Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.
Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.
Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika?