Osaan minä kertoa sen pykälän mutta en näe tarpeellisena levitellä näitä. Käyttäjä saa itse kyllä kertoa jos haluaa.Oli vastuu kenellä tahansa, niin miten itse murobbs modena perustelisit tuota päätöstä sääntöpykälillä? Jos et osaa perustella ja Proc osaa, niin säännöt on vähintäänkin tulkinnanvaraiset, kun niitten pitäisi olla yksiselitteiset ja selkeät.
No tuossa kun kerran oli jo uutinen. Niin miksi sitä uutista sitten pitäisi muokata ja julkaista vasta sitten? Kerran mitään suomennostakaan ei tässä tapauksessa tarvittu. Lisäksi voi sen uutisen myös tehdä kokonaan itse. Toki se on kalliimpaa. Tai sitten tuoda siihen uutiseen joku omakin näkökulma, jota taas muropaketin toimitus ei tee, vaan copy/paste taitaa olla se yleisesti käytetty juttu.
Harmi vaan että hyvästä uutisesta noin rankaistaan ja lukitaan koko tunnus?
Kai ymmärrät että tuo on väärä asenne sampsan ainakin nykyisille jutuille? Tai siis että totta kai kannattaa tehdä uutiskeräin, tai niin ainakin luulisin itse![]()
Tarkoitin tällä omalla jutulla enemmän sitä, että kun tekee ketjun aiheesta saa toki uutisen siihen tuoda mutta kai siihen voisi tuoda sen oman eli vaikkapa luoda kysymyksiä perään johon aiheen suunnan haluaa lähtevän jne.
Itse en tykkää ketjuista laisinkaan jos ne ovat vain uutisen copy paste ja toivotaan, että se aloittaisi keskustelun mutta jos kerran tekee ketjun niin eiköhän sitä halua jostain sen uutisen alueesta keskustella.