Jos sattuu Jula kauppa olemaan maisemissa niin sieltä saa tällä hetkellä tarjouksessa Philips RacingVision H7 parin 25€,. Halutessaan vielä -10% clubilaisena.Täällä pitäisi puolison focukseen vaihtaa todennäköisesti tehtaan asentamat h7 lähivalot ja h1 kaukovalot uusiin koska valoteho on suoraan sanottuna aika kaamea. Mitä polttimoita suosittelette lähivaloiksi?
Philips RacingVision GT200 +200% H7-polttimopari | Motonet Oy
Tehokas tieliikennekäyttöön hyväksytty H7-polttimopari. Philipsin RacingVision GT200 -ajovalopolttimot on suunniteltu ajamiseen intohimoisesti suhtautuville...www.motonet.fi
Osram Night Breaker Laser H7-polttimo +150% 12V / 55W | Motonet Oy
Osram Night Breaker Laser +150 % 12 V H7-polttimo. • Valoteho jopa +150 % verrattuna tavalliseen polttimoon • Jopa 150 metriä pitkä valokeila ja 20 %...www.motonet.fi
Toki noista osrameistakin on 200% versio ja philips xtremevision 150%:t ovat 12€ kalliimmat kuin nuo linkkaamani osramit.. edit: oho tuo osram onkin pelkkä polttimo eikä polttimopari..No anyway, osramit vai philipsit?
Valonheitin autoon H7 55 W 3500 K | Philips RacingVision GT200 | Jula
Paranna ajokokemustasi! Liikennehyväksytty halogeenilamppu, joka maksimoi valotehon ja tarjoaa pitkän valokuvion.
www.jula.fi
Mulla on ollut yleisesti +200% Philipsia ja yhdet Osraminit. Perustuntumalla molemmat on lähelle samanlaiset. Tänään paloi toinen H7 Osram n. 18 000 km jälkeen eli menee ainakin yli odotettun 250h eliniän, kun keskinopeus ollut lähempänä 60km/h. Toisen auton H4 kokemuksella Philipseja tuntui saavan vaihdella useammin, mutta näitä ei voi vertailla.. Viimeisimmän kokemuksen mukaan meinasin ostaa uudet Osramit, mutta yli 15 € hintaerolla meninkin Julaan. Sanoisin et osta ne kummat saat halvemmalla.
Edit: Pari sivua aikaisemmin haukuttu Kia Ceed III (2019-2023) syövän H7 polttimoita, kun ei vuottakaan kestä. Itselläni sama auto ja en allekirjottaisi. Itse olen noita +200% polttimoita ostanut aina tarjouksesta alle 30€ pari niin mielestäni tuollainen 250h on ihan ok kesto paremmasta valotehosta eikä pitäisi tuntua kenenkään autoilijan lompakossa.
Viimeksi muokattu: