• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Nyt kun tuosta on mustaa valkoisella niin eikös jokainen tilauksen tehnyt ole oikeutettu saamaan tuotteen tuohon hintaan?
Olettaisin että näin. Jos ei ole, niin kuluttajaneuvonnan kautta kankea avuksi(nyt kun on ennakkotapaus, niin on pala kakkua neuvojallekin). Ellei ole itse suostunut kaupan perumiseen - itse en suostunut, mutta peruivat silti
 
Eikös ne kaikki saa sen kenellä oli KKV:lla keikka vetämässä? Muut eivät valittaneet niin eivät saa mitään.
 
Parit linkit ja kuvankaappaukset viesteistä joissa oikean hinnan kerrotaan olevan 169,90€ ja että valta osa tiesi kyseessä olevan hinnoitteluvirhe niin eiköhän tuo vielä pyörretä :whistling: kaipa tuosta voi oikeuteen lähteä vääntämään...
 
Miksi valitusta ei voisi edelleen tehdä?

Ainakin alkuperäinen reklamaatio yritykselle on pitänyt tehdä "kohtuullisessa ajassa". Tälleen 2 vuotta ja 7 kuukautta myöhemmin ei varmasti ole millään mittarilla kohtuullinen aika. Siihen en osaa ottaa kantaa mitä kril tuumaisi jos joku olisi reklamoinut tuolloin heti, mutta ei sitten vienyt asiaa kuitenkaan eteenpäin. Olettaisin että tuossa katsotaan kuluttajan passiivisuuden olevan merkki siitä että asia on loppuunkäsitelty.

Ja lopuksi, kyseessä on kuitenkin vain suositus, joka koskee vain sitä kyseistä kuluttajaa. Ne kunkin tapauksen vaatimukset kun ovat yksilöllisiä, niin ne ei lähtökohtaisesti yleisty muihin kuluttajiin.
 
Mutta onko se LAILLISTA?
Täysin laillista ja menee juurikin niin kuin korttijärjestöt tämän ovat linjanneet. Jos tuote palautetaan ja tehdään hyvitys kortille, tulisi hyvitys aina tehdä samalle kortille jolla itse ostos on tehty.

JA jos näin ei tehdä, voi käydä niin että se itse hyvitys jää maksunvälitystä hoitavan tahon (esim Nets) järjestelmiin virhelistalle, koska hyvitystapahtumalle ei löydy alkuperäistä veloitusta järjestelmästä jolloin saattaa tapahtuma mennä tarkistuslistalle ja josta kauppias joutuu sitten selvittelemään mikä hyvitys on kyseessä.
 
Aina kun itse palautan paikalliseen HalpaHalliin jotain ja saan sieltä lahjakortin koska eivät voi rahana antaa teen tästä reklamaation Kokkolan HalpaHalliin ja sieltä sitten on rahat palautettu aina haluamalleni tilinumerolle.
No tämä taas ei liity millään tavalla kortille tehtävään hyvitykseen.

Kauppias tietysti saa palauttaa rahat miten itse haluaa mitta jos palautus tehdään kortille, tulisi se tehdä sille kortille jolla maksukin on suoritettu.
 
Palautettaessa tuotetta vapaaehtoisen palautusoikeuden perusteella myyjä saa määritellä ehtoja, jos paskana oleva tuote tms ja kaupan purku kyseessä niin sillon pitää suostua antamaan myös rahana takaisin.
 
Ei nyt hintavirhe tai kiistatilanne mutta eilen ostettiin puolisolle Powerilta Samsungin true wireless-nappikuulokkeet ja tänään hintaa pudotettu 20€, onkohan mitään mahdollisuutta saada hintaeroa vielä kompensoitua? Nuo napit taidetaan laskea hygieniatuotteeksi niin ei voi "uhkailla" palautuksellakaan
Päivitys tähän: chätin kautta kyselin ja ilman muttia laittoivat 20€ lahjakortin Poweriin :thumbsup:
 
Olisiko ollut iotekkiläinen @jobbus ?
En muista paljoa tuosta mutta en saanut tuota HX1200 virtalähdettä enkä myöskään tuosta valittanut mihinkään.
 
Eilisestä asti Amazon.de:ssä "Free Delivery by Amazon for all customers with orders over €29 shipped by Amazon"-checkbox ei ole itsellä tehnyt mitään. Kaikki tuotteet jotka viikko sitten ostin kuluitta on nyt 9,49€ jokainen. Onko muilla samaa ongelmaa vai onko tämä vain minun ongelma? Aspasta ei saanut vastausta kysymykseen.
 
Täräytä tuotteet koriin ja katso, josko nuo ylimääräiset kulut katoaa. Itse tein tilauksen tänään ja kun tilaus yli 39€ niin toimitusmaksutta tulee.
 
Onhan tilauksesi yli 39€, joka on raja suomeen.
On yli 39€. Pointti on se että nyt ei ole tietoa mitkä tuotteet kuuluu tuohon ilmais postitus ryhmään hakutuloksissa. En ole vielä kokeillut tilata. Mikähän homma tämä on että yhtäkkiä kaikki sivut mitä käytän tekee huonoja päivityksiä sivuilleen. Nyt joutuu arpomaan joka paikassa.
 

Liitteet

  • freeshipping.jpg
    freeshipping.jpg
    775,7 KB · Luettu: 141
Kyllä tuo rasti rajaa oikein. Nuo tuotteet mitkä ovat alle 39€ näyttää toimituskulut, koska ne ei yksistään mene rajan yli.
 
Kyllä tuo rasti rajaa oikein. Nuo tuotteet mitkä ovat alle 39€ näyttää toimituskulut, koska ne ei yksistään mene rajan yli.
Ei se kyllä noin ole ollut eikä rajaa oikein. Ennen eilistä oli hinta mikä tahansa jos tuote kuului niihin jotka Amazon lähettää postikuluitta jos ylittyy 39€ niin se myös luki siinä tuotteen alla. "Free shipping for over 29€"
Nyt missään tavarassa ei lue sitä vaan sen tilalla €9.49.
Tarkistin kaikki tavarat mitä tilasin viime viikolla jotka kaikki oli "Free shipping for over 29€" niin nyt niissä on €9.49.
 
Ei se kyllä noin ole ollut eikä rajaa oikein. Ennen eilistä oli hinta mikä tahansa jos tuote kuului niihin jotka Amazon lähettää postikuluitta jos ylittyy 39€ niin se myös luki siinä tuotteen alla. "Free shipping for over 29€"
Nyt missään tavarassa ei lue sitä vaan sen tilalla €9.49.
Tarkistin kaikki tavarat mitä tilasin viime viikolla jotka kaikki oli "Free shipping for over 29€" niin nyt niissä on €9.49.

Onpa se esitystapa saattanut muuttua siten kuin kuvailit; itse en ole varmaan koskaan kiinnittänyt huomiota. Nyt tosiaan on niin että "free shipping" lukee vain tuotteissa jotka on yli sen 39 €.

Mutta eipä sillä ole väliä mitä niissä lukee, kun koriin vain kerää niitä 39 euron edestä, niin postikulut poistuu kassalla. Ja se "Free Shipping by Amazon" -checkbox siis toimii ja listaa vain tuotteita, joihin tuo pätee.
 
Kyllä mulla lukee edelleen joka tuotteessa free delivery on orders over €39.

1636831440993.png

Jees, se voi hyvinkin sitten riippua listaustyypistä, kun niitähän on horisontaalisempia ja vertikaalisempia, isompia ja pienempiä. Mulla oli sellainen lista jossa 1 tuote vei tuota vähemmän tilaa pystysuunnassa ja enemmän vaakasuunnassa.

Joka tapauksessa oleellista on se, että se suodatusruksi toimii, toisin kuin käyttäjä space luuli.
 
Jees, se voi hyvinkin sitten riippua listaustyypistä, kun niitähän on horisontaalisempia ja vertikaalisempia, isompia ja pienempiä. Mulla oli sellainen lista jossa 1 tuote vei tuota vähemmän tilaa pystysuunnassa ja enemmän vaakasuunnassa.

Joka tapauksessa oleellista on se, että se suodatusruksi toimii, toisin kuin käyttäjä space luuli.

Jos kirjaudun yksityishenkilönä niin näkyy tuo 9.49€ alle neljänkympin tuotteissa. Firman tilillä lukee free delivery kaikissa. On mielenkiintoista kieltämättä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Jees, se voi hyvinkin sitten riippua listaustyypistä, kun niitähän on horisontaalisempia ja vertikaalisempia, isompia ja pienempiä. Mulla oli sellainen lista jossa 1 tuote vei tuota vähemmän tilaa pystysuunnassa ja enemmän vaakasuunnassa.

Joka tapauksessa oleellista on se, että se suodatusruksi toimii, toisin kuin käyttäjä space luuli.
En kyllä löydä enää mistä listaustyyppiä vaihdetaan. On sekin joskus ollut olemassa kyllä. En ole sitä muuttanut joten ei pitäisi vaikuttaa tähän asiaan.
Kyllä postikulut tosiaan lopulta lähtee kun menee tilaamaan. Sitä en ihmetellyt vaan tuota muutosta ettei näy enää tuo teksti mikä sinulla vielä näkyy tuotteen alla. Noh, eipä tuolla niin paljon merkitystä ole lukeeko teksti tai tuo 9,49€.
 
Jokos virolainen huijari www.hobbyhall.fi on mennyt nurin vai onko vain tilapäinen DNS ongelma?

edit: toimii taas
Ois varmaan pitäny lukea tätäkin ketjua aiemmin. Tilasin tuolta kaiuttimet 2 päivän toimitusajalla ja pari viikkoa menny eikä tietookaan saapumisesta. Kai se täytyy kohta perua tilaus ja vaatia fyrkat takas.

:sdarra:
 
Tuohon palautus asiaan liittyen, mistä oli jo aiemmin keskustelua.
Jos yrityksellä on ilmainen toimitustapa ”nouto myymälästä” niin onko edullisin ”toimitus Postin pakettiautomaattiin” silloin lisäpalvelu ja yrityksen ei tarvitse korvata postikuluja?
 
Palautuksen mahdolliset kustannukset on mainittava toimitusehdoissa.
Mitään kustannuksia ei tullut itse palautuksesta vaan yritys ei suostunut hyvittämään tuotteen toimituskuluja lisäpalveluun vedoten ts. onko halvin Postin toimitus lisäpalvelu, jos yritys tarjoaa tuotteelle ilmaisen noudon liikkeestä?

Normaalistihan yrityksen tulee korvata myös alkuperäiset toimituskulut
 
Mitään kustannuksia ei tullut itse palautuksesta vaan yritys ei suostunut hyvittämään tuotteen toimituskuluja lisäpalveluun vedoten ts. onko halvin Postin toimitus lisäpalvelu, jos yritys tarjoaa tuotteelle ilmaisen noudon liikkeestä?

Normaalistihan yrityksen tulee korvata myös alkuperäiset toimituskulut

Jos yritys selkeästi harjoittaa verkkokauppaa ja etämyyntiä niin mutuilisin että laissa tarkoitetaan halvinta toimituskulua, ei noutomahdollisuutta.

Kannattaa ehkä kysyä kuluttajaneuvonnasta mitä ne on mieltä.. Kuluttajaneuvonta
 
Jos yritys selkeästi harjoittaa verkkokauppaa ja etämyyntiä niin mutuilisin että laissa tarkoitetaan halvinta toimituskulua, ei noutomahdollisuutta.

Kannattaa ehkä kysyä kuluttajaneuvonnasta mitä ne on mieltä.. Kuluttajaneuvonta
Joo, laitoin kuluttajaneuvontaan kyselyä ja käymäni keskustelut yrityksen kanssa.
Asia kiinnostaa muutenkin, koska eräs toinenkin yritys on perustellut että "Suoritettuja palveluita mukaanlukien toimituksia ei korvata."
 
Joo, laitoin kuluttajaneuvontaan kyselyä ja käymäni keskustelut yrityksen kanssa.
Asia kiinnostaa muutenkin, koska eräs toinenkin yritys on perustellut että "Suoritettuja palveluita mukaanlukien toimituksia ei korvata."
Olin powerin kanssa samassa tilanteessa, koska heidän verkkokauppansa antoi tilaukselleni toimitukseksi vain kotiin, eikä halvemmalla postitoimituksella. Parikertaa kun jaksoi asian sepustaa aspaan ja uhkailla kuluttajaneuvojalla, niin palauttivat rahat myös toimituksesta. Tuote oli joku kovalevy tms normaali postipaketti
 
Palautin vielä tilauksen 14 päivän sisällä toimituksesta enkä yrityksen omien palautusoikeuksien mukaan, joten siitäkin syystä ihme vänkäämistä. :shifty:
 
Tilasin Elisalta LG 55" C1 OLED telkkarin hintaan 1299€, joka kuitenkin muutaman tunnin kuluttua oli muuttunut hintaan 1199€. Otin chattiin yhteyttä. Tästä on pistetty eilen viestiä laskutukseen joiden pitäisi olla muhun yhteydessä siitä, onnistuuko tuon hinnan päivittäminen tilaukseeni vai ei. Tilanne on siis se, että telkkaria ollaan tänään klo 18 toimittamassa mulle, ja olis kiva tietää saako tuon hinnan pudotettua vai jätänkö ottamatta paketin vastaan ja tilaan uudelleen alennettuun hintaan.

Järki sanoo että tottakai ne sitä hintaa alentaa, koska ei tuo palautus-toimitusrumba voi olla hyvä ratkaisu kummallekkaan, mutta en tiedä. Tosin luultavasti tilaan eri puljusta, jos eivät tuota hintaa saa laskettua. Onko muilla kokemuksia tälläisestä?
 
Elisallahan ei ole hintatakuuta tietääkseni. Palauttavat erotuksen jos haluavat.
 
Tilasin Elisalta LG 55" C1 OLED telkkarin hintaan 1299€, joka kuitenkin muutaman tunnin kuluttua oli muuttunut hintaan 1199€. Otin chattiin yhteyttä. Tästä on pistetty eilen viestiä laskutukseen joiden pitäisi olla muhun yhteydessä siitä, onnistuuko tuon hinnan päivittäminen tilaukseeni vai ei. Tilanne on siis se, että telkkaria ollaan tänään klo 18 toimittamassa mulle, ja olis kiva tietää saako tuon hinnan pudotettua vai jätänkö ottamatta paketin vastaan ja tilaan uudelleen alennettuun hintaan.

Järki sanoo että tottakai ne sitä hintaa alentaa, koska ei tuo palautus-toimitusrumba voi olla hyvä ratkaisu kummallekkaan, mutta en tiedä. Tosin luultavasti tilaan eri puljusta, jos eivät tuota hintaa saa laskettua. Onko muilla kokemuksia tälläisestä?

Sanoisin, että älä oleta mitään, vaan jos niiltä ei ole tullut vahvistusta sitä ennen niin jätät ottamatta vastaan ja tilaat uudelleen.
 
Järki sanoo että tottakai ne sitä hintaa alentaa, koska ei tuo palautus-toimitusrumba voi olla hyvä ratkaisu kummallekkaan, mutta en tiedä. Tosin luultavasti tilaan eri puljusta, jos eivät tuota hintaa saa laskettua. Onko muilla kokemuksia tälläisestä?
Sanoisin 50-50 ja todennäköisesti eivät alenna hintaa perustellen, että tuotteen hinta voi muuttua erilaisten kampanjoiden myötä. Hyvällä tuurilla jonkun lahjakortin voivat antaa jos uhkailet palauttamisella. Nämä siis omia kokemuksia.
 
Onko porukalla kokemusta jos tuote on myyty ja tilaus vahvistettu toimitusjalla "ei vahvistettu" niin kuinka paljon tuota voi kovistella jne. Päteekö tässä KSL luku 5 4 pykälä?
Jollei ole sovittu, että tavara on luovutettava määrättynä ajankohtana taikka vaadittaessa tai viipymättä, se on luovutettava ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 30 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä.

Tarkalleen ottaen, jos toimitusaikaa ei ole vahvistettu, niin silloinhan ei ole sovittu määrätystä ajasta. Voiko tuosta alkaa hyvällä syyllä vääntää kateostoa tai jotain muuta hyvitystä?
 
Onko porukalla kokemusta jos tuote on myyty ja tilaus vahvistettu toimitusjalla "ei vahvistettu" niin kuinka paljon tuota voi kovistella jne. Päteekö tässä KSL luku 5 4 pykälä?


Tarkalleen ottaen, jos toimitusaikaa ei ole vahvistettu, niin silloinhan ei ole sovittu määrätystä ajasta. Voiko tuosta alkaa hyvällä syyllä vääntää kateostoa tai jotain muuta hyvitystä?
Ikävä kyllä viivästys ei oikeuta kateostoon, merkittävä viivästyskik vain kaupan perumiseen...
 
Olisiko jollakin kokemusta visa ostoturvasta? Maksoin OP visalla autonrenkaat netissä (1001renkaat), mutta kun ne tulivat, olivatkin ne siirtoajetut (eli eivät uudet) ja 1 renkaista vielä eri kumilaadulla kuin muut 3. Myyjä sanoo, että voin perua kaupat maksamalla itse palautusrahdit tsekkeihin (180e) ja pankilta tuli viesti, että ne pitää palauttaa, jotta voin vaatia hyvitystä ostosummasta. Kaiketi tämä asia pitää viedä kuluttajariitalautakuntaan, vai onko kukaan perillä mitä voisin vielä tehdä :/?

Jos 350euron renkaista joutuu palautettaessa maksamaan 180e(45€/rengas) omasta pussista, niin tuo on kyllä pankin puolelta vielä suurempi huijaus kuin tuo käytetyn sekasarjan myyminen uutena..
 
Olisiko jollakin kokemusta visa ostoturvasta? Maksoin OP visalla autonrenkaat netissä (1001renkaat), mutta kun ne tulivat, olivatkin ne siirtoajetut (eli eivät uudet) ja 1 renkaista vielä eri kumilaadulla kuin muut 3. Myyjä sanoo, että voin perua kaupat maksamalla itse palautusrahdit tsekkeihin (180e) ja pankilta tuli viesti, että ne pitää palauttaa, jotta voin vaatia hyvitystä ostosummasta. Kaiketi tämä asia pitää viedä kuluttajariitalautakuntaan, vai onko kukaan perillä mitä voisin vielä tehdä :/?

Jos 350euron renkaista joutuu palautettaessa maksamaan 180e(45€/rengas) omasta pussista, niin tuo on kyllä pankin puolelta vielä suurempi huijaus kuin tuo käytetyn sekasarjan myyminen uutena..
AD TYRES INTERNATIONAL SLU järjestää puutteellisten tuotteiden palautuksen omalla kustannuksellaan ja sitoutuu palauttamaan Asiakkaan täyden palautuksen 10 työpäivän kuluessa siitä hetkestä, kun tuote palautetaan varastolle.

...

Jos asiakas päättää palauttaa renkaan, sen takia hän maksaa takaisinmaksut.

Jos AD TYRES INTERNATIONAL SLU järjestää tuotteiden palautuksen, palautusmaksu on 25 € / tuote (tilaustyönä), jos tavaran kerääminen tapahtuu ammattimaisen harjoittajan toimesta.

Asiakas voi päättää palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Tällöin asiakkaan on pyydettävä kelvollista palautusosoitetta AD TYRES INTERNATIONAL SLU: sta ja takaisinmaksu on täysin hänen vastuullaan. AD TYRES INTERNATIONAL SLU toimittaa asiakkaalle palautusasiakirjan, joka on kiinnitettävä lohkoon. AD TYRES INTERNATIONAL SLU ei ole vastuussa mahdollisista vahingoista tai menetyksistä paluukuljetuksen aikana. Asiakas saa täyden hyvityksen 10 työpäivän kuluessa siitä, kun tuote palautetaan varastolle.


Ymmärtäisin ihan heidän omista ehdoistaan että jos on kiistatonta että tuote on väärä/puutteellinen niin he kustantavat myös palautuksesta aiheutuvat kulut. Jos taas "muuten vaan" päätätkin palauttaa/perua kaupat niin heidän kauttaan hoidettuna 25€/rengas. En tiedä mikä tuo saamasi 180€ summa on.

Palautuksesta aiheutuviin kustannuksiin ei pankilla ole mitään sanavaltaa tai mahdollisuutta vaikuttaa.
 
AD TYRES INTERNATIONAL SLU järjestää puutteellisten tuotteiden palautuksen omalla kustannuksellaan ja sitoutuu palauttamaan Asiakkaan täyden palautuksen 10 työpäivän kuluessa siitä hetkestä, kun tuote palautetaan varastolle.

...

Jos asiakas päättää palauttaa renkaan, sen takia hän maksaa takaisinmaksut.

Jos AD TYRES INTERNATIONAL SLU järjestää tuotteiden palautuksen, palautusmaksu on 25 € / tuote (tilaustyönä), jos tavaran kerääminen tapahtuu ammattimaisen harjoittajan toimesta.

Asiakas voi päättää palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Tällöin asiakkaan on pyydettävä kelvollista palautusosoitetta AD TYRES INTERNATIONAL SLU: sta ja takaisinmaksu on täysin hänen vastuullaan. AD TYRES INTERNATIONAL SLU toimittaa asiakkaalle palautusasiakirjan, joka on kiinnitettävä lohkoon. AD TYRES INTERNATIONAL SLU ei ole vastuussa mahdollisista vahingoista tai menetyksistä paluukuljetuksen aikana. Asiakas saa täyden hyvityksen 10 työpäivän kuluessa siitä, kun tuote palautetaan varastolle.


Ymmärtäisin ihan heidän omista ehdoistaan että jos on kiistatonta että tuote on väärä/puutteellinen niin he kustantavat myös palautuksesta aiheutuvat kulut. Jos taas "muuten vaan" päätätkin palauttaa/perua kaupat niin heidän kauttaan hoidettuna 25€/rengas. En tiedä mikä tuo saamasi 180€ summa on.

Palautuksesta aiheutuviin kustannuksiin ei pankilla ole mitään sanavaltaa tai mahdollisuutta vaikuttaa.
Ongelma onkin, että liike väittää renkaiden olevan sellaiset kuin kuuluukin. Eivät siis myönnä koko juttua! Eiväthän nuo toki loppuun ajettu ole, mutta kulutuspinta on kiillottunut->lienevät autotehtaalta rekkaan ajettu tms(eli siirtoajetut). Se suurin ongelma onkin itselleni se 1 erilaista kumia oleva rinkula, jossa voi olla pito yms aivan eri kuin muissa

Kulut katsoin postin hinnastosta, kun en muulla tavalla osaa/pysty lähettelemään tavaraa
 

Liitteet

  • Screenshot_20211121-221105_Gallery.jpg
    Screenshot_20211121-221105_Gallery.jpg
    124 KB · Luettu: 305
  • 20211026_105117.jpg
    20211026_105117.jpg
    2 MB · Luettu: 303
Ongelma onkin, että liike väittää renkaiden olevan sellaiset kuin kuuluukin. Eivät siis myönnä koko juttua! Eiväthän nuo toki loppuun ajettu ole, mutta kulutuspinta on kiillottunut->lienevät autotehtaalta rekkaan ajettu tms(eli siirtoajetut). Se suurin ongelma onkin itselleni se 1 erilaista kumia oleva rinkula, jossa voi olla pito yms aivan eri kuin muissa

Kulut katsoin postin hinnastosta, kun en muulla tavalla osaa/pysty lähettelemään tavaraa
Jos ei ongelma myyjän kanssa ratkea niin tuonne yhteyttä.
 
Ongelma onkin, että liike väittää renkaiden olevan sellaiset kuin kuuluukin. Eivät siis myönnä koko juttua! Eiväthän nuo toki loppuun ajettu ole, mutta kulutuspinta on kiillottunut->lienevät autotehtaalta rekkaan ajettu tms(eli siirtoajetut). Se suurin ongelma onkin itselleni se 1 erilaista kumia oleva rinkula, jossa voi olla pito yms aivan eri kuin muissa

Kulut katsoin postin hinnastosta, kun en muulla tavalla osaa/pysty lähettelemään tavaraa
Jos sä lähetät noi myyjälle, on täysin mahdollista että eivät palauta rahoja, koska renkaat ei ole sellaiset kuin sulle myytiin. Sinuna yrittäisin vääntää luottokunnan kanssa.
 
Jos sä lähetät noi myyjälle, on täysin mahdollista että eivät palauta rahoja, koska renkaat ei ole sellaiset kuin sulle myytiin. Sinuna yrittäisin vääntää luottokunnan kanssa.
Tuohon vetosinkin, kun myyjältä ensin ilmoittivat, että renkaiden pitää olla uudet ja käyttämättömät palautettaessa. Reklmanoin ja kerroin, ettei ne voi olla, mutta ovat samassa kunnossa kuin minun vastaanottaessani ne.

Miten vain, niin omalla kustannuksella en lähetä noita eteenpäin, juurikin tuosta syystä! Ilmoittelen miten tilanne kehittyy
 
1637780592884.png

Paikallisessa mainoslehtisessä, alkaen perjantaina. Joutuuko ne myymään tuohon hintaan jos meen vonkaa :D..

Hah, hinnan 1. numeroksi tarkoitettu ykkönen jäi tuotteen nimen viereen. Voihan sitä kokeillakin, mutta et ole kovin vahvoilla, jos sanovat ei. (Virhe on selkeä, ja on helppo nähdä miten se tapahtui, + "säästä 80 €")
 
Tuossahan on hiukan eriäviä summia, mutta kyllä varsinkin näin Black Fridayn aikana pitää myydä mainostetulla hinnalla.
MIhin perustuen?
On toki BF-, eli vois siihen vedota. Mut onhan toi aika selkee, vielä lukee toi "säästä 80e". Mut silti toisaalta tekis mieli, sillä onhan noi hyvät kuulokkeet ku itekki käytän :D
 
Hyvällä tuurilla kyllä, jos menee heti aamusta, mutta noin muuten selkeä virhe.
Vaikka juristit sanoisi mitä..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom