PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Hyvin korjasivat näemmä UI bugin joka vaivasi joitain käyttäjiä viikonloppuna. :thumbsup:
Milloinkahan korjaavat lepotilasta paluu-bugin? Herätät ps5 lepotilasta, ja konsoli ilmoittaa menevänsä lepotilaan uudestaan. Ollut alusta asti tämmönen meillä, tosin ei tee tuota ihan joka kerta. Ehkä me on missattu joku juttu tässä..

Mun kokemuksella, arkipelaamisessa ei ole mitään "helppoutta" ps5, vs PC, mutta käyttöönotto ekalla kertaa on sitten pleikalla helpompi. Ainakin noviiseille.

Milloinkahan korjaavat lepotilasta paluu-bugin? Herätät ps5 lepotilasta, ja konsoli ilmoittaa menevänsä lepotilaan uudestaan. Ollut alusta asti tämmönen meillä, tosin ei tee tuota ihan joka kerta. Ehkä me on missattu joku juttu tässä..

Mun kokemuksella, arkipelaamisessa ei ole mitään "helppoutta" ps5, vs PC, mutta käyttöönotto ekalla kertaa on sitten pleikalla helpompi. Ainakin noviiseille.
Tuommoiseen bugiin en ole itse törmännyt. Aina on käynnistyessään pysynyt päällä kun alkanut pelaamaan.

Olen joo samaa mieltä että pelaamisessa ei ole mitään erikoisesti "helpompaa" PS5:lla mitä PC:llä. Kummallakin käynnistän koneen ja odotan hetken ja sitten alan selaamaan että mitä pelaisi. Useasti se on vielä se sama peli joka on PS5:n etusivulla tai Steamin recently played listan kärjessä. Yleensä PC:llä pelit käynnistyy jopa nopeammin kun tulee aina otettua kaikki intro sequencet ynnä muut pois "säätämällä" niin peli vain aukeaa main menuun kun PS5 näyttää kaiken maailman logoja ja mainoksia ja introja.

Seuraavassa Playstationissa ei todennäköisesti ole enää vakiona asemaa, joten pelejä tuskin enää julkaistaan fyysisenä, kuin joitan erkoiseriä collectors editionina tai limited runin kautta.
Voi olla ettei vakiona olekaan, vaan pitää ostaa erikseen kuten nyt PS5 Pro:ssa. Sonyllä tuskin on oikeasti halua luopua fyysisestä mediasta kokonaan vaikka yleinen trendi on siihen suuntaan menossa, koska se tarkoittaisi että heillä on monopoli pelien hintoihin kun on vain yksi kauppapaikka josta niitä saa ostettua. Eli jos fyysiset levyt poistuisi kokonaan, niin todennäköisesti joutuisivat avaamaan monopoliaan lain vaatimana, ja se voisi tietää pienempää rahavirtaa Sonyn suuntaan kun koodeja saisi muistakin kaupoista. Nyt voivat perustella että ei ole monopolia kun voi ostaa fyysisenä mistä vaan kaupasta.

Viimeksi muokattu:

Onko sulla HDMI CEC päällä konsolin asetuksista? Jos esim avaat TV:n vasta, kun konsoli on jo käynnissä, se voisi aiheuttaa tuollaista käytöstä (konsoli nukkuu TV:n/monitorin mukana, ja saattaa reagoida kaukosäätimeenkin)

Tuommoiseen bugiin en ole itse törmännyt. Aina on käynnistyessään pysynyt päällä kun alkanut pelaamaan.

Olen joo samaa mieltä että pelaamisessa ei ole mitään erikoisesti "helpompaa" PS5:lla mitä PC:llä. Kummallakin käynnistän koneen ja odotan hetken ja sitten alan selaamaan että mitä pelaisi. Useasti se on vielä se sama peli joka on PS5:n etusivulla tai Steamin recently played listan kärjessä. Yleensä PC:llä pelit käynnistyy jopa nopeammin kun tulee aina otettua kaikki intro sequencet ynnä muut pois "säätämällä" niin peli vain aukeaa main menuun kun PS5 näyttää kaiken maailman logoja ja mainoksia ja introja.
Itselläni on sellainen bugi, että käynnistät lepotilasta konsolin ja menet suorilta plussaosioon selaamaan pelejä niin hetken päästä se resetoi jotain ja tavallaan kirjautuu uudelleen jossa menee pieni hetki. Ei mikään iso juttu mutta ompaha kuitenkin hieman ärsyttävä ominaisuus. Myös leffasofta sekoilee toisinaan kummallisesti kun selailet leffalistoja niin se saattaa heittää alkutilaan.
Tuo on kätevää pc:llä kun voi poistella alkukäynnistyksestä turhia juttuja. Pahimpana esimerkkinä Far Cry 4 jossa käynnistys normaalisti kestää ikuisuuden. Onneksi nykykonsolit on tässä parantaneet rutkasti tilannettaan ja parhaimmat pelitapaukset pleikkarilla käynnistyy salamannopeasti.

Lopuksi vähän huumoria :smile:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/Pirat_Nation/status/2048280919945953559?s=20

Statistiikka

Viestiketjuista
306 010
Jäsenet
82 813
Uusin jäsen
Glomund

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom