Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan tuo ihan ryöstö 250eurolla. Itse laskin että nautin laadukkaista äänistä ja tuosta saa vielä muutaman vuoden päästä myydessä varmasti tuon ostohinnan, kun sinun satasella ostama on jo ser-kamaa"Halvalla" 250€.
Prosentit ok, jos tuo on alkujaan lähes 2000€ ja nykyään 1000€ lähtöisin, mutta jätin itse tilaamatta koska jo ~100€ saa huomattavasti tv:n kaiuttimia paremmat soundbarit. Ja pitää huomioida onko lähdelaitteetkaan tuolla tasolla, että jotain Atmoksia lähtisi hifistelemään. Säästäisin 750€ tuosta tuotteesta, mutta todellisuudessa tuhlaisin satasen ylimääräistä.
No onhan tuo ihan ryöstö 250eurolla. Itse laskin että nautin laadukkaista äänistä ja tuosta saa vielä muutaman vuoden päästä myydessä varmasti tuon ostohinnan, kun sinun satasella ostama on jo ser-kamaa
Sen soundbarin hintahistoriaa kun katsoo niin komplett on tiputtanut hintaa 750,-. Voisiko olla että tässä on tullut suunniteltu alennus kahteen kertaan?
Tuo ei ilmeisesti tarvitse vahvistinta?
Laitoin tuon Soundbarin tilaukseen. Tuo ei ilmeisesti tarvitse vahvistinta? Voisin laittaa muutama vuosi sitten hyvään hintaan ostetun Yamahan vahvistimen ja 5.0 kaiutin setin myyntiin. Vaimo oli juuri puhunut, että haluaisi sirommat kaiuttimet.
★ Hyvät tarjoukset ★ (Sennheiser RS185)
Olikos tommosessa Sennheiserin omassa lähettimessä parempi äänenlaatu kuin bluetoothissa, vai miksi vuonna 2018 ostaisi tommosen möhkäleen mukaan?
Nyt mulla ilmoittaa että tuo Komplettin koodi on väärä tai vanhentunut. Johtuuko siitä että olen kirjautunut sisään ja käyttänyt koodin jo, vai toimiiko muillakaan?
Mitenköhän tuon kanssa pystyisi käyttämään takakaiuttimia? Vai ollaanko täällä sitä mieltä, ettei niistä ole iloa tuon kanssa?
Ilmeisesti tukea takakaiuttimille ei ole kyseisessä mallissa (mutta DTS:X tuki tullut päivityksessä) Sony 7.1.2ch Dolby Atmos/DTS:X TM Soundbar with Wi-Fi/Bluetooth technology |HT-ST5000Kaukosäädin löytyy tuosta soundbarista. Vähän luulen ettei takakaiuttimia saa mitenkään järkevästi. Yleensä nuo ovat kuitenkin aika pitkälti valmiita kokonaisuuksia ja eivät ole itse laajennettavissa. Eri asia jos jotenkin saa vahvistimeen HDMI:llä liitettyä mutta varmaan taas heikentää itse kajarin toimintaa.
Paljonkohan noita löytyy huutonetistä mikäli lähettävät noi
Tai sitten mennyt prosentit väärinpäin, alennuksen piti olla 25%, mutta menikin vahingossa hinnaksi 25%. Niinkuin joku tuossa aiemmin sanoi, ruotsalaisella sivustollaan alennus on 25%.tod näk ei yhtään. Koko toi tsirkus näyttää lähinnä korttinumeroiden kalastelulta.
tod näk ei yhtään. Koko toi tsirkus näyttää lähinnä korttinumeroiden kalastelulta.
Leffa ja pelikäyttöön sohvalta ihan ok mutta kyllähän tuo armottomasti jää kunnon kajareille. Käytännössä tuo surroundikin täysin huoneen oman akustiikan ja pinnan muotojen varassa eli perus neukkukuutiossa ei kannata pettyä.Iso alennus joo tuosta sounbarista mutta edelleen soundbar ja subbarikin lähinnä vitsi. Oishan tuolla tuphintaan sentää edes jonkinlaista hifiä:
Klipsch R-14PM högtalarpaket med sub - Lattiakaiuttimet
Olepas tarkka mitä sanot tämän paikan yhteistyökumppanista.
Tuote: Samsung 860 EVO SSD 500 Gt 2,5" SATA3 ‐SSD-kovalevy
Lenovo ThinkPad T450 Touch / i5-5300U / 240Gt SSD / 8Gt DDR3 / Kosketusnäyttö / Windows 10 Pro / 12kk takuuOnkos missään hyvää läppäritarjousta hintaluokkaan 500-800 e? Mukana kannettava (kokoluokka n. 14"), opiskelu- ja yleiskäyttöön.
Kiitos ehdotuksesta. Voi olla, että olisi tarve hieman ultrabookimmalle designille.Lenovo ThinkPad T450 Touch / i5-5300U / 240Gt SSD / 8Gt DDR3 / Kosketusnäyttö / Windows 10 Pro / 12kk takuu
Hinta: 530€ sis. Alv 24% (norm. 595€)
Alennuksen saa kassalla koodilla: techbbs450
Tarjoukset voimassa 30.06.2018 asti, tai niin kauan kuin tavaraa riittää
Oiskos tällainen?
Tuote: Valikoima EBC-jarrupaloja
Hinta: Alkaen 7€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Niin kauan kuin tavaraa riittää
Linkki:
Redstuff: https://www.amazon.de/s/ref=sr_st_price-asc-rank?sf=moz&keywords=redstuff&rh=n:78191031,k:redstuff&qid=1528537922&sort=price-asc-rank
Yellowstuff: https://www.amazon.de/s/ref=sr_pg_1?sf=moz&rh=n:78191031,k:yellowstuff&sort=price-asc-rank&keywords=yellowstuff
Redstuff/Yellowstuff palojen hinnat ovat tyypillisesti n. 80-120€ per akseli. Omaan autoon tilasin keltaiset etujarrupalat hintaan 35€ ja mustat takajarrupalat hintaan 7€ eli hyviä säästöjä on tarjolla. Tuolta voi etsiä sopivat palat omaan autoon:
2016_UK_Automotive_Catalogue
Tuote: Samsung 860 EVO SSD 500 Gt 2,5" SATA3 ‐SSD-kovalevy
Hinta: 89,90€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: Kampanjahinta 89,90 on voimassa 10.6.2018 klo 23.30 asti. Rajoitettu kampanjaerä:nettikauppa: 10 kpl, Helsingin myymälä: 200 kpl, Pirkkalan myymälä: 10 kpl, Oulun myymälä: 10 kpl, Raision myymälä: 10 kpl.
Linkki: Samsung 860 EVO SSD 500 Gt 2,5" SATA3 ‐SSD-kovalevy 89,90 €
EDIT: Vähintään nettierä loppu
Meni jo.
E: kivijalassa tietysti vielä.