Tätä peliä kun rupesin pelamaan käytin aika paljon aikaa eri AA tekniikoiden vaikutukseen kuvanlaatuun. Ilman AA:ta peli näytti omaan silmään "liaan pikselöityneeltä". Kaikki AA valinnat, FXAA, TAA jne. taas tekivät kuvasta pehmeän, jolloin tekstuurit menettävät tarkkuuttaan. Peli tarjoaa TAA:n kanssa käytettäväksi "FX Contrast Adaptive Sharpening (CAS)", sillä itse asiassa noin 10% asetuksella saa kuvanjäljen palautettua aika lähelle alkuperäistä. On vaan hullua että ensin pitää kuvanlaatua heikentää sitä pehmentämällä huonolla AA tekniikalla, ja siten terävöittää että alkuperäistä renderöintitulosta voidaan emuloida.
Syy tähän on DX11:n myötä tullut renderöintitavan muutos, jolloin vanhat Super Sampling AA ja Multi Sampling AA eivät enää toimi. Ne jättäisivät kuvanjäljen rauhaan ja tekisivät vain objektien reunoista terävempiä. DX11 ja DX12 peleissä käytettävät AA tekniikat tuottavat lähtökohtaisesti pehmeää pikselimössöä. Parempi vaihtoehto olisi renderöidä kuva korkemmalla resoluutiolla. Joissain peleissä tämä onnistuukin suoraan render scale asetuksella, mutta tässä pelissä maksimi on 100%. Toinen vaihtoehto on käyttää näytönohjaimen asetuksista Super Resolution tjsp. asetus päälle, jolloin pelin asetuksista voi valita natiiviresolutiiota suuremman. Nämä vaihtoehdot vaan ovat kovin raskaita näytönohjaimelle.