Hyvät ajovalopolttimot autoon?

Näitä plussa (vähintään +100 mainostettuja. esim xtremevision, nightbreaker, ge megalight ultra) käyttänyt itse aina siitä lähtien kun hoksasin niiden olemassaolon ja kokeilin. Suosittelen muillekin jotka ajelee pimeän aikaan. Sen verran halpisautoja kun ollut itellä ettei ole vakiona xenoneita tai ledejä. Kuullut olen epäilyjä että ne olis humpuukia, ei mitään eroa. Sellasista kommenteista ei kannata välittää vaan kokeilla itse noita "hintavia" "höpöpolttimoita". No eihän se ero ole niin iso että xenoneita vastaisi, mutta silmin erotettava kuitenkin. Kaikki pienikin lisävalo on hyvästä. Mutta ei kannata laittaa jos polttimonvaihto on työläs operaatio. Mieluummin kuitenkin ajelee kahdella silmällä kuin yhdellä sitten kun polttimo sattuu palamaan.. Vaikkakin noilla yleensä yhden talven yli pääsee jos ei ihan hirveitä kaupparatsumääriä ajele autolla.

Nuo epäilijät perustelee sillä että "miten voi olla kirkkaampi jos se on silti max 55w"..
- optiikka: eli valo on tarkemmin kohdistettu polttimossa, joten kuvio on mahdollisimman tarkka/kirkas juuri siinä kohdassa missä pitää kun se lähtee umpiosta ulos.
- siinä 55w:ssä on virhemarginaali jonka sisällä sen on oltava. Törmäsin joskus youtube videoon missä näitä mitattiin ja itseasiassa nämä plussapolttimot ottikin akusta tehoa ihan karvan enemmän kuin 55w? joitain prosentteja enemmän maksimissaan. juuri sen sallitun verran että niitä saa myydä, ja voidaan pitää tieliikennelaillisena.
- käsittääkseni polttimossa olevaa lankaa ohentamalla + suojakaasukoostumusta muokkaamalla saadaan kirkkautta lisää keston kustannuksella sähkötehon pysyessä samana.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 677
Jäsenet
80 323
Uusin jäsen
JS091

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom