- Liittynyt
- 07.06.2017
- Viestejä
- 4 673
Kauhea vääntö asiasta. On mullakin ollut auto joka mennyt läpi katsastuksesta kymmenen kertaa (edellisillä omistajilla) ja sitten 90-luvun alussa keksittiin alkaa mitata päästöjä ja ei mennytkään läpi
Nytkin mulla on kottero, jossa on tyyppivikana egr:n vikaantuminen, siihen on saanut leiman nollamaalla vikakoodit katsuriaseman pihassa
Jos jatkossa jotain vaatimusta muutetaan että kyseinen keino ei enää toimi niin pakkohan se sitten leiman saamiseksi on korjata oikeasti.
Sama tilanne on noissa hiukkaspönttöjen poistamisissa jne, jos uudet laitteet sen nyt havaitsevat niin hylsy tulee kunnes laite on sillä varustuksella jolla se on tyyppihyväksytty tms.
Ajoneuvoveroa ja autoveroa on rukattu viime vuosina määräytymään päästöarvojen mukaisesti niin sitäkin kautta noiden muuttaminen on lainvastaista. Kuten esim VAG konserni sai karvaasti todeta huijaussoftineen.
Nytkin mulla on kottero, jossa on tyyppivikana egr:n vikaantuminen, siihen on saanut leiman nollamaalla vikakoodit katsuriaseman pihassa
Jos jatkossa jotain vaatimusta muutetaan että kyseinen keino ei enää toimi niin pakkohan se sitten leiman saamiseksi on korjata oikeasti.
Sama tilanne on noissa hiukkaspönttöjen poistamisissa jne, jos uudet laitteet sen nyt havaitsevat niin hylsy tulee kunnes laite on sillä varustuksella jolla se on tyyppihyväksytty tms.
Ajoneuvoveroa ja autoveroa on rukattu viime vuosina määräytymään päästöarvojen mukaisesti niin sitäkin kautta noiden muuttaminen on lainvastaista. Kuten esim VAG konserni sai karvaasti todeta huijaussoftineen.