Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylläoleva viisasteluni muuttuukin yleiseksi pohdinnaksi tällä lisätiedolla, että ei ollut jonkun vanhanrouvan auto.Tuo on kumminkin aika keskivertosuorite omilla autoilla, mutta ensimmäisen kerran palat tulee tuon näköiseksi näin nopeasti. Melkein mureni käsiin.
Valitsisin kyllä jotkut tunnetun merkin osat. Oliko tuo ainut mitä niillä oli tarjolla? Täysin tuntematon merkki itselleni ainakin tuo. Jos ei ole motonetista pakko niin tilaisin vaikka aeromotorsilta.Onko kenelläkään kokemusta Kavo part:n osista? Motonet tarjoaa Civiciin Kavon etuiskunvaimentimia, mahtavatko olla OEM-laatua kuten Kavo omilla sivuillaan asiaa mainostaa?
Lähinnä mielenkiinnosta noita harkitsin, koska kyseessä on itsellenikin aivan uusi ja outo valmistaja, eikä hinta ero OE vaihtoehtoon ole kuin 15€, Kavo 75€/kpl ja OE-vaihtoehto 90€/kpl , joten tuskin ovat kuitenkaan ihan halvinta kuraakaan tuolla hinnalla.Valitsisin kyllä jotkut tunnetun merkin osat. Oliko tuo ainut mitä niillä oli tarjolla? Täysin tuntematon merkki itselleni ainakin tuo. Jos ei ole motonetista pakko niin tilaisin vaikka aeromotorsilta.
Tämä anturi tuli Topranin paketissaVAG OEM, Luxemburg
Mittaus 1: 91-82c
Mittaus 2: 93-83c
Mittaus 3: 93-87c
Mittaus 4: 93-87c
Keskiarvo: 93-86c
Valmistajan lupaus: 95-84c
Arvosana: 5/5
Kommentti: Kaikin puolin hyvä!
Minkä vuoksi ne sitten hajoavat, jos eivät käytön ja ikääntymisen? Tärinä, lämpötilojen vaihtelu ja altistuminen ympäristön kemikaaleille/kosteudelle tappaa tuollaisen anturin ajan kanssa varmasti.Enpä usko että noissa ikääntyminen vaikuttaa mihinkään.
Minkä vuoksi ne sitten hajoavat, jos eivät käytön ja ikääntymisen? Tärinä, lämpötilojen vaihtelu ja altistuminen ympäristön kemikaaleille/kosteudelle tappaa tuollaisen anturin ajan kanssa varmasti.
Mielenkiintoinen testi tuo on ja hyvä että sen teit. Sen vuoksi minä täällä kuitenkin huutelen kritiikkiä, ettei kukaan lähtisi tuon perusteella tekemään mitään johtopäätöksiä ketjun aiheeseen liittyen.
Tästä testistä voi päätellä vain sen, että tuosta testijoukosta oem-anturit ovat tällä hetkellä parhaita. Testisi ei kerro mitään antureiden tarkkuudesta uutena tai esimerkiksi 100tkm ajettuna.
Tällaisen mittauksen tulokset eivät palvele ketään anturivalinnoissa.
Yleisesti ottaen oem-anturit ovat todennäköisesti lähes aina parempia kuin tarvikeanturit, mutta tämä testi ei sitä millään tavalla todista.
kokemuksia ABE jarrulevyistä ja jarrupaloista?
Onko kenelläkään kokemusta Kavo part:n osista? Motonet tarjoaa Civiciin Kavon etuiskunvaimentimia, mahtavatko olla OEM-laatua kuten Kavo omilla sivuillaan asiaa mainostaa?
Nyt on kyseiset Kavon etuiskarit asennettu Hondaan, samalla tuli laitettua myös Kavon kallistuksenvakaajaat eteen.Lähinnä mielenkiinnosta noita harkitsin, koska kyseessä on itsellenikin aivan uusi ja outo valmistaja, eikä hinta ero OE vaihtoehtoon ole kuin 15€, Kavo 75€/kpl ja OE-vaihtoehto 90€/kpl , joten tuskin ovat kuitenkaan ihan halvinta kuraakaan tuolla hinnalla.
Eipä siinä sinänsä kyllä paljoa menettäisi, jos ostaisi ja testaisi. Saisipahan ainakin jonkinlaista tietoa kannattaako ostaa uudestaan.
Kokemuksia EPS -merkkisistä antureista?. Pitäs uusi imuilmanlämpötilatunnistin osaa.
Omaan autoon vaihdoin EPS:n kytkinpolkimenkatkaisimen ja on se ainakin puolivuotta jo toiminut.Kokemuksia EPS -merkkisistä antureista?. Pitäs uusi imuilmanlämpötilatunnistin osaa.
Audi TT vm 2003, kannattaako alustan osiksi valita Lemförderiä vai SKF:ää? Olen vaihtamassa eteen alatukivarret, alapallonivelet, raidetangon päät sekä kallistuksenvakaajan tangot. SKF on näistä kahdesta hieman edullisempi, mutta ilmeisesti kuitenkin ihan laadukas merkki?
Ei, ei ja tuhat kertaa ei. Puolat ja lambda aina alkuperäislaatua ja hihnakin mielellään."Autodocin asiantuntijoiden suosittelema" ois ridexin osat omaan autoon: puolat, lambda, moniurahihna. Onko kellään kokemusta?
Ridex on saksalainen. "oe-equivalent" ois made in Italy...Ei, ei ja tuhat kertaa ei. Puolat ja lambda aina alkuperäislaatua ja hihnakin mielellään.
Ridex on saksalainen. "oe-equivalent" ois made in Italy...
Ridex on saksalainen. "oe-equivalent" ois made in Italy...
Nyt peräkkäin kahteen golffiin Zimmermanin paloja laittaessa, molemmilla kerroilla olleet palat liian paksut ainakin uusien levyjen kanssa. Pitänyt pari milliä hioa pois.
ja kannattimet oli putsattu ruosteista ensin? melkeen aina ne joutuu ainakin ensin harjalaikalla/viilalla hinkkaamaana kirkkaiksi että palat menee hyvin paikoilleen..
Sivuhuomiona, että toi Aisin muistaakseni ihan Toyotan omistama firma ja niiden palikoita on Toyotoissa jo tehtaalta asti.En nyt yhtäkkiä löytänyt aisinia listalta, mutta hyvin laadukas toyotan tarvikeosa.
Wix merkkisellä raitisilmasuodattimella täydellinen sopivuus paikoilleen, ABE merkkiset jarrupalat myös sujahtivat kuin veitsi voihin kannattimeen, EGT-merkkinen kunnostettu jarrusatula myöskin vaikuttaa toimivalta. Aika näyttää miten laadukkaita kaikenkaikkiaan ovat. Kamoka -merkkinen öljysuodatin tuli myös laitettua, näitä olen aiemminkin käyttänyt eikä moittimista.
Öljynsuodattimissa kannattaakin käyttää jotain no-name paskaa.
Ei tuo mikään tuntematon merkki ole. Sinulle ehkä on...
Aika paljon on Kamoka merkkiä tullut autoihin tungettua. Jos havaitaan huonoksi, sitten ei osteta sitä, mutta tämän hetken tiedoilla ihan kelpo tavaraa.
Sitähän varten näitä varaosamerkkejä vertaillaan, että löydetään hyviä merkkejä edullisesti. Itsellä on kokemuksia kamokasta vain pyyhkijänsulkien muodossa ja ne ovat olleet hyvät.Voi olla, mutta montako euroa tässä säästetään versus jokin tunnettu valmistaja? Itse en ainakaan tuollaista laittaisi edes peltoautoon.
Juuri näin. Laitoin Kamokan iskarit. Hyvin pelasi. Etusivulla on tuo lista kokemuksista.Sitähän varten näitä varaosamerkkejä vertaillaan, että löydetään hyviä merkkejä edullisesti. Itsellä on kokemuksia kamokasta vain pyyhkijänsulkien muodossa ja ne ovat olleet hyvät.