Ihan uuden Isku Stepin mekanismissakin kyllä huomasin väljyyttä jo pienen käytön jälkeen. Siinä oli niin yksinkertainen ja näkyvissä se mekanismi se että pystyi vaan tökkäämään pari pientä pahvinpalaa ja loppui kolina.Jep, olen nuo kiristellyt. Epäinkin alkuun, että pakko olla vaan jonkun ruuvin löysällä, mutta ei valitettavasti ollut. Väljyys löytyy ihan suoraan säätömekanismista, joka antaa istuimen siirtyä 2-3mm vaikka asetus on "lukittu". Jos tuolilla ei siis istu täydellisessä ryhdissä siltä noustaessa, niin tuossa mekanismissa on pieni paine, jolloin noustaessa paine vapautuu ja koko tuoli pamahtaa komeasti. Sama tapahtuu myös kun asentoa yhtään vaihtaa. Suoraan sanoen minusta tuo vaikuttaa huonolta suunnittelulta, jos tällainen mekanismi kuluu väljäksi parissa vuodessa tai sitten minä vaan istun väärin/olen typerä kun vaihdan asentoa tuolilla ikinä.
Tuossa näkyy samantyyppiset "hammaskolot" levyssä n. 40s kohdalla. Jos ei ruuveista kiinni niin varmaan sitten tuohon kohtaan voisi ujuttaa samaan tyyliin jotain estämään klappia.
.