernisti samantien viikonloppunakin. Kyllä tän asian voi tehdä juuri niin hankalaksi kuin venkoilija tahtoo, tai sitten iisisti.
En ole aikoihin tullut käyttäneeksi tuota muinaista maksutapaa - tilisiirtoa, yksityisten välillä. Dinosauruksia tankkaan tosin yhä liikkumiseen.
Jos ostajalla on eri pankki, se on ostajan ongelma, että rahat ei näy saman tien tilillä. Tällöin ostaja maksaa etukäteen ja noutaa myöhemmin.

Ja jos et halua maksua tilisiirrolla, niin et listaa sitä maksuvaihtoehtoihin.

Harvinaisen yksinkertaista.
 
Huhhuh tosijjaa, ohan se melko vekslaamista kun tulee 5min sisään 2 viestiä, joissa toisessa halutaan postilla ja toisessa noutona. :kahvi:

Noutajalle lähtee. Eikö olekin ihan tekemätön paikka ja rikos suorastaan? :rofl:


Vaikka ne viestit tulisi 48h välein, enkä ole tullut katsoneeksi myyntiketjuani, valitsen noutajan mikäli on yhä kiinnostunut, sekä laitan privaa tälle joka tahtoi postilla että "Mikäli toinen ei tule noutamaan ja tarvetta on yhä, niin kampsu on sinun".

En ole velkaa kenellekään asiakaspalvelun muodossa. Helppoa ja kivaa kun ymmärtää realiteetit yksityisten kaupankäynnistä, eikä otaksu että myyjä naputtaa f5 ja ostaja olettaa myyjän pitävän jotain livechattia. :kahvi:
Sääntöjen mukaan olet sitoutunut myymään ensimmäiselle hintapyynnön tarjoavalle. Jos myyt foorumilla, sitoudut samalla sääntöihin. Jos säännöt ei miellytä, sitten et myöskään myy.
 
Tuli migreenikohtauksessa vahingossa annettua väärään osioon palautetta käyttäjälle peksuu, en pääse muokkaamaan tuota palautettani ostopuolelle myyntipuolen sijaan. Jäi myös ketju linkkaamatta. Mitäs tälle voisi tehdä?
 
Tuli migreenikohtauksessa vahingossa annettua väärään osioon palautetta käyttäjälle peksuu, en pääse muokkaamaan tuota palautettani ostopuolelle myyntipuolen sijaan. Jäi myös ketju linkkaamatta. Mitäs tälle voisi tehdä?

Ylläpidon tavoittaa tagaamalla, yksityisviestillä tai raportoimalla sisällön.
 
Tuli migreenikohtauksessa vahingossa annettua väärään osioon palautetta käyttäjälle peksuu, en pääse muokkaamaan tuota palautettani ostopuolelle myyntipuolen sijaan. Jäi myös ketju linkkaamatta. Mitäs tälle voisi tehdä?
Kävin poistamassa. Meidän työkaluilla ei pysty siirtämään noita palautetta osioiden välillä eli joudut nyt kirjoittamaan uuden.
 
io-tech discord kaupat @Vilunki_ auttoi pohtimaan virtalähdettä ja myi sen jälkeen vanhan virtalähteensä mulle :) +5
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 831
Viestejä
4 567 394
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
Wisbargo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom