Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kuulunut.Onko yhtääkään Telian lupamaa vahvistus viestiä viellä tullu RTX 3080 tilanneille koska itselle ei ole.
Jos ei ensiviikolla niin ihmettelen.
Vielä vastasi verkkokauppa 3080 gaming x koskien.
"Kiitos viestistäsi. Sopimusehtojen mukaisesti Verkkokauppa.comilla on oikeus rajoittaa suuria tilausmääriä, ja sinun kohdallasi näytönohjaintilauksia on runsaasti. Emme tässä tilanteessa muuta aikaisempaa päätöstämme.
Lisäksi tämän tuotteen osalta on käynyt ilmi, että valmistus on lopetettu, eikä sitä ole enää saatavana.
Kuluttaja-asiakkailla on niin halutessaan mahdollisuus olla yhteydessä kuluttajavirastoon, mikäli asiointi jälleenmyyjän kanssa ei ole sujunut toivotulla tavalla."
Mulla on siis 7 eri 3080 jonossa jostain viime vuodelta tai ihan vuoden vaihteesta. Peruvat vain tuon yhden eikä kaikkia vaikka ilmeisesti rikon ehtoja viestin perusteella kaikissa näissä.
KKV:lle vaan viestiä kun toimivat näin röyhkeästi.
Kyllä minuakin ärsyttäisi jos saisin vain 6kpl 3080 kortteja vaikka tilannut 7kplMulla on siis 7 eri 3080 jonossa jostain viime vuodelta tai ihan vuoden vaihteesta. Peruvat vain tuon yhden eikä kaikkia vaikka ilmeisesti rikon ehtoja viestin perusteella kaikissa näissä.
Vois kuvitella tässä olevan oleellista montako on jo toimitettu. Jos asiakas ei ole saanut yhtään niin vois kuvitella olevan virheellistä perua. Toistaalta jos on jo yksi tai useampi toimitettu, en näe vikaa.Kyllä minuakin ärsyttäisi jos saisin vain 6kpl 3080 kortteja vaikka tilannut 7kpl![]()
Laitoin itse viestin että pistäisivät jonoon takaisin, vaikkakin paska maku jäi tästä niin sain mitä juurikin halusin ja pyysin, että toimittavat kortin kun tulee sopimuksen mukaisesti alkuperäiseen hintaan.
En jaksannu jäädä odottamaan kkv:n vastausta kun ovat jo myöntyneet ja myöntäneet että rikkoivat sopimusta. Edit: mutta varmaan olisi hyvä ollut odottaa
Sama homma...09.04.2021 16:20 Helsinki, Kampin Keskus Narinkka 1
Lähetys on nyt noudettavissa Matkahuollosta Helsinki.
Kiva homma, mutta tilasin kuitenkin Postilla viereiseen smartpostiin enkä Helsingin keskustaan. Tilausvahvistus saapunut 10:35.
Jatkot peruutuksista varmaankin Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)
Olen myös laittanu viestiä että "tahdon takaisin jonoon" mitään sen enempää selittelemättä ja olen siitä saanut vahvistusviestin. Toki vaadin tilaukseni palauttamista edelleen järjestelmään.
Käsittääkseni en luovu tuolla menettelyllä oikeudestani tapella sopimusrikkomusta vastaan, mutta annapas jos et tuota viestiä olisi laittanu niin Telialla oltas todennäkösesti otettu se myöntymisenä perumiseen ja tuhkatuuleen ois tiedot hävinneet.
KKV todellaki kannattaa käyttää, telia aikoo vaa käyttää tota jonotusjärjestelmää siihen ettei sen tarvii korvata asiakkailleen yhtää mitää viivästyksistä ja se voi jonotuttaa heitä vaikka maailmantappii asti.
En kyllä usko miten kieroa toimintaa... meni kyllä maku koko Teliasta.
EDIT: Mulle oli tullu KKV:lta vaa viesti et ryhmävaade on viety eteepäi, oliko tästä siis tosiaan jotai lisätietoa et tiedottaa jossai vaihees? Voisin melkee vaatia katehankintaa niin pääsisin eroo tuosta lafkasta.
Aspa ei mulle tullut mitenkään vastaan samassa asiassa. "Pahoittelut että tilauksessa on ollut haasteita". Totesin myös itsekseni että parempi hakea sieltä kun laittaa paketti kiertämään Suomea.09.04.2021 18:44 Helsinki, Kampin Keskus Narinkka 1
Lähetys on nyt noudettavissa Matkahuollosta Helsinki.
Otin hetki sitten aspaan chattiyhteyden, ja aluksi pyysivät minua ottamaan yhteyttä matkahuoltoon.
Kun sitten selitin, että postilla tilasin, että syy taitaa olla lähettäjässä, niin nyt tekevät (toivottavasti) lähetyksen kääntöpyynnön matkahoidolle.
Jään odottamaan jännityksellä, miten tässä käy.
Itse olen kyllä uskossa että tuolla jonosysteemillä ei ole minkäänlaista oikeudellista vastuuta telialla, eikä tilaajallakaan. Meinaan laittaa tästä kyllä tarkemman kyselyn kkvlle vielä.
Telia muuten ilmoitti että jos teen katehankinnan niin tarvitsevat ostosta kuitin ja tilinumeron.
Kysyin korvaavaa tuotetta, ei ollut mahdollista. 5€ alennuskoodiin joutui tyytymään.Gigantista tuli tilattua tuo WD Blue SN500 NVMe SSD muisti 250 GB hintaan 9,90. Pistin samaan tilaukseen muutakin halpaa sälää koska miksei. Nyt tuli tuo paketti ilman SSD:tä ja jonka sisällön hinnasta oon nyt maksanu postikuluja neljäsosan.
Onko kukaan saanut vielä korvaavaa SSD:tä tuosta keissistä? Tilausvahvistushan tuli ja saldovirheeseen vetosivat niin ottakoot muusta saldosta samanlaisen?
Kavin sittenkin hakemassa Narinkkatorilta levyn pois. En ollut aivan varma, että gigantin kiireiset pienellä provikalla olevat myyntipäälliköt viitsivät muuttaa tätä tilausta oikeaan osoitteeseen.Täälläkin Gigantin levy laitettu Matkahuollolla Oulun keskustan toimipisteeseen vaikka tilattu Postilla läheisen kaupan laatikkoon. Ei mikään mukavin yllätys näin autottomana. Mistä ihmeestä ne on keksinee vaihtaa toimitustavan ja vielä aivan päin mäntyä?
Juu, oma paketti meni liki 40km päähän, hieno hommaKavin sittenkin hakemassa Narinkkatorilta levyn pois. En ollut aivan varma, että gigantin kiireiset pienellä provikalla olevat myyntipäälliköt viitsivät muuttaa tätä tilausta oikeaan osoitteeseen.
Toki voihan se olla, että halutaan tehdä kiusaa, kun on hinta laitettu heidän omasta mielestään liian alhaiseksi. Giganttin myymälä on kivenheiton päässä, niin varmaan on halvinta heille, ja saa sitten vähän lisää provikkaa.
Ja näemmä on muuallakin kuin Helsingissä tehty näin.

Itsellä aikoinaan kolmas yhteydenotto gigantin aspaan tuotti tulosta ja sain korvaavan tuotteen vastaavassa ssd keississä.
Kyllä niillä on sähköposti asiakaspalveluun, mutta missään ne ei sitä mainosta ja vastailukin yleensä kestää tovin.Ei oo aikuisella miehellä aikaa roikkua Gigantin aspassa, kun sain jonottaa yli tunnin että pääsin keskustelemaan chattiin. Sitten siellä on joku pissis kirjoittamassa "valitettavasti", "ymmärrämme", "pahoittelut", mutta mitään ei kuitenkaan ymmärretä tai tehdä asialle. Eikä niillä edes ole mitään sähköpostiosoitetta, johon voi laittaa reklamaation. Laitoin sitten suoraan toimitusjohtajalle.
Palauttivat postikulut.Juu, oma paketti meni liki 40km päähän, hieno homma![]()

Gigantista tuli soittoa ja lupasivat myydä PNY XLR8 CS3030 250gb levyn samaan hintaan kuin tuon tarjouslevyn. Nopeeta toimintaa, harmi vaan että tämä edellyttää sähköpostin laittamista suoraan toimitusjohtajalle.
Mutta laittakaa siis muutkin sähköpostia sinne, niin saatte tilaamanne tuotteen niin kuin kuuluukin.
KKV oli siitä mahdollisuudesta maininnut mulle, mutta Telialle en ole koskaa asiaa otannu puheeksi, koska itsellä se kuluton & koroton osamaksu, niin ei luultavasti käsittääkseni ole mahdollista mulla siihen kate hankintaan. Kysyin tästä kyllä kkv:lta, mutta en ole saanut vastausta vielä heiltä. En usko et tämä tulee olee mahdollista kuitenkaan omalla kohdalla. Kai ne sen toimittaa joskus, mutta millo sitä en tiiä, mutta olisi se kumma jos ei toimita kun antaa tuollaista julkista kuvaa sit ja kkv:kin ollut hengittämässä niskaan niin olisihan se fiaskoista suurin jos eivät toimittaisi joskus, se vaa et millo on kyllä mysteeri.Olen käsittänyt että jollekulle on tarjottu Telialta kateostoksen tilausmahdollisuutta? Oliko näin?
Meinaan ei paljoo meikäläiselle tarjota. Eli joudun viemää kuluttajariitalautakuntaan asian jos vaadin erotusta.
Gigantista tuli soittoa ja lupasivat myydä PNY XLR8 CS3030 250gb levyn samaan hintaan kuin tuon tarjouslevyn. Nopeeta toimintaa, harmi vaan että tämä edellyttää sähköpostin laittamista suoraan toimitusjohtajalle.
Mutta laittakaa siis muutkin sähköpostia sinne, niin saatte tilaamanne tuotteen niin kuin kuuluukin.
Laita sähköpostia sille toimitusjohtajalle, eli Laura.tarkka@gigantti.fi. Gigantin toimitusehdoilla voi pyyhkiä persettä, kun KKV noista asioista aika pitkälti määrää.Tällainen vastaus tuli mulle juuri hetki sitten Gigantin asiakaspalvelusta ja mullehan tuli tuo tekstiviesti jossa vedottiin saldovirheeseen
"
Valitettavasti meillä ei ole tarjota sinulle vastaavaa tuotetta samaan hintaan ja tälläisissä tapauksissa meillä on oikeus perua tilaus.
Olette kuitenkin hyväksyneet ostoehdot tilauksenne yhteydessä ja siellä on mainittu seuraavasti:
" Tapauksessa, jossa Gigantin puolella on sattunut merkittävä kirjoitus- tai painovirhe mainoksessa tai vastaavassa ilmoituksessa ja/tai verkkokaupassa ja kirjoitus- tai painovirhe vastaa euromääräisesti 15 % normaalista myyntihinnasta, Gigantti voi yksipuolisesti muuttaa, poistaa tai hylätä tilauksen. Sama pätee, vaikka olisit jo vastaanottanut tilausvahvistuksen tai muun vastaavan ilmoituksen. Gigantilla on mahdollisuus tehdä muutoksia siihen asti, kunnes tavara on lähetetty varastoltamme. Mikäli tavara on lähetetty varastoltamme, Sinun on käytettävä peruutusoikeuttasi. "
Pahoittelut kuitenkin vielä kerran tapahtuneesta ja mukavaa viikon jatkoa!"
Juu laitettu on jo Tiistai ehtoollaLaita sähköpostia sille toimitusjohtajalle, eli Laura.tarkka@gigantti.fi. Gigantin toimitusehdoilla voi pyyhkiä persettä, kun KKV noista asioista aika pitkälti määrää.
Oon kai vanhanaikainen, kun en ymmärrä valitusta, jos tuote menee ns ylibuukatuksi. Tai no, jos Amazonin järjestelmäkin on niin hidas, että tuotteita sai tilattua liikaa (eli enemmän kuin varastossa oli, toki sain sillä hintaa myöhemmästä kuormasta), niin tuskin on ihan simppeliä saada varasto päivittymään nettiin täysin reealiaikaisesti. Ehkä olen turhan empaattinen sitten, ja asetan itseni firman kenkiin, jossa järjestelmään tulee niin paljon tilauksia, ettei se kerkeä päivittymään nettiin tarpeeksi nopeasti, vaan ns ylibuukkauksia tapahtuu. Vähän sama kun myymälässä kaksi myyjää myisi samaan aikaan viimeisen tuotteen eri asiakkaalle.
E. Muutenkin tuntuu, että täällä oikein yritetään hyötyä kaikista virheistä (eli hinta selkeästi väärä ja kaikki tiedostavat, mutta sitten vedotaan siihen kuinka sitä ei välttämättä olisi voinut tiedostaa). Ja sitten mahdollisesti samat ihmiset valittavat, kun saavat ylinopeussakot kun heti nopeusrajoituksen alenemisen jälkeen on kamera, samahan tuo asia on, oikein yritetään etsiä ihmisten tekemiä virheitä, ja hyötyä niistä. Toinen näistä on vain yleisesti hyväksyttyä, kun toista pidetään rahastuksena.
@stanssi ihan varmasti niillä on kuitit jossain tallessa. Kysy kuluttajaneuvojalta ja ota yhteys verottajaan, että Stadium kannattais tarkastaa kun kuulemma on kuitit kadonneet
Olisko se noitten kuittien kanssa 6 vuotta mitä niitä pitäisi säilyttää.
On kuulemma kassasysteemi jumissa, jännästi vaan kaikki muut kuitit kuulemma löytyi. Lisäksi kkv:n sivut nähtävästi kertovat että lahjakorttia ei tarvi hyväksyä jos tuotteessa on virhe vaan hyvitys joko vaihtamalla, korjaamalla tai rahana.Matkakulut pitää korvata.Ja nyt jos stadium alkaa vittumaiseksi asian suhteen niin mitä muuta voin vaatia? Eikö matkakulutkin pidä periaatteessa korvata? Etenkin nyt kun joudun todennäköisesti tekemään toisen reissun vartavasten.
Matkakulut pitää korvata.
Periaatteessa halvimman julkisen kulkuneuvon lipun mukaan vaikka kulkisi omalla autolla, mutta enpä osaa sanoa ellei julkista kulje kotoa kaupalle.Mennäänkö tässä verottajan 0.44e/km vai miten tuo määritetään
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.