Home Assistant - For Dummies (hass.io)

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
499
No niin pähkäilyjen jälkeen tulin siihen tulokseen, että aloitetaan halvimmalla ja helpoimmalla vaihtoehdolla. Kävin siis hakemassa Fujitsu Esprimo Q957 DM i3t Taitonetistä. Ensimmäinen kysymys koneessa olevasta SSD-levystä, eli kannattaako se vaihtaa? Jos oikein katsoin niin se on vuodelta 2019.

Sitten tuohon kannattaa ilmeisesti vaihtaa Windowsin tilalle Linux? Vai mikä olisi viisainta?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
233
velcroteipillä seinään kiinni
Home assistanttiin liittymätön sivuhuomautus et velcrot tulee omine liimoineen lopulta seinästä alas, vaikka itse velcro sidos pysyy taatusti kiinni. Sama juttu kun mikä tahansa sinitarra tai kuumaliima, mut lopulta painovoima voittaa kemiallisen sidoksen. Pidempi aikaväli vaan. Ehkä epäkiinnostavaa jonkun markan tabletin kans, mut kunhan sanon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
541
Home assistanttiin liittymätön sivuhuomautus et velcrot tulee omine liimoineen lopulta seinästä alas, vaikka itse velcro sidos pysyy taatusti kiinni. Sama juttu kun mikä tahansa sinitarra tai kuumaliima, mut lopulta painovoima voittaa kemiallisen sidoksen. Pidempi aikaväli vaan. Ehkä epäkiinnostavaa jonkun markan tabletin kans, mut kunhan sanon.
Itse käytän kaikkiin tällaisiin pattexin no more nails -teippiä. Seinä tulee alas ennen tablettia. Kerran väänsin tabletin irti ja pääsi paikkaushommiin. Sen jälkeen käyttänyt hiustenkuivaajaa, siimaa ja lopuksi wd:llä seinä puhtaaksi. Pieni vaiva siihen nähden ettei varmasti irtoa. Samalla teipillä on auton spoilerikin kiinni, ja siimalla kerran vaihtanut. Kesti useat kesät ja talvet sekä pesut, eikä ollut irtoamassa silloinkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 058
Viestejä
4 387 871
Jäsenet
72 909
Uusin jäsen
Leevi.Lieto

Hinta.fi

Ylös Bottom