Tämä näkymä on eri kuin minulla tuli, mulla tuli tuo sama kuin Aatu89 linkkasi ylempänä, ja sen kautta mulle tuli vielä vahvistus-näkymä kuten pitääkin. Tässä sun kuvan näkymässähän on jo tilauksen yhteenveto, ja maininta tilausehtojen hyväksynnästä, eli ei kai tässä kuvassa tilaamisessa ole mitään erikoista? Ellei sitten tilaus ole mennyt sinulla jo ennen tätä näkymää?
Näinhän se menee monissa muissakin palveluissa? Tilaa -nappi tietenkin tarkoittaa tilaa. Myöskään laki tuskin tuntee ''vahinko painallus-tilauksia'' tai siis niille oikeutta perua. Olisi aika helppo laittaa kaikki tilaukset ''painoin vahingossa'' -piikkiin jos tulee heti katumapäälle. Mutta se on laitonta, jos jossain kohtaa on ollut mahdollisuus tilata ilman palvelun sisällön kertomista, sekä käyttöehdoista mainintaa (eli linkkiä niihin edes).
Tuo sama näkymä josta laitoit kuvan, näkyy myös mulla. Eikä johdu siitä että tilaus on jo voimassa, koska kokeilin mun toisilla tunnuksilla jossa ei ole tilausta sisällä, ja tuli vahvistusnäkymä vielä. Mutta onhan se mahdollista ettei sulla aikaisemmin tullut erikseen vahvistusta, mutta tuon todentaminen on lähes mahdotonta.
@aatu89 mitä odotat KKV:n voivan tehdä tälle? Eihän KKV:kaan voi tätä mitenkään todentaa sinun hyväksi?