Kanansiivet (Hot Wings/Buffalo Wings jne.)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Ostin kokeeksi testiin näitä Siipiweikkojen Crispy Boneless paneroidut paistipalat. Ja kokemuksen perusteella ei jatkoon. Liha on kumimainen ja heikkolaatuinen, no olisihan se tietysti pitänyt jo arvata kun puhutaan paistista eikä fileestä.

Sama juttu, enemmän tulee nugetit mieleen.
Mä en muutenkaan ymmärrä miten muita ruhonosia voidaan myydä "siipinä" kun siivissä on kuitenkin niin oma tunnistettava makunsa. Kaikki muut menee nugetti kategoriaan.

Pitääpä ottaa huomiseks sulamaan Naapurin Maalaiskanan Crispy Wingsejä :drool: Ne on uusi suosikki Hornetien paskomisen jälkeen. Pitäis vaan käydä vielä Franksia hakemassa pullollinen kun pääsi loppumaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 463
Mistäs noita Naapurin kanoja saikaan? Taisit joskus mainita, mutta nyt useamman kehun jälkeen vähän kiinnostais kokeilla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Paketti on tällainen ja näitä on tosiaan about joka marketissa:


1678980173596.png


Noita on muitakin makuja, mm. tämä valkosipuli on ok:


Usein teen niin, että laitan yhden lootan molempia, niin on vaihtelua. Tosin Hookin paahdetut siivet menevät useimmiten kaupassa valintaa tehdessä näidenkin ohi, mutta vaihtelu virkistää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Paketti on tällainen ja näitä on tosiaan about joka marketissa:




Noita on muitakin makuja, mm. tämä valkosipuli on ok:


Usein teen niin, että laitan yhden lootan molempia, niin on vaihtelua. Tosin Hookin paahdetut siivet menevät useimmiten kaupassa valintaa tehdessä näidenkin ohi, mutta vaihtelu virkistää.
Maalaiskanaa en ole uskaltanut koskea kuin niihin crispyihin. Tosin yleensä on ollut valikoimissa crispy, salty caramel ja salmiakki. Molempia muita tekis mieli kokeilla mutta en haluu kokopakettia ostaa.
Noi Hookin valmiit muistaakseni oli ihan hyviä..? Niitäkään ei taida kyllä kovin monesta kaupasta saada.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Noi Hookin valmiit muistaakseni oli ihan hyviä..? Niitäkään ei taida kyllä kovin monesta kaupasta saada.
Hyviä ovat joo. Niitä on kolmenlaisia, paahdettuja, paneroituja ja luuttomia. Kaksi ekaa noista ovat omia suosikkeja ja ne luuttomat taas ovat sitten ihan erilaisia, vähän niinkuin nugetteja. Kyllä noita pitäisi löytyä melkein jokaisesta K-marketista ja on niitä näkynyt S-ketjunkin kaupoissa, vaikka paketissa lukee että "vain K-kaupoista".

1678980878037.png


1678980925513.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Hyviä ovat joo. Niitä on kolmenlaisia, paahdettuja, paneroituja ja luuttomia. Kaksi ekaa noista ovat omia suosikkeja ja ne luuttomat taas ovat sitten ihan erilaisia, vähän niinkuin nugetteja. Kyllä noita pitäisi löytyä melkein jokaisesta K-marketista ja on niitä näkynyt S-ketjunkin kaupoissa, vaikka paketissa lukee että "vain K-kaupoista".



Juuri noita ja harmittavasti saa vaan K-kaupoista ja niissä tulee niin harvoin käytyä..
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 292
Ostin kokeeksi testiin näitä Siipiweikkojen Crispy Boneless paneroidut paistipalat. Ja kokemuksen perusteella ei jatkoon. Liha on kumimainen ja heikkolaatuinen, no olisihan se tietysti pitänyt jo arvata kun puhutaan paistista eikä fileestä.

No nämäkin taas niin makuasioita. Itse ostin myös tänään testiin kun oli -30% lappu. Ainakin airfryerilla tuli aivan loistavia. Paiston päälle hooki hotti kastike ja jonin verran poppamiehen naga jolokia. Menee kyllä itsellä jatkoon ja positiivinen yllätys
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Tuli laitettua Lidlin Stingereitä airfryerissä 200 astetta 20min. Tällä kertaa Poppamiehen wings sauce hot testissä.
Itse kyllä tykkään tuosta soossista. Aika helvetin kallistahan tuo on, mutta tämän kylän paras siipikastike mitä kaupasta löytää.
Ei ole liian etikkainen, koostumus on hyvä ja potkuakin löytyy silleen sopivasti.
Tuota voisi kyllä terästää vielä vähän lisää omaan makuun Poppamiehen Ahjolla.

poppa.png
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Tuli laitettua Lidlin Stingereitä airfryerissä 200 astetta 20min. Tällä kertaa Poppamiehen wings sauce hot testissä.
Itse kyllä tykkään tuosta soossista. Aika helvetin kallistahan tuo on, mutta tämän kylän paras siipikastike mitä kaupasta löytää.
Ei ole liian etikkainen, koostumus on hyvä ja potkuakin löytyy silleen sopivasti.
Tuota voisi kyllä terästää vielä vähän lisää omaan makuun Poppamiehen Ahjolla.

Makuasioita. Tuo todettiin aiemmin lähinnä ketsuppiseksi salaatinkastikkeeksi ja sitä mieltä olen myös minä.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Makuasioita. Tuo todettiin aiemmin lähinnä ketsuppiseksi salaatinkastikkeeksi ja sitä mieltä olen myös minä.
Ihan sama miksi on todettu, kiinnostaa kuin kilo paskaa muiden mielipiteet. Makuasiat on aina makuasioita.

Hank's hottia ja Franks hot saucea ei valitettavasti saa tällä kylällä kaupasta. Tuo Poppamiehen Hotti tulee hyvänä kakkosena mitä tulee siipikastikeisiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Parrain kastike sotkemalla Frank's xtra hot ja Hank's Siipikastike tai vaikkapa Texas Pete, kunhan soossi sopivan paksua. Harmittavasti Frank's xtra hottia ei vaan ole enään löytynyt paikallisista :tdown:

Screenshot_20230318_224925.jpg
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 292
Paras kastike taitaa olla se joka syöjän mielestä maistuu parhaalle, ihan sama vaikka olisi sitten ketsuppia tai piimää siipien kastikkeena.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 465
Juuri noita ja harmittavasti saa vaan K-kaupoista ja niissä tulee niin harvoin käytyä..
Siipiweikoilta on vastaava tuote jota saa myös ainakin s-kaupoista. Muutaman kerran on tullut syötyä ja on oiva nopea iltapala ihan vaikka mikrossakin lämmitettynä!

 
Liittynyt
12.07.2022
Viestejä
168
Noi naapurin maalaiskanan jutut on kyllä hyviä - pyörittelen ne korppujauhoissa ennen leivinpaperin päälle pistämistä. Loraus öljyä päälle ja uuniin. Hyviä tulee. Ennen tein vehnäjauho - kananmuna - korppujauho. Nykyään on niin laiska, että pelkkä korppujauho ja hyvää tulloo.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Onko ehdottaa siipikastikkeita, jos omaan makuuni esim. Hookin Buffalo on aivan erinomainen kastike. Sen lisäksi joskus Vantaalla Siipiweikoilla sain jotain Vampyre Wing (savustettu valkosipuli) kastiketta joka oli jumalaista. Siipiweikkojen Sweet BBQ menee myös välillä. Yli puolet kerroista kuitenkin ihan perus Siipiweikojen Hot käytössä, mutta välillä joku vähän makeampi kastike menee hienosti. Ajattelin jos jollain makuprofiili mätsää, ja osaa ehdottaa noista sadoista kastikkeista mitä netistä löytyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Onko ehdottaa siipikastikkeita, jos omaan makuuni esim. Hookin Buffalo on aivan erinomainen kastike. Sen lisäksi joskus Vantaalla Siipiweikoilla sain jotain Vampyre Wing (savustettu valkosipuli) kastiketta joka oli jumalaista. Siipiweikkojen Sweet BBQ menee myös välillä. Yli puolet kerroista kuitenkin ihan perus Siipiweikojen Hot käytössä, mutta välillä joku vähän makeampi kastike menee hienosti. Ajattelin jos jollain makuprofiili mätsää, ja osaa ehdottaa noista sadoista kastikkeista mitä netistä löytyy.
Pimeä Pullo:a varauksella. Se on ainakin makea mutta enemmän omasta mielestä sienn Thaisoosiisn vivahtava mutta cayannepippurilla. Ei sovi omaan suuhun kyllä.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Maalaiskanan Crispy Wingist on ainakin itsellä tämän hetkinen suosikki. Tulee tosi rapeita päältä ja mehukkaita sisältä, airfryerissä 25min 195'
Nuo on loistavia jopa ilman soossiakin. Toki soossiakin on aina.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
560
Pimeä Pullo:a varauksella. Se on ainakin makea mutta enemmän omasta mielestä sienn Thaisoosiisn vivahtava mutta cayannepippurilla. Ei sovi omaan suuhun kyllä.
Pimeä Pullo Hottia on tällä hetkellä jääkaapissa, ja pelkään että se vanhenee sinne. Siinä on joku maku, mikä ei omaan suuhun sovi. Lorautan sitä hiukan siipiweikkojen hotin sekaan, jotta saisin edes hiukan kulumaan. Mutta kiitos kuitenkin vinkistä!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Pimeä Pullo Hottia on tällä hetkellä jääkaapissa, ja pelkään että se vanhenee sinne. Siinä on joku maku, mikä ei omaan suuhun sovi. Lorautan sitä hiukan siipiweikkojen hotin sekaan, jotta saisin edes hiukan kulumaan. Mutta kiitos kuitenkin vinkistä!
Nojoo, itelle se oli juuri se ällömakeus ja tais sen takia loppupullo lentää roskiin.

Taitaa omassa kaapissa olla 5 erilaista siipikastiketta joita kaikkia sulavasti miksaan eri ominaisuuksien takia keskenään voin joukkoon :D Ei ole vielä Poppamiehen Buffalo Wings kastikkeen lopettamisen jälkeen yksittäistä hyvää tullu eteen. Voi että se Naga versio oli hyvää.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
Onko ehdottaa siipikastikkeita, jos omaan makuuni esim. Hookin Buffalo on aivan erinomainen kastike. Sen lisäksi joskus Vantaalla Siipiweikoilla sain jotain Vampyre Wing (savustettu valkosipuli) kastiketta joka oli jumalaista. Siipiweikkojen Sweet BBQ menee myös välillä. Yli puolet kerroista kuitenkin ihan perus Siipiweikojen Hot käytössä, mutta välillä joku vähän makeampi kastike menee hienosti. Ajattelin jos jollain makuprofiili mätsää, ja osaa ehdottaa noista sadoista kastikkeista mitä netistä löytyy.
Vilkaise tämä linkin video josko löytyisi jotain kokeilemisen arvoista. Itse ajattelin seuraavaksi kokeilla tuota sweet baby raysin kastiketta. Omat tämän hetkiset suosikit on Franks Red sekä Siipiweikkojen Kamikaze että Hot Garlic.

 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 292
Vilkaise tämä linkin video josko löytyisi jotain kokeilemisen arvoista. Itse ajattelin seuraavaksi kokeilla tuota sweet baby raysin kastiketta. Omat tämän hetkiset suosikit on Franks Red sekä Siipiweikkojen Kamikaze että Hot Garlic.

Nämä on kyllä omasta mielestä suht turhia. Kuten täälläkin moneen kertaan todennu että ihmisille on niin erilaiset makumieltymykset että täysin mahdoton sanoa minkään revikan perusteella mikä itelle maistuu. Enintään nuista saattaa löytyä kastikkeita joita ennen ei ole tullut vastaan testailuun
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
Nämä on kyllä omasta mielestä suht turhia. Kuten täälläkin moneen kertaan todennu että ihmisille on niin erilaiset makumieltymykset että täysin mahdoton sanoa minkään revikan perusteella mikä itelle maistuu. Enintään nuista saattaa löytyä kastikkeita joita ennen ei ole tullut vastaan testailuun
Joo siis makuja on monia, itsekin tuosta lähinnä löysin uusia sooseja mistä en edes tiennyt mitään. Ja antaa nuo toki vähän osviittaa että mitä odottaa joltain soosilta, esim nuo poppamiehen viritykset jätän suosiolla väliin kun tiedän ettei ne toimi itselle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Vilkaise tämä linkin video josko löytyisi jotain kokeilemisen arvoista. Itse ajattelin seuraavaksi kokeilla tuota sweet baby raysin kastiketta. Omat tämän hetkiset suosikit on Franks Red sekä Siipiweikkojen Kamikaze että Hot Garlic.

Toi Kamikazehan ihan järkkyä kamaa. En suosittele heikoille makunystyröille :rofl: Mun suosikkeihin kuuluu myös Hot Garlic.
 

tigerman

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
258
Pääsiäisherkkua.
Kastikkeina blue hogsia ja Stubbsin dr. Pepperiä. Inhoan etikkaisia siipikasteja. Poika halus itselleen etikkaista, saas nähä mitä pitää

IMG20230407173809.jpg
IMG20230407173813.jpg
 
Liittynyt
17.05.2018
Viestejä
132
Uutena airfryerin omistajana pitää kysyä, että mikä on paras siipi fryeriin? Pakastettuja ja esikypsennettyjä ei ainakaan löydy mistään, nämä toimivat hyvin raskakeittimessä.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 606
Uutena airfryerin omistajana pitää kysyä, että mikä on paras siipi fryeriin? Pakastettuja ja esikypsennettyjä ei ainakaan löydy mistään, nämä toimivat hyvin raskakeittimessä.
Ei mikään, siivet kannattaa tehdä perinteisessä uunissa. Airfryer kuivattaa liikaa.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
Uutena airfryerin omistajana pitää kysyä, että mikä on paras siipi fryeriin? Pakastettuja ja esikypsennettyjä ei ainakaan löydy mistään, nämä toimivat hyvin raskakeittimessä.
Karinniemen pakastesiivet tai sitten atrian naturell. Ainakin täällä Oulun lähistöllä noita Karinniemen siipiä löytyy suht hyvin K-supereista, Prismoista ja Citymarketeista.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Siipiweikoilta on vastaava tuote jota saa myös ainakin s-kaupoista. Muutaman kerran on tullut syötyä ja on oiva nopea iltapala ihan vaikka mikrossakin lämmitettynä!

Noitakin syö paremman puutteessa, mutta eivät vedä vertoja mm. noille aiemmin mainituille Hookin vastaaville.
Nämä on kyllä omasta mielestä suht turhia. Kuten täälläkin moneen kertaan todennu että ihmisille on niin erilaiset makumieltymykset että täysin mahdoton sanoa minkään revikan perusteella mikä itelle maistuu. Enintään nuista saattaa löytyä kastikkeita joita ennen ei ole tullut vastaan testailuun
Nämä ovat tosiaan hyvin henkilökohtaisia juttuja. Tuossa videossa arvostelijaheppu totesi erikseen, että tykkää nimenomaan vahvasta etikkaisuudesta. Itse taas juuri en pidä liiasta etikkaisuudesta, enkä toisaalta Poppamiehen uusista lähinnä salaatinkastiketta muistuttavista sooseista ja muista vastaavista.

Omalla listalla noista videolla olleista nousee ykköseksi Soosipoikien "Koukuttavan tulinen", joka on kova erityisesti silloin jos haluaa vähän perinteisestä suola-etikkaliemestä poikkeavaa. Sitä ei ikävä kyllä saa kovinkaan monesta marketista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 769
Hyhhyh mikä tuote. Muut naapurin maut testattu ja tämä oli punalaputettuna ja päätin sitten kokeilla, vaikkei nimi odotuksia kovin korkealle nostanutkaan:
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
415
Uutena airfryerin omistajana pitää kysyä, että mikä on paras siipi fryeriin? Pakastettuja ja esikypsennettyjä ei ainakaan löydy mistään, nämä toimivat hyvin raskakeittimessä.
Kai se on sama mitä tuoresiipiä, pese mahdolliset paskat pois, kuivaa, pyöräytä öljyssä ja mausta. Pienessä fryerissa lopputulosta parantaa jos malttaa asetella siivet pystyyn seiniä vasten nojaamaan että ilma mahtuu kiertämään väljemmin.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 892
Karinniemen pakastesiivet tai sitten atrian naturell. Ainakin täällä Oulun lähistöllä noita Karinniemen siipiä löytyy suht hyvin K-supereista, Prismoista ja Citymarketeista.
Nää on kanssa omat suosikit tai sitten kaupan tiskiltä siipiä/kaupan itse pakkaamat siivet. Yleensä kilohinnalta ihan samaa luokkaa kuin atrian naturellit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
273
Täältä löytyikin kiva ketju.

Oma suosikki kombo:
- Kariniemen Kananpojan Paahdetut Siivet pakaste 2 kg
- Hook siipikastike tulinen

Kiinnostaisi tehdä tuommoinen etikkainen kastike itse, jolloin saisi sitä makua ja tuölisuutta muokattua eri chileillä. Eli onko joku onnistunut tekemään hyvän kastikkeen joka säilyy hetken jääkaapissa?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Hyhhyh mikä tuote. Muut naapurin maut testattu ja tämä oli punalaputettuna ja päätin sitten kokeilla, vaikkei nimi odotuksia kovin korkealle nostanutkaan:
Itse myös testasin tuon tässä pari viikkoa sitten. Sanotaanko, että parempaakin olen syönyt, mutta myös paljon pahempaakin. Mielestäni tuo salty caramel hämää, koska ei se minusta mitenkään suolaisen karamellin makuinen ollut. Sokeria toki sisältää, joten pinnasta tuli aika rapea.

Siipikastikkeen kanssa meni ihan hyvin alas, mutta en toista kertaa kuitenkaan osta, koska on parempiakin tarjolla.
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 292
Itselle suosikiksi valikoitunu tuoreet naturellit siivet ja kyytipojaksi hook hottia+piilopullo kastiketta. Ei ole vaan tota hookin hottia pitkää aikaa löytyny mistään, vaikka useammassa kaupassa käyny ettimässä. Kaikkea muuta hookilta kyllä hyllyissä ollut
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Hyhhyh mikä tuote. Muut naapurin maut testattu ja tämä oli punalaputettuna ja päätin sitten kokeilla, vaikkei nimi odotuksia kovin korkealle nostanutkaan:
Salty Caramel kuulostaa kyllä aika kieltämättä epämielyttävältä jos wingseistä puhutaan.
Jälkiruokiin ja makeisiin herkkuihinhan tuo sopii.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 168
Täältä löytyikin kiva ketju.

Oma suosikki kombo:
- Kariniemen Kananpojan Paahdetut Siivet pakaste 2 kg
- Hook siipikastike tulinen

Kiinnostaisi tehdä tuommoinen etikkainen kastike itse, jolloin saisi sitä makua ja tuölisuutta muokattua eri chileillä. Eli onko joku onnistunut tekemään hyvän kastikkeen joka säilyy hetken jääkaapissa?
Maitohappokäymisellä kun tekee ja jos litkun ph jää alle 4,5 tai mikä olikaan, niin säilyy kuukausia ellei vuosia avaamattomana ja avattunakin ties kuinka kauan. Lisäksi etikka laskee vielä ph:ta joten aika turvallisesti säilyvät myös itse tehdyt kastikkeet. Useimmat chilikastikkeet ovatkin juuri maitohappokäymisellä valmistettuja.

Tubessa on alan harrastajia jotka tekevät itse omia soossejaan. Itse suosittelen ChilliChumppia. Paljon myös kasvatusvinkkejä ja muuta chiliasiaa. Itsellä ei ole henkilökohtaista kokemusta omista sooseista, mutta jatkuvasti himottaisi kokeilla, kun tuon kaverin videoita katselee. :)

 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 234
Maitohappokäymisellä kun tekee ja jos litkun ph jää alle 4,5 tai mikä olikaan, niin säilyy kuukausia ellei vuosia avaamattomana ja avattunakin ties kuinka kauan. Lisäksi etikka laskee vielä ph:ta joten aika turvallisesti säilyvät myös itse tehdyt kastikkeet. Useimmat chilikastikkeet ovatkin juuri maitohappokäymisellä valmistettuja.

Tubessa on alan harrastajia jotka tekevät itse omia soossejaan. Itse suosittelen ChilliChumppia. Paljon myös kasvatusvinkkejä ja muuta chiliasiaa. Itsellä ei ole henkilökohtaista kokemusta omista sooseista, mutta jatkuvasti himottaisi kokeilla, kun tuon kaverin videoita katselee. :)

Ihan simppeli resepti ja kokeilemisen arvoinen on maitohappokäymisellä tehty hapanchili. Siihen tarvitset chilejä, vihannespaprikaa, kaupan hapankaalia/hapankaalin lientä, suolaa, vettä ja kannellisia lasipurkkeja, esim. tyhjiä, desinfioituja suolakurkkupurkkeja.

Pilko pestyt ainekset purkkiin ja painele tiiviisti. Hapankaalipurkista pari lusikallista lientä (voi laittaa hapankaaliakin mukaan) purkkiin. Vettä päälle niin että peittyvät ja ilmatilaa jää kannen alle mahdollisimman vähän, esim sentin verran. Suolaa 1,5% sisällön painosta. Kansi kiinni ja vuorokaudeksi ensin huoneenlämpöön käymään. Käyminen tuottaa painetta purkkiin ja kantta kannattaa sen verran välillä löysätä, että "sihahtaa". Vuorokauden jälkeen viileään jatkokäymään viikoksi pariksi.

Jos kaikki meneen niinkui pitää, niin pH:n pitäisi laskea jonnekin neljän pintaan. Jos haluaa hifistellä niin sen voi tarkistaa pH-mittarilla. Tärkeää on että chilit ovat käymisen aikana veden alla upoksissa ja että purkki on ilmatiivis. Kun homma on valmis niin sisältö säilyy jääkaapissa avattunakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
En kyllä vieläkään ymmärrä tota Kariniemen pakastesiipien ylistämistä. Pari kertaa niitä ostanu ja pelkäästään jo se haju mikä tulee niitä lämmittäessä on etova. Ihan kuin keitetty kana ja eltaantunu rasva. Eikä makukaan päätä huimaa. Kumma että muissa pakaste ja kypsissä siivissä ei tuota efektiä ole, ainoastaan noissa Kariniemeläisissä.

Hookin kypsiä ostin cittarista viimeks, ihan hyviä oli mutta jotenkin nihkeetä toi kastikkeiden tarttuminen siihen pintaan. Mä tykkään erityisen kastikkeisista mutta noi ei oiken siihen soveltunu. Hookilla oli muistaakseni jotain crispyversioita myös, pitää yrittää löytää.
Naapurin maalaiskanan Crispyt edelleen suosikki. Rapeita ja soosit tarttuu hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
475
Kyllä noi Kariniemen pakastesiivet toimivat hyvin frittikeittimen kanssa ja maku/koostumus varsin kohdillaan kun paistaa ohjeiden mukaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Mitens jos airfryerillä normi kariniemeä paistelee, esim crispy wingsejä/700g maustesoosissa niin pitääkö ne ensin pyyhkiä soosista tms, ettei sotke laitetta. Tai huuhdella tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Mitens jos airfryerillä normi kariniemeä paistelee, esim crispy wingsejä/700g maustesoosissa niin pitääkö ne ensin pyyhkiä soosista tms, ettei sotke laitetta. Tai huuhdella tms.
No mistään Crispy Wingsejä nyt ei ainakaan pyyhitä koska sitten ne ei ole enää crispy wingsejä.
Muuten varmaan makuasia. Suurin osahan ei käytä marinoituja ollenkaan vaan naturelleja ja pesee marinoidut. Itse taas en missään nimessä halua pestä koska tykkään siitä miten marinadi karamellisoituu pintaan ja tulee rapsakaksi. Siis hyvä marinadi joita ei ole paljon.
Sotkeehan se jonkin verran mutta mielummin hyviä siipiä ja sotkua kuin pahoja siipiä ilman sotkua.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 804
Onko kukaan nähnyt hetkeen soosipoikien kastiketta lasipullossa kaupoissa. Tuntuu että on hävinnyt kaikkialta :#
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Onko kukaan nähnyt hetkeen soosipoikien kastiketta lasipullossa kaupoissa. Tuntuu että on hävinnyt kaikkialta :#
Minä olen tilannut suosiolla suoraan niiden verkkokaupasta, kun hyllysaatavuus on koko ajan lähinnä arpapeliä. Lieneeköhän jotain haasteita tuotannon kanssa, kun eivät ole saaneet tuotteitaan kauppoihin laajemmin? Mm. Keski-Suomessa ei ole ainuttakaan jälleenmyyjää jne.

 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Vaihteeksi jotain hyvää Lidlistä.
Grillimaisteri kanan siipipalat Sriracha, kilohintakaan ei nykystantardeilla ole paha, 4,19€/kg
Taitaa olla taas näitä Grillimaisteri-kesäkauden tuotteita.

Oma ostama boksi oli 1,2kg, eli tuosta riittää kivaa naposteltavaa parille illalle viikonlopuksi kun olutta ottaa.

20min/200 °C airfryerissä, ei tarvitse kääntelyä koska uunimallin Princess ja ritilät.
Mehukkaan meheviä sisältä ja kivan rapeita pinnalta. Oli niin hyviä että en edes laittanut siipisoossia.

Ne Stingerit on kanssa ok Lidlistä, mutta jostain syystä nämä Sriracha-maustetut ovat parempia paitsi maultaan, mutta myös koostumukseltaan.
Valitettavasti valmistajaa/valmistuttajaa ei mainita ainakaan tässä Sriracha-paketissa mikä kuuluu Lidlin tyyliin, mutta itsellä on vahva kutina että on eri firman valmistamaa kuin ne perus-Stingerit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Vaihteeksi jotain hyvää Lidlistä.
Grillimaisteri kanan siipipalat Sriracha, kilohintakaan ei nykystantardeilla ole paha, 4,19€/kg
Taitaa olla taas näitä Grillimaisteri-kesäkauden tuotteita.

Oma ostama boksi oli 1,2kg, eli tuosta riittää kivaa naposteltavaa parille illalle viikonlopuksi kun olutta ottaa.

20min/200 °C airfryerissä, ei tarvitse kääntelyä koska uunimallin Princess ja ritilät.
Mehukkaan meheviä sisältä ja kivan rapeita pinnalta. Oli niin hyviä että en edes laittanut siipisoossia.

Ne Stingerit on kanssa ok Lidlistä, mutta jostain syystä nämä Sriracha-maustetut ovat parempia paitsi maultaan, mutta myös koostumukseltaan.
Valitettavasti valmistajaa/valmistuttajaa ei mainita ainakaan tässä Sriracha-paketissa mikä kuuluu Lidlin tyyliin, mutta itsellä on vahva kutina että on eri firman valmistamaa kuin ne perus-Stingerit.
Tosta tuli mieleen että ostin pitkästä aikaa perus Stingereitä. Näemmä Naapurin Maalaiskanan valmistamia. Srirachta oli HKn. Molemmat Stingereitä. En ole vielä noita tehny, pitää huomenna koittaa savustaa ja kattoo onko mistään kotoisin.
Nää kauppojen omat merkit on kyllä paskamaisia kun koskaan ei voi tietää kuka ne on oikeesti valmistanu ja saman merkin alla voi olla useita valmistajia.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 447
Tosta tuli mieleen että ostin pitkästä aikaa perus Stingereitä. Näemmä Naapurin Maalaiskanan valmistamia. Srirachta oli HKn. Molemmat Stingereitä. En ole vielä noita tehny, pitää huomenna koittaa savustaa ja kattoo onko mistään kotoisin.
Nää kauppojen omat merkit on kyllä paskamaisia kun koskaan ei voi tietää kuka ne on oikeesti valmistanu ja saman merkin alla voi olla useita valmistajia.
S-ryhmän ja K-kauppojen tuoteseloisteissa yleensä näkee myös valmistajan. Lidlin omilla tuotteilla taas sitä valmistajaa ei valitettavasti mainita ollenkaan.
Tuon täytyy olla osa jotain kansainvälistä elintarvikelakia tai jotain ja jota Lidl käyttää hyväkseen vähän liian usein.

Valmistusmaa/lihan alkuperämaa on kyllä on mainittu, mutta valmistajaa ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
S-ryhmän ja K-kauppojen tuoteseloisteissa yleensä näkee myös valmistajan. Lidlin omilla tuotteilla taas sitä valmistajaa ei valitettavasti mainita ollenkaan.
Tuon täytyy olla osa jotain kansainvälistä elintarvikelakia tai jotain ja jota Lidl käyttää hyväkseen vähän liian usein.

Valmistusmaa/lihan alkuperämaa on kyllä on mainittu, mutta valmistajaa ei.
Joo usein lukee kyllä valmistaja, mutta koskaan ei voi olla varma kun kauppaan menee kuka tällä kertaa on siivet valmistanut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 433
Viestejä
4 199 264
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom