Hyvät ajovalopolttimot autoon?

Tälläset vaan niin näkyy. Ja oikein suunnattuna tietysti ettei muut häiriinny!

Jos noissa polttimoissa olisi joku "rahat takaisin jos ei sovi/hajavaloa liikaa" kampanja niin menisi ehdottomasti kokeiluun nuo kalliimman pään Philipsit.

Motonetistä saa ainakin.
Mä kävin motonetin pihalla sovittelemassa ledejä apukaukovaloon, ja kun ei sopinut, palautin ja hain racing vision halogeenit.

Lähinnä laskeskelin että ei nuo +xxx% halogenitkään ilmaisia ole ja niitä saa olla uusimassa ~kerran vuodessa. Ledien pitäisi kestää helposti vuosikausia.

Toisaalta led himmenee luonnostaan käytössä, ja todennäköisesti hyvin pienelle alalle keskittyvät korvauspolttimot himmenevät vielä orkkisledejä nopeammin.

Tai himmeneväthän myös halogeenitkin, mutta himmeneminen on normaalisti hyvin minimaalista ennen kuin kuolee.

Motonetistä saa ainakin.
Mä kävin motonetin pihalla sovittelemassa ledejä apukaukovaloon, ja kun ei sopinut, palautin ja hain racing vision halogeenit.

Toisaalta led himmenee luonnostaan käytössä, ja todennäköisesti hyvin pienelle alalle keskittyvät korvauspolttimot himmenevät vielä orkkisledejä nopeammin.

Tai himmeneväthän myös halogeenitkin, mutta himmeneminen on normaalisti hyvin minimaalista ennen kuin kuolee.
Juu itse kysyin myös ja omalla kohdalla kun oli erikoisempi auto, pyysin vielä erikseen kuittiin lisämaininnan että saa palauttaa kunhan ovat myyntikelpoiset. No vääräthän ne olivat, mutta vein aspa tiskille ja rahat takaisin ja sillä selvä.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 289
Jäsenet
80 871
Uusin jäsen
MAir

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom