Nonniin, eiköhän tämä ala olemaan riittävän vakaa mulle @5ghz AVX. Menikin vähän säätämiseksi kun mukamas vakaa prossu antoikin yhden residual heiton ja toisen tänne Linxissä, vaikka Primekin tuntui jo kulkevan ok. Epäilin muistia ja cacheakin, mutta eipä siinä muuta ollut kun lisää vcorea vaan. Lopulta päädyin 1.27V (hwinfo 1.28 max) lukemaan ja cache jäi 4.6 ghz. Eli kyllä joutui jonnin verran tulemaan ylös alustavien testien 1.25V ja lämmötkin on nyt tietty vähän kovemmat. Ihan kelvollinen saavutus silti ja olen tyytyväinen. Seuraavassa kooste tämän päivän / illan testauksista:
Linx 20 rundia vetää lämmöt muistien kellotusten kanssa aikamoisen korkealle. Ja juu tiedän, että Gflops ei ole kohdillaan. Pitäisi noita muisteja jaksaa paremmin tässä säätää vielä
Small FFT Prime 2h testi. Hyhhyh kun alkaa käydä kuumana, mutta meneepä throttlaamatta. 92 korkeimmat lämmöt ja testi-illan huiput
Large FFT 2h. No nyt helpottaa lämpöjen puolesta. Ei erityistä mainittavaa.
Blend 2h. Ei mainittavaa, paitsi läpi kuten muutkin
Blendin päälle Cinet vielä
Realbench jäi pois, katotaan kun on aikaa. Tosin onhan se nyt vakaa näiden jälkeen. On vaan itselleni jotenkin perinteinen testi, niin pitää vetää kuitenkin. Onko vielä jotain oleellista mikä olisi ehdoton mielestänne? Testausaikojen pituudesta ei tarvitse mainita, mä en vaan kuulu siihen Primeä 24h tai ei vakaa porukkaan
Muttapa siinä sitten olisi BBS:n eka Primen täyden AVX loadin kestävä 9900K @ 5ghz. Mielenkiinnolla odotellaan mitä kuolio saa aikaan seuraavaksi