• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä.

Rahanpesu ja muu perseily nyt on vaan helpompaa jos saa käteisenä. Lahjakortti nyt vähän sitä hankaloittaa ja jos rahanteko on ajatuksena, niin ärsyttäähän se jo ei tule käteisenä.

Ihan näin muutenkin, niin jos palauttaa tavaraa niin paljon helpommalla pääsee kun ottaa vaan rohkeasti sen maksukortin mukaan. Ihme first world problems nyt taas.
 
Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä. Ja miksi ne rahat pitäisi alkuperäiselle ostajalle siis mennä, kyllähän tavara on voinut jo päivässä parissa vaihtaa omistajaa?

KKV:n ohjeissakin (etämyynnille, koska kivijalkakaupalle tällaisia ohjeita ei erikseen ole) lähtökohtana on palautus samalle maksuvälineelle millä maksu on suoritettu, tosin tämän ohjeen lähtökohta on ennemminkin se, ettei yritys yritä tarjota hyvitystä lahjakorttina palautusoikeutta käyttävälle asiakkaalle.

Yrityksen on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota kuluttaja on käyttänyt. Maksun palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain kuluttajan suostumuksella.

Kivijalkakaupassa yleensäkin palautusoikeus on täysin myyjän myöntämä lisäetu jonka ehdot he voivat määritellä vapaasti, koska mitään lakiin perustuvaa velvollisuutta ottaa liikkeestä ostettuja tuotteita takaisin ei ole. Eli jos myyjän tarjoama palautus samalle maksuvälineelle tai lahjakorttina ei kelpaa niin sitten tuote jää palauttamatta.
 
Palautin TV:n verkkokauppa.comiin ja käsittelevät vihdoin yli 2 viikon päästä palautuksen. Sanoo että palautusoikeus ummessa. Tuotteen palautusprosessi aloitettu ihan palautusoikeuden aikana. Lähettivät huoltoon. Mitähän pitäisi tehdä? Ja sanovat että ohjekirja puuttuu, mutta olen varma että laitoin mukaan.
 
Palautin TV:n verkkokauppa.comiin ja käsittelevät vihdoin yli 2 viikon päästä palautuksen. Sanoo että palautusoikeus ummessa. Tuotteen palautusprosessi aloitettu ihan palautusoikeuden aikana. Lähettivät huoltoon. Mitähän pitäisi tehdä? Ja sanovat että ohjekirja puuttuu, mutta olen varma että laitoin mukaan.
Miksi se on lähetetty huoltoon?
Jos löytyy sähköpostit tai muut kuittaukset palautuksesta se on sitten selvä.
 
Miksi se on lähetetty huoltoon?
Jos löytyy sähköpostit tai muut kuittaukset palautuksesta se on sitten selvä.
En tiedä, lähettivät jostain syystä sinne? Kirjoitin lappuun erikseen että palautus. Verkkokaupan chatissa pitäisi näkyä kun pyysin noutoa telkkarille. Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, kehen otan yhteyttä? Iso raha 700€ kiinni telkkarissa jonka palautin aikoja sitten
 
En tiedä, lähettivät jostain syystä sinne? Kirjoitin lappuun erikseen että palautus. Verkkokaupan chatissa pitäisi näkyä kun pyysin noutoa telkkarille. Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, kehen otan yhteyttä? Iso raha 700€ kiinni telkkarissa jonka palautin aikoja sitten

Ehkä siellä on joku asiakaspalvelija joka ei osaa lukea tai laskea.

Koska ostit telkkarin ja koska palautit? Sillähän se selviää.
 
Ehkä siellä on joku asiakaspalvelija joka ei osaa lukea tai laskea.

Koska ostit telkkarin ja koska palautit? Sillähän se selviää.
Oli siinä vielä sen verkkiksen oma 30pv palautusoikeus. Näky tilitiedoista ja kun tein palautuksen oli 7 pv jäljellä vielä. Posti haki saman viikon torstaina, jolloin oli myös palautusoikeutta jäljellä.
 
Oli siinä vielä sen verkkiksen oma 30pv palautusoikeus. Näky tilitiedoista ja kun tein palautuksen oli 7 pv jäljellä vielä. Posti haki saman viikon torstaina, jolloin oli myös palautusoikeutta jäljellä.
Onko tuosta Postista mitään kuittia tai vastaavaa?
Koska sillä voit todistaa, että tämä on palautus. Pitääkö noihin vielä laittaa se palautuslomake mukaan?
 
Onko tuosta Postista mitään kuittia tai vastaavaa?
Koska sillä voit todistaa, että tämä on palautus. Pitääkö noihin vielä laittaa se palautuslomake mukaan?
Postilta en saanut mitään kuittia. Mutta eiköhän voi saada jos kysyy? Verkkokauppa tilasi sen noudon minulle, niin luulisi että niillä näkyy. Mutta ei taida näkyä kun juuri tällä viikolla kysyin palautuksen tilannetta ja eivät auttaneet koska ei seurantakoodia. Tai ei jaksanut etsiä.

Pakkaukseen piti teippaa paperi onko palautus vai huolto, jos palautus niin tilinro ja yhteystiedot.

Kysyn huomenna chatissa apua, kyllä tosi paska maku jää että viivästellään palautuksen käsittelyssä ja lähetetään huoltoon. En ole voinut ostaa uutta telkkaria koska rahat kiinni.

Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, voikohan KKV auttaa tässä koska kaupan oma palautusoikeus eikä lain määräämä?
 
Postilta en saanut mitään kuittia. Mutta eiköhän voi saada jos kysyy? Verkkokauppa tilasi sen noudon minulle, niin luulisi että niillä näkyy. Mutta ei taida näkyä kun juuri tällä viikolla kysyin palautuksen tilannetta ja eivät auttaneet koska ei seurantakoodia. Tai ei jaksanut etsiä.

Pakkaukseen piti teippaa paperi onko palautus vai huolto, jos palautus niin tilinro ja yhteystiedot.

Kysyn huomenna chatissa apua, kyllä tosi paska maku jää että viivästellään palautuksen käsittelyssä ja lähetetään huoltoon. En ole voinut ostaa uutta telkkaria koska rahat kiinni.

Jos verkkis ei suostu yhteistyöhön, voikohan KKV auttaa tässä koska kaupan oma palautusoikeus eikä lain määräämä?
Tuliko Posti siis kotoa noutamaan tämän paketin? Eivätkä antaneet kuittia tai mitään?
Olitko jonkin chatin kautta verkkokauppaan yhteydessä vaiko sähköpostin?
 
Tuliko Posti siis kotoa noutamaan tämän paketin? Eivätkä antaneet kuittia tai mitään?
Olitko jonkin chatin kautta verkkokauppaan yhteydessä vaiko sähköpostin?
Kotoa tuli noutamaan koska 55" TV. Verkkiksen chatissa sovittiin
 
Kotoa tuli noutamaan koska 55" TV. Verkkiksen chatissa sovittiin
Joo, jos ei mitään ole olemassa, niin sitten vaan Postiin kyselyä kun tiedät päivän ja ajan, niin saisiko kuitin, että nouto tehty.
Ja sitten vaan vääntämään.
 
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
 
Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:

Toi korvaus muistaakseni lasketaan halvimman julkisen liikenteen mukaan, eli tapauksesta riippuen esimerkiksi paikallisliikenteen kertalippu. Sulla on matkaa sen verran että kannattaa ainakin netistä katsoa miten halvalla omat julkiset kulkee vai onko niitä edes saatavilla.
 
Ensisijaisesti kaupan ehdoilla, mutta voit lähettää myös suoraan huoltoon lomakkeen ja kuittikopion kera:

Toki niin ja menemme myös kuluttajansuojan ehdoilla, eli kaikki takuumenettelystä koituneet kulut on korvattava. Jos kauppa haluaa että Ivalosta asti kuljetetaan henkilökohtaisesti tuotteita myymälään niin olkoon se niin. Heidän olisi vain korvattava ehdoistaan koituneet kustannukset, mutta en löytänyt selvitystä minkä mukaan nuo kustannukset on korvattava mm. omalla autolla matkustaessa.

Minkään muun liikkeen en ole aiemmin havainnut tuollaista takuumenettelyä käyttävän, koska se on kallista, haitallista ja hidasta. :hmm:
 
Ei näköjään kannata ostaa mitään Citymarketista. Jos muutat tai et ole muuten paikkakuntalainen, niin turhan vaikeaksi tehty.
 
Toi korvaus muistaakseni lasketaan halvimman julkisen liikenteen mukaan, eli tapauksesta riippuen esimerkiksi paikallisliikenteen kertalippu. Sulla on matkaa sen verran että kannattaa ainakin netistä katsoa miten halvalla omat julkiset kulkee vai onko niitä edes saatavilla.

Ei ole saatavilla, eli oma auto olisi käytännössä se ainoa mahdollinen vaihtoehto. Mielestäni myös voidaan puhua kohtuuttomasta vaivasta jos takuumenettelyssä kestäisi useita tunteja hoitaa. :hmm:

Haluan tällä vain pienen vipuvarren kauppaa kohtaan, jos tiedän mitä voin vaatia, jotta tämäkin takuuasia saadaan menemään järkevästi.
 
Onhan tuo vähän outoa, että pitää henkilökohtaisesti viedä laite takuuhuoltoon (tarkastukseen), eihän sitä uskalla ostaa käytettynä mitään CM hankittua tuolloin. Pitääköhän olla sama CM kaikenlisäksi, mistä ostettu vai käykö kaikki marketit?
 
-> https://www.nintendo.fi/images/_downloads/service_documents/garanti_fi.pdf

Jos ei nappaa tapella kaupan kanssa postikuluista, niin voit toki käyttää Nintendon virallista huoltoa suoraan. Ohjeet on tuossa printattavassa pdf:ssä.

Samaan paikkaan ne sieltä kaupan neuvontatiskiltä sen lähettäisivät, suoraan lähettämällä säästät monta päivää omaa aikaa.
 
mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.
Haluan tällä vain pienen vipuvarren kauppaa kohtaan, jos tiedän mitä voin vaatia, jotta tämäkin takuuasia saadaan menemään järkevästi.
Niin haluatko nyt vain hoitaa takuun vai vängätä kaupan kanssa? Lomakkeessa on ohjeet tuolle itsekin ehdottamalle tavalle.
 
Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?
 
Niin haluatko nyt vain hoitaa takuun vai vängätä kaupan kanssa? Lomakkeessa on ohjeet tuolle itsekin ehdottamalle tavalle.

Haluan vängätä tottakai kaupan kanssa! En kai muuten olisi tähän ketjuun postannut. :confused:

Ylläoleva sisältää sarkasmia. Lähetän tuotteen toki tuonne, mutta ei tämä CM takuukäytäntö taida tavoittaa aivan laissa määriteltyä polkua ja alkuperäiseen kysymykseen ei ole vastattu: Eli miten matkakulut pitäisi määritellä, jos myyjä ei anna muuta vaihtoehtoa?

Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?

Ei. Takuun pitäisi olla ostajalle maksuton. Myyjä voisi myös osoittaa tässä kohtaa korjaavan liikkeen, mutta olivat täysin haluttomia tekemään yhtään mitään muuta, jos ei tuo tuotetta paikanpäälle. Kyseessä on valmistajan myöntämä takuu, josta myyjä eli CM vastaa.
 
Käsittääkseni myyjä vastaa toimituskuluista, jos he ovat lähettäneet tuotteen sinulle. Mikäli se on ostettu cm myymälästä, niin eihän se voi olla myyjän vastuulla maksaa sitä, että tuote palautetaan myymälään :wtf:?

Takuusta kyse. Ei mistään random palautuksesta. Nämä asiat voi tehdä helposti tai vaikeasti. CM näyttää haluavan tehdä vaikeimman kautta.
 
Siellä ollaan totuttu että tavara myydään kassan kautta ja kannetaan takaisin neuvonnan tiskille kun jotain hajoaa. Sitten kun tulee vakiosta poikkeava tapaus, kukaan ei enää muista mitä pitäis tehdä.

Verkkokauppamyyntiä tekevissä firmoissa nää onkin yleensä paremmin hallussa.
 
Siellä ollaan totuttu että tavara myydään kassan kautta ja kannetaan takaisin neuvonnan tiskille kun jotain hajoaa. Sitten kun tulee vakiosta poikkeava tapaus, kukaan ei enää muista mitä pitäis tehdä.

Verkkokauppamyyntiä tekevissä firmoissa nää onkin yleensä paremmin hallussa.

Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
 
Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
Ainakin Samsungilla tuo firma vaatii GDPR-syistä, että asiakas on itse suoraan yhteydessä heihin jos tarvitsee huoltoa TV:lle. Ja olikohan yli 55" tuumaiset huolletaan aina kotona tai sitten haetaan huoltoon kotoa, kuuluu normitakuuseen tuo. Ellei sitten käytännöt ole muuttuneet. LG:llä taisi olla myös niin, että haettiin kotoa 55" ja isommat.
 
Ainakin Samsungilla tuo firma vaatii GDPR-syistä, että asiakas on itse suoraan yhteydessä heihin jos tarvitsee huoltoa TV:lle. Ja olikohan yli 55" tuumaiset huolletaan aina kotona tai sitten haetaan huoltoon kotoa, kuuluu normitakuuseen tuo. Ellei sitten käytännöt ole muuttuneet. LG:llä taisi olla myös niin, että haettiin kotoa 55" ja isommat.

Pointtina se että ei kai se nyt ole mikään uusi homma Citarille noi huoltokeikat vaikka useimmat tavarat varmaan videäänkin sinne paikan päälle infotiskille.
 
Myykö Citymarketit vielä telkkareita? Tuskin kukaan tuo sen 65 tuumasen telkkarin fillarin kyydissä sinne tiskille kun se hajoaa. :lol:
Isoilla telkkarivalmistajilla (eli ei joku turkkilainen nimetön) on ihan omat huolto-organisaatiot suomessa jotka hoitaa takuuasiat eikä myyjäliikettä tarvitse ottaa sinne väliin sotkemaan kuvioita ollenkaan.
 
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:

Pointtina se että ei kai se nyt ole mikään uusi homma Citarille noi huoltokeikat vaikka useimmat tavarat varmaan videäänkin sinne paikan päälle infotiskille.
@Nom
Todennäköisemmin tuo on kauppiaan tai osastovastaavan omaa säätöä.
Ota yhteyttä takuuhuolto@citymarket.fi tai soita 01053 50205 (ma-pe 10-13, 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/min) niin saat valtakunnallista takuuneuvontaa.
 
Todennäköisemmin tuo on kauppiaan tai osastovastaavan omaa säätöä.
Ota yhteyttä takuuhuolto@citymarket.fi tai soita 01053 50205 (ma-pe 10-13, 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/min) niin saat valtakunnallista takuuneuvontaa.
Noin sen pitäisi onnistua. Joskus joutunut infotiskillä asioimaan ja tuntunut että se taitaa olla paikka jonne uusi henkilökunta laitetaan harjoittelemaan ennen kuin lasketaan kassalle töihin eli vastaukset voi olla ihan mutu-heittoja. CM:n omat ohjeet kivijalkaostosten vaihtoihin ja palautuksiin eivät vaadi asiointia samassa liikkeessä joten outoa jos takuuasia vaatisi https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/vaihto-ja-palautus Verkkokauppaostoista IMHO oudohkot ehdot mutta ilmeisesti voi ostaa tietystä myymälästä verkosta muutakin kuin ruokaa.
 
Minulla on alunperin Turun CM Länsikeskuksesta ostettu Switch konsoli, joka sanoi sopimuksensa irti. Olin heihin yhteydessä huollon osalta ja ilmoittivat että ainoa tapa laittaa laite takuuseen on tuoda se henkilökohtaisesti paikanpäälle kuitin kera - kuulemma vaikka olisin Ivalosta asti ja paikanpäällä tarkastetaan sitten lähetetäänkö tuote takuuseen vai vaihdetaanko se uuteen. Ei onnistunut millään selvittää tätäkään etukäteen. Kuitti toki löytyy.

Minua ei oikeastaan kiinnosta ajella yli sataa kilometriä, kun tuon saisi helpommin postilla hoidettua, tai mikäli voisivat sen verran vaivautua että voin lähettää tuon suoraan esim. huoltoon, vaikka omalla kustannuksella.

Mutta jos nyt ainoa tapa on kuljettaa henkilökohtaisesti paikalle niin mitä voin silloin vaatia korvausta, kun takuun pitäisi olla maksuton? 44c/km + aika? :confused:
Cittarit hoitavat takuuhommat riippumatta siitä, mistä Cittarista laite on ostettu ja missä itse asut.

Voit siis viedä Switchin lähimpään Cittariin, he toimittavat sen sieltä huoltoon. Toki voit sen toimittaa itsekin huoltoon, se tietohan löytyy ohjeista: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/huolto-ja-takuu

T: Citymarketissa 11 vuotta vapaa-aika ja viihde -osastolla työskennelleenä.
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän tämä Kärkkäisen palautusperiaate on? Tilasin fm-lähettimen, jonka totesin testissä täysin tehottomaksi vastaavan rinnalla. Asiakaspalvelusta vastattiin, että tuote käytetty, ei palatusoikeutta. Tuotteessa kaikki alkuperäinen sulkutarroineen ym. mukana. Pakkaus täysin kunnossa ja tuote uutta vastaava. Pyysivät kuvia tuotteesta ja pakkauksesta Vaatteita voi kotona sovitella ja lähettää takaisin ja varmaan tv:n kytkeä päälle ja palauttaa, mutta tämä lähetin on asakaspalvelun mukaan käytetty ja palautuskelvoton. Hmm...en ymmärrä
 
Cittarit hoitavat takuuhommat riippumatta siitä, mistä Cittarista laite on ostettu ja missä itse asut.

Voit siis viedä Switchin lähimpään Cittariin, he toimittavat sen sieltä huoltoon. Toki voit sen toimittaa itsekin huoltoon, se tietohan löytyy ohjeista: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/huolto-ja-takuu

T: Citymarketissa 11 vuotta vapaa-aika ja viihde -osastolla työskennelleenä.

Kiitos, tämä on hyvä tietää. Tässä siis ilmeisesti ei asiakaspalvelija ollut oikein ajan tasalla.
 
Mikähän tämä Kärkkäisen palautusperiaate on? Tilasin fm-lähettimen, jonka totesin testissä täysin tehottomaksi vastaavan rinnalla. Asiakaspalvelusta vastattiin, että tuote käytetty, ei palatusoikeutta. Tuotteessa kaikki alkuperäinen sulkutarroineen ym. mukana. Pakkaus täysin kunnossa ja tuote uutta vastaava. Pyysivät kuvia tuotteesta ja pakkauksesta Vaatteita voi kotona sovitella ja lähettää takaisin ja varmaan tv:n kytkeä päälle ja palauttaa, mutta tämä lähetin on asakaspalvelun mukaan käytetty ja palautuskelvoton. Hmm...en ymmärrä

Jaa mielenkiintoista kun palautusohjeissa on tuolta osin mielestäni vähän eriävä mitä yleisen 14vrk peruutusoikeuden ehdot, mutta yleisissä ehdoissa sanovat että rajaukset ovat kuluttajansuojalain mukaiset. Ja jos ehdot ovat heikommat kuin lakisääteisen 14vrk osalta niin tästä lakisääteisestä peruutusoikeudestahan pitäisi olla erikseen ohjeistus...

Yrittäisin varmaan vedota tuohon yleisten ehtojen muotoiluun. Jos tuote ei ole erikseen rajattujen joukossa, pitäisi siihen olla ns. tutustumisoikeus. Tietysti jos olet mennyt sanomaan heille käyttäneesi laitetta aktiivisesti, siis enemmän kuin tutustumistarkoituksessa, niin ei voi varmaankaan enää tehdä mitään.
 
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
 
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Onko paketti avaamaton? Ovatko käyttämättömiä? Jos kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
 
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Laita niille viestiä, on kuulemma hintatakuu. Itellä hyvitti tulostimesta lennosta 20e ku oli muutaman päivän jälkeen ostosta alessa.

Edit: oikea quote
 
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Jos ei muuten onnistu, niin osta toiset ja palauta alkuperäisten kuitilla. Noissa ei ole sarjanumeroita yleensä tietokoneella, niin eivät tiedä että kummat on ostettu kumpanakin päivänä. Uskoisin kyllä selviävän asian ihan soittamalla tai chstissa - ainakin jos lahjakorttihyvitys kelpaa
 
Saahan kuka tahansa kuittia vastaan sen lahjakortinkin? Eli onko KKVssä maininta että vain alkuperäisellä maksuvälineellä palautus tai sitten lahjakortti? Ei vaikuta muhun kun maksan kaiken käteisellä. Ja miksi ne rahat pitäisi alkuperäiselle ostajalle siis mennä, kyllähän tavara on voinut jo päivässä parissa vaihtaa omistajaa?
Jengi ostais luottokortilla tuotteen, palauttas sen ja nostas käteiseks
 
Joku sai kohtuuhintaan virtalähteitä:

Corsair HX1200 hintaan 70€/kpl. Vuosi oli 2019, että näissä asioissa voi kestää..
Olisiko ollut iotekkiläinen @jobbus ?
 
Joku sai kohtuuhintaan virtalähteitä:

Corsair HX1200 hintaan 70€/kpl. Vuosi oli 2019, että näissä asioissa voi kestää..
Tosiaan! Täälläkin tuli tilattua, oli sama jo toisessa koneessa (noin satasella ostettu pari kk aikaisemmin Amazonista). Eivät lähteneet keskustelemaan, vaan peruivat kaupan :rolleyes:

Hei,
Tämä viesti on lähetetty Teille koskien viikonloppuna tekemää tilaustanne.

Perjantaina alkaneen Corsairin kevätkampanjan yhteydessä on tapahtunut inhimillinen hinnoitteluvirhe, jossa kahden virtalähdemallin hinnoista on jäänyt numero yksi pois hinnan alkuosasta. Virhe huomattiin sunnuntaina ja se korjattiin niin pian kuin mahdollista. Viikonlopun aikana tekemänne tilauksenne sisältää tuotteen [Corsair 1200W HX1200 täysmodulaarinen ATX-virtalähde], joissa on tämä virhe. Vedoten takuu- ja toimitusehtoihimme pidätämme oikeutemme muuttaa tuota virheellistä hintaa ja tiedustelemme vahvistustanne tuolle hintamuutokselle 169.90€:oon ennen tilauksen toimitusta?

Voitte ilmoittaa suostuvanne tuohon muutokseen vastaamalla tähän viestiin. Vaihtoehtoisesti voitte myös perua tilausenne jolloin jo mahdollisesti ennakkoon maksamanne tuote hyvitetään takaisin käyttämällenne maksutavalle.
Pahoittelemme virheestä aiheutunutta sekaannusta.

Ystävällisesti / Best regards,

Asiakaspalvelu
Customer Service
Jimm’s PC-Store Oy
 
Nyt kun tuosta on mustaa valkoisella niin eikös jokainen tilauksen tehnyt ole oikeutettu saamaan tuotteen tuohon hintaan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 626
Viestejä
4 511 337
Jäsenet
74 445
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom