vindicator rapeto
Team Retro
Onko jotain viitteitä siitä että Israelin äärioikeistolaisella hallinnolla olisi jokin muu tavoite kuin lanata/pommittaa koko Gazan alue tasaiseksi tai vähintään raunioiksi ja tuosta selvinneet pakkosiirtää muualle tai tapattaa nälkään? Minun mielestäni ei. Pitää muistaa että pakkosiirrot ja väestön nälkiinnyttäminen ovat sotarikoksia.Missä vaatimukset hamasille? Missä tuomiot panttivankien ottamisesta (joka muuten on sotarikos)? Missä vaatimukset että hamas ei käytä ihmiskilpiä eikä piilota tukikohtiaan siviili-infrastruktuuriin? Miksi israel on ainut johon jatkuvasti kohdistuu vaatimukset?
Heikompi osapuoli ei ole aina oikeassa, vaikka kuinka feministiset teoriat tätä toitottaa.
Mikä on sun ratkaisu rauhaan? Israel vetäytyy ja mitä sitten? Annetaan hamasin uudestaan voimistua ja odotetaan uutta iskua ja uudelleen alkavaa raketti-iskuja?
Ja turha yrittää fatahia tarjota, hekin glorifioivat marttyyriutta ja aivopesee lapsia. Fatah on vain näennäisesti tunnustanut israelin, mutta kaikki heidän toiminta puhuu tätä vastaan ja kaikki vähäinen yhteistyö israelin kanssa tapahtuu puhtaasti valtapoliittisista syistä.
YK: Gazalaiset on jätetty ilman välttämättömyyksiä järjestelmällisesti ja tahallisesti
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.

Toisaalta kyseessä on minun henkilökohtainen mielipide joka pohjaa nyt jo vuosia alueelta tulleisiin uutisiin. Eikä tietenkään minulla ole mitään ratkaisua rauhaan, eikä pidäkään olla. Saan kuitenkin keskustella aiheesta ja tuoda omia näkökulmia aiheesta esille. Siitä kuitenkin olen varma että ratkaisu tilanteeseen ei löydy ennenkuin aselepo saadaan aikaiseksi eli tappaminen loppuu. Tämä on se mun pointti. Kansanmurhan pitää loppua Gazassa.
Hamas valmis aloittamaan uudet Gazan aseleponeuvottelut
Viime viikonloppuna Hamas vastasi Yhdysvaltain esittämään aselepoehdotukseen. Yhdysvaltain erityislähetilläs kutsui Hamasin ehtoja mahdottomiksi hyväksyä.