Minulla on edelleen todella pahoja ongelmia luetun ymmärtämisen suhteen, joten voisitko kertoa minulle, mihin hintaan saisin myydä täällä Asus 3080 TUF kortin? Halvin hinta sille uutena on Gigantissa 739 euroa. Arvioitu toimitus on toki vasta tammikuu 2021, mutta se on tietenkin täysin epärelevanttia, koska ei näitä mistään muualtakaan saa hyllytavarana. Mutta joku voisi siitä huolimatta olla valmis luopumaan omastaan vaikka 800 eurolla ja vielä useampi voisi olla halukas sen ostamaan.
Tämä nyt on vain yksi hyvä esimerkki siitä, että nämä hintakatot ja monimutkaiset säännöt vain haittaavat ihmisten elämää. Aivan kuten
@Trollercoaster tuolla aikaisemmin todella hyvin perusteli - sääli jos siinä oli jollekkin liikaa lukemista.
Pisteet ylläpidolle foorumista, aina kaikkia ei tietenkään voi millään miellyttää ja todella hienosti täällä minusta tuo kauppa-alue kuitenkin kokonaisuutena toimii. Mutta edelleen olen vahvasti sitä mieltä, että antakaa mielummin markkinoiden hoitaa se maksimihinta ja unohtakaa tämä hintasääntely. Ei se toiminut Neuvostoliitossa, vaikka heillä sentään oli lähes 70 vuotta aikaa hioa systeemiä, joten miksi haaveilla täällä sen perään enää vuonna 2020.