En ymmärrä minäkään oikein tätä "Ukkolan vihaajat" -yleistystä. Ei kai kyse ole mistään sen suuremmasta, kuin että Ukkola pahoitti mielensä somekommenteista ja otti yhteyttä vastapuolen työnantajaan ja sitä ei pidetä aikuisen ihmisen hyväksyttävänä toimintamallina. Minä ainakin halveksun ko. tätiä vain ja ainoastaan siitä syystä.
Se inkkaripäähine nyt on ihan yksi ja sama ja varmaan siitäkin joku porukka mielensä pahoittaa, mutta se nyt on tätä sairasta nykymaailmaa että aina löytyy sijaisloukkaantujia joka asialle.
Ei tämä ihan kaikkia tietenkään koske, mutta ikävän laaja ilmiö tuntuisi silti olevan. Kokemusta on tuostakin maailmasta useamman vuoden verran.
Tämä nyt käsitelty tapaus on vähän saman tyyppinen, eli tuskinpa se kohun keskellä oleva opettaja olisi naamatusten Ukkolalle niitä törkeyksiään huudellut, mutta Twitterissä se onnistui kätevästi sohvalta käsin.
Se inkkaripäähine nyt on ihan yksi ja sama ja varmaan siitäkin joku porukka mielensä pahoittaa, mutta se nyt on tätä sairasta nykymaailmaa että aina löytyy sijaisloukkaantujia joka asialle.
En nyt ihan tätä tarkoittanut, vaan sitä että kollegoiden kesken opettajakunnassa tuntuu olevan menossa melkoinen kyräily, juoruilu ja selkäänpuukotusmeininki. Kasvotusten kaikki ovat tietenkin aina niin hyvää pataa.Tämä. Esim. minun kurkkuun on käynyt opettaja kiinni. Nykyään ei tarttisi kuin kuvata tuubiin tuollainen tapaus niin opettaja olisi lähempänä kortistoa. Itse tietysti hyvänä humanistina voinut tulla vastaan, että ei kenkää tulisi, että joku tonnin hyvitys ja 2 tunnin jälki-istunto nuhteluna.
Ei tämä ihan kaikkia tietenkään koske, mutta ikävän laaja ilmiö tuntuisi silti olevan. Kokemusta on tuostakin maailmasta useamman vuoden verran.
Tämä nyt käsitelty tapaus on vähän saman tyyppinen, eli tuskinpa se kohun keskellä oleva opettaja olisi naamatusten Ukkolalle niitä törkeyksiään huudellut, mutta Twitterissä se onnistui kätevästi sohvalta käsin.