Kahvihifistely

Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
85
No tiedä sitten... Minusta me ei kyllä tämän keskutelun osalta liikuttu lähtöruudusta minnekään. Toisaalta en ollut minnekään matkallakaan - paitsi ehkä myllykivien oikean säädön vastauksen jahtiin.
 
Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
175
Kertokaapa parhaat funktionaaliset kahvikombot, mitä voi sekoitella itse, ja miten ne tehdään.

Eli siis lion's mane -kahvit, l-teaniinikahvit, kaakaokahvit yms.

Olen esimerkiksi pohtinut hieman kokeellisempia variantteja, kuten vaikkapa mate-kahvit tai mäkikuismakahvit.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 613
Tulipa tilattua slurpilta kahvia, vieläpä uusi paahtimo meikäläiselle, saa taas hifisteltyä uusia kahveja ja tehtyä coldbrewuuttoja, mites muuten säilytätte papuja jos niitä alkaa kertymään ja eivät parinviikon sisällä mene myllyyn, itse olen pistänyt suoraan pakastimeen hyvin suljetussa ja tiiviissä omassa pussissaan, toki ottaessa käyttöön antanut sulaa kunnolla, ettei kosteutta pääse tiivistymään
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 792
Pakastimessa, pakausteipillä kiinni ja takaisin. Lykkään myllyyn suoriltaan, kosteuden tivistyminen ei ole pahasta, moni suihkattaa itse asiassa hiukan vettä papuihin myllyyn heittäessään...
 
Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
175
Mitäs raati sanoo tähän:

Vedin aamulla ale-laarista löydettyä Reeses-GMOmaapähkinälevitettä suoraan purkista ja join (sattumalta) pikakahvia perään. Onkin muuten aika 7/5 makuelämys.

Kylmissä valmiina myytävissä kahvijuomissa ja jäätelöissä tätä luultavasti näkyy, mutta paketissa näytti olevan harvinaista Peanut Butter Flavored Coffee | Black Powder Coffee. No ehkä se ei sovi oikein kahvinkeittimeen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 589
Viestejä
4 289 315
Jäsenet
71 683
Uusin jäsen
Qlio

Hinta.fi

Ylös Bottom