Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä...Lukee myös lähetetty mutta hinta 0 ja kpl määrä 0.
Lukee myös lähetetty mutta hinta 0 ja kpl määrä 0.
Tilasin soundbarin ihan ensimmäisten joukossa kun niitä oli joku 50 varastossa. Mulla lukee että lähetty! Olen varovasti innostunut..
Ja suurin ongelmahan on kommunikaation puute. Jos sieltä olisi tullut viestiä tilaajille esim. "huomasimme liian alhaisen hinnan, ja tulemme perumaan tilaukset seuraavan 1-2 päivän aikana" ja sitten olisi peruttu, asia olisi täysin okei. Nyt yksipuolisesti perutaan ilman mitään ilmoituksia niin ei ole hyvää kaupankäyntiä.Nää tarjousvirheet on näemmä Komplettin versio vk:n OHO-tarjouksista. Kummastakin jää suurimmalle osalle paskan maku suuhun. Tässä on tosin se hyvä puoli ettei tarvitse haaskata aikaa johonkin F5:n hakkaamiseen.
Mutta aina kannattaa koittaaNää tarjousvirheet on näemmä Komplettin versio vk:n OHO-tarjouksista. Kummastakin jää suurimmalle osalle paskan maku suuhun. Tässä on tosin se hyvä puoli ettei tarvitse haaskata aikaa johonkin F5:n hakkaamiseen.
Peruttu.Sb peruutettu myös täällä, ei tosiaan mitään sposti-ilmoitusta.
Peruttu.
"Tilausta päivitetty viimeksi: 10/06/2018 00:56"
Jännästi antoi silti tilata, vaikka varasto oli mennyt jo tyhjäksi. Huonoa palvelua kun eivät ole ilmoittaneet perumisesta yhtään mitään.
Tietenkin antoi tilata, koska Komplett yritti kusta asiakasta linssiin perinteisellä tavalla, eli nostetaan tuotteen hinta X euroa normaalin hintatason yläpuolelle ja annetaan se sama X euroa alennusta. Joku ei vaan huomannut kusevansa vastatuuleen ja roiskuikin omille jaloille. Ihan melkeen vaan tuon kusetusyrityksen takia vois kysellä mitä kuluttajaneuvonta on asiasta mieltä...
Jos osa saa tuohon alennettuun hintaan, niin tällöin ei mielestäni voi vedota hintavirheeseen.
Jää kyllä viimeiseksi tilaukseksi Komplettilta, jos eivät toimita. Ärsyttää nämä hinnoilla vatkailijat, eli jos peruutuksen syynä olisi nyt se että unohdettiin nostaa "normaalihintaa" se +750e, että saatiin huikea -750e tarjous, huoh.
Mun mielestä tällaisesta kieroilusta saa luvan maksaa, eli ainakin toimittaa tuotteet niille jotka varastossa olevat tuotteet tilasivat ja maksoivat.Tuon tuotteen hinta on noilla seilannut tuon 999e ja 1749e välillä. Aina ollut käsittääkseni myynnissä jompaan kumpaan hintaan. Nyt kämmäsivät niin, että nostivat hinnan jossain vaiheessa ennen kesäkuun alkua tuohon korkeampaan. 1.6 alkoi sitten tuo 750e alekoodikampanja ja alkuun tuon tuotteen hinta siis oli 1749e, jolloin tällä kertaa tuotteen sai 999e koodilla. 5.6 sitten tuotteen hinta laskikin siihen 999e hintaan jolla ovat monesti myyneet ja alekoodikin jäi voimaan. Eli koodin alennuksen tavallaan sai kahdesti, kun koodia vastaava ylihinta katosi mutta koodi jäi myös voimaan ja käytettäväksi. Sinänsä kieroilua firmalta ja tällaisiinhan tuollainen voi sitten johtaa. (Tuon hinnan selaamisen näkee aika hyvin hinta.fi:stä.)
Mut kyseessä on kuitenkin erittäin räikeä hintavirhe, sen ymmärtää varmaan jokainen kuka on tuolle sivulle eksynyt. Vituttaahan se tottakai kun tilauksia perutaan, eikä tuo hinnan puljaaminen edestakas ja just ennen alennuksia hinnan nostaminen pilviin, jotta saadaan isot alennusprosentit näkyviin, mutta hinta on käytännössä sama ole myöskään kovin eettistä kaupankäyntiä. Palautetta voi aina antaa ja tässä tapauksessa kannattaakin laittaa, vaikka sitten säestettynä ton hinta.fi kuvakaappauksen kanssa missä näkyy tuo hinnan pumppaaminen ylös jotta saadaan komeat alennusprosentit, jos ne nyt sattuis siihen antamaan jonkinlaista lausuntoa et miks tälläin toimitaan kun hintakehityksen voi tosiaan tsekata aika monestakin paikkaa just tälläsen pelleilyn varalta. Toki aika moni verkkokauppa tekee samaa, että sinällänsä tuskin tuohon tulee mitään vastausta.
Tää on nimittäin aina sama keissi kun jossain on joku räikeä hintavirhe ja tuotteita ei lähetetäkkään (tai joskus jopa lähetetään, mieleen tulee case CDON ja ne polkuhintaset Acerin ultrawidet), äijät alkaa öyhöttämään asiasta pää punasena ja käytännössä vaatii firmaa myymään tuotetta järkyttävällä persnetolla. Ahkerimmat ottaa jopa kuluttajasuojaan yhteyttä, jos nyt sattuis kerrankin saamaan halvalla. Eihän tuosta useimmiten tosin tule mitään kun kyseessä selkeä hintavirhe, eikä se kauppa ole velvoitettu lähettämään tuotteita tuolla hinnalla oikeasti kenellekkään.
Onhan se aika perseestä, kun jotkut tilaajat saaneet mukisematta tuohon hintaa, mutta toisille ei myydä kun tilauksia tuleekin vähän enempi.Taas tää sama fucking itku ja narina täällä kun pikku pertti nyt ei saanut Väärin hinnoiteltua tuotetta. Menkää sinne Kompletin puolelle itkee.
Onhan se aika perseestä, kun jotkut tilaajat saaneet mukisematta tuohon hintaa, mutta toisille ei myydä kun tilauksia tuleekin vähän enempi.
Kukaan ei ole saanut vielä mitään.
Kohta katsotaan miten "tämän paikan yhteistyökumppani" kusee tämänkin paikan yhteisö (tai sitten ei kuse). Aika näyttää
..ja seki näytti.
Kai rahat palautetaan tilille välittömasti perutuksen jälkeen vai mitä @Komplett.fi ?
Ei mua ainakaan kiinnosta lainata Kompletille rahaa ja saada saman verran takasi.
Katevaraus taisi olla kuitenkin kyseessä eikä veloitus? Tililtäsi ei poistunut rahayksikköjä.
Tuon katevarauksen poistumiseen voi mennä 1-2 viikkoa niin kyllä se monesta voi tuntua korottomalta lainalta. Toivotaan et se poistuu nopeammin.
Mitähän ihmettä noin jo lähtökohtaisesti selität. Ketään ei ole edes laskutettu, niin mitä rahoja pitäisi palauttaa?..ja seki näytti.
Kai rahat palautetaan tilille välittömasti perutuksen jälkeen vai mitä @Komplett.fi ?
Ei nyt silti kannata heittää läppää mistään lainasta kun rahaa ei kirjaimellisesti ole siirtynyt euroakaan eikä se kauppa ole saanut senttiäkään. Katevaraus on katevaraus, ei laina, riippumatta siitä miltä se tuntuu sisimmässä.
Koko toi tsirkus näyttää lähinnä korttinumeroiden kalastelulta.
Mitä ihmeen kortteja käytät? Eikö ole täysin perusyleissivistystä että nettikaupassa käytetään credit-puolen kortteja? Täysin omaa typeryyttä jos käytät äärimmäisen huonosti nettikauppaan soveltuvaa debit-korttia.Minulle se on ihan sama asia. Käytettävissä olevista rahayksiköistä poistui 249,01e.
Mitähän ihmettä noin jo lähtökohtaisesti selität. Ketään ei ole edes laskutettu, niin mitä rahoja pitäisi palauttaa?